Godver, die Scheepskok zit gewoon de boel te saboteren! En ik zie nu dat hij zelf ineens ook op de lijst staat?!? Ik ruik kiezersbedrog, vooropgezet spel! Doorgestoken kaart!quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nee dit is wel genoeg denk ik
Maar @:scheepskok heeft alleen de andere 2 genoteerd
Gegarandeerd!!!quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Godver, die Scheepskok zit gewoon de boel te saboteren! En ik zie nu dat hij zelf ineens ook op de lijst staat?!? Ik ruik kiezersbedrog, vooropgezet spel! Doorgestoken kaart!
Ik heb mezelf opgegeven. Waarom mag dat niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:28 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Gegarandeerd!!!
Wij zijn de boze burgers, willen een haagse_kwartexit en meer directe democratie!!!1!1!!!
Mag hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:29 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik heb mezelf opgegeven. Waarom mag dat niet.
Geen idee wie hier de spelregels bepaalt, dus geen idee of het mag. Het stelt alleen wel jouw pro-actieve houding, die in het begin nog puur altruïsme leek, in een heel ander licht. Wij, de boze burgers, twijfelen nu aan jouw integriteit en vermoeden dat het jou enkel om het machtsspelletje gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:29 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik heb mezelf opgegeven. Waarom mag dat niet.
Jij spreekt niet voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Geen idee wie hier de spelregels bepaald, dus geen idee of het mag. Het stelt alleen wel jouw pro-actieve houding, die in het begin nog puur altruïsme leek, in een heel ander licht. Wij, de boze burgers, twijfelen nu aan jouw integriteit en vermoeden dat het jou enkel om het machtsspelletje gaat.
Vertel dan eens hoe ik ga frauderen dan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Geen idee wie hier de spelregels bepaalt, dus geen idee of het mag. Het stelt alleen wel jouw pro-actieve houding, die in het begin nog puur altruïsme leek, in een heel ander licht. Wij, de boze burgers, twijfelen nu aan jouw integriteit en vermoeden dat het jou enkel om het machtsspelletje gaat.
En dit is met Danny en Yvonne besproken?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:33 schreef Scheepskok het volgende:
Morgen vanaf 9 uur wordt er gestemd, dat is geen doorgestoken kaart.
En dan gaat de uitslag op zaterdag naar Danny en Yvonne in een publiek topic. Er wordt niet gerommeld.
Neequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dit is met Danny en Yvonne besproken?
Nee, net als de Franse revolutie niet is besproken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dit is met Danny en Yvonne besproken?
Ja weet ik veel. Ik probeer gewoon een beetje te rellen om te kijken hoe goed jouw deëscalerende kwaliteiten zijn. Ik moet zeggen dat je het goed doet hoorquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:33 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe ik ga frauderen dan.
Wij zien dat de kans aanwezig is en eisen een referendumquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:33 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe ik ga frauderen dan.
Dan trek ik mijn kandidatuur terug om dit topic niet op te blazen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:35 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Wij zien dat de kans aanwezig is en eisen een referendum
Ja vind ik ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik probeer gewoon een beetje te rellen om te kijken hoe goed jouw deëscalerende kwaliteiten zijn. Ik moet zeggen dat je het goed doet hoor
Grapje man.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:36 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn kandidatuur terug om dit topic niet op te blazen.
Ik had alle goed intenties.
Je gaat Danny onder de guillotine leggen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:35 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Nee, net als de Franse revolutie niet is besproken.
Ja vind ik ook welquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je gaat Danny onder de guillotine leggen?
Nogal extreem, niet?
Ja die andere hadden zich beschikbaar gesteld en jij nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
@:hyaenidae moet ik nog iets dom om mijzelf te promoten? Ben jij mijn marketingman? Hoe pakken we dit aan? Jij hebt je stem al gegeven aan een ander zag ik maar goed, dat je een verrader bent maakt je nog niet een vreselijk slecht mens. Ik zak een beetje weg in de posts, help
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |