abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2020 @ 16:22:05 #251
22592 crew  Ole
pi_196657096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Komt wel dichtbij zo!
op teevee! https://www.rtlnieuws.nl/(...)van-jandino-asporaat
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196667812
quote:
Er was in november grote controverse over mensen die op vakantie gaan naar Curaçao, uit angst dat zij door de minder strenge regels aldaar het coronavirus mee terug nemen. Met name Britt Dekker en Connie Witteman begonnen vakantievierende landgenoten flink te curaçaoshamen; Connie lag door haar anti-Curaçao-standpunt zelfs bijna onderaan de trap van haar appartementencomplex.

BN’ers zwijgen over Curaçao
Voor sterren is de coronacrisis zwaarder dan voor gewone mensen, omdat ze meer dan gemiddeld gewend zijn aan zonvakanties. De BN’ers blijven dus reizen, maar vrezen wel voor imagoschade. Beroemde Curaçao-gangers verzwijgen hun reisjes daarom op social media en verzoeken hun managers om showmedia op afstand te houden.

RTL Boulevard werd door betrapte BN’ers gevraagd om te zwijgen en de openlijke Curaçao-ganger Gerard Joling beloofde andere BN’ers niet te zullen verklikken. Hartstikke lief van Gerard, maar weekblad Privé houdt zich níet aan die Curaçao-code.

Kees op Curaçao
Curaçao staat inmiddels op code oranje, maar een paar weken geleden lagen Kees Tol en zijn coronakilo’s nog lekker te bakken op Mambo Beach, in een strakke neongroene zwembroek, zo is te zien in weekblad Privé.

De Privé had een aantal BN’ers naar het eiland gevlogen om hen daar te interviewen, waaronder Maxime Meiland en Danny Froger. Tussendoor werd dus ook Kees Tol gespot op het eiland.

Kees was niet zo blij toen hij werd aangesproken door de Privé. “Ter plekke doet Kees er een beetje moeilijk over als hij, uitgerekend op het drukke Mambo Beach, wordt gespot”, is te lezen in het weekblad.

‘Kees heeft dit liever niet’
De manager van Kees Tol besloot direct contact op te nemen met Privé en verzocht het blad niet te publiceren over zijn zonnige Curaçao-vakantie. “Kees heeft liever niet dat hier ruchtbaarheid aan wordt gegeven.”

Kennelijk zijn de banden van Kees met Privé-baas Evert Santegoeds nog niet optimaal, want het blad besloot de foto’s keihard te publiceren. U ziet ze terug op pagina 58 van Privé’s editie 49.

Inmiddels is Kees alweer terug in eigen land. Hij zat vorige week in Beau om te praten over het succes van vtwonen.
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:07:00 #253
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196667931
Beetje ranzig (iets met Glennis Grace en Jan Roos):

https://www.mediacourant.(...)s-grace-circusaapje/

Die Maxime Meiland van hier ergens boven wordt btw hoe langer hoe vervelender. :')
pi_196667996
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:07 schreef Eightyone het volgende:
Beetje ranzig (iets met Glennis Grace en Jan Roos):

https://www.mediacourant.(...)s-grace-circusaapje/

Die Maxime Meiland van hier ergens boven wordt btw hoe langer hoe vervelender. :')
echt... walgelijk.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:08:14 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196672109
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:07 schreef Eightyone het volgende:
Beetje ranzig (iets met Glennis Grace en Jan Roos):

https://www.mediacourant.(...)s-grace-circusaapje/

Allemachtig. Dat deze heren nog werk en publiek hebben zeg. :{
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_196674325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Allemachtig. Dat deze heren nog werk en publiek hebben zeg. :{
Kan je beter over Glennis zeggen. Goed dat Jan en Dennis het aanstippen.

Ze worden alleen maar populairder trouwens :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:01:05 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196675667
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef RipCity het volgende:

[..]

Kan je beter over Glennis zeggen. Goed dat Jan en Dennis het aanstippen.

Ze worden alleen maar populairder trouwens :)
Los van Glennis. Het is geen wedstrijd in stupiditeit.

Het gaat me puur om wat daar staat dat ze gezegd zouden hebben. Over de banaan, het feit dat die man zwart is. Ik ga er even vanuit dat Mediacourant letterlijk weergaf wat de heren zeiden. Of klopt dat niet?

Iedereen die enige intelligentie bezit verdoet zijn tijd toch niet met dit soort idioot gebral?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_196698943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Los van Glennis. Het is geen wedstrijd in stupiditeit.

Het gaat me puur om wat daar staat dat ze gezegd zouden hebben. Over de banaan, het feit dat die man zwart is. Ik ga er even vanuit dat Mediacourant letterlijk weergaf wat de heren zeiden. Of klopt dat niet?

Iedereen die enige intelligentie bezit verdoet zijn tijd toch niet met dit soort idioot gebral?
Ja dit is echt in de video van Dennis en Jan Roos te zien. Jan roos brabbelt de man ook na zelfs, plaatst racistische opmerkingen, vind het echt mensonterend om te zien. Zo walgelijk om een man die op sterven ligt en geen woord meer kan uitbrengen zo belachelijk te maken. Echt kippenvel van gekregen, heb de video ook gerapporteerd als pestgedrag want dit is wel absurd hoor.

Daarbij hoop ik ook dat die Glennis Grace de vlog van haar kanaal afhaalt. Bah.
  Moderator / Miss SHO zondag 13 december 2020 @ 16:11:23 #259
22592 crew  Ole
pi_196708563
Zwaar leven heeft ze toch!

quote:
Verschrikkelijk: Daphne Deckers getroffen door vetluis
Heel erg vervelend nieuws voor Daphne Deckers. De oud-presentatrice is getroffen door vetluis en wijt er dit weekend haar hele column in de Vrouw aan. Dat is te lezen in het katern van De Telegraaf.



Daphne Deckers schrijft elke week een column in de weekendbijlage van de krant. Over het algemeen gaan haar stukjes echt he-le-maal nergens over, maar deze week heeft ze warempel toch iets spannends meegemaakt. De bekende Nederlander is namelijk getroffen door een walgelijke opeenhoping van huidvet, huidschilfers en silicaten.

Bolle harses
Het begon allemaal met een wit T-shirt dat Daphne met zwarte smeerstrepen uit haar Muidense wasmachine haalde. Ze was aanvankelijk behoorlijk over de zeik. “Ik vroeg met mijn gebruikelijke tact wie het in zijn bolle harses had gehaald om zijn zwarte handen af te vegen aan een wit T-shirt.”

Richard Krajicek schrok zich vast en zeker wezenloos van zijn schreeuwende huisvrouw. Ze bond pas in toen ze een paar dagen later haar eigen gloednieuwe trui uit de wasmachine haalde. “Met een langgerekte smeerstreep over de voorkant. Eh, oké. Misschien lag het dus aan míj.”

Vetluis
Daphne kreeg er echt een heel erg vervelend gevoel van, omdat ze niet precies wist waar ze het moest zoeken. Ze begon te overleggen met mensen die zich in haar vriendenkring bevinden. Eén van die vriendinnen wist Daphne verder te helpen. “O, ik hoor het al, je hebt vetluis”, zei deze mevrouw.

De schrijfster had nog nooit van vetluis gehoord, maar ze vond het wel heel erg vies klinken. Vetluis is ook wel bekend als wasluis. “Het is smurrie die zich ophoopt in je wasmachine.” Ontzettend schrikken, want dat heeft ze nog nooit gehad. “En ik heb al een jaar of dertig een eigen wasmachine.”

Research
Het hield Daphne flink in zijn greep. Ze kon er met haar pet niet bij dat ze hier in dertig jaar lang nog nooit last van heeft gehad, maar dat er nu ineens allemaal smurrie in haar wasmachine zat. Daarom begon ze research te doen op Google. Ze vond onder meer filmpjes die de opkomst van vetluis verklaren.

Het komt er volgens Daphne op neer dat de samenstelling van veel wasmiddelen is veranderd vanwege milieuvoorschriften, waardoor er meer resten achterblijven in de machine. Ze heeft haar wastrommel nu schoongemaakt door een kookwasje te draaien met daarin een schep soda. “Je moet luisteren naar de experts”, legt ze uit.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 14 december 2020 @ 00:37:58 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_196717002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 23:37 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Ja dit is echt in de video van Dennis en Jan Roos te zien. Jan roos brabbelt de man ook na zelfs, plaatst racistische opmerkingen, vind het echt mensonterend om te zien. Zo walgelijk om een man die op sterven ligt en geen woord meer kan uitbrengen zo belachelijk te maken. Echt kippenvel van gekregen, heb de video ook gerapporteerd als pestgedrag want dit is wel absurd hoor.

Daarbij hoop ik ook dat die Glennis Grace de vlog van haar kanaal afhaalt. Bah.
Walgelijk.
@RipCity met je 'goed dat ze dit aanstippen'. Ik hoop dat je een grapje maakt. Kan me niet voorstellen dat je het meent.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_196718198
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef RipCity het volgende:

[..]

Kan je beter over Glennis zeggen. Goed dat Jan en Dennis het aanstippen.

Ze worden alleen maar populairder trouwens :)
Ben je trots dat Jan groter wordt? Triest figuur is het.
  maandag 14 december 2020 @ 11:06:26 #262
14505 OProg
A Life in Music
pi_196720373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:52 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Voor sterren is de coronacrisis zwaarder dan voor gewone mensen, omdat ze meer dan gemiddeld gewend zijn aan zonvakanties.
Hier moest ik wel om gniffelen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Miss SHO maandag 14 december 2020 @ 11:21:16 #263
22592 crew  Ole
pi_196720566
quote:
Henny Huisman dreigt meer affaires Marco Borsato te onthullen
Henny Huisman gaat dit voorjaar in zijn eigen biografie een boekje opendoen over ‘vreemdganger’ Marco Borsato, zijn vroegere pupil uit de Soundmixshow. Dat onthult hij in het tijdschrift Story.


Er ontstond in het voorjaar enige ophef toen Henny Huisman riep dat Marco Borsato zijn Leontine met nog veel meer vrouwen heeft bedrogen dan alleen Iris Hond. Zo zou hij onder meer gesnuffeld hebben aan zijn piepjonge Voice-talent Maan de Steenwinkel en aan zijn secretaresse. “Er komen nog wel een stuk of drie vrouwen aan, naar wat ik hoor”, zei hij toen.

Marco woest
Marco Borsato was volgens Wilfred Genee in alle staten na de uitspraken van zijn vroegere mentor Henny Huisman. Sterker nog: het eigen gezin van Henny vond óók dat hij te ver was gegaan. “Mijn dochters vonden ze mijn uitspraken over Marco veel te ver gaan. Volgens hen had ik dat nooit mogen zeggen”, zegt de presentator nu in Story.

Desondanks lijkt Henny toch te dreigen met het onthullen van Marco’s andere minnaressen. “Marco komt inderdaad in mijn boek voor. Meer wil ik er nu niet over zeggen”, aldus de presentator. Maar, zo vervolgt hij: “Als mensen mijn mening vragen, geef ik die.”


Wraaklustig
Dat Henny ineens lijnrecht tegenover zijn vroegere maat Marco staat, is opvallend. Wellicht is er iets voorgevallen tussen de twee. “Mijn biograaf vond dat ik best wel wraaklustig ben. En dat klopt ook wel. Over het algemeen ben ik heel aardig. Maar als iemand mij iets aandoet of kwaad over mij spreekt, krijgen ze altijd de bal terug.”

Het zou niet ondenkbaar zijn dat Henny met alle etiquette breekt en in zijn boek met namen en rugnummers komt. Ook Martien Meiland heeft deze herfst een schandaal boek uitgebracht, waarin hij allerlei ex-intimi met naam en toenaam aan de schandpaal nagelt. En dat levert hem geen windeieren: het boek gaat naar verluidt miljoenen euro’s opleveren.

De Story vreest het ergste voor iedereen die met Henny heeft samengewerkt. “Moeten collega’s vreszen voor biografie van loslippige Henny Huisman?”, vraagt het blad zich af.

henny huismanmarco borsato
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 14 december 2020 @ 13:13:13 #264
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_196723224
Waar is de Hennie van toen😠😞. Zo jammer dat hij zo veranderd is in negatief gevoel. En wat heeft Hennie ermee te maken met wat Marco doet.?
  maandag 14 december 2020 @ 16:35:04 #265
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196728524
Lachen joh, vanuit je ivoren toren.

https://www.mediacourant.(...)ckdown-in-nederland/

quote:
Lil’ Kleine was in 2018 en 2019 coach in het op een na meest bekeken programma van RTL 4 (alleen The Masked Singer is succesvoller dan The Voice of Holland), maar lag niet helemaal lekker in de groep en bovendien deed hij het waardeloos. Hij is nu niet meer van de partij, maar dat vinden ze bij De Telegraaf toch een beetje jammer.
‘We willen ophef!’

De Telegraaf schreef vrijdag nog dat er dit seizoen zo weinig ophef is in The Voice of Holland. “Daarmee zijn de kijkers vorig seizoen zo verwend: iedere week was het afwachten wat Lil Kleine nu weer zou roepen, zichzelf elke aflevering ongeloofwaardiger makend. Muzikaal gezien een (kleine) ramp natuurlijk, maar naar de relletjes die hij met zich meebracht, verlangen we wel een beetje terug.”

Lil’ Kleine bedient De Telegraaf vandaag op zijn wenken, al is het wel buiten The Voice om. Hij veroorzaakt behoorlijk wat ophef met een filmpje in zijn stories op Instagram. De rapper is in Dubai en daar heeft hij vanmiddag een filmpje opgenomen waarop hij lacht om de lockdown in het koude en grijze Nederland.
Lil’ Kleine lacht om lockdown

De artiest hangt met een vriend bij het zwembad en giert het uit: “Vanavond zeven uur lockdown in Nederland, hè? Wat fijn dat wij in Dubai zitten hé! Ha ha!” Hij verwijst daarmee naar de toespraak die minister-president Mark Rutte vanavond houdt op televisie. Daarin zal hij een strenge lockdown aankondigen.

Schandelijk, vindt De Telegraaf. “Net als aan het begin van de coronacrisis heeft Lil’ Kleine ook nu weer zijn biezen gepakt en is hij naar Dubai vertrokken. Hij kwam destijds flink onder vuur te liggen, maar de rapper lijkt hier niet van te hebben geleerd.”
Ook Daniël Verlaan boos

Ook Daniël Verlaan, de sterjournalist van RTL Nieuws, is boos. “Lil Kleine lacht om de lockdown hier in Nederland, omdat hij in Dubai zit. Hoe ver van de realiteit ben je dan verwijderd? Wat voor een ontiegelijke droeftoeter ben je dan?”

Veel van zijn volgers zijn het met hem eens. “Uitstekend gebruik van het woord droeftoeter”, zegt techjournalist Floris Poort. En journalist Rutger Betlem: “Ik dacht: ‘sneue grafrat’, maar droeftoeter keur ik goed.”
  maandag 14 december 2020 @ 17:09:00 #266
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196729322
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 16:35 schreef Eightyone het volgende:
Lachen joh, vanuit je ivoren toren.

https://www.mediacourant.(...)ckdown-in-nederland/
[..]

Tja dat is zijn hele act, zijn hele imago, hij doet het erom he.
pi_196892965
quote:
Boze Telegraaf gooit kerstinterview met Sander Schimmelpenninck weg
De Telegraaf heeft besloten om een reeds voltooid kerstinterview met Sander Schimmelpenninck weg te gooien, inclusief fotoshoot, vanwege zijn negatieve uitspraken over Wierd Duk.


Volkskrant-columnist Sander Schimmelpenninck en Telegraaf-journalist Wierd Duk zijn al jaren verwikkeld in een hevige vete, ondanks dat ze in het verleden nog gezellig op vakantie zijn geweest met elkaar. Een paar weken geleden heeft Sander in een column wederom stevig uitgehaald naar Wierd en daarom wordt hij nu gecanceld door De Telegraaf.

Lange tenen
Sander Schimmelpenninck schreef enkele weken geleden een kritisch stuk in de Volkskrant waarin hij onder meer uithaalde naar Wierd Duk (domrechts, etc.). Niet veel aan de hand zou je zeggen – de meeste mensen hebben immers een groter incasseringsvermogen dan Sander – maar De Telegraaf blijkt nóg langere tenen te hebben.

De Zelfspodcast-ster openbaart op zijn Twitter-pagina een WhatsApp-gesprek met Wierd Duk en een e-mail die hij heeft gekregen van Eline Verburg, de chef entertainment van De Telegraaf. Volgens Sander was Wierd woest over zijn Volkskrant-column en Eline laat weten dat De Telegraaf het interview daarom heeft teruggetrokken.

Wierd Duk dreigt
Wierd was behoorlijk pissig over de uitspraken van Sander. “Na de column kreeg ik een woest telefoontje van Duk waarin hij beweerde dat hij ‘dingen over mij en vrouwen wist’. Uiteraard een verzinsel. Uiteindelijk verzocht hij mij om een ‘wapenstilstand’”, schrijft Sander op Twitter.

Sander deelt een screenshot van een WhatsApp-gesprek met Wierd, waarin de twee afspreken om hun mediaruzie te staken. “Stoppen: graag. Ik heb dit jaar genoeg ellende gehad”, zegt Sander. En Wierd: “Ik ga met geen woord meer over jou reppen op sociale media en/of elders.”

Telegraaf boycot
Kennelijk heeft Wierd geregeld dat ook De Telegraaf met geen woord meer rept over Sander. Hij onthult namelijk: “De werkgever van Duk, de Telegraaf, trok naar aanleiding van mijn column een al gemaakt interview met mij in. Want ja, domrechts, lange tenen en het vrije woord gaan niet goed samen. Genant is het wel, Paul Jansen.”

Sander deelt een screenshot van een e-mail van Telegraafs chef entertainment, Eline Verburg. Zij zegt: “Gisteren heeft onze hoofdredactie besloten om het kerstinterview met jou niet meer te publiceren. Als reden geven zij op de inhoud van jouw VK-column van gisteren, meer in het bijzonder de opmerking over Wierd.”

‘Eline is lief!’
Eline begrijpt niets van de afweging van haar eigen hoofdredactie. “Ik was er onaangenaam door verrast, aangezien ik vooraf met ze had gesproken over jullie clashes op Twitter, maar dat was tot gisteren geen enkel probleem en zelfs ‘gedurfd’. Wat het verschil uitmaakt met die column, kan ik niet achterhalen. Heel vervelend allemaal.”

Die Eline is wel een leuk mens, vinden de volgers van Sander. “Wel een lief berichtje van Eline”, zegt ene Joost bijvoorbeeld. Sander daarop: “Eline is top, net zoals veel mensen bij de Telegraaf. Helaas verdeelt Duk ook daar de boel in kampen.”

Iets smerigs
Verder komt Sander ook nog terug op de beschuldiging dat hij zou zijn ontslagen als Dragons’ Den-presentator omdat hij ‘iets smerigs‘ zou hebben gedaan. Yves Gijrath heeft dit naar buiten gebracht en hij noemt ‘dragon’ Michel Perridon als zijn bron. Sander ontkende het gisteren in RTL Boulevard.

Sander noemt Yves nu op Twitter een ‘valse hermelijnvlo’. “Gijrath zou van een andere proleet, Michel Perridon, de zelfbenoemde Rotterdamse Trump, gehoord hebben dat ik iets ‘smerigs’ gedaan zou hebben. Wát wilde Gijrat niet vertellen – omdat er natuurlijk niks te vertellen valt.”


Woest
Tot slot haalt Sander om onbegrijpelijke redenen ook weer uit naar Mediacourant. Stank voor dank, aangezien deze website al sinds het prille begin fungeert als een soort pr-machine van zijn Zelfspodcast. Sterker nog: Sander is steenrijk geworden van al die aandacht.

Als hij zo doorgaat stappen we wóest over naar Teun & Gijs Vertellen Alles, the new kid on the podcast block.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_196920362
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:37 schreef superniger het volgende:

[..]

:D En gister is Sander weer de bocht uit gevlogen...

https://www.mediacourant.(...)rzwartste-congolees/
pi_196920425
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 08:19 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Ben je trots dat Jan groter wordt? Triest figuur is het.
Dennis is wel wat populairder aan het worden, die vetnek van een jan roos niet, snap niet dat hij een podium krijgt bij dat nieuwnieuws kanaal. Had het idee dat geenstijl (eigenaar nieuwnieuws) wel een beetje klaar was met die droeftoeter.
  woensdag 30 december 2020 @ 11:33:55 #270
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197087262
Dankjewel, Jort. }:|

https://www.mediacourant.(...)rm-van-invaliditeit/

quote:
Jort Kelder ergert zich aan brildragers: "Vorm van invaliditeit"

Jort Kelder ergert zich aan mensen die een bril dragen, omdat hij het dragen van een bril associeert met invaliditeit. Dat zegt hij tegen de bebrilde presentator van de podcast PodBast.

Zelf draagt Jort Kelder lenzen. Hij weigert om een bril te dragen. "Ik heb een hekel aan brillen. Het is een vorm van invaliditeit die mij niet aanstaat. Je hebt een hulpstuk nodig om mij te zien. Ik vind het iets afhankelijks. Ik kan niet tegen afhankelijkheid en je bent afhankelijk van dat apparaat op je neus."
Hulpmiddel

Lenzen zijn ook een hulpmiddel, maar in elk geval niet zo zichtbaar als een bril, aldus Jort. "Ik heb het idee en de suggestie van onafhankelijkheid, omdat je mijn lenzen niet ziet zitten, maar als ik ze niet had aangedaan dan had ik überhaupt niet eens gezien wie er tegenover me zat."

De kijker zal Jort nóóit met een bril zien. "Absoluut niet. Het komt ook omdat mijn broers brillen hadden en dat vond ik niks. Het klinkt heel onaardig en je kan het niet helpen "; de meeste mensen hebben slechte ogen - maar het zit mij in de autonomie. Je moet dus die stomme bril op, anders ben je weg."

Operatie

Jort wil overigens ook van zijn lenzen af. "Ik ben vorige week wel naar een arts geweest om te kijken of ik geopereerd zal worden om ervan af te zijn."
pi_197088350
quote:
Is ook zo. Mensen lachen als ik zeg dat ik visueel gehandicapt bent. Toch is het zo. Mijn afwijking is -0,75 en -1. Draag mijn bril alleen in de auto.

Als we nog moesten jagen en opzoek naar bessen dan zouden mensen met een grote afwijking niet overleven.
  woensdag 30 december 2020 @ 12:18:06 #272
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197088564
Tja, lenzen zien er beter uit. Maar het idee steeds iets in m'n oog te moeten schuiven vind ik griezelig.
pi_197168560
https://www.mediacourant.(...)sche-vragen-stellen/

quote:
BN’er Tim Douwsma blijft ook in 2021 ‘kritische vragen’ stellen
Tim Douwsma, een soort Famke Louise maar dan met stoppelbaard , blijft ook in 2021 ‘kritische vragen’ stellen over het coronavirus. Dat laat hij weten in een bericht op Instagram.

De 33-jarige zanger, niet bekend van hits, zit zich al maandenlang enorm op te winden over alle coronamaatregelen. Tim Douwsma besloot op een gegeven moment zelfs aan de talkshowtafel van Op1 te gaan zitten om te praten over dit onderwerp. Hij ligt sindsdien behoorlijk onder vuur, bijvoorbeeld van Evert Santegoeds en afgelopen week nog van Albert Verlinde.

Kritisch in 2021
Tim heeft vorige week zijn beklag gedaan over het feit dat de media hem in de hoek zouden zetten als virusgekkie. Hij is iets terughoudender geworden met het proberen om mensen te overtuigen van zijn eigen gelijk, maar wil zichzelf niet de mond laten snoeren. Hij blijft daarom ook in 2021 een kritische BN’er, laat hij weten.

“Wat een jaar! 😱 Ik zou niet eens weten waar te beginnen.. maar vooral ook een heel leerzaam jaar. Nog meer geleerd: Geluk zit in de ‘kleine’ dingen.🙏🏻”, zegt het talent. “Ik wil jou bedanken voor je liefde en je steun en wens je een heerlijk uiteinde en een fantastisch 2021! Vol positiviteit gaan we het nieuwe jaar! Love u❤️🙏🏻 #happynewyear.”

Als een kritische volger daarop opmerkt: ‘Doe je in 2021 wel weer mee?’, antwoordt Tim: “Mee met kritisch zijn? Altijd!”

Tims coronamening
De coronamening van Tim is dat het te rigoureus is dat het hele land in lockdown wordt gegooid om mensen van een coronadood te redden. Hij sprak in september aan de Op1-talkshowtafel bijvoorbeeld schande van alle uitgestelde zorg. “Er zijn 28 miljoen operaties uitgesteld”, riep hij. “Ja, dat zijn de feiten die ik hoor.”

De andere aanwezigen aan tafel gaven aan dat dat getal absoluut niet kan kloppen, maar Tim hield stug vol. “Dat kan niet kloppen”, zei presentator Tijs van den Brink. Tim daarop: “Ik hoor wel dat veel mensen veel later diagnose krijgen en er een hongersnood ontstaat in Afrika. Je wordt nu heel snel neergezet als corona-ontkenner.”

Drachten
Andere bekende Nederlanders uit Drachten die kritisch zijn over de coronamaatregelen zijn Doutzen Kroes en Ferry Doedens.

Doutzen heeft op Instagram laten weten dat ze zich in 2021 niet meer wil mengen in het coronadebat en Ferry zien we tegenwoordig alleen nog maar kreunend voor de camera.
Whehehe
pi_197168831
"en Ferry zien we tegenwoordig alleen nog maar kreunend voor de camera."

:D
pi_197169123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:18 schreef Eightyone het volgende:
Tja, lenzen zien er beter uit. Maar het idee steeds iets in m'n oog te moeten schuiven vind ik griezelig.
Eens, en na een flinke oogontsteking ben ik er ook mee gestopt.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:53:45 #277
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197249513
Weer Jort; in dit geval Rob Goossens die hem graag 5 x per week Op1 ziet doen. Nee, Rob. Gewoon nee. :')

Dat Op1 zo nu en dan spannender mag klopt, maar niet met hem. :')

Vraag daar liever Sven Kockelmann voor.

https://www.mediacourant.(...)ek-gaan-presenteren/

quote:
De laatste maanden zit de late avond van RTL 4 in de lift ten koste van Op1. Het NPO 1-programma kan volgens tv-journalist Rob Goossens wel wat meer smoel gebruiken en dat bereik je alleen als de kijker elke avond op vaste gezichten kan rekenen, stelt hij. Daarom pleit hij voor één vast duo.

Jort en Welmoed

Het meest geschikte duo is volgens Rob dus Jort Kelder en Welmoed Sijtsma. "Als kijker zou ik het toejuichen als ze op een gegeven moment een keuze maken. Dat ze bijvoorbeeld gaan voor Welmoed en Jort, dat we hen vijf dagen in de week gaan zien. Zij zijn verreweg het spannendst om naar te kijken."

Waarom is dit duo zo goed? "Welmoed bewaakt de soepele uitzending en Jort is een soort havik die af en toe toeslaat. Dat is de charme van live televisie, iets wat je niet voorspeld had. Bij presentatoren die alles uit het boekje doen, is het niet spannend. Dan is het live-element van zeer beperkte toegevoegde waarde."

Tien vs één

Op1 gaat er juist prat op dat het programma zo onderscheidend is door de verschillende duo’s, maar Rob vindt het een zwaktebod dat NPO 1 tien presentatoren nodig heeft om te concurreren met één naam op de late avond van RTL 4.

Rob: "Het gaat uiteindelijk om de band van de gast met de host. Als iemand weet dat het prettig is om bij Jinek te zitten, kunnen ze een week later weer aanschuiven. Daarnaast speelt Op1 op safe met de opzet. Het mag wel wat spannender."

De analyse van Rob Goossens over één jaar Op1 kunt u lezen op de website van RTL Boulevard.


[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 06-01-2021 19:38:55 ]
pi_197254943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:53 schreef Eightyone het volgende:
Weer Jort; in dit geval Rob Goossens die hem graag 5 x per week Op1 ziet doen. Nee, Rob. Gewoon nee. :')

Dat Op1 zo nu en dan spannender mag klopt, maar niet met hem. :')

Vraag daar liever Sven Kockelmann voor.

https://www.mediacourant.(...)ek-gaan-presenteren/
[..]

Ik vind Sven Kockelmann steeds irritant in zijn eigen vragenbubbel.blijven doordrammen in plaats van naar zijn gast te luisteren.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:19:30 #279
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197264215
Gewoon, een geintje. Moet kunnen, toch? :')

https://www.mediacourant.(...)k-ze-moet-snel-dood/

quote:
Het nieuwe programma Media Inside is spraakmakend van start gegaan door Emma Wortelboers oproep om Guido Weijers in de ban te doen na zijn pittige grap over de affaire tussen Marco Borsato en Maan de Steenwinkel. De mannen van RoddelPraat, Jan Roos en Dennis Schouten, hebben die uitzending van Media Inside ook gezien.
‘Meisje kan niets’

Jan heeft zich doodgeërgerd. “Als ik toch ergens een aneurysma van krijg, is het wel Emma Wortelboer. Zo’n Emma Wortelboer is het probleem van de huidige media: weinig talent, dus kom maar op, dan mag je komen. Dat meisje kan helemaal niets. Waar ze beroemd door is geworden, is dat ze hysterisch werd toen weer een andere nicht het Songfestival won. Meer heb ik nooit van haar gezien.”

Emma heeft jarenlang het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd. “En dan een grapje van een cabaretier over dat Marco Borsato Maan heeft genaaid, mag dan niet en dat moet gecanceld worden? Terwijl ze wel kinderen van 15 of 16 vertelt dat ze misschien eens vier l*llen in hun r**t moeten proberen. Dat is toch raar?”
‘Emma moet dood’

Dennis: “Wat moet er nu met Emma gebeuren? Cancellen we Emma?”

Jan: “Nee, je hoopt bij Emma zeker niet dat ze gecanceld wordt, maar wel op een vrij snelle dood. Deze mensen zijn overbodig. Die kunnen gewoon weg, verschrikkelijk.”

Dennis: “Wat voor dood vind jij passen bij Emma dan?”

Jan: “Nou, kijk, het mooist zou natuurlijk zijn dat zij er door BNNVARA uit wordt geflikkerd. Dat wordt ze ook, want dat mens kan niks. En dat ze dan langzaam verteert in haar appartementje in Amsterdam. Dat het steeds kleiner wordt.”

Dennis: “Maar dat is geen snelle dood. Jij zei: ‘We gaan voor een snelle dood.’”

Jan: “Zei ik een snelle dood? Oh, ik ben nu zo kwaad geworden dat ik hoop dat het heel langzaam en pijnlijk wordt. Nee hoor, Emma Wortelboer gooi ik al het goede in het leven, waaronder een opleiding en een baan.”
‘Gijs is een homo!’

Dennis en Jan ergeren zich ook aan Gijs Groenteman, de presentator van Media Inside. “Ik dacht dat het een homofiele presentator was die Gijs Groenteman ofzo, maar dat is het niet”, aldus Dennis.

Jan: “Ja die praat natuurlijk als een nicht en die zit zo en die praat zo en hij is ook wel eens op NPO Radio 1 (doet zeikerig accent na, red.). Dan denk je ook: wat is dit voor een slappe halve nicht, joh, maar dat is hij dus niet. Het programma is totaal gejat van ons. Die slappe nicht is geen reet aan. Hij zegt alleen maar: ‘Oh, dat kan niet. Oh, dat mag niet.’”
‘Jan-Jaap is lelijk’

Tot slot noemen ze Jan-Jaap van der Wal, die ook te gast was in Media Inside, heel erg lelijk. “Jan Jaap van der Hazenlip, daar word ik doodziek van”, zegt Jan.

Dennis: “Een onooglijke man, hè?”

Jan: “Een onooglijke man, hè? Ik denk als jij je meerdere malen aan je aambeien laat opereren, dat je anus eruitziet als zijn hoofd.”
pi_197264257
Grappig dat Dennis Schouten en Jan Roos het over weinig talent hebben.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:08:31 #281
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197284942
Ik hoop dat de zusjes Lexmond de lezer/kijker lekker in de zeik zitten te nemen, en zich ondertussen rot lachen om de reacties.

Stel dat ze het wel menen: :|W

https://www.mediacourant.(...)ming-komt-door-mars/

quote:
Veel BN’ers hebben al hun licht laten schijnen op de ontwikkelingen in Washington en de ietwat ontspoorde zusjes Van Lexmond doen er nu een schepje bovenop. Het komt volgens hen allemaal door de stand van planeet Mars. "Gisteren verplaatste Mars naar Stier en dat is toch echt wel een pittige transitie", zei Jetteke gisteren in De 5 Uur Show.

Transitie

Als Mars naar Stier gaat, wat dat ook mag betekenen, gaat het hek volgens Jetteke van de dam. "Dan zie je zoiets als wat we gisteren hebben gezien op het nieuws. Voor ons komt dat dan gek genoeg ook wel als een shock, maar als je het dan weer combineert met de transitie van de planeet, dan verbaast het me ook eigenlijk niet."

Lieke voegt daaraan toe: "Ja, we zijn natuurlijk hier op aarde en er zijn ongelooflijk veel planeten. Alle planeten die bewegen ook en die hebben allemaal hun eigen energie hier op aarde. Het klinkt in het begin allemaal heel zweverig, maar het is eigenlijk juist boerenwijsheid."

Natuurkunde

Het is dat het hartje winter is, anders zou je denken dat deze vrouwen een pittige zonnesteek hebben opgelopen. Volgens Lieke houden ze echter een heel plausibel verhaal. "Des te meer je je erin gaat verdiepen, des te meer je ook voelt dat het onontkomelijk is en eigenlijk natuurkunde en wetenschap is."

Koekoek.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:08 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_197285195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:08 schreef Eightyone het volgende:
Ik hoop dat de zusjes Lexmond de lezer/kijker lekker in de zeik zitten te nemen, en zich ondertussen rot lachen om de reacties.

Stel dat ze het wel menen: :|W

https://www.mediacourant.(...)ming-komt-door-mars/
[..]

Gestoorde haakneuzen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197285920
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:08 schreef Eightyone het volgende:
Ik hoop dat de zusjes Lexmond de lezer/kijker lekker in de zeik zitten te nemen, en zich ondertussen rot lachen om de reacties.

Stel dat ze het wel menen: :|W

https://www.mediacourant.(...)ming-komt-door-mars/
[..]

ik vrees dat ze dat echt denken. de Lexmondjes :')
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:04:18 #284
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197286048
quote:
Kees Tol nog steeds single: ‘Niet uitgewoond tijdens kerstvakantie’
Er valt door de showmedia nog steeds erg weinig te schrijven over het liefdesleven van Kees Tol. Ook in de kerstvakantie is hij door niemand uitgewoond. Dat vertelt de SBS 6-ster op Instagram.


Vandaag om 12:30 23 reacties
Kees Tol
© SBS
Kees Tol deinst er niet voor terug om op nogal schunnige wijze duidelijk te maken dat hij al een tijdje geen intiem contact heeft gehad met een man. “Dinsdag gelukkig weer aan de bak. #vakantievoorbij #kanookwelweer #uitgezopen #uitgegeten #uitgehangen #uitgelegen #uitgehuild #uitgewoond (was het maar zo’n feest)”, meldt hij.

Uitgewoond?
‘Uitgewoond’ en ‘was het maar zo’n feest’, is dat niet een ietwat ranzige manier om je uit te laten over je falende liefdesleven? Kees vindt van niet. Hij doet er nog een schepje bovenop. “Eelt op m’n binnenbandje”, zegt hij, wijzend op zijn ongebruikte liefdesopening.

Zijn volgers kunnen er gelukkig hartelijk om lachen. “Ziet er goed uit. Maar eelt op je binnenbandje kan ook fijn zijn”, meldt André. En Linnie: “Uitgewoond…😂😂😂”

Depressief
Andere volgers vinden het vervelend dat Kees zo depressief over komt. “Je zakt echt in een depressie Kees! Laat aub heel corona je niet kapotmaken, hoor je! Je bent te gevat, leuk, sympathiek, vrolijke noot… Echt, zou ik zo’n zonde vinden!! Denk ook eens aan je zelf en doe wij JIJ fijn vindt!!”, zegt Jolanda bijvoorbeeld.

Na het weekend kan Kees Tol dus in elk geval weer aan de slag. Wat hij precies gaat doen is niet duidelijk, maar het gaat waarschijnlijk om opnames van vtwonen.

Shownieuws
Kees stond gisteren voor de camera van Shownieuws om te praten over het succes van vtwonen. “Als je eenmaal aan een aflevering begint, wil je ook zien wat we ervan gemaakt hebben. Het is net als het eten van een lekker gebakje. Als je één hapje eet, wil je het hele gebakje opeten.”

Vtwonen is een kijkcijfersucces. “Vtwonen is eigenlijk altijd wel een goed bekeken programma bij SBS. Toen Viktor het presenteerde was het ook al echt heel goed bekeken, maar je ziet wel dat het de afgelopen tijd meer is.”

“Dat heeft ook met corona te maken, dat de mensen meer thuisblijven en meer inspiratie op willen doen voor hun interieur, waardoor wij toch nog iets meer kijkers hebben dan voorheen.”
https://www.mediacourant.(...)jdens-kerstvakantie/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197373436
quote:
Dronken vriend Sonja Bakker controleert altijd haar telefoon
Na hun breed in de media uitgemeten gezinsdrama zijn Sonja Bakker en haar agressieve vriend Barry van Suijdam weer bij elkaar. Dat betekent dat Sonja weer volop haar telefoon moet laten controleren.

Barry van Suijdam gedroeg zich op een avond in december zó agressief tegen Sonja Bakker, dat de politie van Bergen moest ingrijpen. Na die bewuste avond zocht hij wekenlang allerlei media op in een poging om zich te verzoenen met Sonja en gisteren bleek dat dat is gelukt. In één van die interviews onthulde Barry behoorlijk jaloers te zijn.

Jaloers en dronken

Sonja wordt behoorlijk gecontroleerd door deze Barry. “Ik was nooit jaloers, tót ik Sonja ontmoette. Daar heeft mijn ex erg om moeten lachen. Ik herken bepaalde trucjes en flirtgedrag van Sonja in mijzelf en daar reageer ik dan op. Drank versterkt dat gevoel natuurlijk ook”, aldus de vastgoedondernemer in Weekend.

Volgens Barry is hij niet de enige die jaloers is in hun relatie. Eierkoekendiva Sonja kan er volgens hem ook wat van. “Niet alleen ik ben heel jaloers, Sonja ook. Ze weet natuurlijk dat ik ben vreemdgegaan bij mijn ex.”

In elkaars telefoon

Hoe lossen ze hun jaloerse gevoelens op met elkaar? “Als je jaloers bent, ben je bang. We hebben dan ook alle wachtwoorden van elkaar en kijken zo nu en dan in elkaars telefoon.”

Ze hebben zelfs een hele telefoonetiquette met elkaar afgesproken. “We hebben de afspraak: het is verboden om berichtjes te wissen. Dat kunnen we weleens van anderen krijgen, waar je niks aan kunt doen. Maar als je die berichtjes gaat wissen, ga je er juíst wat achter zoeken.”

Wat een koppel.
:D
  woensdag 13 januari 2021 @ 09:23:27 #286
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197379403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:06 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

:D
Ja, duidelijk dat dit nu voor altijd goed zal gaan :') Mijn god zeg.
With love :*
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:47:35 #287
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197381691
Is dit echt? :')

https://www.mediacourant.(...)okpartij-met-waylon/

quote:
Albert Verlinde kon het bijna niet geloven toen hij het verhaal onlangs opving in de Hilversumse wandelgangen. "Dit is zo’n verhaal, dat hoor je en dan denk je: het kan niet waar zijn. Dat hou je even bij je, dan begin je rond te vragen bij mensen en ik heb nu van genoeg partijen gehoord dat dit echt gebeurd is."

Knokpartij

Wat is er precies voorgevallen? "Een echte, daadwerkelijke knokpartij. Er is echt geknokt tussen twee coaches. Echt met slaan. Bloed valt mee, maar er is wel echt geknokt en ze moesten uit elkaar gehaald worden. Het gaat om twee coaches, namelijk om Waylon en Ali B."

Het begon tijdens de opnames van de Blind Auditions, aldus Albert. "Er was een kandidaat, heb ik begrepen van mensen, waarvan je denkt: die hoort echt bij coach Jan Smit. Die kwam bij Ali B terecht en Waylon had zoiets van: waarom doe je dat nou, want dat is meer voor Jan. Dat viel blijkbaar helemaal verkeerd bij Ali."

'Ali flipt in toilet'

Het ging mis tijdens de pauze. "Het is pauze, ze gaan naar het toilet. Waylon is al in het toilet en Ali B komt aanlopen en Ali B flipt helemaal en zegt: 'Wat ben je aan het doen?! Dit is hoe ik werk! Dat is The Voice. Dat begrijp je niet.' Hij komt héél dichtbij Waylon staan en dan komt de gouden zin van Waylon: 'Ik ruik je slechte adem.' Dat zegt hij."

Het escaleerde hun conflict. "Dat kan nog een grap zijn, maar zo werd het door Ali B niet geïnterpreteerd. Toen is er letterlijk een knokpartij ontstaan in dat herentoilet, ze zijn met elkaar op de vuist gegaan. Er zijn mensen tussen moeten komen. Iemand heeft hen uit elkaar gehaald en daarna is alles uitgesproken."

Ontzettend heftig

Het is buitengewoon heftig nieuws, vindt Albert. "Het is een ontzettend heftig verhaal."

Het is volgens Albert uitgesloten dat dit nieuws bevestigd wordt door de betrokken partijen. "Mensen die erbij geweest zijn, gaan natuurlijk nooit zeggen dat ze mij hierover gesproken hebben, want het is een programma waarvan je blij bent dat je er werkt en je niet verklapt wat er achter de schermen gebeurt."

Tweede vechtpartij

Het zou het tweede seizoen op rij zijn met een vechtpartij achter de schermen van The Voice. Vorig seizoen zou er een vechtpartij hebben plaatsgevonden tussen Anouk en Lil' Kleine, nadat hij haar keihard had uitgescholden.

Al met al komen de coaches van The Voice op deze manier wel heel erg doorgesnoven over. Misschien kunnen ze samen met mediacollega Akwasi een staffelkorting bedingen bij een cursusje anger management.
pi_197381870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:19 schreef Eightyone het volgende:
Gewoon, een geintje. Moet kunnen, toch? :')

https://www.mediacourant.(...)k-ze-moet-snel-dood/
[..]

Man man man :')
pi_197381877
quote:
Oh das wel smullen :D
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:59:18 #290
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197381913
Ik geloof er geen moer van, persoonlijk.
pi_197385642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:
Al met al komen de coaches van The Voice op deze manier wel heel erg doorgesnoven over. Misschien kunnen ze samen met mediacollega Akwasi een staffelkorting bedingen bij een cursusje anger management.
:D _O_

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 15:28:31 ]
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:24:10 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197385703
Beetje dubbel. ;)
pi_197385774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:24 schreef Eightyone het volgende:
Beetje dubbel. ;)
Ah ik zie het... nou ja nog even vet gedrukt de beste regel.
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:35:32 #294
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197408334
quote:
Sander Schimmelpenninck is geen fan van het land waarin we leven. Hij vindt Nederland een 'vervelend klein dom landje'. Dat zegt de Volkskrant-columnist in zijn podcast De Zelfspodcast.

De voormalig Op1-ster vertelt dat hij 'een paar weken in het buitenland is geweest', ondanks code oranje. "Trek ik me er iets van aan? Nee, natuurlijk niet", zegt hij. "Ik heb dus wat afstand genomen van mijn vaderland. Ik heb me vorig jaar zo geërgerd aan Nederland en de Nederlandse mentaliteit en de kleingeestigheid die ook een soort van oplaaide door corona."

Dom landje

Sander Schimmelpenninck is Nederlandmoe geworden. "Ik heb het afgelopen jaar en ik voel dat eigenlijk nu ook heel sterk, en het klinkt een beetje dom, maar op een gegeven moment vind je Nederland echt een beetje een vervelend, klein, dom landje."

Collega Jaap Reesema: "Maar dat komt door je vijanden, want dat ga je ergens anders ook wel krijgen."

Sander: "Nou, dat weet ik niet. Het hangt ook wel een beetje samen met de mediawereld en de wereld waar ik in zit, want die is gewoon heel klein en een beetje dommig, maar ik proef het ook wel bij collega’s die ik leuk vind. Ik zeg het type Joris Luyendijk en Thomas Erdbrink. Die hebben dat ook heel sterk."

Nederlandse zelfhaat

Net als Joris en Thomas is nu ook Sander klaar met ons land. "Ik dacht altijd dat het aanstellerij was, maar ik herken dat. Ik begin dat een beetje te herkennen. Eigenlijk vind ik het ook weer heel suf, want ik haat dat soort pretentieus gedoe. Ik begin toch ook een beetje zelfhaat te ontwikkelen. Nederlandse zelfhaat."

Hij wil het oplossen door meer bij zijn vriendin in Zweden te zijn. "Ik wil minder vliegen, maar daar langer zijn. Ik moest vorig jaar natuurlijk de hele tijd op en neer om naar dat stomme kut-Op1 te gaan. Ik moet gewoon zorgen dat ik dit jaar echt meer in het buitenland ben. Daar komt het op neer."

Podcastbedrijf

Als zijn co-host Jaap vraagt of meer in het buitenland zijn wel goed te combineren is met hun nieuwe podcastbedrijf Tonny Media, antwoordt Sander: "We hebben toch gewoon Zoom en we hebben toch laten zien dat dat kan?"

"Je weet waar mijn kracht ligt. Niet in meetings. Het is niet dat ik de sfeermaker ben tijdens een meeting of de sales binnen trek. Ik moet gewoon meer achter mijn laptop in een buitenland zitten. Daar komt het op neer."
Nou, vertrek dan gewoon definitief, en kom ook niet meer terug bij 'dat stomme kut-Op1'. :W
pi_197410512
quote:
81s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:59 schreef herverwijderd het volgende:
Ik geloof er geen moer van, persoonlijk.
Ze hebben iig wel ruzie gehad https://www.mediacourant.(...)-schermen-the-voice/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 19:15:06 ]
pi_197581148
quote:
RTL 4 lijkt af te stappen van de ambitie om alleen A-sterren toe te laten tot de jurystoelen van The Voice of Holland. De tv-zender heeft namelijk Glennis Grace benaderd om coach te worden.

Anouk, Jan Smit, Lil’ Kleine, Waylon, Sanne Hans en Ilse DeLange. Ze zijn lang niet allemaal geliefd, maar deze bekende Voice-coaches hebben in elk geval één ding gemeen: ze zijn allen erg succesvol met eigen muziek. Glennis Grace kan prima zingen, maar Nederland kent haar toch vooral van haar Whitney Houston-imitatie.

Glennis in de running
Glennis zingt de liedjes van Whitney Houston hartstikke goed – ze deed het vorige week nog in De TV Kantine – maar het gaat natuurlijk echt te ver om haar tot één van de grootste voorbeelden uit de Nederlandse muziekindustrie te bombarderen. Aan één ordinaire B-ster, Ali B, heeft The Voice echt wel genoeg.

Kennelijk heeft Glennis bij RTL echter nog meer fans dan alleen Carlo Boszhard. “Ik was in de running, hè, dit jaar. Ha ha ha. Ja. Ze hadden me ervoor gevraagd of ik dat wilde doen. Ik zei: ‘Ja, natuurlijk.’ Dat lijkt me te gek om te doen, hoewel: als ik echt serieus die vraag had gehad, had ik er wel over moeten nadenken”, zegt ze in een interview op YouTube.

Waar zit die geveinsde twijfel dan in? “Omdat het héél veel tijd inneemt. Dan heb je bijna geen tijd meer om je eigen ding te kunnen doen”, zegt ze. “Er moet dan wel een goede compensatie zijn.”

‘Voice heeft al genoeg reuring’
Luuk Ikink reageerde gisteren in RTL Boulevard enigszins cynisch op de ontboezeming van Glennis, want is ze nou wel of niet gevraagd? “Ze hebben haar gepolst, zo zou je het kunnen zeggen”, gniffelde hij.

Advocate Clarice Stenger stipte vervolgens het ietwat ordinaire imago van de zangeres aan. Met ordinaire artiesten – Lil’ Kleine en Ali B – heeft The Voice niet al te goede ervaringen. “Ze hebben daar wel reuring genoeg toch of niet?”, merkte ze op.

RTL bevestigt interesse
RTL bevestigt dat Glennis benaderd is, maar dat er uiteindelijk is gekozen voor Jan Smit. “Het klopt dat Glennis gepolst is voor een rol als coach in het nieuwe seizoen van The Voice of Holland, ieder seizoen polsen wij meerdere mensen uit het vak hiervoor.”

Wie weet krijgt Glennis volgend jaar nog een kans. Tenzij die Amerikaanse doorbraak waar ze al jaren over rept om de hoek komt kijken uiteraard. Oh, wacht. “Ik blijf Nederland altijd trouw!”, luidt natuurlijk haar lijfspreuk.

_O_
  vrijdag 22 januari 2021 @ 22:23:30 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197581573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:01 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

_O_
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197665947
quote:
Coronaleed: Evert Santegoeds kan niet meer ruiken of ergens luchtje aan zit

De ene na de andere BN’er raakt besmet met het coronavirus. De nieuwste in het rijtje is Evert Santegoeds, die gisteren na een wekenlange afwezigheid bij Shownieuws onthulde óók corona te hebben gehad.

Shownieuws heeft om beurten de hoofdredacteuren van de drie grote entertainmentbladen aan de desk zitten: Bart Ettekoven van Weekend, Guido den Aantrekker van Story en Evert Santegoeds van Privé. De afgelopen weken was Evert echter afwezig en gisterenavond bleek waarom: hij had het coronavirus opgelopen.

Everts neus op non-actief
Inmiddels is Evert hersteld, maar zijn reukvermogen heeft hij nog steeds niet terug. Heel vervelend voor iemand die gewend is om zijn neus in andermans zaken te steken en te ruiken of ergens een luchtje aan zit. Ook zijn smaak is veranderd: koffie gaat er niet meer in bij de Privé-baas.

Het waren drie gekke weken, aldus Evert. “Ja, ik was ook eens positief zeg, tsjongejonge. Nou, ik had het te pakken hoor, corona. In lichte mate: hoofdpijn, hoesten, geen geur en daar is het eigenlijk bij gebleven. Ik ben wel twee weken thuis gebleven, omdat ik niet jullie allemaal wilde aansteken natuurlijk. Dat leek me wel collegiaal.”

Mandarijntjes
Collega Bram Moszkowicz: “Dat is wel heel aardig van je.”

Presentatrice Dyantha Brooks: “We hebben ons echt zorgen gemaakt.”

Evert: “Nou, dat merkte ik ook aan alle mandarijntjes enzo die kwamen. Ik ben er goed van af gekomen, ik ben weer helemaal de oude en heb niemand aangestoken. De geur is nog een beetje weg, maar voor nieuws hoop ik niet.”

‘Nederland is weer bij’
Dyantha klaagde dat Evert zijn traditionele koffierondje niet gaf achter de schermen. Evert: “Dat smaakt ook niet erg lekker, de koffie. Ik haal altijd voor iedereen koffie, maar daar denk ik dan ook niet aan vandaag.”

Evert was duidelijk weer in zijn element. “Na drie weken kan ik het weer zeggen: Nederland is weer bij!”, zei hij aan het eind van de uitzending.

Daphne Lammers doodmoe
RTL Nieuws-anchor Daphne Lammers heeft ook het coronavirus opgelopen, maar zij is nog steeds uit de roulatie. Helaas heeft zij na vele weken nog steeds veel last van restverschijnselen, vertelde ze gisteren op Twitter. “Er zijn dus ook de mensen zoals ik. Die kerngezond waren, maar niet binnen drie weken herstellen.”

Het gaat om duizenden twintigers, dertigers en veertigers, zegt Daphne. “Zo moe dat ze niet of nauwelijks meer kunnen werken”, zegt ze. “En oja, ter geruststelling, ik ben inmiddels alweer voorzichtig achter de schermen aan het opstarten, dus hoop spoedig weer in de studio te staan.”
:D
pi_197718815
quote:
WOESTE STERREN EN OPHEF

Bridget Maasland walgt van ranzige onthulling Alberto Stegeman

Bridget Maasland vindt de onthulling van Alberto Stegeman dat hij tijdens tv-opnames af en toe in een bosje poept, ongekend ranzig. Dat heeft de presentatrice vrijdagavond gezegd in RTL Boulevard.

Vandaag om 09:15 21 reacties

De bruine ontboezeming die Alberto Stegeman deed in Dit Was Het Nieuws werd gisteren ook vertoond in RTL Boulevard. “Als je aan het eten bent nu: heel even je bord opzij schuiven, want Alberto Stegeman heeft bij Dit Was Het Nieuws wel een heel bijzondere onthulling gedaan”, waarschuwde Luuk Ikink zijn kijkers.


Zó smakeloos
Na het item merkte Luuk dat zijn collega Bridget er echt onpasselijk van werd. “Ja, hij vertelt dus dat hij altijd moet poepen voordat hij een aanhouding of confrontatie heeft. Meestal is er dan geen wc in de buurt en… Vind je het geen leuk nieuwtje?”

Bridget daarop: “Nou, ik vind het zó smakeloos.”

En collega Miljuschka Witzenhausen: “Ik denk dat we dat gewoon liever niet willen weten, toch?”


Spijt
Luuk begrijpt ook niet zo waarom Alberto dit kwijt wil op televisie. “Ja, hij had er ook meteen spijt van toen hij het had verteld. Hij zei altijd tegen collega’s: ‘Dit moeten jullie nooit verder vertellen.'”

Bridget: “Ja, en nu doet hij het zelf.”

Luuk: “Ja, op de landelijke tv.”


Poepende sterren
Er zijn wel meer BN’ers die bruine verhalen de wereld in hebben geslingerd. Zo weten we dat de sidekicks van Wilfred Genee om 8.00 en 11.00 uur poepen, dat Arie Boomsma zijn iPhone in zijn zak houdt als hij gaat poepen, dat Olcay Gulsen en Ruud de Wild niet met de deur open poepen en dat Coen Swijnenberg ooit van zijn huis naar een NS-station vluchtte om te poepen.


Ook Wilfred Genee heeft wel eens een merkwaardig poepnieuwtje verspreidt. Hij durft vanwege Casa de Papel namelijk niet lang te poepen. “Een personage beweerde dat je dan allemaal hele kleine poepdeeltjes verspreidt in de lucht als je zit te poepen. Is dat waar? Dat is me het meest bijgebleven van die serie. Ik schrok daar enorm van.”
*O* POEP *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')