Ik snap je punt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar dat dat lastig voor te stellen is als je hier niet woont... dat snap ik dan weer wel.
Op dit moment. Haha.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Krea’s vriendin zegt ook nee op dit moment.
Ik ben soms links en soms rechts. Ik heb in een extreem slechte wijk gewoond. Ik ben arm opgevoed en daarvoor rijk opgevoed.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
White privilege wijkbewoner meldt zich. Ofzo.
Jongens, ik kom uit Groningen, voor mij komt iederéén door de ballotage.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag ik iets vinden als ik in een zijstraat van de West Kruiskade heb gewoond? Ik weet niet of dat door de ballotage komt namelijk.
Alleen als je op de kogelvangerstraat hebt gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mag ik iets vinden als ik in een zijstraat van de West Kruiskade heb gewoond? Ik weet niet of dat door de ballotage komt namelijk.
Oh, heeft de bible belt wel recht van spreken?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als je op de kogelvangerstraat hebt gewoond.
Volgens mij beschrijf je wel hoe de meeste mensen zijn. Op het half Hongaars na.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben soms links en soms rechts. Ik heb in een extreem slechte wijk gewoond. Ik ben arm opgevoed en daarvoor rijk opgevoed.
Ik woon nu naast de Molukkenstraat maar er wonen hier geen negers.
Ik weet niet wat ik ben. Half Hongaar. Ook dat nog.
De pus geeft extra smaak.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef minilot het volgende:
Uniekie, dat mag dan zo wezen, maar rauwmelkse kazen zijn wel duizend tha bomb!
Lucky, svp pics hier van de tuinset met schier oneindige levertijd!
Ik als man? Ja. Jij als vrouw? Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, heeft de bible belt wel recht van spreken?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jongens, ik kom uit Groningen, voor mij komt iederéén door de ballotage.
Dat zit mij niet dwars. Ik eet theoretisch alles indien lekker.quote:
Zo waar.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo waar.![]()
En verder: sinds er eerder dit jaar een Surinaamse broodjeszaak in het pand tegenover mijn huis trok zit ik natuurlijk geramd qua divers.Baras for the win.
Ja maar maakt ook nogal lange teksten, dan is het topic al volquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:25 schreef Candaasje het volgende:
Jezus jullie zijn te snel.... Ik was nog aan het einde van het vorige topic.
Zo ongeveer hetzelfde hier. We hadden wel twee zwarte kinderen in de straat maar die waren slechts geadopteerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Opgegroeid in een dorpje, Vrijstaand huis, meters tuin en bos in de achtertuin, mensen met een kleurtje kende we niet. Behalve dan die ene mevrouw waarvan men fluisterde dat ze het resultaat was van een erg vrolijk feestje van een meisje met een GI, zo net na de bevrijding, die uit haar huwelijk twee crèmekleurige kindertjes had. Eentje zat bij mij in de klas. Maar die zijn, net als hun moeder, in een wit gezin geboren en opgegroeid dus niet zwart.
En mijn ouders zijn ook nog hoger opgeleid. Dus ik mag nergens wat van vinden
En bijvrouwquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
De enige goede vrouw is een huisvrouw.
Neequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef fietsie het volgende:
Ik was in de war, dit is toch de TT van het vorige topic?
Herkenbaar. Dit heb ik met mijn biseksualiteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ongeveer hetzelfde hier. We hadden wel twee zwarte kinderen in de straat maar die waren slechts geadopteerd.
Gelukkig ben ik een vrouw dus ik word ook gediscrimineerd. Dat scheelt.
Rode draad in mijn leven.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Da's alleen de lusten, niet de lasten
Hier ongeveer hetzelfde. Ook maar 1x een paar jaar een gekleurd klasgenootje gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ongeveer hetzelfde hier. We hadden wel twee zwarte kinderen in de straat maar die waren slechts geadopteerd.
Heb je iets tegen mensen die gewoon wat moeite hebben met korte zinnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar maakt ook nogal lange teksten, dan is het topic al vol
Wellek?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef Kreator het volgende:
Werkende airco rules. Maar dit terzijde. (Het is een witte airco. Koelt alleen blanke mensen)
O ja, hier ook XX, dat verzacht de pijn wel iets.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volle punten hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Ook maar 1x een paar jaar een gekleurd klasgenootje gehad.
Woon nu wel naast een Armeens gezin, telt dat nog ergens voor?
Veel aircoplezier alvastquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond voor het eerst airco aan.![]()
Zo nog even met Dooooooooora wandelen.
Ja uh, dan wil ik ook nog wel even melden dat mijn overburen Heel Erg Zwart zijn. En paar deuren verderop komen ze uit Suriname. En paar deuren verderop aan de andere kant ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volle punten hoor.
Onze hovenier had laatst zijn Surinaamse buurjongen meegenomen om hier te komen werken. Dat telt ook best.
Hier ongeveer hetzelfde. Toen bleek dat een klasgenootje in groep 8 tientallen jongere kinderen had misbruikt, wilde mijn Syrische vriend hem neersteken omdat hij een zusje had. True story.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Ook maar 1x een paar jaar een gekleurd klasgenootje gehad.
Woon nu wel naast een Armeens gezin, telt dat nog ergens voor?
Testoronischquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn klas kwam in groep 5 ofzo een nieuw jongetje. We dachten dat het een turk was maar hij bleek superjong testoronisch en donkerharig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |