Omg dat is in mijn geval dus echt zoquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom weten wij niet op wie we moeten stemmen
Ja maar da's een ander kompas met progressief en conservatief, die eigenlijk voor Nederlanders meer van toepassing is misschien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sta er zo wel heel ver af jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik had die VS vanaf het begin op een beter pad gestuurdquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Maar jij zou het goed doen als founding father van de VS.
Sorry wáár gaat het over?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat op Jitsi over fuckbuddy's en ik roep ineens *hier meelezende* 'IK ZIT PRECIES OP MANDELA!' Die kwam wat apart over
Nu is Progressief/Conservatief en Authoritarian/Libertarian ook wel wat anders natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel elke keer weer tussen de CU en de PVV inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg uitgelogdquote:
Stel jezelf deze vraag: Wat zou er met je land gebeuren als elke Nederlander op jouw favoriete partij stemt?quote:
Ah ik ben dus tóch SP'erquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel jezelf deze vraag: Wat zou er met je land gebeuren als elke Nederlander op jouw favoriete partij stemt?
Was het waard, ze waren heerlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Te vroeg uitgelogdMet je rijstwafels
Nee kloptquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:12 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel die schaal progressief/conservatief is, is niet hetzelfde als die andere toch?
Ja nou ja, hard maar daar komt het wel op neer. We hebben de verschillen nodig zodat niemand volledige macht krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan er alsnog heel wat NWSers tegen de muur
Lekkerder dan de popcorn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |