Normaal zijn het van die downie vragen van 'mijn kind wil ijsjes eten, mag die dat met een vriendje eten'. Nu over fucking kwesties in de VS die 0,0 met de hele persco te maken hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het weer uitgezet. Ik flip echt van die vragen en hou het nooit tot het einde vol.
ja nog slechter wordt het nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal zijn het van die downie vragen van 'mijn kind wil ijsjes eten, mag die dat met een vriendje eten'. Nu over fucking kwesties in de VS die 0,0 met de hele persco te maken hebben
Journalist onwaardigquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal zijn het van die downie vragen van 'mijn kind wil ijsjes eten, mag die dat met een vriendje eten'. Nu over fucking kwesties in de VS die 0,0 met de hele persco te maken hebben
Ja echt hoor. Godverdomme zegquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens kijken of geweld hier wel een optie isquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
5 MINUTEN GELEDEN
ME gaat naar binnenstad
De mobiele eenheid gaat naar de Rotterdamse binnenstad. Dat gebeurt vanwege de openbare orde en veiligheid, zegt de politie. Op verschillende plekken in het centrum is het onrustig na de afgebroken demonstratie bij de Erasmusbrug.
ah, het universele antwoord van de politie: geweldquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
5 MINUTEN GELEDEN
ME gaat naar binnenstad
De mobiele eenheid gaat naar de Rotterdamse binnenstad. Dat gebeurt vanwege de openbare orde en veiligheid, zegt de politie. Op verschillende plekken in het centrum is het onrustig na de afgebroken demonstratie bij de Erasmusbrug.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, het universele antwoord van de politie: geweld
Het bericht waarvan je wist dat zou komen...quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
5 MINUTEN GELEDEN
ME gaat naar binnenstad
Racisme.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Dit heb ik ff gemist, maar wat is de reden dat we niet naar Denemarken mogen
zo fijn dat dat niet kon vroegerquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
10x "Kun je wat minder hard schreeuwen?" Geen effect.
"Ik zet de modem zo uit." Direct stilte.
Wat zijn dat allemaal voor types die daar rondlopenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
Chick uit Roffa: "ik snap niet waarom het zo uit de hand loopt, alles gaat toch goed?" huh.
Ze gaat vrijdag naar de demonstratie in Utrecht. Hmmquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zijn dat allemaal voor types die daar rondlopen
Ja knap dat Rutte zich in kon houden, je zag het ook aan zijn kop dat die flink op zijn tanden moest bijtenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Godverdomme zeg. "Hoe voel je je bij wat er in de VS gebeurt?" Gast flikker op, vraag hem dat vanavond lekker op WhatsApp of Tinder ofzo, die man is aan het werk nu.
En dan lees je verder en zijn er schijnbaar meerdere kanten van het verhaal. Kan niet zoveel met al die random filmpjes.quote:
klopt maar descalerend te werk gaan ze niet :pquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan lees je verder en zijn er schijnbaar meerdere kanten van het verhaal. Kan niet zoveel met al die random filmpjes.
Descalerend?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt maar descalerend te werk gaan ze niet :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |