Ja zo kan ik ook een buitenlanderprobleem creërenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Dus wij mogen niet naar Denemarken maar zij mogen wel hierheen.
Ik ga m'n huis barricaderen voor al die vieze mensen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Aha, dus zo voelen moslims zich.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
we kunnen allemaal gaan slapen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we fast forwarden naar over een jaar of twee?
Alles slopenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Politie: er wordt met hekken gegooid
Volgens de politie is het op sommige plekken in Rotterdam onrustig, waaronder het Doelenplein. Daar wordt met hekken gegooid en zijn ruiten gesneuveld.
Er is niemand aangehouden, zegt de politie.
Graagquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we fast forwarden naar over een jaar of twee?
Ja dat ik dan dun ben en wakker word gekust door een knappe knakker en dat alles dan weer normaal is?quote:
Tijd voor traangas en rubberkogels?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Politie: er wordt met hekken gegooid
Volgens de politie is het op sommige plekken in Rotterdam onrustig, waaronder het Doelenplein. Daar wordt met hekken gegooid en zijn ruiten gesneuveld.
Er is niemand aangehouden, zegt de politie.
Sowieso de VS en alle landen die super goede vriendjes zijn met de VS.quote:
ja.zo jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat ik dan dun ben en wakker word gekust door een knappe knakker en dat alles dan weer normaal is?
Alleen israel toch> Maar andersom mogen de israeli's ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso de VS en alle landen die super goede vriendjes zijn met de VS.
ja vermoeiendquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Die vrouw. Stop jonge. Het is hier Nederland, geen Amerika
. Blijft maar doorduwen.
En als Rutte zo is van ok doei terug naar Nederland begint ze gewoon weerquote:
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Die vrouw. Stop jonge. Het is hier Nederland, geen Amerika
. Blijft maar doorduwen.
Hopelijk de volgende keer niet meer uitgenodigd voor een corona persco.quote:
Terug kijken waardig?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Wel goed van Rutte dat ie zich duidelijk uitspreekt over die demonstratie in Amsterdam
Ik heb het weer uitgezet. Ik flip echt van die vragen en hou het nooit tot het einde vol.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Echt tyf gewoon een godsgruwelijk teringeind op met zulke vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |