neequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
Mag je als mod iedereen bannen die je niet leuk vindt?
Misschien dat dat werkt op Fok.comquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:52 schreef Jantje2k het volgende:
Ik nomineer me graag voor mod.
I have a dream that one day this forum will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident: that KLB is the only needed part of FOK!.
Bestaat nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:54 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Misschien dat dat werkt op Fok.com
Mijn stem heb jequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil het wel doen en zou KLB binnen een week smooth and running hebben. Maar ik ga het nooit worden natuurlijk.
Waarom stem je niet op mijquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
En verder lijkt me @:phoenyx een hele goede mod
Anders was ik wel mod geblevenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
Mag je als mod iedereen bannen die je niet leuk vindt?
Debat is begonnen jooo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:56 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Bestaat niet![]()
Maar misschien kennen de meeste proleten die zich hierheen begeven inderdaad geen Engels
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had jouw post nog niet gezien, jij staat sowieso op nr1 op mijn lijstje dan
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:03 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Heb inmiddels een keimooie Duitse slogan toegevoegd voor de FvD'ers
Was alleen maar omdat ik mijn motor opblies dat jij kon winnenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:02 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Was al bang dat je jezelf nog steeds niet over mijn winst tijdens het straatracen heen had gezet
Mijn stem heb je niffoquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil het wel doen en zou KLB binnen een week smooth and running hebben. Maar ik ga het nooit worden natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was alleen maar omdat ik mijn motor opblies dat jij kon winnen
We moeten nog steeds een nieuwe race plannen, mijn R32 is weer helemaal #ready.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan zou het onderbuikvolk zich niet meer vertegenwoordigd voelen en dat zou ik niet over mijn hart krijgen.
Volgens bepaalde figuren hier, zijn er maar twee soorten mensen op deze wereld; Linksche deughuichelaars en pvv stemmende onderbuiktokkies. Als je dus uit elke groep één iemand mod maakt, dan zijn we divers genoeg om representatief te zijn voor de hele wereld!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:43 schreef Näsenbar het volgende:
Ik hoop dat er wel een rekening met de diversiteit wordt gehouden tijdens deze selectie.
Dat is je deelname om anoniem te gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:01 schreef pferdfahrer het volgende:
Mijn deelname. Make KLB GGZfree again
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |