abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 maart 2022 @ 19:06:32 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203896788
Ik vroeg me dat ineens af. Welke BN’ers blijven nu nog buiten schot maar zitten stiekem peentjes te zweten gezien discutabele zaken uit hun verleden? Of welke bekende uit Hillywood probeert panisch zijn of haar gedrag aan te passen uit angst dat hij of zij in de toekomst tegen claims of echte aanklachten aanloopt? Of misschien gewoon tegen collega’s die eindelijk een kans zien om je stiekem gehate persoonlijkheid weg te werken bij de eerste de beste ‘klokkenluider’. Lekker gebruikmaken van het momentum.

Denk aan alle TVOH-heren met hun seksueel grensoverschrijdend gedrag maar ook aan ‘sterren’ zoals Glennis die tegen zichzelf en haar pauperige karakter aanloopt. Of aan de naar verluidt grijpgrage Carlo’s en nare, bitchy Irene Moorsen onder ons.

Welke BN’ers zitten er volgens jou in spanning te wachten of zij de volgende zijn? En waarom?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 maart 2022 @ 19:08:38 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203896825
Mijn gok: Chantal Janzen. Ze komt op mij geniepig en vals over. Alsof ze met gemak een mes in je rug steekt. Het zou me niet verbazen als ze haar imago van grappige, onschuldige vrouw (en soms kindvrouwtje) wel eens heeft laten slippen in het bijzijn van de gewone Nederlander. Of dat er in het Hilversumse echt nasty verhalen rondgaan. Niemand is zo ‘perfect’ en ‘foutloos’ als Janzen zich voordoet. Het lijkt me iemand die gewoon door collegae onder de bus wordt geflikkerd zodra het openlijk kan.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 maart 2022 @ 19:10:53 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203896851
Wie niet: Gordon. Is nasty maar doet toch al alles out in the open. Niets zou dus verbazen of een schokgolf teweegbrengen. Coke, rukbank, toyboys, etc.

Het is allemaal bekend. Zelfs bij seksueel overschrijdend gedrag zal iedereen met zijn ogen rollen in plaats van dat ze open gaan van shock.
pi_203897413
Schopje naar bnw
pi_203901589
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn gok: Chantal Janzen. Ze komt op mij geniepig en vals over. Alsof ze met gemak een mes in je rug steekt. Het zou me niet verbazen als ze haar imago van grappige, onschuldige vrouw (en soms kindvrouwtje) wel eens heeft laten slippen in het bijzijn van de gewone Nederlander. Of dat er in het Hilversumse echt nasty verhalen rondgaan. Niemand is zo ‘perfect’ en ‘foutloos’ als Janzen zich voordoet. Het lijkt me iemand die gewoon door collegae onder de bus wordt geflikkerd zodra het openlijk kan.
Ze deed ook veel teveel haar best in the voice gate om haar straatje schoon te vegen op instagram. En ook herhaaldelijk 'ik heb hier écht niks mee te maken! Ik wist het ééécht niet' etc.

En altijd klagen over andere fake 'bn'ers' (haar collega's) en dat zij zo lekker echt is, maar ondertussen met haar eigen collega's wel hartstikke leuk en aardig doen.
pi_203901614
Gerard Joling
Paul de Leeuw
pi_203902706
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 23:50 schreef Medusa666 het volgende:
Gerard Joling
Paul de Leeuw
Neee niet Geer… Hoop ik tenminste.
Ik denk Jan Smit en die ene van de Lama”s, met dat klassieke muziek programma
Alius aliud dicit
pi_203902730
Robert ten Brink. Of is die alleen maar heel erg onaardig tegen zijn collega’s en het publiek?
pi_203903803
quote:
Yeap die is gewoon te schijnheilig.

Ik denk dat Ron Brandsteder veel is ontsprongen doordat hij in een andere tijd relevant was.. Die heeft vast wel veel metoo's aan zijn broek hangen. Dat kan niet anders.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 maart 2022 @ 10:56:03 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203904633
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Robert ten Brink. Of is die alleen maar heel erg onaardig tegen zijn collega’s en het publiek?
Is hij onaardig? :o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 maart 2022 @ 10:56:36 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203904643
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Yeap die is gewoon te schijnheilig.

Ik denk dat Ron Brandsteder veel is ontsprongen doordat hij in een andere tijd relevant was.. Die heeft vast wel veel metoo's aan zijn broek hangen. Dat kan niet anders.
Dit denk ik ook, inderdaad. Zou me in elk geval niet verbazen.
pi_203904665
Gordon 100%
pi_203904685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Duiveltja het volgende:
Die liet zich toch graag onderpoepen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 maart 2022 @ 11:01:52 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203904695
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 07:59 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Neee niet Geer… Hoop ik tenminste.
Ik denk Jan Smit en die ene van de Lama”s, met dat klassieke muziek programma
Oh ja! Jan Smit. Die viel natuurlijk al wat door de mand toen hij vreemdging met Liza (was het niet in een wchokje?) ten tijde van Yolanthe. En natuurlijk met z’n ma op tv. Hij wist dondersgoed dat zij los zou gaan op Yo en dat kwam hem best goed uit.
  Tettenkoning woensdag 2 maart 2022 @ 11:16:58 #15
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203904885
quote:
Een bekende van me werkt bij een productiehuis en heeft daardoor weleens met Chantal moeten werken. Van dat 'schattige girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merken :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203905031
Albert Verlinde, zou me niet verbazen als deze valse nicht iets geflikt zou hebben wat niet door de beugel kan
  Trouwste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 11:32:28 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_203905090
quote:
Haar pijp en masturbeer filmpje was niet zo onschuldig.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 maart 2022 @ 15:04:48 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203907634
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat? Heb ik iets gemist?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 maart 2022 @ 15:05:00 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203907638
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:

[..]
Een bekende van me werkt bij een productiehuis en heeft daardoor weleens met Chantal moeten werken. Van dat 'schattige girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merken :')
Do tell
  Tettenkoning woensdag 2 maart 2022 @ 15:12:09 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203907730
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2022 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Do tell
Heel veel valt er niet te vertellen. Het viel hem op dat ze behoorlijk arrogant en onvriendelijk was als de camera's niet draaiden.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 15:56:08 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_203908243
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat? Heb ik iets gemist?
Ik denk het :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 maart 2022 @ 23:39:33 #22
22592 crew  Ole
pi_203915598
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2022 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Do tell
Jaaaa! we willen dirt!!! *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 maart 2022 @ 23:42:16 #23
22592 crew  Ole
pi_203915618
er is ook een topic nog ergens over BNers die je wel sympathiek vindt. Ga even zoeken, Die lijst is veel korter (duh!)

Ik vind bijvoorbeeld Jamai en André van Duin sympathiek,,
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 maart 2022 @ 23:43:24 #24
22592 crew  Ole
pi_203915630
pi_203915638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je doelt op die deep fakes?
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 maart 2022 @ 23:45:05 #26
22592 crew  Ole
pi_203915649
  donderdag 3 maart 2022 @ 00:43:50 #27
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203916084
Toch apart..

Zweten of niet: de dode proleet Hazes wordt nog steeds op een voetstuk gehesen, middels musicals enzovoort, door een derde van de tokkiebevolking in dit prachtige land. Ondanks z'n verwerpelijke gedrag.

Dusch: #MeToo zou ook voor overleden deugnieten moeten 'gelden' :R

love & heet
pi_203917157
quote:
Het lijkt me in het echt inderdaad een heel geniepig typeje & vast heel ander dan ze zichzelf voordoet. Maar kan me niet voorstellen dat ze daar 'in spanning op zit te wachten of dat ooit bekend wordt' (de vraag van de topicstarter.
Ik verwacht bij haar in ieder geval geen grensoverschijdende gevalletjes a la de voice of Glennis Grace/jumbo.
pi_203917185
Eigenlijk verwacht ik weinig breaking news van de vrouwelijke bn-ers. Er zullen er vast wel een paar tv presentatrices bij zitten die zich via de matras omhoog gewerkt hebben, maar lijkt me dat zowel de man als vrouw in kwestie dat niet in het openbaar gaan brengen. Misschien nog een jarenlang gelukkige vrouwelijke bn-er met ideale buurmeisje imago die stiekem structureel vreemd blijkt te gaan, maar dan houdt t denk ik wel op
  donderdag 3 maart 2022 @ 08:38:44 #30
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203917208
Peter Beense, als ie weer op moet treden en het warm is.
  donderdag 3 maart 2022 @ 12:07:53 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203920472

[ Bericht 52% gewijzigd door Eightyone op 03-03-2022 16:07:23 ]
  donderdag 3 maart 2022 @ 15:27:26 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203922911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dan ook Tino Martin.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2022 @ 17:09:52 #33
22592 crew  Ole
pi_203939504
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
:D
pi_203949620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef roninho het volgende:
Eigenlijk verwacht ik weinig breaking news van de vrouwelijke bn-ers. Er zullen er vast wel een paar tv presentatrices bij zitten die zich via de matras omhoog gewerkt hebben, maar lijkt me dat zowel de man als vrouw in kwestie dat niet in het openbaar gaan brengen. Misschien nog een jarenlang gelukkige vrouwelijke bn-er met ideale buurmeisje imago die stiekem structureel vreemd blijkt te gaan, maar dan houdt t denk ik wel op
Dan komt Wendy van Dijk toch wel omhoog bij mij. Onsympathieke vrouw lijkt me dat. Ik vind haar sowieso een de uitstraling van een ijspegel hebben en ondanks dat ze en niet kan presenteren en niet kan acteren blijft ze toch letterlijk lekker op die gooise matras liggen. Erland ging met haar vreemd en ik kan me niet onder de indruk onttrekken dat ze niet zo heel erg uit liefde met m getrouwd blijft
pi_203951606
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 09:45 schreef totebel het volgende:

[..]
Dan komt Wendy van Dijk toch wel omhoog bij mij. Onsympathieke vrouw lijkt me dat. Ik vind haar sowieso een de uitstraling van een ijspegel hebben en ondanks dat ze en niet kan presenteren en niet kan acteren blijft ze toch letterlijk lekker op die gooise matras liggen. Erland ging met haar vreemd en ik kan me niet onder de indruk onttrekken dat ze niet zo heel erg uit liefde met m getrouwd blijft
Helemaal mee eens. Ik vind Wendy uiterst onsympathiek
Alius aliud dicit
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:36:20 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203951645
Bij die danswedstrijd bleek wendy ook nogmaals een takketrut
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 maart 2022 @ 18:05:05 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203955686
quote:

[..]
Wat betreft dat laatste weet ik het niet maar de rest compleet mee eens. Zij won wel die rechtszaak over die cokeroddel maar dat betekent niet dat het niet is gebeurd, :+. Dat zou me in elk geval niets verbazen. Ze doet zich ook echt wel te zen voor. Alsof ze nooit een woede-uitbarsting heeft terwijl niemand zó zen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 maart 2022 @ 18:08:06 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203955745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef roninho het volgende:
Toch wel eens. Het ligt er ook een beetje aan hoe bekend de BN’er in kwestie is. Stel dat de Glennis-affaire Chantal betrof dan was het schandaal nóg groter geweest. Chantal (en Linda, maar dat is al gebeurd) kan in principe het hardst vallen. Als zij inderdaad structureel vreemdgaat of d’r man en kinderen blijkt te mishandelen dan gaat het gekker dan bij Jaimie en Kleine. We hebben dan wel een breaking newsje in BN’er-land en ik verwacht zeker dat er collega’s zijn die haar nog verder onder de bus gooien. Zoals ik in de OP zei: lekker mee gezien het momentum en je kan eindelijk af van die feeks van een collega. Dat idee.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 maart 2022 @ 18:13:23 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203955835
Verder denk ik dat Martijn Krabbé zich wel eens achter zijn oren is gaan krabben wat betreft zijn gedrag.
pi_203956334
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 23:50 schreef Medusa666 het volgende:
Gerard Joling
Paul de Leeuw
Waarom denk je Joling? Die lijkt mij juist integer.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203956426
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef sly-nl het volgende:
Toch apart..

Zweten of niet: de dode proleet Hazes wordt nog steeds op een voetstuk gehesen, middels musicals enzovoort, door een derde van de tokkiebevolking in dit prachtige land. Ondanks z'n verwerpelijke gedrag.

Dusch: #MeToo zou ook voor overleden deugnieten moeten 'gelden' :R

[ afbeelding ]
Ja, die smerige pedofiel. Zeer jammer dat hij niet meer leeft en hier dus gewoon mee weg komt.
pi_203956445
quote:

[..]
Wendy was toch ook niet vies van coke?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 maart 2022 @ 23:55:27 #44
22592 crew  Ole
pi_203963264
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wendy was toch ook niet vies van coke?
Neuh
  zondag 6 maart 2022 @ 00:01:58 #45
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Trouwste user 2022 zondag 6 maart 2022 @ 07:30:14 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_203964684
quote:
Treedt-ie nog op? Was zo'n loser 30 jaar geleden bij Call TV

zondag 6 maart 2022 @ 07:42:58 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203964743
Nou, Irene Moors is dus de eerste BNer waarbij ik doorhad dat er een verschil is tussen de tv persoon en de persoon in het echt. Ze kwam in de jaren 90 bij ons op school. Ik was 12 denk ik.

Allemaal snauwen naar de kinderen en zuchten en zeuren. Totaaaaal niet dat gezellige mens dat ze op tv was.

Ik was teleurgesteld maar sindsdien geloof ik niets meer op tv. Dus het is wel goed geweest :+

Wendy van Dijk is volgens mij ook echt een chagrijnig wijf. Peter Pannenkoek is een totaal mongool. Claudia de Breij een zure kut.

Ja, weinig BNers zijn leuk in het echt volgens mij.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 6 maart 2022 @ 08:06:21 #48
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203964819
quote:
19s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ja, weinig BNers zijn leuk in het echt volgens mij.
En dat deel dat het van oorsprong wel was, wordt flink beïnvloedt door geld, de harde politieke spelletjes binnen het wereldje, de prestatiedruk die daar heerst, mensen die raar doen als ze de bn'er in kwestie 'in real life' tegen komen, mensen die op social media achterlijk over/tegen ze doen, enzovoort.

Wat vreemd nou dat ze op een negatieve manier veranderen. :')

(O.k., die social media was er in het Telekids-tijdperk nog niet. Maar er zal ook toen al genoeg negatieve invloed zijn geweest. Ik schat Irene niet in als iemand die van nature een vreselijk mens is.)
  zondag 6 maart 2022 @ 09:07:41 #49
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203965183
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 08:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]
En dat deel dat het van oorsprong wel was, wordt flink beïnvloedt door geld, de harde politieke spelletjes binnen het wereldje, de prestatiedruk die daar heerst, mensen die raar doen als ze de bn'er in kwestie 'in real life' tegen komen, mensen die op social media achterlijk over/tegen ze doen, enzovoort.

Wat vreemd nou dat ze op een negatieve manier veranderen. :')

(O.k., die social media was er in het Telekids-tijdperk nog niet. Maar er zal ook toen al genoeg negatieve invloed zijn geweest. Ik schat Irene niet in als iemand die van nature een vreselijk mens is.)
Een stel viespeuken zijn het. Dat begint steeds meer te blijken. Klote BNers. Goor volk zeg. BAH
  Trouwste user 2022 zondag 6 maart 2022 @ 09:39:55 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_203965477
quote:
19s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Irene Moors is dus de eerste BNer waarbij ik doorhad dat er een verschil is tussen de tv persoon en de persoon in het echt. Ze kwam in de jaren 90 bij ons op school. Ik was 12 denk ik.

Allemaal snauwen naar de kinderen en zuchten en zeuren. Totaaaaal niet dat gezellige mens dat ze op tv was.

Ik was teleurgesteld maar sindsdien geloof ik niets meer op tv. Dus het is wel goed geweest :+

Maar Irene slikt wel.

Astrid Joosten en Gerda Havertong schijnen ook bitches te zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')