Dat eet je toch niet zegquote:
Niets mis mee. En bovendien, jij hoeft het toch niet te eten?quote:
Lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:10 schreef Molo het volgende:
Zo verse simit met feta halen bij de Turkse bakker
Nu schwarzes koffie
Jammer maar bedankt voor de reviewquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:11 schreef Molo het volgende:
Stuk pizza
Groentenbodem met pompoen en geitenkaas. Zat alleen schandalig weinig geitenkaas op dus zelf wat extra op gemikt.
Er zit iets pittigs doorheen. God weet waarom want past helemaal niet vind ik.
Redelijk allemaal qua smaak maar niet overweldigend, zou niet nog een keer kopen
[ afbeelding ]
Gezond hoor!quote:
Aparte combinatiequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:14 schreef Karzai het volgende:
als lunch flesje ice tea
brood met rookvlees, plakjes komkommer, aardbeien en watermeloen
Wat is dat laatste?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag kom groentesoep en 2 croissantjes met kaas.
Vanavond gebakken aardappelen, sperziebonen met pindasaus en veggie sticks (proberen).
Van Iglo. Zien eruit als vissticks maar dan gevuld met groente ipv vis. Zag ze vorige week liggen met 50% introductie korting.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat laatste?
Straks bak skyr met vers zomerfruit hier. Nu eerst koffie
Ahquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Iglo. Zien eruit als vissticks maar dan gevuld met groente ipv vis. Zag ze vorige week liggen met 50% introductie korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Karzai op 05-06-2020 16:28:16 ]
Mama's pindasausquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:58 schreef Karzai het volgende:
pindasaus maken, met kipfilet, ovenfriet, en zoetzure komkommer
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Mama's pindasaus![]()
Wij hebben vanavond gebakken mosselen, ongeveer volgens Gebakken mosselen op toast, zonder toast maar met stokbrood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Karzai op 05-06-2020 16:28:38 ]
Opgeslagenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Hier het geheime recept van moeke![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk! Ook opgeslagenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Hier het geheime recept van moeke![]()
[ afbeelding ]
Geslaagd! Smakelijke doch simpele sticks, gevuld met maïs, wortel en erwtjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
AH had ooit groentennuggets, in het pre vegan hype periode. Die waren enorm lekker maar gingen toen helaas uit de handel
Doperwtnuggets en bloemkoolnuggets, lekker man
Benieuwd wat je hiervan vindt
En zo hoort het. Ik stel het nog even uit totdat de Hollandse Nieuwe haring er weer is. Dat staat gepland voor 12 juni, dus precies over een week.quote:
[ Bericht 63% gewijzigd door Karzai op 05-06-2020 17:03:05 ]
Wegens grote lunch viel visburger weg. Rest wel gegetenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Verder vandaag;
Aardbeien.
Snacklunch.
Gebakken aardappels, bloemkool en visburger.
Zijn lekker hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
Zwarte koffie en zoute rijen
Snackvoer voor onderweg in de auto
[ afbeelding ]
[ Bericht 23% gewijzigd door Karzai op 06-06-2020 14:39:11 ]
Lekker!, ik heb een westmalle gehaald maar die gaat de hachee inquote:
Ik zit nu ook maar flink waaierig hier.quote:
Wow wat luxe allemaal zeg! Heerlijk hoor. En ze hadden dus toch wel kreeftquote:Op zondag 7 juni 2020 07:36 schreef anndb het volgende:
Gisteravond voor het eerst weer uit eten geweest dus, was lekker![]()
Amuse was een bapao van kip
[ afbeelding ]
Tonijn
[ afbeelding ]
Anna dutch kaviaar
[ afbeelding ]
Kreeft
[ afbeelding ]
Passievrucht desssert
[ afbeelding ]
Vanaf morgen gaat hier in Belgie ook weer de horeca open, dus volgende week zullen we nog wel enkele keren ergens belanden vermoed ik.
quote:Op zondag 7 juni 2020 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Gisterenavond NY Buffalo Chicken Dip van de BBQ:
[ afbeelding ]
Nu een smoothie.
Ja ben weer helemaal voldaan ;-) net waar ik zin in had. Nu broodje met vissticks, vanavond pasta met zelfgemaakte pesto en stukje kabeljauw gebakken.quote:Op zondag 7 juni 2020 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow wat luxe allemaal zeg! Heerlijk hoor. En ze hadden dus toch wel kreeft![]()
Straks thee en kwark. Daarna leftover sushi. Vanavond bij ouders.
Ow... wow!!!quote:Op zondag 7 juni 2020 07:36 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
Tonijn
[ afbeelding ]
Anna dutch kaviaar
[ afbeelding ]
Kreeft
[ afbeelding ]
Passievrucht desssert
[ afbeelding ]
Vanaf morgen gaat hier in Belgie ook weer de horeca open, dus volgende week zullen we nog wel enkele keren ergens belanden vermoed ik.
Lekker. Kan je ook plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29quote:Op zondag 7 juni 2020 07:36 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
Tonijn
[ afbeelding ]
Anna dutch kaviaar
[ afbeelding ]
Kreeft
[ afbeelding ]
Passievrucht desssert
[ afbeelding ]
Zal zo eens kijken op de computer om het daar uitgebreider te posten.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker. Kan je ook plaatsen in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |