Trusten! Ik moet eigenlijk ook slapen, beetje over politiek zitten praten hier!quote:
Is het dan tijd voor de trustens en zo of laten we het nog even in het midden?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Trusten! Ik moet eigenlijk ook slapen, beetje over politiek zitten praten hier!
Keuzes maken! Het is een politieke kwestie!quote:
Liefst verticaal maar als het echt niet anders kan is horizontaal ook wel goed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zet ik hier nou mijn plaatje neer?
Spiegelbeeld is mooier!quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Liefst verticaal maar als het echt niet anders kan is horizontaal ook wel goed.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Liefst verticaal maar als het echt niet anders kan is horizontaal ook wel goed.
Nee dat zou ik ook absoluut niet willen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja, hard maar daar komt het wel op neer. We hebben de verschillen nodig zodat niemand volledige macht krijgt.
@Hamlapjes en @F1gamerquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zitten er nog op dan? ijs_beer en hamlapjes?
Doe maar trustens enzo!quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het dan tijd voor de trustens en zo of laten we het nog even in het midden?
Dus dat is wat jullie op woensdagavond doen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat op Jitsi over fuckbuddy's en ik roep ineens *hier meelezende* 'IK ZIT PRECIES OP MANDELA!' Die kwam wat apart over
Trustens!quote:
Ja het is heel interessantquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus dat is wat jullie op woensdagavond doen.
Ik niet hoor, ik ben dan altijd al weg. Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus dat is wat jullie op woensdagavond doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |