SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ze deed ook veel teveel haar best in the voice gate om haar straatje schoon te vegen op instagram. En ook herhaaldelijk 'ik heb hier écht niks mee te maken! Ik wist het ééécht niet' etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn gok: Chantal Janzen. Ze komt op mij geniepig en vals over. Alsof ze met gemak een mes in je rug steekt. Het zou me niet verbazen als ze haar imago van grappige, onschuldige vrouw (en soms kindvrouwtje) wel eens heeft laten slippen in het bijzijn van de gewone Nederlander. Of dat er in het Hilversumse echt nasty verhalen rondgaan. Niemand is zo ‘perfect’ en ‘foutloos’ als Janzen zich voordoet. Het lijkt me iemand die gewoon door collegae onder de bus wordt geflikkerd zodra het openlijk kan.
Neee niet Geer… Hoop ik tenminste.quote:
Yeap die is gewoon te schijnheilig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn gok: Chantal Janzen. Ze komt op mij geniepig en vals over. Alsof ze met gemak een mes in je rug steekt. Het zou me niet verbazen als ze haar imago van grappige, onschuldige vrouw (en soms kindvrouwtje) wel eens heeft laten slippen in het bijzijn van de gewone Nederlander. Of dat er in het Hilversumse echt nasty verhalen rondgaan. Niemand is zo ‘perfect’ en ‘foutloos’ als Janzen zich voordoet. Het lijkt me iemand die gewoon door collegae onder de bus wordt geflikkerd zodra het openlijk kan.
Is hij onaardig?quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Robert ten Brink. Of is die alleen maar heel erg onaardig tegen zijn collega’s en het publiek?
Dit denk ik ook, inderdaad. Zou me in elk geval niet verbazen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yeap die is gewoon te schijnheilig.
Ik denk dat Ron Brandsteder veel is ontsprongen doordat hij in een andere tijd relevant was.. Die heeft vast wel veel metoo's aan zijn broek hangen. Dat kan niet anders.
Die liet zich toch graag onderpoepen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat Ron Brandsteder veel is ontsprongen doordat hij in een andere tijd relevant was.. Die heeft vast wel veel metoo's aan zijn broek hangen. Dat kan niet anders.
Oh ja! Jan Smit. Die viel natuurlijk al wat door de mand toen hij vreemdging met Liza (was het niet in een wchokje?) ten tijde van Yolanthe. En natuurlijk met z’n ma op tv. Hij wist dondersgoed dat zij los zou gaan op Yo en dat kwam hem best goed uit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 07:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Neee niet Geer… Hoop ik tenminste.
Ik denk Jan Smit en die ene van de Lama”s, met dat klassieke muziek programma
Een bekende van me werkt bij een productiehuis en heeft daardoor weleens met Chantal moeten werken. Van dat 'schattige girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Haar pijp en masturbeer filmpje was niet zo onschuldig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haar pijp en masturbeer filmpje was niet zo onschuldig.
Do tellquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een bekende van me werkt bij een productiehuis en heeft daardoor weleens met Chantal moeten werken. Van dat 'schattige girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merken
Heel veel valt er niet te vertellen. Het viel hem op dat ze behoorlijk arrogant en onvriendelijk was als de camera's niet draaiden.quote:
Ik denk hetquote:
Jaaaa! we willen dirt!!!quote:
Je doelt op die deep fakes?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haar pijp en masturbeer filmpje was niet zo onschuldig.
Het lijkt me in het echt inderdaad een heel geniepig typeje & vast heel ander dan ze zichzelf voordoet. Maar kan me niet voorstellen dat ze daar 'in spanning op zit te wachten of dat ooit bekend wordt' (de vraag van de topicstarter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ook Tino Martin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peter Beense, als ie weer op moet treden en het warm is.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Peter Beense, als ie weer op moet treden en het warm is.
Dan komt Wendy van Dijk toch wel omhoog bij mij. Onsympathieke vrouw lijkt me dat. Ik vind haar sowieso een de uitstraling van een ijspegel hebben en ondanks dat ze en niet kan presenteren en niet kan acteren blijft ze toch letterlijk lekker op die gooise matras liggen. Erland ging met haar vreemd en ik kan me niet onder de indruk onttrekken dat ze niet zo heel erg uit liefde met m getrouwd blijftquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef roninho het volgende:
Eigenlijk verwacht ik weinig breaking news van de vrouwelijke bn-ers. Er zullen er vast wel een paar tv presentatrices bij zitten die zich via de matras omhoog gewerkt hebben, maar lijkt me dat zowel de man als vrouw in kwestie dat niet in het openbaar gaan brengen. Misschien nog een jarenlang gelukkige vrouwelijke bn-er met ideale buurmeisje imago die stiekem structureel vreemd blijkt te gaan, maar dan houdt t denk ik wel op
Helemaal mee eens. Ik vind Wendy uiterst onsympathiekquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Dan komt Wendy van Dijk toch wel omhoog bij mij. Onsympathieke vrouw lijkt me dat. Ik vind haar sowieso een de uitstraling van een ijspegel hebben en ondanks dat ze en niet kan presenteren en niet kan acteren blijft ze toch letterlijk lekker op die gooise matras liggen. Erland ging met haar vreemd en ik kan me niet onder de indruk onttrekken dat ze niet zo heel erg uit liefde met m getrouwd blijft
Wat betreft dat laatste weet ik het niet maar de rest compleet mee eens. Zij won wel die rechtszaak over die cokeroddel maar dat betekent niet dat het niet is gebeurd,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Dan komt Wendy van Dijk toch wel omhoog bij mij. Onsympathieke vrouw lijkt me dat. Ik vind haar sowieso een de uitstraling van een ijspegel hebben en ondanks dat ze en niet kan presenteren en niet kan acteren blijft ze toch letterlijk lekker op die gooise matras liggen. Erland ging met haar vreemd en ik kan me niet onder de indruk onttrekken dat ze niet zo heel erg uit liefde met m getrouwd blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Toch wel eens. Het ligt er ook een beetje aan hoe bekend de BN’er in kwestie is. Stel dat de Glennis-affaire Chantal betrof dan was het schandaal nóg groter geweest. Chantal (en Linda, maar dat is al gebeurd) kan in principe het hardst vallen. Als zij inderdaad structureel vreemdgaat of d’r man en kinderen blijkt te mishandelen dan gaat het gekker dan bij Jaimie en Kleine. We hebben dan wel een breaking newsje in BN’er-land en ik verwacht zeker dat er collega’s zijn die haar nog verder onder de bus gooien. Zoals ik in de OP zei: lekker mee gezien het momentum en je kan eindelijk af van die feeks van een collega. Dat idee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef roninho het volgende:
Eigenlijk verwacht ik weinig breaking news van de vrouwelijke bn-ers. Er zullen er vast wel een paar tv presentatrices bij zitten die zich via de matras omhoog gewerkt hebben, maar lijkt me dat zowel de man als vrouw in kwestie dat niet in het openbaar gaan brengen. Misschien nog een jarenlang gelukkige vrouwelijke bn-er met ideale buurmeisje imago die stiekem structureel vreemd blijkt te gaan, maar dan houdt t denk ik wel op
Waarom denk je Joling? Die lijkt mij juist integer.quote:
Ja, die smerige pedofiel. Zeer jammer dat hij niet meer leeft en hier dus gewoon mee weg komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef sly-nl het volgende:
Toch apart..
Zweten of niet: de dode proleet Hazes wordt nog steeds op een voetstuk gehesen, middels musicals enzovoort, door een derde van de tokkiebevolking in dit prachtige land. Ondanks z'n verwerpelijke gedrag.
Dusch: #MeToo zou ook voor overleden deugnieten moeten 'gelden'![]()
[ afbeelding ]
Wendy was toch ook niet vies van coke?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Neuhquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wendy was toch ook niet vies van coke?
Treedt-ie nog op? Was zo'n loser 30 jaar geleden bij Call TVquote:
En dat deel dat het van oorsprong wel was, wordt flink beïnvloedt door geld, de harde politieke spelletjes binnen het wereldje, de prestatiedruk die daar heerst, mensen die raar doen als ze de bn'er in kwestie 'in real life' tegen komen, mensen die op social media achterlijk over/tegen ze doen, enzovoort.quote:Op zondag 6 maart 2022 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, weinig BNers zijn leuk in het echt volgens mij.
Een stel viespeuken zijn het. Dat begint steeds meer te blijken. Klote BNers. Goor volk zeg. BAHquote:Op zondag 6 maart 2022 08:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En dat deel dat het van oorsprong wel was, wordt flink beïnvloedt door geld, de harde politieke spelletjes binnen het wereldje, de prestatiedruk die daar heerst, mensen die raar doen als ze de bn'er in kwestie 'in real life' tegen komen, mensen die op social media achterlijk over/tegen ze doen, enzovoort.
Wat vreemd nou dat ze op een negatieve manier veranderen.
(O.k., die social media was er in het Telekids-tijdperk nog niet. Maar er zal ook toen al genoeg negatieve invloed zijn geweest. Ik schat Irene niet in als iemand die van nature een vreselijk mens is.)
Maar Irene slikt wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Irene Moors is dus de eerste BNer waarbij ik doorhad dat er een verschil is tussen de tv persoon en de persoon in het echt. Ze kwam in de jaren 90 bij ons op school. Ik was 12 denk ik.
Allemaal snauwen naar de kinderen en zuchten en zeuren. Totaaaaal niet dat gezellige mens dat ze op tv was.
Ik was teleurgesteld maar sindsdien geloof ik niets meer op tv. Dus het is wel goed geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |