#ANONIEMverwensing, banquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is je deelname om anoniem te gaan.
Ik ben allebeiquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:05 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
Volgens bepaalde figuren hier, zijn er maar twee soorten mensen op deze wereld; Linksche deughuichelaars en pvv stemmende onderbuiktokkies. Als je dus uit elke groep één iemand mod maakt, dan zijn we divers genoeg om representatief te zijn voor de hele wereld!
Doe niet zo mal!quote:
Dan heb ik ook al een slogan voor je: een schizofreen modereert nooit alleen!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:10 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan heb ik ook al een slogan voor je: een schizofreen modereert nooit alleen!
Het rijmt, dus het moet wel waar zijn.
quote:
Dat kan alleen op persoonlijke titel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik geef @:Fernweh op als kandidaat
Heb je dan genoeg slogans voor al je persoonlijkheden? Ik weet niet hoe schizofreen je precies bent natuurlijk. Misschien identificeer je je ook nog als broccoli of piccolo-dwarsfluitist?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Schitterend, dat wordt dan m'n derde slogan al.
Nee dit is wel genoeg denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Heb je dan genoeg slogans voor al je persoonlijkheden? Ik weet niet hoe schizofreen je precies bent natuurlijk. Misschien identificeer je je ook nog als broccoli of piccolo-dwarsfluitist?
Terecht wel jij hebt geen feeling met KLB.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nee dit is wel genoeg denk ik
Maar @:scheepskok heeft alleen de andere 2 genoteerd
Wantquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Terecht wel jij hebt geen feeling met KLB.
Dude je bent geregistreerd in 2019.quote:
Je hebt mijn stemquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef RTR het volgende:
Maak mij mod en het is over en uit met die topicdiarree en verzonnen verhalen. Een quotum van 1 topic per dag voor de echte mongolen
MAAK MIJ MOD
Ik stel me beschikbaar en ik heb als speerpunt om klaagbaak weer groot te maken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
En verder lijkt me @:phoenyx een hele goede mod
Ook pas de tweede keer dat dat als slogan wordt genoemdquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar en ik heb als speerpunt om klaagbaak weer groot te maken.
Zie, ik denk zoals klb'ers.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:26 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ook pas de derde keer dat dat als slogan wordt genoemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |