Dat vraag ik me bij wel meer mensen af.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kom daar echt niet meer
Heel soms nog in POL maar in dat AMV topic begin ik me ook serieus af te vragen waarom sommige mensen maar mogen blijven posten
Huuuh dit heb ik ook nog nooit gezienquote:
Je moet ook op de nos van je eigen land kijken.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huuuh dit heb ik ook nog nooit gezienzal met alle rechten te maken hebben, maar wel heel apart!
Ja FOK zal het wel nodig hebben ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij wel meer mensen af.
Nederland is me eige land!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet ook op de nos van je eigen land kijken.
Dat zal wel. Meer views = meer inkomsten.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind wel dat Tim dat moet doen ja, anders weet je het gewoon niet zeker he!
Ha, ha, ha, ze gooien de Spanjolen erafquote:
Je woont er anders niet!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk je ja, maar uiteindelijk ben je niet eens in staat op hier afval weg te gooien
Em even medeplichtig maken aan die Noren die je weggooitquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]Dat zou jij dan toch wel voor me doen?
Waarómquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat de prijs van olijfolie in Nederland met 200% omhoog gaat
Ik denk het wel, maar ik vraag me soms af of ze door dat sfeertje hier juist niet meer mensen wegjagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel. Meer views = meer inkomsten.
Nou ja het is inderdaad geen prettig testje.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Em even medeplichtig maken aan die Noren die je weggooit
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:54 schreef ato het volgende:
[..]
Nou ja het is inderdaad geen prettig testje.
Zij gaan diep in je neus en keel, daarvan moest ik kokhalzen en ben er nog misselijk van.
Nou ja nu afwachten morgen.
Ja precies, niet intrappen!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]goed dat je het zegt! Met mijn pasje weggegooid!
Ah dat klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:54 schreef ato het volgende:
[..]
Nou ja het is inderdaad geen prettig testje.
Zij gaan diep in je neus en keel, daarvan moest ik kokhalzen en ben er nog misselijk van.
Nou ja nu afwachten morgen.
Daar gaat geen olie je bij helpen hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Om toegang tot NOS Sport én jullie respect af te dwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |