Mja ik vind mezelf niet zo passen in een uitvoerende functie, ambieer dan eerder een management rol zoals forum admin.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een geschikte kandidaat
Ha Opa, zeker. Iemand moet het gareel een beetje houden.quote:
Sowieso, en Kree topicsreeksen worden als je op mij stemt gewoon toegelaten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:27 schreef Durmada het volgende:
De nieuwe mod moet ook braddie topics toelaten
quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Sowieso, en Kree topicsreeksen worden als je op mij stemt gewoon toegelaten.
En wat mij betreft mogen verzonnen topics ook wel hoor, maar dan moeten ze wel grappig zijn. Bijvoorbeeld de hele tijd roepen dat je heel erg rijk bent omdat je 135k hebt, dat is volgens mij niet grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Sowieso, en Kree topicsreeksen worden als je op mij stemt gewoon toegelaten.
Thanks bro. Ik ben redelijk 'neutraal' maar vlijmscherp.quote:
In dat geval, @vogeltjesdansquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Een nieuwe mod moet niet alleen maar lopen zeiken, maar ook zelf het goede voorbeeld geven en kwaliteitstopics openen.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]@Hyaenidae is de bottom van @phoenyxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heeft @wollah slechts 130kquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
En wat mij betreft mogen verzonnen topics ook wel hoor, maar dan moeten ze wel grappig zijn. Bijvoorbeeld de hele tijd roepen dat je heel erg rijk bent omdat je 135k hebt, dat is volgens mij niet grappig.
Oeps, het stemlokaal is al openquote:Op donderdag 4 juni 2020 08:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik meld mij ook aan !!!!
KLB lives matters!!!!
Ah ok. Nee klopt, met 130k is het wel supergrappig, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 00:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft @:wollah slechts 130k
quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik meld mij ook aan !!!!
KLB lives matters!!!!
Of op @Scheepskokquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:00 schreef herverwijderd het volgende:
Op zoek naar een luie mod en een nog kutter klb? Stem dan vooral op mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |