quote:- George Floyd moved to Minneapolis in 2014 for a fresh start after being released from prison in Houston, Texas following an arrest for aggravated robbery
- Floyd had turned his life around but died on Monday after a white officer knelt on his neck while arresting him for allegedly paying with a fake $20 bill
- None of the officers could have been aware of Floyd's more than a decade-old criminal history at the time of the arrest
- The 46-year-old had left behind his past in Houston after being released from prison stemming from a 2007 robbery
- He plead guilty to entering a woman’s home, pointing a gun at her stomach and searching the home for drugs and money, according to court records
- Floyd was sentenced to 10 months in jail for having less than one gram of cocaine in a December 2005 arrest
- He had previously been sentenced to eight months for the same offense, stemming from an October 2002 arrest
- Floyd was arrested in 2002 for criminal trespassing and served 30 days in jail
- He had another stint for a theft in August 1998
eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al was hij een serial killer
heeft hij nog steeds recht op een rechtszaak ipv een knie op zijn nek voor een paar minuten
Tuurlijk wel, als je een post quote waarin ik een post citeer en jij reageert daarop hoe heb je er dan niks mee tee maken?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
Oh ik reageerde eigenlijk louter op jouw opmerking over het gebruik van het woord neger. Eventuele contextuele verbanden en verwijderde of aangepaste posts waar dat aan zou refereren heb ik geen reet mee te maken.
Ik denk dat het probleem eerder is dat jij je ongelijk niet kan toegeven, maar als je dit als uitweg wil aangrijpen ga je gang hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
Maar als je per se je gelijk wilt hebben kun je dat bij deze krijgen hoor. Anders blijf je maar door gaan.
eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
al was hij een serial killer
heeft hij nog steeds recht op een rechtszaak ipv een knie op zijn nek voor een paar minuten
Elan wil het gevecht niet meer aan @onlogischquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik reageerde eigenlijk louter op jouw opmerking over het gebruik van het woord neger. Eventuele contextuele verbanden en verwijderde of aangepaste posts waar dat aan zou refereren heb ik geen reet mee te maken.
Maar als je per se je gelijk wilt hebben kun je dat bij deze krijgen hoor. Anders blijf je maar door gaan.
teequote:Op donderdag 4 juni 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je een post quote waarin ik een post citeer en jij reageert daarop hoe heb je er dan niks mee tee maken?
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat jij je ongelijk niet kan toegeven, maar als je dit als uitweg wil aangrijpen ga je gang hoor.
heb ik een tijdje gespeeld jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He jij was toch een Elite Dangerous speler?
Niet gezien. Bij deze dan een opfrispost.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb je opgezocht? Dit stond letterlijk in het vorige topic.
Jammer dat hij mijn advies niet ten harte nam.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
Het was wachten op het moment dat René zijn zelfbeheersing zou verliezen en weer domme spelfouten ging maken.
Het gaat hier al een half uur over, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet gezien. Bij deze dan een opfrispost.
Ik zag die nieuwe announcement dat je over planeten kon gaan lopen etc, dus mijn interesse was wel gewekt. Wat is het verder voor iets? Veel management?quote:
Duitsland ook toch? Hier wil het vooralsnog niet echt lukken.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daling is ingezet aan de andere kant van de noordzee
Dit topic bestaat pas net?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier al een half uur over, maar toch bedankt.
ja dat las ik maar nergens stond waarvoor precies, of je hebt dat weggehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier al een half uur over, maar toch bedankt.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daling is ingezet aan de andere kant van de noordzee
Klap moet nog komen en dan wordt het huizen verzamelen alsof het knikkers zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Duitsland ook toch? Hier wil het vooralsnog niet echt lukken.
Nee, het staat er nog gewoon.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja dat las ik maar nergens stond waarvoor precies, of je hebt dat weggehaald
het is echt meer een simulatorquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zag die nieuwe announcement dat je over planeten kon gaan lopen etc, dus mijn interesse was wel gewekt. Wat is het verder voor iets? Veel management?
GGMM haalt posts weg en is vervolgens ziedend dat mensen hem niet begrijpen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja dat las ik maar nergens stond waarvoor precies, of je hebt dat weggehaald
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM haalt posts weg en is vervolgens ziedend dat mensen hem niet begrijpen.
In je face.quote:
Hoop het voor je maat. Straks met minimumloon huis met zwembad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klap moet nog komen en dan wordt het huizen verzamelen alsof het knikkers zijn
Niet echt, ik bewijs gewoon mijn gelijk.quote:
Hmm, ik denk het ook. Hopelijk binnenkort een steam sale, dan pik ik 'm wel even op. Want ja, dat mis ik bij NMS zo erg, een klein beetje realisme.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is echt meer een simulator
je hebt verschillende rollen, je kunt een fighter maken, maar bijv ook gewoon a la drizzt als trucker dingen heen en weer brengen
de focus ligt veel meer op het managen en vliegen, beetje de 'realistische' variant van NMS
denk dat je het wel leuk vindt, moet je wel zo'n flying stick erbij nemen imo
Lekkere zin weer manquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, ik bewijs gewoon mijn gelijk.
Als mensen die in een discussie met jou hun gelijk bewijzen zijn er hoop mensen boos hoor.
ja dan moet je dit echt proberenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het ook. Hopelijk binnenkort een steam sale, dan pik ik 'm wel even op. Want ja, dat mis ik bij NMS zo erg, een klein beetje realisme.
quote:
Ik kijk zo, zit in een Teams vergadering.quote:
Realisme in games is ook kut, haalt het plezier meteen wegquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het ook. Hopelijk binnenkort een steam sale, dan pik ik 'm wel even op. Want ja, dat mis ik bij NMS zo erg, een klein beetje realisme.
Dat is nogal afhankelijk van de game en waarom je een game wil spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Realisme in games is ook kut, haalt het plezier meteen weg
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels wel hiermee eens.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze stelling.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van de game en waarom je een game wil spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |