quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:07 schreef BertV het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jensen dit oppakt.
Enorme halsehaat, maar ook enorme lockdown-woede.
twitter:robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
s en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5
Dus nu is Jensen officieel de mascotte van GroenLinks, niet van FVD. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]twitter:robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Het mooie hiervan is wel dat als er WEL een piek komt, Robert met zijn bek vol tanden staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat we geen extra Cojona besmettingen gaan zien geloof ik ook wel.
Femke Halsema uitzwaaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
https://www.facebook.com/events/581810199205919/
Same!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Femke Halsema uitzwaaien.
Openbaar · Georganiseerd door Edward Jansen
Ik begin hier vast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, toen ze 'Engeland gingen uitzwaaien' vanwege de Brexit hadden de progressieven de grootste lol. Dit is dan waarschijnlijk weer 'kinderachtig' en 'seksistisch'.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
Gelukkig vinden we Johan Remkes wel een grote held met zijn toestemming op het Malieveld terwijl de demonstratie van gisteren in Amsterdam zo'n debacel wasquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema denkt niet aan aftreden: 'Dat is een nee'![]()
Er is kritiek op burgemeester Halsema van Amsterdam na de betoging tegen racistisch politiegeweld gisteren op de Dam. Verschillende partijen in de Amsterdamse gemeenteraad hebben een spoeddebat aangevraagd omdat ze zich afvragen hoe het kon gebeuren dat ineens duizenden mensen op de Dam stonden zonder zich aan de onderlinge afstand van 1,5 meter te houden.
Maar Halsema denkt er niet aan om af te treden, zei ze vanavond in Utrecht voor aanvang van het overleg binnen het Veiligheidsberaad:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)menleving-middelbare
Gelukkig denkt heel Nederland wel aan aftreden![]()
Volgens mij is dat van Den Haag veel beter geregeld, misschien wel dankzij gister. Wil jij nu dat veiligheidsregio's alle demonstraties verbieden en zo het volk de mond snoeren?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we Johan Remkes wel een grote held met zijn toestemming op het Malieveld terwijl de demonstratie van gisteren in Amsterdam zo'n debacel was
God wat zijn wij burgers toch fucking slim zeg
Ik vind dat een goede vraag voor de mensen die Halsema aan de galg willen zien want zij moet kapot omdat demonstratiequote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Den Haag veel beter geregeld, misschien wel dankzij gister. Wil jij nu dat veiligheidsregio's alle demonstraties verbieden en zo het volk de mond snoeren?
Halsema hoeft niet kapot of aan de galg, maar als je het nieuws echt gevolgd had, had je geweten dat heel veel dokters en andere zorgmedewerkers in huilen uitbarstten omdat hun werk de komende weken weer een stuk zwaarder wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede vraag voor de mensen die Halsema aan de galg willen zien want zij moet kapot omdat demonstratie
Halsema heeft hopeloos gefaald en het zelf nog erger gemaakt door dat wanstaltige optreden bij op1. Als ze daar zelfs kritisch worden op halsema heeft ze veel krediet verspeelt. Maar gedwongen vertrekken gaat denk ik net wat te verquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Halsema hoeft niet kapot of aan de galg, maar als je het nieuws echt gevolgd had, had je geweten dat heel veel dokters en andere zorgmedewerkers in huilen uitbarstten omdat hun werk de komende weken weer een stuk zwaarder wordt.
Alleen maar omdat Halsema bang was dat die 'mensen zouden overgaan tot rellen en plunderingen als de demonstratie een maximum aantal deelnemers kreeg.
In Rotterdam, Groningen en Den Haag laten ze zien hoe het wel moet. Als je geen Halsema als burgemeerster hebt.
Die wacht gewoon af wat de gemeenteraad beslist en daarna gewoon weer door.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:59 schreef Hexagon het volgende:
Maar gezien iedereen de handen al van Halsema heeft afgetrokken, inclusief Jesse Klaver, denk ik dat ze beter gewoon de eer aan zichzelf kan houden.
Je weet het niet. Mensen zijn niet te beheersenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die wacht gewoon af wat de gemeenteraad beslist en daarna gewoon weer door.
Nou gezien de reacties in de kamer vanmiddag lijkt me dat dat heel moeilijk gaat wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die wacht gewoon af wat de gemeenteraad beslist en daarna gewoon weer door.
Het geneuzel hier en op sociale media ligt ze niet wakker van, de landelijke politiek heeft foei Femke gezegd, niet meer doen zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je weet het niet. Mensen zijn niet te beheersen
En ook gezien de reacties van coalitiepartijen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou gezien de reacties in de kamer vanmiddag lijkt me dat dat heel moeilijk gaat worden
Nou dat ging er nogal op.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou gezien de reacties in de kamer vanmiddag lijkt me dat dat heel moeilijk gaat worden
Jesse Klaver had trouwens nooit veel met Halsema, dat is wel bekend. Halsema was van de progressief liberale tak, niet echt de tak van Klaver.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:59 schreef Hexagon het volgende:
Maar gezien iedereen de handen al van Halsema heeft afgetrokken, inclusief Jesse Klaver, denk ik dat ze beter gewoon de eer aan zichzelf kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |