Nacho'squote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik doe een quadruppel en een bord nacho's
Steppegrasquote:Op zondag 14 juni 2020 08:57 schreef anndb het volgende:
2 worstenbroodjes op net. Vanavond steppegras met stoofvlees.
Ik heb gisteren ook haringen gekocht. Ze waren zeer smakelijk, alleen ik vond ze van vorig jaar beter. Die waren een stuk vetter.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:53 schreef golfer het volgende:
Weer een paar haringen, vers van het mes van de stal, achterover geslagen en wat gerookte paling meegenomen voor vanavond.
Lekker gezelligquote:Op zondag 14 juni 2020 17:46 schreef Kreator het volgende:
In de stromende regen boodschappen gedaan. Gehakt vergeten.
Pizza it is.
Verder was er vanmiddag huiselijk geweld bij de Marokkaanse multi culti onderburen. Tot bloedens toe een deur kapot slaan, glas tegen het huis gooien. Gillen, schreeuwen. Genieten. En dat was slechts het buiten gedeelte.
En daarbij at je popcorn?quote:Op zondag 14 juni 2020 17:46 schreef Kreator het volgende:
Verder was er vanmiddag huiselijk geweld bij de Marokkaanse multi culti onderburen. Tot bloedens toe een deur kapot slaan, glas tegen het huis gooien. Gillen, schreeuwen. Genieten. En dat was slechts het buiten gedeelte.
Paprika vergeten, wel rode ui gegrild en tomaatjes en courgette gingen aan een spiesje in de grillpanquote:Op maandag 15 juni 2020 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Kipshoarma uit de vriezer gehaald. Heb nog wat courgette, paprika en kerstomaatjes die op moeten dus die bak ik mee.
Knoflooksaus van Hellman’s en Franse frietjes erbij.
Wat heb je toch een klein maagjequote:Op maandag 15 juni 2020 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Paprika vergeten, wel rode ui gegrild en tomaatjes en courgette gingen aan een spiesje in de grillpanGeen frietjes want dat werd te veel voor mijn buikje
[ afbeelding ]
14?? Wat is dan een witlofrollethje bij jou? Heel benieuwd nuquote:Op maandag 15 juni 2020 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat heb je toch een klein maagje
Ik post mijn bord niet want dat was een vol bord met 14 witlofrolletjes en krieltjes
Toe mini magnum.
Straks thee en kinder bueno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |