Ik snap je punt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar dat dat lastig voor te stellen is als je hier niet woont... dat snap ik dan weer wel.
Op dit moment. Haha.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krea’s vriendin zegt ook nee op dit moment.
Ik ben soms links en soms rechts. Ik heb in een extreem slechte wijk gewoond. Ik ben arm opgevoed en daarvoor rijk opgevoed.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
White privilege wijkbewoner meldt zich. Ofzo.
Jongens, ik kom uit Groningen, voor mij komt iederéén door de ballotage.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag ik iets vinden als ik in een zijstraat van de West Kruiskade heb gewoond? Ik weet niet of dat door de ballotage komt namelijk.
Alleen als je op de kogelvangerstraat hebt gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag ik iets vinden als ik in een zijstraat van de West Kruiskade heb gewoond? Ik weet niet of dat door de ballotage komt namelijk.
Oh, heeft de bible belt wel recht van spreken?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als je op de kogelvangerstraat hebt gewoond.
Volgens mij beschrijf je wel hoe de meeste mensen zijn. Op het half Hongaars na.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben soms links en soms rechts. Ik heb in een extreem slechte wijk gewoond. Ik ben arm opgevoed en daarvoor rijk opgevoed.
Ik woon nu naast de Molukkenstraat maar er wonen hier geen negers.
Ik weet niet wat ik ben. Half Hongaar. Ook dat nog.
De pus geeft extra smaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef minilot het volgende:
Uniekie, dat mag dan zo wezen, maar rauwmelkse kazen zijn wel duizend tha bomb!
Lucky, svp pics hier van de tuinset met schier oneindige levertijd!
Ik als man? Ja. Jij als vrouw? Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, heeft de bible belt wel recht van spreken?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jongens, ik kom uit Groningen, voor mij komt iederéén door de ballotage.
Dat zit mij niet dwars. Ik eet theoretisch alles indien lekker.quote:
Zo waar.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo waar.![]()
En verder: sinds er eerder dit jaar een Surinaamse broodjeszaak in het pand tegenover mijn huis trok zit ik natuurlijk geramd qua divers.Baras for the win.
Ja maar maakt ook nogal lange teksten, dan is het topic al volquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:25 schreef Candaasje het volgende:
Jezus jullie zijn te snel.... Ik was nog aan het einde van het vorige topic.
Zo ongeveer hetzelfde hier. We hadden wel twee zwarte kinderen in de straat maar die waren slechts geadopteerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Opgegroeid in een dorpje, Vrijstaand huis, meters tuin en bos in de achtertuin, mensen met een kleurtje kende we niet. Behalve dan die ene mevrouw waarvan men fluisterde dat ze het resultaat was van een erg vrolijk feestje van een meisje met een GI, zo net na de bevrijding, die uit haar huwelijk twee crčmekleurige kindertjes had. Eentje zat bij mij in de klas. Maar die zijn, net als hun moeder, in een wit gezin geboren en opgegroeid dus niet zwart.
En mijn ouders zijn ook nog hoger opgeleid. Dus ik mag nergens wat van vinden
En bijvrouwquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
De enige goede vrouw is een huisvrouw.
Neequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef fietsie het volgende:
Ik was in de war, dit is toch de TT van het vorige topic?
Herkenbaar. Dit heb ik met mijn biseksualiteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ongeveer hetzelfde hier. We hadden wel twee zwarte kinderen in de straat maar die waren slechts geadopteerd.
Gelukkig ben ik een vrouw dus ik word ook gediscrimineerd. Dat scheelt.
Rode draad in mijn leven.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Da's alleen de lusten, niet de lasten
Hier ongeveer hetzelfde. Ook maar 1x een paar jaar een gekleurd klasgenootje gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ongeveer hetzelfde hier. We hadden wel twee zwarte kinderen in de straat maar die waren slechts geadopteerd.
Heb je iets tegen mensen die gewoon wat moeite hebben met korte zinnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar maakt ook nogal lange teksten, dan is het topic al vol
Wellek?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef Kreator het volgende:
Werkende airco rules. Maar dit terzijde. (Het is een witte airco. Koelt alleen blanke mensen)
O ja, hier ook XX, dat verzacht de pijn wel iets.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volle punten hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Ook maar 1x een paar jaar een gekleurd klasgenootje gehad.
Woon nu wel naast een Armeens gezin, telt dat nog ergens voor?
Veel aircoplezier alvastquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond voor het eerst airco aan.![]()
Zo nog even met Dooooooooora wandelen.
Ja uh, dan wil ik ook nog wel even melden dat mijn overburen Heel Erg Zwart zijn. En paar deuren verderop komen ze uit Suriname. En paar deuren verderop aan de andere kant ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volle punten hoor.
Onze hovenier had laatst zijn Surinaamse buurjongen meegenomen om hier te komen werken. Dat telt ook best.
Hier ongeveer hetzelfde. Toen bleek dat een klasgenootje in groep 8 tientallen jongere kinderen had misbruikt, wilde mijn Syrische vriend hem neersteken omdat hij een zusje had. True story.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Ook maar 1x een paar jaar een gekleurd klasgenootje gehad.
Woon nu wel naast een Armeens gezin, telt dat nog ergens voor?
Testoronischquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn klas kwam in groep 5 ofzo een nieuw jongetje. We dachten dat het een turk was maar hij bleek superjong testoronisch en donkerharig.
Legit.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Toen bleek dat een klasgenootje in groep 8 tientallen jongere kinderen had misbruikt, wilde mijn Syrische vriend hem neersteken omdat hij een zusje had. True story.
28 graden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:38 schreef minilot het volgende:
Is het zo warm in het oosten vandaag ja? Succes met slapen dan straks, Kre- en Lonaa!
Het is nu 17 graden in de slaapkamer en 27 op de gang.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:38 schreef minilot het volgende:
Is het zo warm in het oosten vandaag ja? Succes met slapen dan straks, Kre- en Lonaa!
28 graden. Binnen 25. Boven weet ik niet. Waarschijnlijk 'oven'quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:38 schreef minilot het volgende:
Bij jullie niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:38 schreef minilot het volgende:
Zie mijn PostIcon. Ik begreep, en besloot juist -daarom- imgur te verblijden met een screencapture.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was slecht grapj0n omdat dat ook de TT is van dit en vorige topic.
Zohee, dat klinkt als sokjes aanhouden bij het batsen!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is nu 17 graden in de slaapkamer en 27 op de gang.
Mijn lief heeft de hele dag een lange broek aan gehad, dus ik heb de indruk dat het in deze kustprovincie wel meevielquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij jullie niet?
Hier ging het richting de 30gr.
Ik zal zn baas eens even een laptop lichter maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief heeft de hele dag een lange broek aan gehad, dus ik heb de indruk dat het in deze kustprovincie wel meeviel
Ik hoop nooit. Maar ik kan er nooit zo goed tegen als iemand zegt dat je White privileged bent als je in een huis woont en hard gewerkt hebt voor dat huis. Dan moet ik soms even refereren aan mijn diverse opbrenging.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krea wanneer komt jouw riches to rags (dat betekent van rijkdom naar armoede maar is een referentie naar de titel van een realityserie (dat is een gefilmde, periodieke realiteitsweergave) "From rags to riches" en daarom is het joliger om het toch in het engelstalig te doen aangezien de referentie anders ook in mijn hoofd nergens meer op slaat) in de Mijn Geheim?
Of hij is een beetje bijzonderquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief heeft de hele dag een lange broek aan gehad, dus ik heb de indruk dat het in deze kustprovincie wel meeviel
Ik wilde net al zeggen dat ik vermoedelijk zonder condoom ga slapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Zohee, dat klinkt als sokjes aanhouden bij het batsen!Brr.
Bewaar het voor de Mijn Geheim.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop nooit. Maar ik kan er nooit zo goed tegen als iemand zegt dat je White privileged bent als je in een huis woont en hard gewerkt hebt voor dat huis. Dan moet ik soms even refereren aan mijn diverse opbrenging.
Had ik al verteld dat mijn vader ervoor koos om niet meer in ons leven te zijn? Dat voelt ook heel erg black ghetto.
Jij hebt tweehonderd karamelkleurige huisvrienden, Kaat!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Op de lagere school 3 gekleurde kindjes, waarvan 1 mijn beste vriendinnetje werd (ze werd heel er gepest vanwege een handcap).
Middelbare was witter dan wit, het was ook een gristelijke school waarbij de meeste docenten ouderling was in een gereformeerde kerk.
Opgegroeid in een witte buurt. Momenteel woon ik aan de rand van een paar gekleurde buurten. Beiden vogelaarwijken, op 100 meter afstand een moskee
Demmitquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wacht! Ik heb niet alleen uit het raam gegooide rijst op mijn hoofd gekregen in Rotterdam maar ook 12 jaar in een Vogelaarwijk gewoond. Dat was de hel dus ik tel
Mjah ik heb ook jaren in een Vogelaarwijk gewoond, tussen de pareltjes van Leeuwarden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wacht! Ik heb niet alleen uit het raam gegooide rijst op mijn hoofd gekregen in Rotterdam maar ook 12 jaar in een Vogelaarwijk gewoond. Dat was de hel dus ik tel
Onderarm!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Kreator het volgende:
https://imgur.com/a/oTT1Z2S
Ik overdreef. Hij staat pas net aan.
Wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Kreator het volgende:
https://imgur.com/a/oTT1Z2S
Ik overdreef. Hij staat pas net aan.
Ik kan er niets zo goed tegen dat we niet moeten discrimineren op kleur (vind ik ook echt) maar dat er altijd ff het kleurtje er bij word genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop nooit. Maar ik kan er nooit zo goed tegen als iemand zegt dat je White privileged bent als je in een huis woont en hard gewerkt hebt voor dat huis. Dan moet ik soms even refereren aan mijn diverse opbrenging.
Had ik al verteld dat mijn vader ervoor koos om niet meer in ons leven te zijn? Dat voelt ook heel erg black ghetto.
Het wordt steeds leuker nu ik er ook op kan proefzitten en proefliggen.quote:
Ja, maar daar ben ik niet mee opgegroeid.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij hebt tweehonderd karamelkleurige huisvrienden, Kaat!
Dit zou je niet zeggen als je zwart was.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan er niets zo goed tegen dat we niet moeten discrimineren op kleur (vind ik ook echt) maar dat er altijd ff het kleurtje er bij word genoeg.
Die witte man discrimineerde de zwarte man zeg maar. Wtf. Als je niet wil dat het gebeurt doe het zelf dan ook niet zeg maar.
Nou dat dusquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:56 schreef Kreator het volgende:
.
[..]
Dit zou je niet zeggen als je zwart was.
Beter lezen dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zie geloof ik vooral een excuus voor racisme.
Daar was toch een filmpje van op YT?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niet alleen uit het raam gegooide rijst op mijn hoofd gekregen in Rotterdam
Nee het is de schuld van alle witte mensenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan er niets zo goed tegen dat we niet moeten discrimineren op kleur (vind ik ook echt) maar dat er altijd ff het kleurtje er bij word genoeg.
Die witte man discrimineerde de zwarte man zeg maar. Wtf. Als je niet wil dat het gebeurt doe het zelf dan ook niet zeg maar.
absoluut. Het enige wat wij kunnen doen is begrip tonen, en meehelpen de wereld te veranderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:03 schreef minilot het volgende:
Ik kan als spierwitteling op geen enkele manier voelen hoe het is om een rasgebonden minderheid te zijn, dus ik hou er verder ook maar gewoon mijn mond over - het is simpelweg niet aan mij om te bepalen wat een minderheid wel of niet als racisme ervaart en al helemaal niet aan mij om erover in discussie te gaan. Vinnik.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:58 schreef golfer het volgende:
Nog lekker even buiten op het terras aan het Lauwersmeer zitten om de zon langzaam te zien zakken.
Foto volgt later.
Met het witte shirt (middenin een applicatie)?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
https://www.bruzz.be/vide(...)het-een-bubbelpuzzel
Hoe ontopic: net gevonden in de lokale krant.. Op de video loopt mijn oudste hand in hand met een zwart meisje de klas in
yesquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met het witte shirt (middenin een applicatie)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |