quote:- George Floyd moved to Minneapolis in 2014 for a fresh start after being released from prison in Houston, Texas following an arrest for aggravated robbery
- Floyd had turned his life around but died on Monday after a white officer knelt on his neck while arresting him for allegedly paying with a fake $20 bill
- None of the officers could have been aware of Floyd's more than a decade-old criminal history at the time of the arrest
- The 46-year-old had left behind his past in Houston after being released from prison stemming from a 2007 robbery
- He plead guilty to entering a woman’s home, pointing a gun at her stomach and searching the home for drugs and money, according to court records
- Floyd was sentenced to 10 months in jail for having less than one gram of cocaine in a December 2005 arrest
- He had previously been sentenced to eight months for the same offense, stemming from an October 2002 arrest
- Floyd was arrested in 2002 for criminal trespassing and served 30 days in jail
- He had another stint for a theft in August 1998
eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al was hij een serial killer
heeft hij nog steeds recht op een rechtszaak ipv een knie op zijn nek voor een paar minuten
Tuurlijk wel, als je een post quote waarin ik een post citeer en jij reageert daarop hoe heb je er dan niks mee tee maken?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
Oh ik reageerde eigenlijk louter op jouw opmerking over het gebruik van het woord neger. Eventuele contextuele verbanden en verwijderde of aangepaste posts waar dat aan zou refereren heb ik geen reet mee te maken.
Ik denk dat het probleem eerder is dat jij je ongelijk niet kan toegeven, maar als je dit als uitweg wil aangrijpen ga je gang hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
Maar als je per se je gelijk wilt hebben kun je dat bij deze krijgen hoor. Anders blijf je maar door gaan.
eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al was hij een serial killer
heeft hij nog steeds recht op een rechtszaak ipv een knie op zijn nek voor een paar minuten
Elan wil het gevecht niet meer aan @onlogischquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik reageerde eigenlijk louter op jouw opmerking over het gebruik van het woord neger. Eventuele contextuele verbanden en verwijderde of aangepaste posts waar dat aan zou refereren heb ik geen reet mee te maken.
Maar als je per se je gelijk wilt hebben kun je dat bij deze krijgen hoor. Anders blijf je maar door gaan.
teequote:Op donderdag 4 juni 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je een post quote waarin ik een post citeer en jij reageert daarop hoe heb je er dan niks mee tee maken?
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat jij je ongelijk niet kan toegeven, maar als je dit als uitweg wil aangrijpen ga je gang hoor.
heb ik een tijdje gespeeld jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He jij was toch een Elite Dangerous speler?
Niet gezien. Bij deze dan een opfrispost.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb je opgezocht? Dit stond letterlijk in het vorige topic.
Jammer dat hij mijn advies niet ten harte nam.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
Het was wachten op het moment dat René zijn zelfbeheersing zou verliezen en weer domme spelfouten ging maken.
Het gaat hier al een half uur over, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet gezien. Bij deze dan een opfrispost.
Ik zag die nieuwe announcement dat je over planeten kon gaan lopen etc, dus mijn interesse was wel gewekt. Wat is het verder voor iets? Veel management?quote:
Duitsland ook toch? Hier wil het vooralsnog niet echt lukken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daling is ingezet aan de andere kant van de noordzee
Dit topic bestaat pas net?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier al een half uur over, maar toch bedankt.
ja dat las ik maar nergens stond waarvoor precies, of je hebt dat weggehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier al een half uur over, maar toch bedankt.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daling is ingezet aan de andere kant van de noordzee
Klap moet nog komen en dan wordt het huizen verzamelen alsof het knikkers zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Duitsland ook toch? Hier wil het vooralsnog niet echt lukken.
Nee, het staat er nog gewoon.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja dat las ik maar nergens stond waarvoor precies, of je hebt dat weggehaald
het is echt meer een simulatorquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zag die nieuwe announcement dat je over planeten kon gaan lopen etc, dus mijn interesse was wel gewekt. Wat is het verder voor iets? Veel management?
GGMM haalt posts weg en is vervolgens ziedend dat mensen hem niet begrijpen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja dat las ik maar nergens stond waarvoor precies, of je hebt dat weggehaald
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM haalt posts weg en is vervolgens ziedend dat mensen hem niet begrijpen.
In je face.quote:
Hoop het voor je maat. Straks met minimumloon huis met zwembad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klap moet nog komen en dan wordt het huizen verzamelen alsof het knikkers zijn
Niet echt, ik bewijs gewoon mijn gelijk.quote:
Hmm, ik denk het ook. Hopelijk binnenkort een steam sale, dan pik ik 'm wel even op. Want ja, dat mis ik bij NMS zo erg, een klein beetje realisme.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is echt meer een simulator
je hebt verschillende rollen, je kunt een fighter maken, maar bijv ook gewoon a la drizzt als trucker dingen heen en weer brengen
de focus ligt veel meer op het managen en vliegen, beetje de 'realistische' variant van NMS
denk dat je het wel leuk vindt, moet je wel zo'n flying stick erbij nemen imo
Lekkere zin weer manquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, ik bewijs gewoon mijn gelijk.
Als mensen die in een discussie met jou hun gelijk bewijzen zijn er hoop mensen boos hoor.
ja dan moet je dit echt proberenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het ook. Hopelijk binnenkort een steam sale, dan pik ik 'm wel even op. Want ja, dat mis ik bij NMS zo erg, een klein beetje realisme.
quote:
Ik kijk zo, zit in een Teams vergadering.quote:
Realisme in games is ook kut, haalt het plezier meteen wegquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het ook. Hopelijk binnenkort een steam sale, dan pik ik 'm wel even op. Want ja, dat mis ik bij NMS zo erg, een klein beetje realisme.
Dat is nogal afhankelijk van de game en waarom je een game wil spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Realisme in games is ook kut, haalt het plezier meteen weg
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels wel hiermee eens.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze stelling.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van de game en waarom je een game wil spelen.
Voor plezier voornamelijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van de game en waarom je een game wil spelen.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is een spel voor asielzoekers.
Doe je dan net alsof je zelf een astronaut bent ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En ik haal het plezier uit realisme in een space sim game.
In NMS was je in een minuut of 2 bij een ander planeet, als je dat dus realistisch(er) wil gaat dat nog langer duren. Dat lijkt me geen pretje?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zo'n SpaceX pak.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe je dan net alsof je zelf een astronaut bent ofzo?
Hallo zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vervelende racist. Serieus trouwens, zoveel van je posts bevatten racistische trekjes dat ik je een ongelofelijke droeftoeter vind.
https://store.steampowere(...)ator_clanid=28833909quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als mijn discussiepartner niet eens meer in staat is fatsoenlijke volzinnen samen te stellen haak ik snel af hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je grijpt nu alles aan om inhoudelijk niet af te gaan he?
Jammer dat je een discussie altijd naar zo'n dramatisch niveau trekt dat je discussiepartners zich gaan afvragen wat ze met hun leven doen.
Nee, maar dat is ook niet het realisme waar ik het over heb.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In NMS was je in een minuut of 2 bij een ander planeet, als je dat dus realistisch(er) wil gaat dat nog langer duren. Dat lijkt me geen pretje?
Dat ik een droeftoeter ben of racist?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo zeg.
(wel eens trouwens, net als @:wereldgozer en @:coco. )
https://store.steampowered.com/agecheck/app/1213210/quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)ator_clanid=28833909
zeer zekerquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/agecheck/app/1213210/
Erg mooi. Dagje nog.
Dit bedoel ik. 0 inhoud en een wel-niettus spelletje beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn discussiepartner niet eens meer in staat is fatsoenlijke volzinnen samen te stellen haak ik snel af hoor.
Al is het ergens wel aandoenlijk om je weer eens ouderwets ziedend mee te maken om een of andere futiliteit. Genot hoor.
Jezus gast, kap eens met dit gedram. Vermoeiend.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn discussiepartner niet eens meer in staat is fatsoenlijke volzinnen samen te stellen haak ik snel af hoor.
Al is het ergens wel aandoenlijk om je weer eens ouderwets ziedend mee te maken om een of andere futiliteit. Genot hoor.
Ik heb weleens Arma geprobeerd omdat ik CoD toen te arcade vond, maar dat was zo realistisch dat ik maar bij CoD ben geblevenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet het realisme waar ik het over heb.
Het één sluit het ander meestal niet bepaald uit maar ik vind je over het algemeen een sympathieke user hoor.quote:
armagodquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb weleens Arma geprobeerd omdat ik CoD toen te arcade vond, maar dat was zo realistisch dat ik maar bij CoD ben gebleven
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het één sluit het ander meestal niet bepaald uit maar ik vind je over het algemeen een sympathieke user hoor.
Leg mij geen woorden in de mond.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus vindt @:coco. een sympathieke racistische droeftoeter.
Bedoel je dit vriendelijk of bedoel je "hij is een deuger!!!" zoals proleten op Twitter wel eens zeggen?quote:
Ja daarom, doe mij maar hersenloos schieten met snelle potjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
armagod
lekker 3 uur kruipen en dan voordat je zelf geschoten hebt een kogel door je kop krijgen
Ja.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je dit vriendelijk of bedoel je "hij is een deuger!!!" zoals proleten op Twitter wel eens zeggen?
niettusquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. 0 inhoud en een wel-niettus spelletje beginnen.
Have fun Elan.
Admin @GGMM en verschillende users vlogen elkaar in de haren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:45 schreef Caland het volgende:
Jongens gaat alles nog goed hier?
Ik begreep dat er wat onderlinge spanningen waren.
elon musk speelt dat in real lifequote:Op donderdag 4 juni 2020 11:46 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1
Kerbal is wel realistisch, met arcade graphics
User @Zipportal werd racist genoemd door user @Scrummie2.1quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:45 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elon musk speelt dat in real life
wat een god
Meestal word je door dat soort types meteen in de andere hoek gedrukt als je iets racistisch vindt dus het zal wel het tweede zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je dit vriendelijk of bedoel je "hij is een deuger!!!" zoals proleten op Twitter wel eens zeggen?
Is al over.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:45 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
User @:Zipportal werd racist genoemd door user @:Scrummie2.1
Forum Admin @:GGMM kreeg de wind van voren.
User @:Elan bemoeide zich er mee.
Er ontstond een fittie.
@:GGMM werd woedend omdat hij geen koffie dronk.
En ik werd een sympathieke droeftoeter racist genoemd door user @:maxi-mus
Dat was het zo'n beetje.
Dat denk ik ook, maar voordat ik ook @Wereldgozer in de haren vlieg wil ik dit wel even duidelijk hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal word je door dat soort types meteen in de andere hoek gedrukt als je iets racistisch vindt dus het zal wel het tweede zijn.
wat zou hij toch zonder ons moetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deel 2 komt er ook al aan, perfect voor Scrum lijkt me
(lol)twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 04-06-2020 om 11:06:11Denzel Dumfries traint niet meer mee met de groep bij PSV, omdat hij gisteren heeft deelgenomen aan de demonstratie in Rotterdam. Hij gaat in verband met de corona-richtlijnen nu individueel trainen. reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 04-06-2020 om 11:06:11Denzel Dumfries traint niet meer mee met de groep bij PSV, omdat hij gisteren heeft deelgenomen aan de demonstratie in Rotterdam. Hij gaat in verband met de corona-richtlijnen nu individueel trainen. reageer retweet
Niks mis mee toch? Gewoon uit voorzorgquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
Stel je het hoofd van Dumbfries voor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Gewoon uit voorzorg
Er is toch geen voetbal, lekker belangrijk allemaalquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stel je het hoofd van Dumbfries voor.
Stel je nu dat hoofd voor op de demonstratie van Rotterdam.
Ik zal hier eens induiken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of hij een strafblad had. @:zipportal
Ik vind het nogal onprofessioneel van de speler in kwestie.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Gewoon uit voorzorg
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onprofessioneel van de speler in kwestie.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is toch geen voetbal, lekker belangrijk allemaal
Waarom? Moet hij toch zelf weten?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
doe dan bubbelsquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
Bijna lunchgenot.
Denk dat ik een glaasje prik ga bestellen om de klinkende overwinning op GGMM te vieren.
Lekkerbek?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:56 schreef Coco. het volgende:
Zo visje halen en om 17:30 is het weekend!
@:Caland
Doe maar 5 jaar in quarantaine.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ja klopt, die astronaut Scott Manley maakt daar leuke video's over.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:46 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1
Kerbal is wel realistisch, met arcade graphics
Heel goed dat je dit ter info erbij hebt gezet. @Calandquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe maar 5 jaar in quarantaine.
Nee, niet omdat hij zwart is, maar een walgelijke voetballer.
Geen @KingFlopLandquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef Coco. het volgende:
Poll: Wie heeft de fittie gewonnen?
• Forum Admin GGMM
• User Elan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee ik ga niet reageren op Elan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef Coco. het volgende:
Gaat er nou weer een debiele discussie ontstaan
Dit wint @maxi-mus met gemakquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef Coco. het volgende:
Gaat er nou weer een debiele discussie ontstaan
Een voetballer die alleen traint kan precies hetzelfde werk doen als in teamverband, oké dan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ook niet? Traint alleen apart dus kan zijn werk gewoon doen????
VBL in de SC.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of @:zipportal dat ook vindt.
Zijn er wedstrijden dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voetballer die alleen traint kan precies hetzelfde werk doen als in teamverband, oké dan.
Ik zie het toch @Coco.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voetballer die alleen traint kan precies hetzelfde werk doen als in teamverband, oké dan.
Maar niet binnen 2 wekenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. En straks ook in Nederland weer.
Verstandige jongen.quote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het toch @:coco.
Niet eens spannend geweest.
Oh ik wist niet dat je alleen 2 weken van te voren hoefde te trainen bij topsport.quote:
Er gebeurt al vrij veel in groep, alleen kun je veel minder maar dit snap je hopelijk zelf ook wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Tevens trainen ze nog niet echt in teamverband ivm Corona regels, dus daar zit je ook fout @:maxi-mus
Waarom moet hij apart trainen als ze dat toch al deden dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Tevens trainen ze nog niet echt in teamverband ivm Corona regels, dus daar zit je ook fout @:maxi-mus
Schattig dat je dit denkt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandige jongen.
@:GGMM is nog steeds aan het bijkomen van het ongekende pak slaag dat hij zojuist kreeg
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom moet hij apart trainen als ze dat toch al deden dan?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je alleen 2 weken van te voren hoefde te trainen bij topsport.
Damn, hij moet 2 weken individueel trainen en daarna is IEDEREEN op vakantie tot 20 juliquote:PSV traint tot 16 juni achter gesloten deuren, waarna de spelers op vakantie mogen. De 1e training voor het nieuwe seizoen staat voor 20 juli op het programma en dan zal de nieuwe coach Roger Schmidt voor het eerst voor de groep staan. Op dit moment staat Ernest Faber nog als interim-trainer voor de groep.
Er is een reden dat ze nu niet allemaal individueel trainen (denk maar even goed na) en dat moet hij nu wel. Zo lastig is het allemaal niet. Kun je nog wel 10x roepen dat iemand fout zit maar je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Damn, hij moet 2 weken individueel trainen en daarna is IEDEREEN op vakantie tot 20 juli
Zit je weer fout @:Max-Mus
ElanGod.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet in discussie durft. Had ik je ook even aangepakt.
Jij begint over grondrechten terwijl ik niemand iets verbied. Dan haak ik meteen af.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet in discussie durft. Had ik je ook even aangepakt.
Jij roept dat iemand fout zitquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is een reden dat ze nu niet allemaal individueel trainen (denk maar even goed na) en dat moet hij nu wel. Zo lastig is het allemaal niet. Kun je nog wel 10x roepen dat iemand fout zit maar je loopt met je eigen domheid te koop.
Irritant is dat he. Alsof dat iets aan de inhoud van de discussie verandert. Hebben meer users last van.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Kun je nog wel 10x roepen dat iemand fout zit maar je loopt met je eigen domheid te koop.
Racist.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dumfries is een mokerdomme debiel door naar die protesten te gaan.
Einde discussie.
En daarna roepen dat je de discussie hebt gewonnen. Dommigheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Alsof dat iets aan de inhoud van de discussie verandert. Hebben meer users last van.
Hier wordt niet geroddeld.
@:elan
Jij ook en dat weet je bestquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:GGMM zou het leuk vinden als je dan ook pics hebt.
Moet hij toch lekker zelf weten. Ik kan het een stuk beter hebben dat negers donkere mensen daar staan dan van dat woke blank schijtvolk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Einde discussie.
Ik moet toegeven die laatste pics waren van hoge kwaliteit.quote:
Als er geen pandemie was wel ja.quote:
Eens.quote:Ik kan het een stuk beter hebben dat negers donkere mensen daar staan dan van dat woke blank schijtvolk.
Jij vond het toch niet oké dat hij daar is geweest?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij begint over grondrechten terwijl ik niemand iets verbied. Dan haak ik meteen af.
zie?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het toch @:coco.
Niet eens spannend geweest.
Oh, jij maakt je nog steeds druk om dat boomergriepje.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als er geen pandemie was wel ja.
[..]
Eens.
racistquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij toch lekker zelf weten. Ik kan het een stuk beter hebben dat negers donkere mensen daar staan dan van dat woke blank schijtvolk.
Onprofessioneel, dat is wat anders dan dat ik het iemand wil verbieden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vond het toch niet oké dat hij daar is geweest?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Einde discussie.
Okay fair enough.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onprofessioneel, dat is wat anders dan dat ik het iemand wil verbieden.
Dit stond er altijd al. Hij moest het alleen herhalen omdat jij er iets anders van maakte.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Okay fair enough.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens
Heldere argumentatie. Zo kun je dus ook een discussie 'winnen' @:GGMM
Ik stuur hem door naar @Zipportalquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn eerdere vraag?
Waar stond dat exact zo omschreven?? Graag de quote en niet wederom je eigen perceptie van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit stond er altijd al. Hij moest het alleen herhalen omdat jij er iets anders van maakte.
Okequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar stond dat exact zo omschreven?? Graag de quote en niet wederom je eigen perceptie van de werkelijkheid.
Vervolgens zeg jij dat maxi-mus grondrechten wil afpakken van die speler?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus maxi-mus herhaalt nogmaals wat hij altijd al zei:quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus?
Dat ontneemt je toch niet direct je grondrechten?
En vervolgens zeg jijquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onprofessioneel, dat is wat anders dan dat ik het iemand wil verbieden.
Nou nee daar ben je al te laat voorquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Oei. forum admin @:GGMM neemt user @:elan te grazen.
Ik ben precies op tijd
Omdat ie salaris krijgtquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
Waarom zou het onprofessioneel zijn als een voetballer naar een protest in zijn eigen stad wil?
Je bent te laat, er is al een poll geweest en alles.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Oei. forum admin @:GGMM neemt user @:elan te grazen.
Ik ben precies op tijd
Omdat er een griepje heerst en hij nu niet zijn volledige training kan afronden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
Waarom zou het onprofessioneel zijn als een voetballer naar een protest in zijn eigen stad wil?
Als je alles verder vergeet niet nee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er een griepje heerst en hij nu niet zijn volledige training kan afronden.
En @:maxi-mus vond dat negers geen grondrechten hebben, maar daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Nee sommige grondrechten hebben ze wel, toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
En @:maxi-mus vond dat negers geen grondrechten hebben, maar daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Volgens @maxi-mus :quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Maxi-mus zegt:
[..]
Vervolgens zeg jij dat maxi-mus grondrechten wil afpakken van die speler?![]()
Hahahaha
[..]
Dus maxi-mus herhaalt nogmaals wat hij altijd al zei:
[..]
En vervolgens zeg jij
[ afbeelding ]
Oh ja, goede argumentatie!
Nogmaals, als iedereen al apart traint waarom moet hij nu dan apart trainen als sanctie?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens @:maxi-mus :
- Doet ie aan teamsport niet wetende dat iedereen al apart traint
- Het voetbal binnenkort weer begint, niet wetende dat na 16 juni iedereen op vakantie gaat tot juli
het is geen sanctiequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals, als iedereen al apart traint waarom moet hij nu dan apart trainen als sanctie?
Dit ben ik niet gewend van @maxi-musquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er een griepje heerst en hij nu niet zijn volledige training kan afronden.
Hij zal niet apart in kleine groepjes trainen nu, maar dat veranderd niks aan zijn training zelfquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals, als iedereen al apart traint waarom moet hij nu dan apart trainen als sanctie?
Wel pijnlijk hoe hard het oordeel is van de gemiddelde SC'er hier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef Coco. het volgende:
Poll: Wie heeft de fittie gewonnen?
• Forum Admin GGMM
• User Elan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
@Danny check ditquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oké, het zal precies hetzelfde zijn inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zal niet apart in kleine groepjes trainen nu, maar dat veranderd niks aan zijn training zelf
Het is niet dat hij nu 2 weken stil staat
natuurlijk welquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe je het ook wilt noemen, maakt het punt niet anders.
Ik ben benieuwd of @onlogisch dat ook vindtquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zal niet apart in kleine groepjes trainen nu, maar dat veranderd niks aan zijn training zelf
Fair enough.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
natuurlijk wel
een sanctie is een straf
words matter
Ze doen nu niks anders dan conditie op peil houden, fysiek contact mag nog niet. Dumfries zelf hield ook aan alle veiligheid voorschriften, gewoon prima lijkt mequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh oké, het zal precies hetzelfde zijn inderdaad.
Benieuwd of we met het Amsterdam incident de Italie lijn gaan halenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
Misschien kan user @:kyran er een berekening op los laten hoeveel mensen er corona krijgen die hebben gedemonstreerd
IK KAN NIET WACHTEN
Toch raar dat ze dan wel in groepjes trainen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze doen nu niks anders dan conditie op peil houden, fysiek contact mag nog niet. Dumfries zelf hield ook aan alle veiligheid voorschriften, gewoon prima lijkt me
Je kan genoeg trainingsvormen met bal doen op afstand. Het is echt niet alleen conditie op peil houden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch raar dat ze dan wel in groepjes trainen.
Anders moet je 35 trainers regelen denk ik of een heel doorloopschema de hele dag door voor elke individu ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch raar dat ze dan wel in groepjes trainen.
Precies, dus apart trainen maakt wel verschil. Zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan genoeg trainingsvormen met bal doen op afstand. Het is echt niet alleen conditie op peil houden.
Ja, deze is goed.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
laughter is the best medicine, so your records then should cure aids
@:muskusboktor57
U-u-user????? Dat is toch een moderatorquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
Misschien kan user @:kyran er een berekening op los laten hoeveel mensen er corona krijgen die hebben gedemonstreerd
IK KAN NIET WACHTEN
Mijn luier zit scheefquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
U-u-user????? Dat is toch een moderator
Bijna goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Maxi-mus zegt:
[..]
Vervolgens zeg jij dat maxi-mus grondrechten wil afpakken van die speler?![]()
Hahahaha
[..]
Dus maxi-mus herhaalt nogmaals wat hij altijd al zei:
[..]
En vervolgens zeg jij
[ afbeelding ]
Oh ja, goede argumentatie!
Moderators zijn niets meer dan users met een hersenafwijking.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
U-u-user????? Dat is toch een moderator
Nou nou nou.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Moderators zijn niets meer dan users met een hersenafwijking.
KOEKOEKquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
stop eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna goed
Het was alleen geen stelling of bewering maar een vraag aan user @:maxi-mus .Vragen sluit je namelijk af met een vraagteken leren we reeds op de basisschool.
Oftewel: Vind je dat iemand zijn grondrechten minder belangrijk zijn dan aspect van professionaliteit en een hoog salaris?
Vervolgens een korte toelichting dat hij helemaal zijn grondrechten niet wil afnemen, maar dat hij het alleen onprofessioneel vond. Dan is het toch prima?
Zo kan het dus ook. In plaats van direct als een ongesteld wijf dat haar zin niet krijgt om je heen te gaan schoppen.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
niet gelezenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna goed
Het was alleen geen stelling of bewering maar een vraag aan user @:maxi-mus .Vragen sluit je namelijk af met een vraagteken leren we reeds op de basisschool.
Oftewel: Vind je dat iemand zijn grondrechten minder belangrijk zijn dan aspect van professionaliteit en een hoog salaris?
Vervolgens een korte toelichting dat hij helemaal zijn grondrechten niet wil afnemen, maar dat hij het alleen onprofessioneel vond. Dan is het toch prima?
Zo kan het dus ook. In plaats van direct als een ongesteld wijf dat haar zin niet krijgt om je heen te gaan schoppen.
Eens.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten wie die moderator is die me een note heeft gegeven voor die Jetro-imitatie.quote:
ik vind geen willems note in je notes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
Even user @:onlogisch op zijn plek gezet.
[..]
Ik wil nog steeds weten wie die moderator is die me een note heeft gegeven voor die Jetro-imitatie.
Jij was het he?
Jetro-imitatie? Kan je die weer eens doen dan zodat ik weet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
Even user @:onlogisch op zijn plek gezet.
[..]
Ik wil nog steeds weten wie die moderator is die me een note heeft gegeven voor die Jetro-imitatie.
Jij was het he?
Ja het is een beetje als dat mannetje dat in zijn karretje de hondenpoep opzuigt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt me echt fucking kut om te doen en ben blij dat iemand het doet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jetro-imitatie? Kan je die weer eens doen dan zodat ik weet wat je bedoelt?
die krijgt nog betaald toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is een beetje als dat mannetje dat in zijn karretje de hondenpoep opzuigt.
Wat, je vraag:quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna goed
Dat is wel degelijk een bewering in de vorm van een vraag.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus?
Dat ontneemt je toch niet direct je grondrechten?
Ik heb geen idee wat die lui eigenlijk uitspoken.quote:
pakje ontvangenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:49 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de imitatie van @:Caland
Was aan het lunchen makker.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, je vraag:
[..]
Dat is wel degelijk een bewering in de vorm van een vraag.
Maar draai het vooral zoals je zelf wilt. Je hebt hier een half uur over gedaan om met deze onzin te komen dus het zal wel heel belangrijk voor je zijn.
Ja, jij zegt "dat betekent toch niet dat ... "quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Was aan het lunchen makker.
Een bewering in de vorm van een vraagWaar haal je het vandaan.
Wedden dat dat je niet lukt?quote:Laten we maar gewoon stoppen hier. Jij heb gewonnen!!
quote:Het is niet zo eenvoudig om Jetro Willems te interviewen.
Niet alleen geeft hij nogal korte antwoorden, er is veel inlevingsvermogen voor nodig, want Jetro is geen gemiddelde jongen van twintig jaar.
Laat ik het zo zeggen: Jetro weet niet alles.
Toen een verslaggever van NRC Handelsblad ooit vroeg wat Jetro van een teamexcursie naar Auschwitz had gevonden, staarde de voetballer eerst wat verwonderd voor zich uit. Daarna zei Jetro dat hij Auschwitz 'echt wel een legende' vond.
Al snel daarna liep het gesprek volkomen vast in de modder.
Zou niet lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Boekje van Marcel van Roosmalen is op de mat gevallen.
Ik vond zijn foodreviews van thuisbezorgd altijd wel leuk. Tegenwoordig zijn ze wat karig.quote:
fvd is kut!quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We doen hier niet aan roddelen
@:Braddie
https://www.youtube.com/watch?v=87kZ_iP-HJ0[quote]quote:
het is 'thebradgeishere' ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We doen hier niet aan roddelen
@:Braddie
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Hallo Don,
Je hebt me toch wat gemist hoor!
Huh?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Hallo Don,
Je hebt me toch wat gemist hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |