Omdat dat dezelfde deugkliek is.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:07 schreef roninho het volgende:
Tsja van fitness is dan ook zo'n beetje t enige waar hij wat mij betreft recht van spreken heeft.
Vervelende is dat dit soort BNers overal denken verstand van te hebben en dit dan overal willen etaleren. En het ergste is ook nog dat de media het nog oppikken ook nog.
Haar vind ik sowieso irritant,quote:Op maandag 29 juni 2020 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bloedhekel niet, maar toch wel irritant: Marieke Elsinga. Na Miljoeshka hebben we nog een BN-er die meermaals in de media komt die vindt dat ze teveel weegt maar daar trots op is. Leuk van eerst genoemde afgekeken
Maar Miljuschka is lekker. Marieke lijkt op een vent en ze heeft een snor.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bloedhekel niet, maar toch wel irritant: Marieke Elsinga. Na Miljoeshka hebben we nog een BN-er die meermaals in de media komt die vindt dat ze teveel weegt maar daar trots op is. Leuk van eerst genoemde afgekeken
Ik vind het sowieso een heel suf stel. Hij en Romy.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:35 schreef TDS0198 het volgende:
Arie Boomsma. Wat een verschrikkelijke vent is dat zeg. Vindt zich zelf helemaal de opperjezus en ultieme gutmensch. En dan die foto’s op zijn instagram als hij weer ergens ligt met z’n blote getatoeerde bovenbody, echt walgelijk [ link | afbeelding ]
Die gast is gewoon dwangmatig en geobsedeerd (had in 2014 al een naampje "Bigorexia" https://www.ggznieuws.nl/bigorexia-verslaafd-aan-sporten/ ) en krijgt daar nog een podium voor ook. Gestoord. Alsof je een anorexiapatiënt een dieetboek laat uitbrengenquote:Op maandag 29 juni 2020 06:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die gast schijnt zo overdreven met sport te zijn, dat als je met hem een bespreking hebt of samenwerkt, hij tussendoor midden in het kantoor bijvoorbeeld push ups gaat doen.
Oh kijk, er is zelfs een linkje van.
Waarschuwing: er staat een foto bij!
https://www.google.nl/amp(...)ij-vergadering%3famp
Ik vind hen vooral een aura hebben van kinderen die al op jonge leeftijd door ouders zijn gepusht en gepamperd en daardoor denken dat zij Gods gift aan ons allen zijn. Ik vind dat wel meevallen. Alleen al die naam vind ik een draak. Wie verzint zoiets joh.quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De donkere en de dunne vooral, ja. De blonde lijkt me iets akelig dan haar zusjes. Al krijg je een vreemd soort chemische reactie als je ze alle drie bij elkaar zet, waardoor ze geen van allen te pruimen lijken.
Er hangt een vreemd aura van nepheid om het groepje heen.
Typetjes scoren altijdquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Luuk Ikink vind ik een ongelooflijke kneus. Wat ziet een vrouw in zo'n ultieme softie, dacht ik in een moment van verveling. Toen ging ik even googelen en zijn vrouw blijkt ook een suf type te zijn. Echt, hoe komt zo'n gozer op tv joh.
Er is ook gewoon niks aantrekkelijks aan hem. Innerlijk en uiterlijk niet. Ik kan niks vinden waarvan je denkt, nou daar zou iemand op kunnen vallen. Echt een suf grijze muis kop heeft hij. Meelopertje 1e klas. Een ongelooflijke sukkel.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Luuk Ikink vind ik een ongelooflijke kneus. Wat ziet een vrouw in zo'n ultieme softie, dacht ik in een moment van verveling. Toen ging ik even googelen en zijn vrouw blijkt ook een suf type te zijn. Echt, hoe komt zo'n gozer op tv joh.
Geen Hazes-fan, begrijp ik?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:24 schreef V. het volgende:
O ja, André Hazes.
Ik had eigenlijk gehoopt dat we toen die ouwe omlazerde, dat we er wel klaar mee waren, maar nee.
Niet alleen is die ellende godbetert nog salonfähig geworden, maar er zijn jaarlijks hele evenementen waar die muzikale treurnis nog wordt gevierd ook.
En de eerste jaren die kapotte kachel van een Rachel die 'alles voor Dré' deed, maar eigenlijk over de rug van dat vette lijk nog wat geld probeerde binnen te harken.
En dan nu zitten we opgezadeld met zijn telgen. Dat mokkel is al niet te doen: letterlijk nul talent, behalve als urinoir, maar die GOZER... Die junior, met zijn hypocriete doorgesnoven kutgrijns.
Die placenta die Dré en Rach hebben grootgebracht, omdat ze de baby per abuis hebben weggeflikkerd. Die infantiele wandelende ruft met een moedercomplex. En hij is OVERAL. Alomtegenwoordig duivelsgebroed. Echt, die mag van mij lekker op de linkerbaan van de A1 gaan liggen.
Blote billen gezicht. En een vervelende ventje. Zou hem best wel een keer een flinke lowkick geven. En dan zijn kop zien vertrekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er is ook gewoon niks aantrekkelijks aan hem. Innerlijk en uiterlijk niet. Ik kan niks vinden waarvan je denkt, nou daar zou iemand op kunnen vallen. Echt een suf grijze muis kop heeft hij. Meelopertje 1e klas. Een ongelooflijke sukkel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Blote billen gezicht. En een vervelende ventje. Zou hem best wel een keer een flinke lowkick geven. En dan zijn kop zien vertrekken.
Oja hij zat bij Tan heh, ook zo'n irritant figuur.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:04 schreef Ole het volgende:
[..]Ieder zijn mening. Zo zie je maar weer. fysiek niet aantrekkelijk maar ik vind hem niet onsympathiek
Ik ben hem meer gaan waarderen bij RTL Boulevard. Hij lijkt mij niet zo’n enorme kontenlikker.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:04 schreef Ole het volgende:
[..]Ieder zijn mening. Zo zie je maar weer. fysiek niet aantrekkelijk maar ik vind hem niet onsympathiek
Exact dit. Ook zo’n deugneusquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:40 schreef Ixnay het volgende:
Rob Jetten vind ik ook altijd erg naar.
Echt typisch dat mannetje dat vroeger op het VWO vooraan in de klas zei en met een zo glad/nep mogelijke glimlach goedemorgen meneer/mevrouw zei als de leraar binnenkomt. Alles zo netjes mogelijk volgens de regels. En wat goed is is goed en wat slecht is is slecht en iedereen die daar vragen bij stelt is rebels en tuig. Hij is beter want hij kan wel netjes de regeltjes volgen.
Ik vind die hele Boulevard kliek niet leuk. Met uitzondering van Vivienne van Assem. Het is me nog steeds een heel groot raadsel waarom ze voor dat programma heeft gekozen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben hem meer gaan waarderen bij RTL Boulevard. Hij lijkt mij niet zo’n enorme kontenlikker.
Maar over aantrekkelijkheid ga ik maar niets zeggen.
De dames zijn helaas te vroeg vertrokken. Had haar en Leonie graag bij Op1 gezien.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Boulevard kliek niet leuk. Met uitzondering van Vivienne van Assem. Het is me nog steeds een heel groot raadsel waarom ze voor dat programma heeft gekozen.
Nu je het zegt ja. Nu staat ze haar tijd te verdoen bij zo'n roddelshowtje. Ze kan zoveel meerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De dames zijn helaas te vroeg vertrokken. Had haar en Leonie graag bij Op1 gezien.
En Leonie kan bij SBS steeds opdraven om wat lege plekken in de schema's te vullen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Nu staat ze haar tijd te verdoen bij zo'n roddelshowtje. Ze kan zoveel meer
Ik heb hem en een van zijn leraren eens geinterviewd en het was niet bepaald een braaf jongetje op school.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:40 schreef Ixnay het volgende:
Rob Jetten vind ik ook altijd erg naar.
Echt typisch dat mannetje dat vroeger op het VWO vooraan in de klas zei en met een zo glad/nep mogelijke glimlach goedemorgen meneer/mevrouw zei als de leraar binnenkomt. Alles zo netjes mogelijk volgens de regels. En wat goed is is goed en wat slecht is is slecht en iedereen die daar vragen bij stelt is rebels en tuig. Hij is beter want hij kan wel netjes de regeltjes volgen.
Maar veel mensen zien dat wel zo. Op mij komt Leonie iig slim en scherp over.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk lang niet altijd wat over het IQ en EQ e.d. van een persoon.
Mensen zijn nu eenmaal kortzichtig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef Eightyone het volgende:
Maar veel mensen zien dat wel zo. Op mij komt Leonie iig slim en scherp over.
Ik ben zelf trouwens ook geen uitblinker als het om opleidingsniveau gaat, hoor (havo-met-de-hakken-over-de-sloot/mbo).
Ongeveer tien jaar geleden zat hij inde vroege zondagochtend op Radio 1. Toen was hij best onderhoudend en ook wel grappig. Volgens mij is Pieter Derks doorgebroken, omdat hij steeds wekelijks een column had in zijn radioprogrammaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er is ook gewoon niks aantrekkelijks aan hem. Innerlijk en uiterlijk niet. Ik kan niks vinden waarvan je denkt, nou daar zou iemand op kunnen vallen. Echt een suf grijze muis kop heeft hij. Meelopertje 1e klas. Een ongelooflijke sukkel.
[ afbeelding ]
Wat een muts ook hèquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:08 schreef roos94 het volgende:
Anna nooshin gaat weer lekker
https://www.telegraaf.nl/(...)w-om-1-5-meter-regel
Kan dus niet tegen kritiek. Duidelijk. Wat een arrogantie en air heeft dat mens zeg.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:08 schreef roos94 het volgende:
Nou ja, niet om het een of het ander, maar ik zie hier in het openbaar niemand zich meer aan de 1.5 meter houden. Helemaal niet sinds de horeca weer open is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:08 schreef roos94 het volgende:
Eens wel, maar aan de andere kant moet je gewoon normaal kunnen reageren op deze vraag omdat we officieel nog steeds 1,5m afstand moeten houden en jij, als horeca, daar regels voor moet hebben. Als je dan gelijk niet wil reageren omdat je slechts je positieve promopraatje wil houden, dan is dat nogalquote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ja, niet om het een of het ander, maar ik zie hier in het openbaar niemand zich meer aan de 1.5 meter houden. Helemaal niet sinds de horeca weer open is.
True. Ik heb verder ook niks met haar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens wel, maar aan de andere kant moet je gewoon normaal kunnen reageren op deze vraag omdat we officieel nog steeds 1,5m afstand moeten houden en jij, als horeca, daar regels voor moet hebben. Als je dan gelijk niet wil reageren omdat je slechts je positieve promopraatje wil houden, dan is dat nogal. Ja, ook jij moet je met een officieel bedrijf aan de regelgeving houden, helaas. Zo’n vraag is misschien niet leuk, maar deal with it. En voor de rest maar als een verloren hertje naast de camera kijken,
.
Ze vond je pener zeker te klein?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:46 schreef Deemmster het volgende:
Nienke Plas. Wat een nepwijf. Wordt bekend als schreeuwlelijk op social en moet nu dansen, zingen, acteren, mening geven in domme shows. Gespeeld grappig, irritante stem.
quote:In de tijd voor haar relatie met haar verloofde, hield YouTuber Nienke Plas een lijstje bij met de gegevens van de mannen met wie ze datete. En dat ging tot in de details. „Naam, algemeen cijfer en ook - uh - de lengte.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-met-wie-ze-datete
Ze schijnt gevoel voor humor te hebben. Zegt men.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:46 schreef Deemmster het volgende:
Nienke Plas. Wat een nepwijf. Wordt bekend als schreeuwlelijk op social en moet nu dansen, zingen, acteren, mening geven in domme shows. Gespeeld grappig, irritante stem.
Aangezien Carlo Boszhard hem onder zijn vleugels heeft genomen...quote:Op zondag 19 juli 2020 08:33 schreef Eightyone het volgende:
Wanneer wordt Buddy Vedder eens zichzelf op tv, voor zover dat bij dat medium mogelijk is dan? Zonder die zichtbaar aangeleerde jaren 80/90-showmaster-trekjes? Hij wil iets te graag.
Net vernomen dat je hiermee een piemel bedoelt. Vrouwen hebben geen piemel. Sorry dat je dit van mij moet horen.quote:
Gatverdamme inderdaad. Walgelijk figuurquote:Op zondag 19 juli 2020 08:33 schreef Eightyone het volgende:
Wanneer wordt Buddy Vedder eens zichzelf op tv, voor zover dat bij dat medium mogelijk is dan? Zonder die zichtbaar aangeleerde jaren 80/90-showmaster-trekjes? Hij wil iets te graag.
Kijk eens naar de nederlandse youtubers, die vertonen allemaal van dat infantiele over-the-top gedrag.quote:Op zondag 19 juli 2020 08:33 schreef Eightyone het volgende:
Idd. Maar bij die mensen lijkt het niet alsof ze diep in hun hart het liefst Jos Brink of Carlo Boszhard hadden willen zijn, dus dat is weer een andere categorie fake-gedrag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kijk eens naar de nederlandse youtubers, die vertonen allemaal van dat infantiele over-the-top gedrag.
Nee, ik blijf bij Chantal Janzen. Vreselijk nep wijf die zichzelf echt zooooo grappig vindt en zich quasi dom opstelt, terwijl alles wat ze doet in het teken staat om dat imago juist in stand te houdenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:18 schreef Nine. het volgende:
Geen nieuwe kandidaten voor dit topic? Zeker gezien alle gates die spelen de afgelopen tijd...
De meiden van O'g3ne. Nergens speciaal om maar ik voel zo'n anitpathie naar dat drietal.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:28 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Nee, ik blijf bij Chantal Janzen. Vreselijk nep wijf die zichzelf echt zooooo grappig vindt en zich quasi dom opstelt, terwijl alles wat ze doet in het teken staat om dat imago juist in stand te houden
![]()
![]()
Oh ja... Heb er ook niks mee.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef praadje het volgende:
[..]
De meiden van O'g3ne. Nergens speciaal om maar ik voel zo'n anitpathie naar dat drietal.
De kleinste beweging of stembuiging van die drie lijkt nog ingestudeerd. Er kleeft iets engs aan ze. Toegegeven, ze kunnen prima zingen, maar je moet er wel van houden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef praadje het volgende:
[..]
De meiden van O'g3ne. Nergens speciaal om maar ik voel zo'n anitpathie naar dat drietal.
Even wat tegengeluid.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:28 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Nee, ik blijf bij Chantal Janzen. Vreselijk nep wijf die zichzelf echt zooooo grappig vindt en zich quasi dom opstelt, terwijl alles wat ze doet in het teken staat om dat imago juist in stand te houden
![]()
![]()
Uit een ander topic....quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:22 schreef DrDarwin het volgende:
Even wat tegengeluid.
Volgens mij is maar weinig nep aan Chantal, en is ze echt gewoon grappig en heel adrem, in mijn ogen is het een vakvrouw, en dat laat haar staat van dienst ook wel zien, zingen, dansen, acteren en presenteren en dat alles bovenmaats, buiten dat ziet ze er altijd uit om door een ringetje te halen, en steekt ze ook nog met regelmaat de draak met zichzelf.
Het 'domme blondje' profiel waarmee ze zichzelf met regelmaat etaleert is een running gag die ze al jaren gebruikt en waarvan iedereen weet dat juist dat het enige dat is nep is aan haar, en daar maakt ze handig gebruik van.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
Een bekende van me werkt bij een productiehuis en heeft daardoor weleens met Chantal moeten werken. Van dat 'schattige girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merken
Tja ze is toch al op leeftijd met haar 43 en kan zo maar vervangen worden door een jongere generatie. Zie Irene Moors. Die zit inmiddels ook onder de botox om haar tijd te rekken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:01 schreef Nine. het volgende:
. Van dat 'schattige girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merken
Oh, dat verhaal is al van jaren geleden en heeft dus weinig met haar huidige leeftijd te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Craptacular het volgende:
Tja ze is toch al op leeftijd met haar 43 en kan zo maar vervangen worden door een jongere generatie. Zie Irene Moors. Die zit inmiddels ook onder de botox om haar tijd te rekken.
Moet zeggen dat ze 0 persoonlijkheid heeft. In talkshows heeft ze nooit een zinnig woord.
Welke kijkcijferhits heeft zij de laatste jaren gemaakt die ook echt aan haar te koppelen zijn? Dus niet presentatrice van the voice, ja hoge kijkcijfers maar dat heeft niets met haar te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tja ze is toch al op leeftijd met haar 43 en kan zo maar vervangen worden door een jongere generatie. Zie Irene Moors. Die zit inmiddels ook onder de botox om haar tijd te rekken.
Moet zeggen dat ze 0 persoonlijkheid heeft. In talkshows heeft ze nooit een zinnig woord.
Geen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:33 schreef roninho het volgende:
[..]
Welke kijkcijferhits heeft zij de laatste jaren gemaakt die ook echt aan haar te koppelen zijn? Dus niet presentatrice van the voice, ja hoge kijkcijfers maar dat heeft niets met haar te maken.
Volgens mij werd dat chantal blijft slapen goed bekeken, maar weet niet wat er de laatste jaren goed gescoord heeft?
Hij heeft meer persoonlijkheid en talent voor het talkshow-vak dan veel van z'n Op1-collega's.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:01 schreef herverwijderd het volgende:
Sven Kockelmann, VERSCHRIKKELIJKE vent! Echt alles aan die man irriteert mij mateloos, vooral zijn hand-onder-de-kin-kijk-mij-eens-geinteresseerd-zijn pose. Bah.
Persoonlijkheid heeft Chantal zeker wel, een zekere mate van humor eveneens, maar het lijkt me tegelijkertijd het type 'mean girl' (van 43). Ik vermoed dat het vroeger geen feest was om bij haar in de klas te zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Maar wel een persoonlijkheid waar ik me blauw aan erger helaas, hahaha.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Eightyone het volgende:
Hij heeft meer persoonlijkheid en talent voor het talkshow-vak dan veel van z'n Op1-collega's.
Ja dat dus. Kan het niet benoemen maar ik ril van ze.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:52 schreef Eightyone het volgende:
De antipathie wat betreft de Meilandjes groeit nog steeds. Die gillende pa, ijskoude ma + twijfelachtige jongste dochter met dat nauwelijks te verdragen stemgeluid.![]()
Te snel beroemd geworden mensen die er op een nogal negatieve manier door zijn veranderd. Erg fake.
De oudste dochter lijkt relatief mee te vallen.
[..]
De kleinste beweging of stembuiging van die drie lijkt nog ingestudeerd. Er kleeft iets engs aan ze. Toegegeven, ze kunnen prima zingen, maar je moet er wel van houden.
Maar ik denk dat ik Thierry Baudet van het hele leger bn'ers (bekende politici kan je ook meetellen) momenteel nog wel het ergst vind. Die is daadwerkelijk ontwrichtend.
Ze zijn heel snel een "merk" geworden. Dan staat alles in teken van het merk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat dus. Kan het niet benoemen maar ik ril van ze.
Dat denk ik ook. Tenzij je iets te bieden had waar zij beter van werd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Eightyone het volgende:
Persoonlijkheid heeft Chantal zeker wel, een zekere mate van humor eveneens, maar het lijkt me tegelijkertijd het type 'mean girl' (van 43). Ik vermoed dat het vroeger geen feest was om bij haar in de klas te zitten.
Tijdens de 555 actie ook lichtelijke steken naar Wendy van Dijk die echt een niet relevante rol had. Alsof ze er ff bij was gefietstquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef roninho het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Tenzij je iets te bieden had waar zij beter van werd.
Ze blijft toch het typeje dat vreemd ging op het moment dat ze kon 'upgraden' naar Johnny de mol
Hier ook. Ze is een onnatuurlijke act, zonder enige vorm van spontaniteit. Te snel omhoog gevallen en lijkt uit te stralen dat we echt op haar hebben zitten wachten. Nou, nee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef Craptacular het volgende:
Maan zit overigens ook hoog op de irritatie meter.
Wendy is niet meer relevant en dat weet ze waarschijnlijk zelf ook. Te weinig vernieuwend gebleken, eigenlijk sowieso weinig toegevoegde waarde. Uitgerangeerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tijdens de 555 actie ook lichtelijke steken naar Wendy van Dijk die echt een niet relevante rol had. Alsof ze er ff bij was gefietst
Zit naast Irene Moors op de bank. Ook best onsmakelijk dat ze een dag erna nog een verwijzing maakt dat de studio ook voor de voice werd gebruikt. Dan maak je het ook echt over jezelf.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wendy is niet meer relevant en dat weet ze waarschijnlijk zelf ook. Te weinig vernieuwend gebleken, eigenlijk sowieso weinig toegevoegde waarde. Uitgerangeerd.
Die is razendsnel getransformeerd van blanco buurmeisjestype naar egocentrisch aanstelleritus-meisje.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef Craptacular het volgende:
Maan zit overigens ook hoog op de irritatie meter.
Die zal over 40 jaar pas bekennen dat ze Marco heeft geneukt. Iedereen in het wereldje weet het.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die is razendsnel getransformeerd van blanco buurmeisjestype naar egocentrisch aanstelleritus-meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |