Dat kunnen mods uiteraard nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwestie van een vinkje ergens aanzetten lijkt me en hij zal dat vast wel kunnen.
Nou ik heb het liefst wel even een grondige cursus over wat allemaal mag en niet mag. Zal de policy dan ook even heel goed extra doornemen en moet een beetje ingewerkt worden m.b.t. de achterkant van fok!. Ik vind het niet erg om mod te worden maar ik wil het dan wel goed doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja die andere hadden zich beschikbaar gesteld en jij nog niet.
Jij bent de enige die ik zelf aan heb gedragen, maar ik zal @:plompzakker even vragen of hij jou mod kan maken.
Kwestie van een vinkje ergens aanzetten lijkt me en hij zal dat vast wel kunnen.
Kijk een mod die zijn werk serieus neemt. Lezen jullie mee @Danny en @yvonne ?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ik heb het liefst wel even een grondige cursus over wat allemaal mag en niet mag. Zal de policy dan ook even heel goed extra doornemen en moet een beetje ingewerkt worden m.b.t. de achterkant van fok!. Ik vind het niet erg om mod te worden maar ik wil het dan wel goed doen
Een user die wellicht mod gaat worden, ik ben nog geen mod, daarvoor moet je jezelf eerst bewijzen en is een hele eer. Maar bedankt voor je vertrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kijk een mod die zijn werk serieus neemt. Lezen jullie mee @:danny en @:yvonne ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer jij nu gewoon buiten de clandestiene verkiezing om nog clandestiener Phoenyx mod te maken? @Jantje2k grijp de hooivork! Kamervragen! Opstandquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kijk een mod die zijn werk serieus neemt. Lezen jullie mee @:danny en @:yvonne ?
Ik ga wel een gesprekje inplannen met Le Pen om m'n boek te presenterenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:53 schreef knoopie het volgende:
[..]
Probeer jij nu gewoon buiten de clandestiene verkiezing om nog clandestiener Phoenyx mod te maken? @:Jantje2k grijp de hooivork! Kamervragen! Opstand
De kans dat jij mod wordt is 0,0%.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef phoenyx het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat mensen die nu in opstand komen tegen mij het gaan berouwen als ik straks mod ben.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een user die wellicht mod gaat worden, ik ben nog geen mod, daarvoor moet je jezelf eerst bewijzen en is een hele eer. Maar bedankt voor je vertrouwenIk zou jou ook willen nomineren maar dan zou het een bende worden dus dat ga ik niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Hey leeell! Leef jij ook nog.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef leeell het volgende:
Sowieso niemand met >2012 registratiedatum
Goede grapquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Zul je zien dat er straks weer een onbekende flikker die nooit in KLB komt ineens mod wordt
We zouden kluun toch juist doen?quote:
Zo, koekoek. Die uil van minerva zag ik niet aankomen hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:56 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ik ga wel een gesprekje inplannen met Le Pen om m'n boek te presenteren
Ik vind jou wel een geschikte kandidaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |