Ja, jullie hebben het eindelijk door!quote:
Prima plaatjequote:Op woensdag 3 juni 2020 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Hetzelfde hoekje hier ook weer
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben dan altijd al weg. Ik ben onschuldig.
Dit gelooft niemand.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben dan altijd al weg. Ik ben onschuldig.
Het is echt waar! Ik ben meestal rond 22:00/22:30 al weg en pas daarna gebeuren de rare dingenquote:
Dus zonder jou ontspoort de rest meteen? Of dan wordt het pas écht gezellig?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt waar! Ik ben meestal rond 22:00/22:30 al weg en pas daarna gebeuren de rare dingen
Ehmm het is net hoe je het ziet. Dus jij komt volgende week rond 22:30 even kijken?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus zonder jou ontspoort de rest meteen? Of dan wordt het pas écht gezellig?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehmm het is net hoe je het ziet. Dus jij komt volgende week rond 22:30 even kijken?
Volgende week kom ik ook wel eens kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]Momo stuurde me nog wel de link. Ik dacht nog, zou ook raar zijn als ik ineens binnen kwam vallen
Nee joh, leuk juistquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]Momo stuurde me nog wel de link. Ik dacht nog, zou ook raar zijn als ik ineens binnen kwam vallen
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgende week kom ik ook wel eens kijken
Wie weet, ooit eensquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, leuk juistZo zijn er wel meer binnen komen vallen!
Gewoon doen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:32 schreef Em31 het volgende:
Ik zit precies in het vakje tussen Mandela en Ghandi.quote:
Je bent te goed voor deze wereld Ceequote:Op woensdag 3 juni 2020 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit precies in het vakje tussen Mandela en Ghandi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee zie ninja edit, ik zat een vakje verder naar rechts (het verbaasde me al dat ik niet meer naar rechts zit maar het heeft ook wel te maken met de zeer Amerikaanse vragen. En het feit dat ik niet neutraal kon stemmen).quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom weten wij niet op wie we moeten stemmen
Ja dat ervaar ik dus precies zo. Ik denk dat dit de Amerikaanse afspiegeling is en dat veel van ons in Europa iets rechtser zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee zie ninja edit, ik zat een vakje verder naar rechts (het verbaasde me al dat ik niet meer naar rechts zit maar het heeft ook wel te maken met de zeer Amerikaanse vragen. En het feit dat ik niet neutraal kon stemmen).
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat op Jitsi over fuckbuddy's en ik roep ineens *hier meelezende* 'IK ZIT PRECIES OP MANDELA!' Die kwam wat apart over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |