Eensch. Tot later wellichtquote:
Ah, ok. Alles goed met hem?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Even in het Brabantse geweest om iets op te halen bij mijn vader.
Morgenvroeg naar de bakker, vers en goed broodquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Iedere keer weer kom ik erachter dat het brood al weggegooid is als ik om 21:45 boodschappen ga doen, maar toch vergeet ik het telkens weer en ga ik niet een keertje wat eerder zodat ik toch nog brood kan krijgen.
De oplossing werd knäckebrödquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgenvroeg naar de bakker, vers en goed brood
quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja hoorWe hebben even gezellig koffie gedronken. Beetje geknuffeld met het hondje
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sproeier neerzetten aan het eind van die stenen penis
Chantage is het.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.wwf.nl/kom-in(...)_ZxDOBn4G4u2mInaDqRg
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 3 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch vernielingen in Rotterdam. Jammer dat dat blijkbaar nodig is.
Verwacht wel, maar toch stelt het me wel teleur. Waar is het voor nodig? Het leidt ook alleen maar af van de boodschap.quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr liggen in Nederland 1 miljard mondkapjes te wachten. Dus nooit meer dat gejank over mondkapjes afjatten van de zorg please.
Oké.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vianen.
https://www.parool.nl/ned(...)n-voorraad~b1850183/
Dit is op of net over het randje van een note.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou de hitlergroet niet een enorme oplossing zijn ipv handen schudden of kussen?
Die man was zijn tijd ver vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |