Mijn geschiedenisleraar vertelde vol trots dat hij destijds in zijn autootje was gesprongen om naar Berlijn te rijden en een stuk muur los te bikken.quote:
Tofquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar vertelde vol trots dat hij destijds in zijn autootje was gesprongen om naar Berlijn te rijden en een stuk muur los te bikken.
Die man zal nu wel dood zijn denk ikLeuke lessen waren dat.
In 2017 of begin 2018ging vrij geruisloos het moment voorbij dat de muur langer gevallen was dan hij ooit gestaan hadquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar vertelde vol trots dat hij destijds in zijn autootje was gesprongen om naar Berlijn te rijden en een stuk muur los te bikken.
Die man zal nu wel dood zijn denk ikLeuke lessen waren dat.
Florrie Rost van Tonningen-Heubel ben jij het?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
misschien zien we de val van de muur nog een keer als ze die smerige israelische muur omduwen
Moet je nagaan hoe lang dat ding heeft gestaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In 2017 of begin 2018ging vrij geruisloos het moment voorbij dat de muur langer gevallen was dan hij ooit gestaan had
Jammer van je immer aanwezige keuzestressquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben vrij makkelijk. als het maar te snacken valt
weet niet eens wie dat isquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florrie Rost van Tonningen-Heubel ben jij het?
nou ja anders wasik veel te gulzig geweestquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jammer van je immer aanwezige keuzestress
Ja, "maar" 28 jaar dus. Toen hij viel was het voor mij tenminste alsof dat ding er al ab urbe condita stond zeg maarquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang dat ding heeft gestaan.
Goed plan, dan kunnen de Palestijnen net zo'n prachtige samenleving opbouwen zoals in Syrië, Saudi Arabië, Irak en Egyptequote:Op woensdag 3 juni 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet eens wie dat isMaar ik ben voor een verhuizing van de staat isreal naar texas ofzo
zijn ze ook niet slechter af dan nuquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed plan, dan kunnen de Palestijnen net zo'n prachtige samenleving opbouwen zoals in Syrië, Saudi Arabië, Irak en Egypte
4 jaar hboquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen zo van 'o die opleiding wil ik ook even doen!' Wehe.
Ik ken iemand die het heeft gedaan. Ik heb er destijds ook even naar gekeken, maar ben er nu zelf te doof voor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
heb gekekenmaar wel goed dat er meer interesse is
Veel mensen die door dit soort situaties de studie gaan doen inderdaad. Helaas ook heel veel die in het eerste jaar al stoppen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen zo van 'o die opleiding wil ik ook even doen!' Wehe.
Je bedoelt een slet :p?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja anders wasik veel te gulzig geweest
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het heeft gedaan. Ik heb er destijds ook even naar gekeken, maar ben er nu zelf te doof voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |