Laat die jongen proleet zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Met smart wachten op 13 inch![]()
Je moeder is teleurgesteld in je.
ah was vergeten dat het gifje te kort is om het resultaat te zien...daar is het filmpje voor nodigquote:
Die grap heb je al 40/45x gemaakt boomerquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Met smart wachten op 13 inch![]()
Je moeder is teleurgesteld in je.
Dit was toch ook niet helemaal de oplossing.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een flinke fuck you naar Halsema die dacht dat je zo’n menigte alleen maar met geweld uit elkaar kon krijgen.
Ja dat heb ik weggelaten, ik word al in de gaten gehouden hier.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ah was vergeten dat het gifje te kort is om het resultaat te zien...daar is het filmpje voor nodig
Heb je die kast nou al een keer?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die grap heb je al 40/45x gemaakt boomer
Dat gebeurt altijd wel in Rotterdamquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was toch ook niet helemaal de oplossing.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-black-lives-matter
Telegraafquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
grappig, lijkt wel China, daar waar de reclame vandaan komtquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weggelaten, ik word al in de gaten gehouden hier.
Telegraaf, niet geklikt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
niet geklikt overigens. (Telegraaf)quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net zoals dat er altijd wel negers in Amerika worden vermoord. Wel een hoop ophef opeens.quote:
Gelukkig, ik dacht al dat ik hem verkeerd onthouden had. Zo is hij trouwens een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weggelaten, ik word al in de gaten gehouden hier.
quote:
inflatiecorrectie en mondkapjesquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn de prijzen godverdomme weer omhoog gegaan?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij veel muziek in de club van 27 dan?
Like uitgedeeld (wel aan die andere tweet)quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:28 schreef GGMM het volgende:
Mijn nieuwe tweet heeft 3 likes in één minuut.
Dit belooft veel goeds. Ik hou jullie op de hoogte.
Hoe kan je nou geen kurkentrekker hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen kurkentrekker dus heb de kurk maar door de fles geduwd
Je verwachtingen over dat bedrijf kloppen dus preciesquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee blijf maar sorteerfouten krijgen
Over DHL ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je verwachtingen over dat bedrijf kloppen dus precies
Koop normaal wijnflessen met zo'n draaidop, verkeerde gekeken dit keerquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen kurkentrekker hebben?
Ik vond het al raar dat @:Caland geen notenkraker had.
proleetquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koop normaal wijnflessen met zo'n draaidop,
Er zijn ook mensen die drinken wijn uit een pak.quote:
@Treinhoerquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die drinken wijn uit een pak.
Ik noem geen namen.
In Spanje heb je het zelfs in frisdrankflessenquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Spanje heb je het zelfs in frisdrankflessen
niet mijn probleemquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Spanje heb je het zelfs in frisdrankflessen
Zal wel @Kyran zijn wsquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik noem geen namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |