Dat eet je toch niet zegquote:
Niets mis mee. En bovendien, jij hoeft het toch niet te eten?quote:
Lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:10 schreef Molo het volgende:
Zo verse simit met feta halen bij de Turkse bakker
Nu schwarzes koffie
Jammer maar bedankt voor de reviewquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:11 schreef Molo het volgende:
Stuk pizza
Groentenbodem met pompoen en geitenkaas. Zat alleen schandalig weinig geitenkaas op dus zelf wat extra op gemikt.
Er zit iets pittigs doorheen. God weet waarom want past helemaal niet vind ik.
Redelijk allemaal qua smaak maar niet overweldigend, zou niet nog een keer kopen
[ afbeelding ]
Gezond hoor!quote:
Aparte combinatiequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:14 schreef Karzai het volgende:
als lunch flesje ice tea
brood met rookvlees, plakjes komkommer, aardbeien en watermeloen
Wat is dat laatste?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag kom groentesoep en 2 croissantjes met kaas.
Vanavond gebakken aardappelen, sperziebonen met pindasaus en veggie sticks (proberen).
Van Iglo. Zien eruit als vissticks maar dan gevuld met groente ipv vis. Zag ze vorige week liggen met 50% introductie korting.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat laatste?
Straks bak skyr met vers zomerfruit hier. Nu eerst koffie
Ahquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Iglo. Zien eruit als vissticks maar dan gevuld met groente ipv vis. Zag ze vorige week liggen met 50% introductie korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Karzai op 05-06-2020 16:28:16 ]
Mama's pindasausquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:58 schreef Karzai het volgende:
pindasaus maken, met kipfilet, ovenfriet, en zoetzure komkommer
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Mama's pindasaus![]()
Wij hebben vanavond gebakken mosselen, ongeveer volgens Gebakken mosselen op toast, zonder toast maar met stokbrood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Karzai op 05-06-2020 16:28:38 ]
Opgeslagenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Hier het geheime recept van moeke![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk! Ook opgeslagenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Hier het geheime recept van moeke![]()
[ afbeelding ]
Geslaagd! Smakelijke doch simpele sticks, gevuld met maïs, wortel en erwtjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
AH had ooit groentennuggets, in het pre vegan hype periode. Die waren enorm lekker maar gingen toen helaas uit de handel
Doperwtnuggets en bloemkoolnuggets, lekker man
Benieuwd wat je hiervan vindt
En zo hoort het. Ik stel het nog even uit totdat de Hollandse Nieuwe haring er weer is. Dat staat gepland voor 12 juni, dus precies over een week.quote:
[ Bericht 63% gewijzigd door Karzai op 05-06-2020 17:03:05 ]
Wegens grote lunch viel visburger weg. Rest wel gegetenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Verder vandaag;
Aardbeien.
Snacklunch.
Gebakken aardappels, bloemkool en visburger.
Zijn lekker hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
Zwarte koffie en zoute rijen
Snackvoer voor onderweg in de auto
[ afbeelding ]
[ Bericht 23% gewijzigd door Karzai op 06-06-2020 14:39:11 ]
Lekker!, ik heb een westmalle gehaald maar die gaat de hachee inquote:
Ik zit nu ook maar flink waaierig hier.quote:
Wow wat luxe allemaal zeg! Heerlijk hoor. En ze hadden dus toch wel kreeftquote:Op zondag 7 juni 2020 07:36 schreef anndb het volgende:
Gisteravond voor het eerst weer uit eten geweest dus, was lekker![]()
Amuse was een bapao van kip
[ afbeelding ]
Tonijn
[ afbeelding ]
Anna dutch kaviaar
[ afbeelding ]
Kreeft
[ afbeelding ]
Passievrucht desssert
[ afbeelding ]
Vanaf morgen gaat hier in Belgie ook weer de horeca open, dus volgende week zullen we nog wel enkele keren ergens belanden vermoed ik.
quote:Op zondag 7 juni 2020 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond NY Buffalo Chicken Dip van de BBQ:
[ afbeelding ]
Nu een smoothie.
Ja ben weer helemaal voldaan ;-) net waar ik zin in had. Nu broodje met vissticks, vanavond pasta met zelfgemaakte pesto en stukje kabeljauw gebakken.quote:Op zondag 7 juni 2020 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow wat luxe allemaal zeg! Heerlijk hoor. En ze hadden dus toch wel kreeft![]()
Straks thee en kwark. Daarna leftover sushi. Vanavond bij ouders.
Ow... wow!!!quote:Op zondag 7 juni 2020 07:36 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
Tonijn
[ afbeelding ]
Anna dutch kaviaar
[ afbeelding ]
Kreeft
[ afbeelding ]
Passievrucht desssert
[ afbeelding ]
Vanaf morgen gaat hier in Belgie ook weer de horeca open, dus volgende week zullen we nog wel enkele keren ergens belanden vermoed ik.
Lekker. Kan je ook plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29quote:Op zondag 7 juni 2020 07:36 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
Tonijn
[ afbeelding ]
Anna dutch kaviaar
[ afbeelding ]
Kreeft
[ afbeelding ]
Passievrucht desssert
[ afbeelding ]
Zal zo eens kijken op de computer om het daar uitgebreider te posten.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker. Kan je ook plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Jemig dat is voor drie dagenquote:Op zondag 7 juni 2020 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Word weer verwend
Net een kom ossenstaartsoep met veel vermicelli, champignons en balletjes![]()
Vanavond schotel van aardappelgratin met spekjes en gebakken ui aan de ene kant en witlof ham/kaas aan de andere kant. Daarbij spareribs.
Toe ananaspudding met room.
Die ananaspudding klink interessant. Vertel!quote:Op zondag 7 juni 2020 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Word weer verwend
Net een kom ossenstaartsoep met veel vermicelli, champignons en balletjes![]()
Vanavond schotel van aardappelgratin met spekjes en gebakken ui aan de ene kant en witlof ham/kaas aan de andere kant. Daarbij spareribs.
Toe ananaspudding met room.
quote:Op zondag 7 juni 2020 19:37 schreef tralalala het volgende:
https://www.eetspiratie.n(...)s-uit-de-slowcooker/
Simpel maar lekker.
Kwam uit een boek met recepten van vroeger maar zoiets was hetquote:Op zondag 7 juni 2020 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die ananaspudding klink interessant. Vertel!
Hier nu Dr Pepper
Eten wordt een tosti ofzo. Vriendinnetje heeft pasta gemaakt nl
Witte bolletjes met salami of boterhamworst zijn soms echt heel lekker!quote:Op zondag 7 juni 2020 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Paar bolletjes met salami is het geworden. Zo een cappuccino
Die gaat binnenkort gemaakt wordenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kwam uit een boek met recepten van vroeger maar zoiets was het
https://lekkertafelen.nl/recepten/ananaspudding/
Boterhamworst ben ik geen fan van maar bijv leverkaas welquote:Op zondag 7 juni 2020 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Witte bolletjes met salami of boterhamworst zijn soms echt heel lekker!
Jaa en dan in de vleeswarenbak allemaal soorten erin. Corned beef en leverkaas lust ik ook.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Boterhamworst ben ik geen fan van maar bijv leverkaas wel
En corned beef. Nam mijn moeder altijd mee als ze kwam lunchen. Vers witbrood bij de bakker en tig soorten vleeswaren een half onsje, van de slager
Oe lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en een restje bami van gisteren
Jaaaa ik hou van zulke ontbijtjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oe lekker
Ik thee, banaan, wat aardbeien en kersen.
Later pakje maïswafels.
Vanmiddag kippensoep, broodje kaas en broodje selderiesalade.
Vanavond röstischotel met 2 kaasschnitzels.
Wat zullen jullie gesmuld hebben! Veel vitamine L ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Pannenkoeken was het dus vanavond. Had nog zo’n stapel gebakken. Naturel, kaas en banaan
[ afbeelding ]
Toetje was Saroma-pudding aardbei en chocolade
[ afbeelding ]
Toetje en het pannenkoekenbeslag gemaakt door de 15-jarige met downsyndroom van vriendin van mij
Hij was supertrots op zichzelf dat hij zo goed heeft kunnen helpen ❤
Wat leuk, lief en lekker!! Heerlijk toch, zo'n stapel pannenkoeken aanvallen met toetje toequote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Pannenkoeken was het dus vanavond. Had nog zo’n stapel gebakken. Naturel, kaas en banaan
[ afbeelding ]
Toetje was Saroma-pudding aardbei en chocolade
[ afbeelding ]
Toetje en het pannenkoekenbeslag gemaakt door de 15-jarige met downsyndroom van vriendin van mij
Hij was supertrots op zichzelf dat hij zo goed heeft kunnen helpen ❤
Hagelslag?quote:Op woensdag 10 juni 2020 06:47 schreef stokj het volgende:
Brood met vegetarische beleg en een kop thee.
Spannendquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, echt vegetarisch beleg. Zal wel zo een soja-achtig plakje zijn.
Doe ik ook vaak. Je kan echt veel kanten op met een wrap als bodem. Je kunt zelfs een soort hartige 'taarten' maken van meer lagen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:38 schreef Tuned22 het volgende:
Een soort van pizza maar dan met wrap als bodem![]()
[ afbeelding ]
Was erg lekker
Valt wel mee, ik moet zeggen dat het wat minder vlezig is. Maar een prima beleg van tijd tot tijd (op koolhydraatarm brood, dat vind ik het lekkerst zo).quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Spannend
Was het lekker?
Ik at vroeger vaak tartex... soort van smeerpate in allerhande smaakjes.
Maar kan dat niet echt meer vinden.
Wel ander merk dat er op lijkt... maar die is stiekem niet zo lekker.
Minder vlezig is niet perse slecht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik moet zeggen dat het wat minder vlezig is. Maar een prima beleg van tijd tot tijd (op koolhydraatarm brood, dat vind ik het lekkerst zo).
Precies. Ik eet niet helemaal vegetarisch. Ik ben meer van de vis en vegaquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Minder vlezig is niet perse slecht.
Sterker nog.. als het dan toch vegetarisch is.. hoeft het wat mij betreft niet perse op vlees te lijken.
Ik ben sowieso niet vegetarisch... maar het komt toch wel regelmatig op het menu.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies. Ik eet niet helemaal vegetarisch. Ik ben meer van de vis en vega
Serieus?!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Pomtips zijn weer in de aanbieding (2 voor 1,99) dus dat nu![]()
bij voordeelmuis.nl kan je alles zoeken wat er maar in de reclame is..quote:
Volgens mij bij Big Bazar en de Aldi ... en daar kom ik nooit ....quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
bij voordeelmuis.nl kan je alles zoeken wat er maar in de reclame is..
had net nog wat raspatatjes uit de oven als late snack
Hoop het ook. Beterschapquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:46 schreef anndb het volgende:
Ik voel me niet zo lekker, dus maar een simpele kant en klaar bolognese saus meegenomen bij de slager, hoop dat het smaakt. Met spaghetti dus zometeen, hopen dat ik het binnen kan houden.
Allebei zo lekker!quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Vanavond een bucket KFC. Terwijl op het gas irish stew staat te pruttelen voor morgen.
de family bucket met extra stripsquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Allebei zo lekker!![]()
Welke bucket neem je?
ha denk niet alleenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:24 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
de family bucket met extra strips
Wow gezond!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ontbijt: rijstemelk met brinta.
Tussendoor: 1 banaan en 1 appel.
Lunch:
[ afbeelding ]
(75% en ik zit al vol).
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:30 schreef Prego het volgende:
Ik heb geen flauw idee voor vanavond. M’n koelkast is vol maar ik heb niks in huis![]()
![]()
Eerst pils dan maar
Ik had kebab besteldquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Nu lekker op de bank met thee en wat m&m's.
Dacht al dat je zou bestellenquote:
Nacho'squote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik doe een quadruppel en een bord nacho's
Steppegrasquote:Op zondag 14 juni 2020 08:57 schreef anndb het volgende:
2 worstenbroodjes op net. Vanavond steppegras met stoofvlees.
Ik heb gisteren ook haringen gekocht. Ze waren zeer smakelijk, alleen ik vond ze van vorig jaar beter. Die waren een stuk vetter.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:53 schreef golfer het volgende:
Weer een paar haringen, vers van het mes van de stal, achterover geslagen en wat gerookte paling meegenomen voor vanavond.
Lekker gezelligquote:Op zondag 14 juni 2020 17:46 schreef Kreator het volgende:
In de stromende regen boodschappen gedaan. Gehakt vergeten.
Pizza it is.
Verder was er vanmiddag huiselijk geweld bij de Marokkaanse multi culti onderburen. Tot bloedens toe een deur kapot slaan, glas tegen het huis gooien. Gillen, schreeuwen. Genieten. En dat was slechts het buiten gedeelte.
En daarbij at je popcorn?quote:Op zondag 14 juni 2020 17:46 schreef Kreator het volgende:
Verder was er vanmiddag huiselijk geweld bij de Marokkaanse multi culti onderburen. Tot bloedens toe een deur kapot slaan, glas tegen het huis gooien. Gillen, schreeuwen. Genieten. En dat was slechts het buiten gedeelte.
Paprika vergeten, wel rode ui gegrild en tomaatjes en courgette gingen aan een spiesje in de grillpanquote:Op maandag 15 juni 2020 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Kipshoarma uit de vriezer gehaald. Heb nog wat courgette, paprika en kerstomaatjes die op moeten dus die bak ik mee.
Knoflooksaus van Hellman’s en Franse frietjes erbij.
Wat heb je toch een klein maagjequote:Op maandag 15 juni 2020 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Paprika vergeten, wel rode ui gegrild en tomaatjes en courgette gingen aan een spiesje in de grillpanGeen frietjes want dat werd te veel voor mijn buikje
[ afbeelding ]
14?? Wat is dan een witlofrollethje bij jou? Heel benieuwd nuquote:Op maandag 15 juni 2020 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat heb je toch een klein maagje
Ik post mijn bord niet want dat was een vol bord met 14 witlofrolletjes en krieltjes
Toe mini magnum.
Straks thee en kinder bueno.
Ik ookquote:Op maandag 15 juni 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
14?? Wat is dan een witlofrollethje bij jou? Heel benieuwd nu
Eigenlijk gewoon 3 dikke stronkjes waren het en heb er zelf 14 rolletjes van gemaakt (oorspronkelijk 12 want 4 kwarten per witlof). Hou niet van die hele dikke rollenquote:Op maandag 15 juni 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
14?? Wat is dan een witlofrollethje bij jou? Heel benieuwd nu
Oh! Dat is logischer dan ik in mijn hoofd had ja... Ik zat me al af te vragen wie er in vredesnaam 14 stronken witlof kan etenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon 3 dikke stronkjes waren het en heb er zelf 14 rolletjes van gemaakt (oorspronkelijk 12 want 4 kwarten per witlof). Hou niet van die hele dikke rollen![]()
Ah!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon 3 dikke stronkjes waren het en heb er zelf 14 rolletjes van gemaakt (oorspronkelijk 12 want 4 kwarten per witlof). Hou niet van die hele dikke rollen![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:50 schreef golfer het volgende:
Portie escargots met knoflook-botersaus.![]()
Vanavond: een varkenshaas uit de sous vide met Japanse kruidenmix en daarbij ramennoedels en een groenteprutje met shiitakes, courgette en aubergine in een soort Oosterse dressing.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had een stoof gemaakt van varkenshaas, ui, knoflook, paprika en Franse frietjes om in de saus te dippen
Aaaw vind je kind het zo lekker en dan help jij t opeten terwijl t er niet meer isquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Broodjes met k3 hagelslag...
Kind sip, oma sip... ze verkopen geen k3 hagelslag meer.
Ik eet dat nooit eigenlijk... wetende dat dit het laatste pak is.
Nu toch maar... want de gewone hagelslag was op.
Maar ZO lekker is die roze hagelslag nou ook weer niet
Mja.. en dat omdat ze alle kaas op dr brood had gedaan zonder dat even te melden voor ik boodschappen ging doen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aaaw vind je kind het zo lekker en dan help jij t opeten terwijl t er niet meer is![]()
Net zakje zoute popcorn en paar zoute rijen.
Lunch was kippensoep en 2 boterhammen met haring.
Ohhhh je voorgerechtquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:08 schreef Prego het volgende:
voor: zalm terrine met er naast polenta, gekonfijte rode ui en brood
hoofd: gestoofd lamsvlees met ernaast zomergroenten en brood
na: een Amaretto
Vitamines... 0,0quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:37 schreef vosss het volgende:
Kaiserbroodje met hard gekookt eitje, een donut en een glas chocomel
Laat een ieder gewoon lekker ontbijten zoals die wilquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:13 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Vitamines... 0,0![]()
Hoe kunnen mensen zonder vezels ontbijten? Hier havermoutpannenkoekjes met bosbessen en banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |