Fles, ik heb een dewalt dw621 bovenfrees liggen die weg moet. Geen idee wat zon dremel moet kosten en of je interesse hebt en miss is het wel te professioneel hoor, maar als je interesse hebt hoor ik het wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moet je handig zijn en dingen kunnen en zo
Godverdomme.quote:Vanwege de drukte bij de betoging in Rotterdam is de politie begonnen met het waarschuwen van betogers. Vanuit drones en geluidswagens krijgen demonstranten de waarschuwing dat ze 1,5 meter afstand moeten houden.
Bij het protest zijn naar schatting 4000 tot 5000 betogers. De politie kan niet zeggen wat eventuele volgende stappen zijn als het nog drukker wordt.
Maar eens kijken. Eerst hout kopenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Fles, ik heb een dewalt dw621 bovenfrees liggen die weg moet. Geen idee wat zon dremel moet kosten en of je interesse hebt en miss is het wel te professioneel hoor, maar als je interesse hebt hoor ik het wel.
Oh dan zijn we gered. Alles komt goed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar gelukkig zouden er eind juni genoeg beschermingsmiddelen zijn in de zorg!
4 maanden en 10.000 doden verder hebben we genoeg beschermingsmiddelen in de zorg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar gelukkig zouden er eind juni genoeg beschermingsmiddelen zijn in de zorg!
twitter:KenStash twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:15:19Er ontstaat nu al gigantische chaos in #Rotterdam! De anderhalvemeter blijkt heel lastig... | #Erasmusbrug, #BlackLivesMatter https://t.co/kNKODJnzat reageer retweet
#blacklivesmattermorethencoronadeathsquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
Echt een BOA met overtuigingskracht, denk dat ze nog een machinegeweer en vlammenwerper misttwitter:KenStash twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:15:19Er ontstaat nu al gigantische chaos in #Rotterdam! De anderhalvemeter blijkt heel lastig... | #Erasmusbrug, #BlackLivesMatter https://t.co/kNKODJnzat reageer retweet
Zwaarder biertje drinken?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die doppenschieter is een beetje jammer. Meer dan 5 meter haalt hij inderdaad niet
Ja dit zijn hoofdzakelijk van die beroepsdemonstranten die de afgelopen maanden op hun handen hebben moeten zittenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Als je daar aankomt en je ziet die drukte, dan ga je toch weer.
Dit heeft toch geen fuck meer met BLM te maken zo. Het hele idee wordt naar de achtergrond gedrukt en iedereen ergert zich groen en geel aan die mongolen.
Nee joh is rete belangrijk dat je daar staat. Dan hoef je je niet aan de regels te houden. Want dat hoefde maandag ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Als je daar aankomt en je ziet die drukte, dan ga je toch weer.
Dit heeft toch geen fuck meer met BLM te maken zo. Het hele idee wordt naar de achtergrond gedrukt en iedereen ergert zich groen en geel aan die mongolen.
Ze hebben wel een livestream: https://www.ad.nl/rotterd(...)e-komen-br~a7483970/quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
Echt een BOA met overtuigingskracht, denk dat ze nog een machinegeweer en vlammenwerper misttwitter:KenStash twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:15:19Er ontstaat nu al gigantische chaos in #Rotterdam! De anderhalvemeter blijkt heel lastig... | #Erasmusbrug, #BlackLivesMatter https://t.co/kNKODJnzat reageer retweet
Neeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Tof, voor vrijdag hebben ze een demonstratie gepland in Utrecht. Die stad ook nog even aan een nieuwe piek helpen![]()
Godverdomme, debielen.
Lang genoeg om elkaar te besmettenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
oke demo alweer afgeblazen. hoe lang was die bezig?
wij hebben het gisteren echt goed gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lang genoeg om elkaar te besmetten
Ja demonstranten in de Singel knikkerenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Tof, voor vrijdag hebben ze een demonstratie gepland in Utrecht. Die stad ook nog even aan een nieuwe piek helpen![]()
Godverdomme, debielen.
leeft die nog?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja demonstranten in de Singel knikkeren@:d4v1d
quote:Gemeente heeft laten weten dat demonstratie moet stoppen, zo vertellen de mensen op het podium. Dit wordt met gejoel en scanderen van 'Black Lives Matter' beantwoord. Daarna gaat het programma verder. De demonstranten gaan zitten.
Snack lives matter Nijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Maar waar is deze demonstratie dan weer voor? Ik vind het onderhand nogal lastig om de 5G-, black lives matter- en anticoronamaatregelen-demonstraties uit elkaar te houden.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet, zout en goedkoop afvalvlees?
In welke taal?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de organisatie roept mensen nu toch op om weg te gaan.
Oh ja dat gaat vast zin hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja succes daarmee.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
In amerika is het ook niet de overheid die nu iets moet doorvoeren. het is de samenleving zelf die moet veranderenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:21 schreef mschol het volgende:
ach, al die demo's hebben uiteindelijk geen enkel nut.
net als verkiezingen waar men vanalles beloofd en uiteindelijk niets van waarmaakt en vooral het tegenovergestelde doet..
nee, regeringen/overheden die écht luisteren naar de bevolking, dat zie ik in mijn leven niet meer gebeuren
Zit niet zo te genietenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
En aboutaleb had het nog wel zo goed voorbereid
Ik ook en ik ben een ariër.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zetten ze geen honden in? donkere mensen zijn bang voor honden.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi een handgranaat tijdens een concert en bitterbal loopt er al omheen te kwispelen.
ja ben vrij makkelijk. als het maar te snacken valtquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij houdt van snacks van alle kleuren
Voor zulke dingen hebben ze vlammenwerpers uitgevonden.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor zulke dingen hebben ze vlammenwerpers uitgevonden.
*LTVDK springt in het kokende frituurvet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben vrij makkelijk. als het maar te snacken valt
Nubiër likes Ariër, I like the way that sounds...quote:
Wat is dit voor zwakbegaafde hoer joh.twitter:ladeborah_xo twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:32:37Blanken mensen janken hier over een virus en dt mensen dood kunnen gaan black people die every day every moment shut up man. Voor te zwemmen en om te gaan picknicken met Grietje kan het virus zeker niet verspreid worden toch? #Rotterdam ik wil niks horen imma block yo asses reageer retweet
Taalkundig intellectueel mirakel wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor zwakbegaafde hoer joh.twitter:ladeborah_xo twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:32:37Blanken mensen janken hier over een virus en dt mensen dood kunnen gaan black people die every day every moment shut up man. Voor te zwemmen en om te gaan picknicken met Grietje kan het virus zeker niet verspreid worden toch? #Rotterdam ik wil niks horen imma block yo asses reageer retweet
twitter:ladeborah_xo twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:24:01Hou je kaulo moer mensen die we met fionton ontvingen en toen jullie naar t strand gingen dan ga ga het kontje likken van Wilders ofso voyou imbecile tchien https://t.co/N6gAWWw5iJ reageer retweet
Iemand die de basisschool niet heeft afgemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, leg je popcorn maar weer weg.
Dat zeg je ook alleen maar omdat ze zwart is, racistquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die de basisschool niet heeft afgemaakt
Ja geen RT livestreams hierquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Vroeger hadden we nog de vluchtelingen bij de grensovergangen of de poging tot de coup in turkije. Dat waren nog eens tijden
Ja want de antifa is gewoon aanwezig dus ze kunnen best wel even een beetje rellen voor ons vermaakquote:
Doet rt geen livestreams nu in amerika eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want de antifa is gewoon aanwezig dus ze kunnen best wel even een beetje rellen voor ons vermaak
nah das alleen spannend als hij nu weer de horeca dichtgooidquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan popcorn eten tijdens de persco?
"Ja eigenlijk wilden we de grenzen opengooien, maar we hebben ons net bedacht en nu gaat alles weer op slot."quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah das alleen spannend als hij nu weer de horeca dichtgooid
Ik hoop dat hij wel een veeg geeft naar als die demonstranten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah das alleen spannend als hij nu weer de horeca dichtgooid
Ja maar is nu niet zo boeiend, is daar nog ochtendquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet rt geen livestreams nu in amerika eigenlijk?
Veegquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel een veeg geeft naar als die demonstranten.
Nee, wel Maartje van Wegen met het half zes-journaalquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
was rt er toen ook met een livestream? :p
Mijn geschiedenisleraar vertelde vol trots dat hij destijds in zijn autootje was gesprongen om naar Berlijn te rijden en een stuk muur los te bikken.quote:
Tofquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar vertelde vol trots dat hij destijds in zijn autootje was gesprongen om naar Berlijn te rijden en een stuk muur los te bikken.
Die man zal nu wel dood zijn denk ikLeuke lessen waren dat.
In 2017 of begin 2018ging vrij geruisloos het moment voorbij dat de muur langer gevallen was dan hij ooit gestaan hadquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar vertelde vol trots dat hij destijds in zijn autootje was gesprongen om naar Berlijn te rijden en een stuk muur los te bikken.
Die man zal nu wel dood zijn denk ikLeuke lessen waren dat.
Florrie Rost van Tonningen-Heubel ben jij het?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
misschien zien we de val van de muur nog een keer als ze die smerige israelische muur omduwen
Moet je nagaan hoe lang dat ding heeft gestaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In 2017 of begin 2018ging vrij geruisloos het moment voorbij dat de muur langer gevallen was dan hij ooit gestaan had
Jammer van je immer aanwezige keuzestressquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben vrij makkelijk. als het maar te snacken valt
weet niet eens wie dat isquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie Rost van Tonningen-Heubel ben jij het?
nou ja anders wasik veel te gulzig geweestquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jammer van je immer aanwezige keuzestress
Ja, "maar" 28 jaar dus. Toen hij viel was het voor mij tenminste alsof dat ding er al ab urbe condita stond zeg maarquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang dat ding heeft gestaan.
Goed plan, dan kunnen de Palestijnen net zo'n prachtige samenleving opbouwen zoals in Syrië, Saudi Arabië, Irak en Egyptequote:Op woensdag 3 juni 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet eens wie dat isMaar ik ben voor een verhuizing van de staat isreal naar texas ofzo
zijn ze ook niet slechter af dan nuquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed plan, dan kunnen de Palestijnen net zo'n prachtige samenleving opbouwen zoals in Syrië, Saudi Arabië, Irak en Egypte
4 jaar hboquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen zo van 'o die opleiding wil ik ook even doen!' Wehe.
Ik ken iemand die het heeft gedaan. Ik heb er destijds ook even naar gekeken, maar ben er nu zelf te doof voor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
heb gekekenmaar wel goed dat er meer interesse is
Veel mensen die door dit soort situaties de studie gaan doen inderdaad. Helaas ook heel veel die in het eerste jaar al stoppen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen zo van 'o die opleiding wil ik ook even doen!' Wehe.
Je bedoelt een slet :p?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja anders wasik veel te gulzig geweest
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het heeft gedaan. Ik heb er destijds ook even naar gekeken, maar ben er nu zelf te doof voor.
Als we het ESF moeten geloven valt Australië er ook onder.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat Caribisch Nederland ook meetelde met "Europa" in deze context. Ook leuk om heen te gaan.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
Geen reizen buiten Europa aww. Expected tho.
NEIN.quote:
"Over buiten Europa kan ik kort zijn, dit raden we af. Blijft oranje."quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Over buiten Europa kan ik kort zijn, dit raden we af. Blijft oranje."
Curaįao here I come.
Dit is overigens leuk om te misbruiken in een werk-context. Als je alleen binnen de EU mag reizen kan je nl gewoon naar Guadeloupe gaan. (of andere minder bekende plekken)quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat Caribisch Nederland ook meetelde met "Europa" in deze context. Ook leuk om heen te gaan.
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Dus wij mogen niet naar Denemarken maar zij mogen wel hierheen.
Ja zo kan ik ook een buitenlanderprobleem creërenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga m'n huis barricaderen voor al die vieze mensen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Aha, dus zo voelen moslims zich.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
we kunnen allemaal gaan slapen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we fast forwarden naar over een jaar of twee?
Alles slopenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Politie: er wordt met hekken gegooid
Volgens de politie is het op sommige plekken in Rotterdam onrustig, waaronder het Doelenplein. Daar wordt met hekken gegooid en zijn ruiten gesneuveld.
Er is niemand aangehouden, zegt de politie.
Graagquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we fast forwarden naar over een jaar of twee?
Ja dat ik dan dun ben en wakker word gekust door een knappe knakker en dat alles dan weer normaal is?quote:
Tijd voor traangas en rubberkogels?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Politie: er wordt met hekken gegooid
Volgens de politie is het op sommige plekken in Rotterdam onrustig, waaronder het Doelenplein. Daar wordt met hekken gegooid en zijn ruiten gesneuveld.
Er is niemand aangehouden, zegt de politie.
Sowieso de VS en alle landen die super goede vriendjes zijn met de VS.quote:
ja.zo jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat ik dan dun ben en wakker word gekust door een knappe knakker en dat alles dan weer normaal is?
Alleen israel toch> Maar andersom mogen de israeli's ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso de VS en alle landen die super goede vriendjes zijn met de VS.
ja vermoeiendquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Die vrouw. Stop jonge. Het is hier Nederland, geen Amerika
. Blijft maar doorduwen.
En als Rutte zo is van ok doei terug naar Nederland begint ze gewoon weerquote:
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Die vrouw. Stop jonge. Het is hier Nederland, geen Amerika
. Blijft maar doorduwen.
Hopelijk de volgende keer niet meer uitgenodigd voor een corona persco.quote:
Terug kijken waardig?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Wel goed van Rutte dat ie zich duidelijk uitspreekt over die demonstratie in Amsterdam
Ik heb het weer uitgezet. Ik flip echt van die vragen en hou het nooit tot het einde vol.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Echt tyf gewoon een godsgruwelijk teringeind op met zulke vragen
Normaal zijn het van die downie vragen van 'mijn kind wil ijsjes eten, mag die dat met een vriendje eten'. Nu over fucking kwesties in de VS die 0,0 met de hele persco te maken hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het weer uitgezet. Ik flip echt van die vragen en hou het nooit tot het einde vol.
ja nog slechter wordt het nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal zijn het van die downie vragen van 'mijn kind wil ijsjes eten, mag die dat met een vriendje eten'. Nu over fucking kwesties in de VS die 0,0 met de hele persco te maken hebben
Journalist onwaardigquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal zijn het van die downie vragen van 'mijn kind wil ijsjes eten, mag die dat met een vriendje eten'. Nu over fucking kwesties in de VS die 0,0 met de hele persco te maken hebben
Ja echt hoor. Godverdomme zegquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens kijken of geweld hier wel een optie isquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
5 MINUTEN GELEDEN
ME gaat naar binnenstad
De mobiele eenheid gaat naar de Rotterdamse binnenstad. Dat gebeurt vanwege de openbare orde en veiligheid, zegt de politie. Op verschillende plekken in het centrum is het onrustig na de afgebroken demonstratie bij de Erasmusbrug.
ah, het universele antwoord van de politie: geweldquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
5 MINUTEN GELEDEN
ME gaat naar binnenstad
De mobiele eenheid gaat naar de Rotterdamse binnenstad. Dat gebeurt vanwege de openbare orde en veiligheid, zegt de politie. Op verschillende plekken in het centrum is het onrustig na de afgebroken demonstratie bij de Erasmusbrug.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, het universele antwoord van de politie: geweld
Het bericht waarvan je wist dat zou komen...quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
5 MINUTEN GELEDEN
ME gaat naar binnenstad
Racisme.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Dit heb ik ff gemist, maar wat is de reden dat we niet naar Denemarken mogen
zo fijn dat dat niet kon vroegerquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
10x "Kun je wat minder hard schreeuwen?" Geen effect.
"Ik zet de modem zo uit." Direct stilte.
Wat zijn dat allemaal voor types die daar rondlopenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Chick uit Roffa: "ik snap niet waarom het zo uit de hand loopt, alles gaat toch goed?" huh.
Ze gaat vrijdag naar de demonstratie in Utrecht. Hmmquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zijn dat allemaal voor types die daar rondlopen
Ja knap dat Rutte zich in kon houden, je zag het ook aan zijn kop dat die flink op zijn tanden moest bijtenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Godverdomme zeg. "Hoe voel je je bij wat er in de VS gebeurt?" Gast flikker op, vraag hem dat vanavond lekker op WhatsApp of Tinder ofzo, die man is aan het werk nu.
En dan lees je verder en zijn er schijnbaar meerdere kanten van het verhaal. Kan niet zoveel met al die random filmpjes.quote:
klopt maar descalerend te werk gaan ze niet :pquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan lees je verder en zijn er schijnbaar meerdere kanten van het verhaal. Kan niet zoveel met al die random filmpjes.
Descalerend?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt maar descalerend te werk gaan ze niet :p
Spekfakkels klinkt als taaie teringzoute 3e rangs speklapjes die ze met een 'leuke' naam nog proberen te slijten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Spekfakkels zijn goor en ranzig. En op nu, met medewerking van de plee. Nu burgertjes. Het gaat steeds harder waaien.
Ik weet niet maar als je in NL blijft weigeren te stoppen of luisteren of iets, kan er ook zomaar een pistool aan te pas komen. Het houdt een keer op met vriendelijk vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt maar descalerend te werk gaan ze niet :p
Ahja ach soquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je schrijft het iets anders
de-escalerend
Sums it up quite neatlyquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spekfakkels klinkt als taaie teringzoute 3e rangs speklapjes die ze met een 'leuke' naam nog proberen te slijten.
nou ja ken alleen de filmpjes van wegmisbruikers ;Pquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet maar als je in NL blijft weigeren te stoppen of luisteren of iets, kan er ook zomaar een pistool aan te pas komen. Het houdt een keer op met vriendelijk vragen natuurlijk.
Vraag me af waarom de agenten dat pistool trekken en waarom de omstanders zo hysterisch reageren. Als iedereen daar rustig bleef was het zo opgelost dunkt me.quote:
Ik gooi uit principe eigenlijk nooit vlees weg, ook als het niet zo lekker is eet ik het gewoon op. Maar ik heb ook wel eens zulke dingen als die spekfakkels gehad, alleen was het dan geloof ik met iets wat voor kip moest doorgaan. Godsallemachtig wat was dat smerig en zout, die hebben wel een enkeltje kliko gekregenquote:
Wat ik sowieso niet snap is dat de footage van die cop bodycam vrijgegeven is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag me af waarom de agenten dat pistool trekken en waarom de omstanders zo hysterisch reageren. Als iedereen daar rustig bleef was het zo opgelost dunkt me.
Kun je niet veel mee deze Amerikaanse emo filmpjes.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ken alleen de filmpjes van wegmisbruikers ;P
Is er geen livestream?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
ME voert charges uit
De mobiele eenheid voert nu charges uit. Bij het Stadhuisplein heeft een linie van ME'ers gestaan. Volgens de politie verplaatsen de groepjes zich steeds en wisselt het beeld per minuut.
Er is ook een grote groep die gewoon doorloopt, zegt de politie. Op het Stationsplein staat een grote groep mensen. Hier lijkt alles rustig.
Roffa
Ik heb ooit heel lang geleden eens goddelijke spiesjes gehad met gehakt en daar dun spek omheenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi uit principe eigenlijk nooit vlees weg, ook als het niet zo lekker is eet ik het gewoon op. Maar ik heb ook wel eens zulke dingen als die spekfakkels gehad, alleen was het dan geloof ik met iets wat voor kip moest doorgaan. Godsallemachtig wat was dat smerig en zout, die hebben wel een enkeltje kliko gekregen
Ja das ook raar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik sowieso niet snap is dat de footage van die cop bodycam vrijgegeven is.
Kan net zo goed in scčne gezet zijn dus.
Ik ga altijd stuk bij dat 'je moet je bek houden jij joh'quote:
Droom aan diggelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das ook raar.
Vroeger had je zo’n stoere Cops serie, kom ik er achter dat alle scčnes zijn “nagespeeld”
Wat een ellende om meerdere groepapps te hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, al mijn actieve groepswhatsapps gaan over demonstraties. Saai.
Oh. Ik vind het hebben van meerdere vriendengroepen zelf wel comfortabelquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een ellende om meerdere groepapps te hebben
Ik heb niet eens meerdere vriendenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het hebben van meerdere vriendengroepen zelf wel comfortabel. Met bijbehorende WhatsAppgroepen in coronatijd uiteraard
.
Je hebt ons tochquote:
Zijn ook echt niet allemaal m'n vrienden hoor, hehequote:
https://9gag.com/gag/an41dLVquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk bij dat 'je moet je bek houden jij joh'
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/an41dLV
als die hand de eerste keer omhoog gaat![]()
Dom beestquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/an41dLV
als die hand de eerste keer omhoog gaat![]()
Jij hebt zeker nog nooit een kat over zijn buik gekriebeldquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
maaar als ik naar die staart kijk, is het beestje niet gewoon boos?
nou die staart is dikquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een kat over zijn buik gekriebeld
Het is gewoon een pluizenbalquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die staart is dikdas toch een teken dat die boos is?
een van de reacties zegt ook dat hij/zij er bang uit ziet.
Ik heb geen idee ;P
moet je dit dan zo doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een pluizenbalPlus hij zal wet wat angstig zijn ja, ziet er uit als een heel jong beestje
quote:
Weet ik niet, zal ook wel per kat verschillen denk ik, mijn kat vroeger als je die over zijn buik aaide vond die het heerlijk en dan na een paar seconden zette die zijn nagels in jequote:
mja dat schijnen ze vaker te doen tochquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ook wel per kat verschillen denk ik, mijn kat vroeger als je die over zijn buik aaide vond die het heerlijk en dan na een paar seconden zette die zijn nagels in je
Lang leve digitalisering.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn biljetje dat ik half april op een veiling won? Men wachtte op de betaling van de fysieke factuur terwijl ik al via internet betaald had voordat ik die factuur ontvangen hadMaar goed dat ik er na 6 weken plus nogeens achteraan ging, maar het is "toevallig" vandaag vanuit Noorwegen naar hun kantoor in Denemarken verscheept en in de loop van volgende week krijg ik wel een tracktrace code
![]()
![]()
![]()
Bij mijn andere leverancier uit Trondheim ging er ook eens wat mis laatst (een koop werd klakkeloos ontbonden omdat het betreffende artikel niet meer beschikbaar was, ze hadden echt maanden die site niet bijgewerkt) kreeg ik de keer erop 10 % korting. Dus dat wil ik nu ook wel eigenlijk. Ik heb er nog 2 in het vizier van deze boer, maar ik wil echt eerst die deze binnen hebben voordat ik weer met 600-700 euro ga gooienquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang leve digitalisering.
Misschien sturen ze je wel een couponcode op die je dan op moet sturen met een kopie van je bankafschrift en dan komt het echt biljet naar je toe? Of misschien even faxen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Daar fietste ik altijd langs, op weg maar schoolquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom maar op met die buien!Sproeier neerzetten aan het eind van die stenen penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom maar op met die buien!Neeeeeee... Mijn vakantie valt in het waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed huisgehouden in de achtertuin
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ogot ja jij ging op vakantiequote:Op woensdag 3 juni 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neeeeeee... Mijn vakantie valt in het water![]()
Maar goed huisgehouden in de achtertuin
In uitgerekend de énige slecht-weer-week in maandenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In uitgerekend de énige slecht-weer-week in maanden![]()
Heb ik niet. Johnnie ook nietquote:
Eensch. Tot later wellichtquote:
Ah, ok. Alles goed met hem?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Even in het Brabantse geweest om iets op te halen bij mijn vader.
Morgenvroeg naar de bakker, vers en goed broodquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Iedere keer weer kom ik erachter dat het brood al weggegooid is als ik om 21:45 boodschappen ga doen, maar toch vergeet ik het telkens weer en ga ik niet een keertje wat eerder zodat ik toch nog brood kan krijgen.
De oplossing werd knäckebrödquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgenvroeg naar de bakker, vers en goed brood
quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja hoorWe hebben even gezellig koffie gedronken. Beetje geknuffeld met het hondje
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sproeier neerzetten aan het eind van die stenen penis
Chantage is het.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.wwf.nl/kom-in(...)_ZxDOBn4G4u2mInaDqRg
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 3 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch vernielingen in Rotterdam. Jammer dat dat blijkbaar nodig is.
Verwacht wel, maar toch stelt het me wel teleur. Waar is het voor nodig? Het leidt ook alleen maar af van de boodschap.quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr liggen in Nederland 1 miljard mondkapjes te wachten. Dus nooit meer dat gejank over mondkapjes afjatten van de zorg please.
Oké.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vianen.
https://www.parool.nl/ned(...)n-voorraad~b1850183/
Dit is op of net over het randje van een note.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou de hitlergroet niet een enorme oplossing zijn ipv handen schudden of kussen?
Die man was zijn tijd ver vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |