Ze moeten zich wel als kandidaten opgeven voor de stemronde.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:32 schreef Hallojo het volgende:
Ik nomineer Antonie24, Mattias24 en Samuel24.
Sommige betalen er juist voor. Heb ik gehoord in de gangpaden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:32 schreef BasEnAad het volgende:
Het lijkt me een zeer ondankbare taak en het is ook onbetaald dus helaas.
Je moet je formeel opgeven. Niet met een flutzinnetje, Kijk naar Draaideurcrimineel.quote:
Eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben natuurlijk de beste, want ervaring, goede instelling en ik heb altijd gelijk.
Maar ik doe het niet. Paarlen voor de zwijnen, voorwaar.
Okay hierbij geef ik mezelf op als kandidaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:34 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Je moet je formeel opgeven. Niet met een flutzinnetje, Kijk naar Draaideurcrimineel.
Heb je een verkiezingsleus?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Okay hierbij geef ik mezelf op als kandidaat.
Introduceert me niksquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:33 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ze moeten zich wel als kandidaten opgeven voor de stemronde.
Ze moeten jou en mij mod makenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik wil het wel doen en zou KLB binnen een week smooth and running hebben. Maar ik ga het nooit worden natuurlijk.
Dat is mij ook ter ore gekomen!!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Sommige betalen er juist voor. Heb ik gehoord in de gangpaden.
Dan zou het onderbuikvolk zich niet meer vertegenwoordigd voelen en dat zou ik niet over mijn hart krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |