Parel hoor dezequote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef roos94 het volgende:
Pareltje weer hoor:
https://www.mediacourant.(...)ulevard-hotdog-graf/
Het hele artikel is 1 grote shitshow, ik weet niet welk deel ik moet citeren lees maar gewoon alles
Gordon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die passen ook wel in het Gordon topicquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:36 schreef Nober het volgende:
Walgelijke mens die schoonzus Pat. SCHAAM JE KAPOT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo sta je er weer lekker op als Nederlanderquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:36 schreef Nober het volgende:
Walgelijke mens die schoonzus Pat. SCHAAM JE KAPOT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...ik zie direct een of ander recent filmpje voor me waarin ze in een halflege discotheek matig liedjes staat te kwelen, waar nauwelijks iemand aandacht voor had. Maar het was niet meer te vinden.quote:Geen talent, geen opleiding en geen geld: waarom zit Jada Borsato in hemelsnaam thuis? Moet die meid niet ergens naar een ROC toe? "Mijn vader en moeder staan achter mij."
Het is echt een plaag: al die kindjes van bekende Nederlanders die ook allemaal beroemd en rijk willen worden zonder er iets voor te hoeven doen. De nieuwste nepobaby stond twee weken geleden op: de zoon van Paul de Leeuw is nu ook al zanger. Net als de kinderen van Marco Borsato. Zowel Luca als Jada denken dat ze muzikaal talent hebben.
De dansjes en clichémuziek die Luca tentoonspreidt op zijn socials zijn echt tenenkrommend, maar die Jada bakt er ook helemaal niks van. Weet Leontine wel zeker dat die kinderen van Marco zijn?
Kunnen Marco en Leontine niet gewoon eerlijk zijn tegen hun kroost en hen stimuleren om gewoon ergens voor te gaan leren? Jada vertelt nu aan elk medium hartstikke trots dat ze geen opleiding heeft. "Nee, ik heb geen Plan B. Dit is het en niets anders. Na de middelbare ben ik ook echt met school gestopt", zei ze onlangs in het AD.
Hoort Jada niet gewoon ergens een mbo-opleiding te doen? Die kan zich toch ook nuttig maken voor de samenleving? Helaas vonden ma en pa het wel prima dat Jada lekker niks ging doen. "Mijn vader en moeder staan daar achter. Je moet doen wat je gelukkig maakt, vinden ze. Ik hoop heel erg dat ik hier een carrière uit kan halen."
Vooralsnog wil het niet echt lukken, merkt een journalist van Weekend nu op tijdens een interview met Jada. "Vorig jaar kwam je eerste single Blik Op Jou uit. Die haalde de hitlijst niet en is inmiddels 53.000 keer bekeken op YouTube."
Wat zegt Jada daar nou op? "Maar ja, dat is YouTube", vergoelijkt ze die slechte resultaten. "Op Spotify is het wel beter gegaan en daar ben ik zeker niet ontevreden over. Helemáál voor een eerste echte eigen release. En we deden het natuurlijk ook zelf, zonder platenmaatschappij. Dus nee, ik ben er eigenlijk wel blij mee."
En nu? "Doorgaan met releasen. En we zijn in gesprek met een label, maar dat is helaas nog niet rond."
De Weekend lijkt zich toch wat zorgen te maken over het toekomstperspectief van die 22-jarige griet. "Jada, heb jij eigenlijk een baan anders dan influencer of zangeres?"
Zij daarop: "Nee. Ik verdien mijn geld met zingen en samenwerkingen op social media. Dat vind ik heel leuk voor erbij. Maar mijn focus ligt wel echt op de muziek. Daar verdien ik mijn brood mee."
Jada verdient haar brood met dat liedje waar niemand naar luistert? Nou ja, misschien kan ze er letterlijk een zak met tien weekendbollen van kopen, maar daar houdt het dan ook wel mee op. "Het is een onzeker beroep. De ene maand verdien ik genoeg om rond te komen en de andere maand weet ik het gewoon niet."
Ehh.. Die meid ziet toch zelf ook wel dat de erfenis van haar vader stukje bij beetje volledig op de bankrekening van Geert-Jan Knoops belandt? Kan ze niet gewoon wat gaan leren? "Ik ben, als ik naar mezelf kijk, niet per se een typisch schoolmeisje. Dus dit is hoe ik mijn route voor me zie."
Nou, hopelijk staat het UWV ook op die routekaart. Succes.
Dat geen geld zal wel meevallen. Papa en mama en mama's rijke vriendjes hebben genoeg centen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 04:15 schreef Eightyone het volgende:
Marco Borsato's dochter leeft in een eigen werkelijkheid.
https://www.mediacourant.(...)geld-mama-steunt-me/
[..]
...ik zie direct een of ander recent filmpje voor me waarin ze in een halflege discotheek matig liedjes staat te kwelen, waar nauwelijks iemand aandacht voor had. Maar het was niet meer te vinden.
Doorsnee voorkomen, doorsnee stem, vooral een bekende familienaam. Ze schijnt wel VWO gedaan te hebben. Blijkbaar kan ze goed leren. Doe er wat zinnigs mee.
Ze denkt vast dat ze dit gaat rockenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat geen geld zal wel meevallen. Papa en mama en mama's rijke vriendjes hebben genoeg centen.
Verder is ze ontzettend onsympathiek, dus ik geloof niet dat haar een grote zangcarriere te wachten staat.
Als je de moeder volgt op instagram dan weet je dat die de helft van het jaar (of meer) op vakantie is, dus ik denk dat jada het wel prima vindt zo. Ze heeft gewoon een goed wiegje uitgekozen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze denkt vast dat ze dit gaat rocken
O ja, dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 06:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze denkt vast dat ze dit gaat rocken
Wat moet het toch heerlijk zijn deze stukjes te mogen schrijven!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 04:15 schreef Eightyone het volgende:
Marco Borsato's dochter leeft in een eigen werkelijkheid.
https://www.mediacourant.(...)geld-mama-steunt-me/
[..]
...ik zie direct een of ander recent filmpje voor me waarin ze in een halflege discotheek matig liedjes staat te kwelen, waar nauwelijks iemand aandacht voor had. Maar het was niet meer te vinden.
Doorsnee voorkomen, doorsnee stem, vooral een bekende familienaam. Ze schijnt wel VWO gedaan te hebben. Blijkbaar kan ze goed leren. Doe er wat zinnigs mee.
Ja..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
O ja, dit.
https://www.geenstijl.nl/5172814/facepalm-facepalm-facepalm
Ik lees ze graag, ondanks dat het belabberd is geschreven. Net zoals de columns van Johan Derksen vroeger in de VI. Het leuke in dit geval is de eigenlijk te vette satire en ironie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat moet het toch heerlijk zijn deze stukjes te mogen schrijven!![]()
quote:Tamara Elbaz vangt poep niet meer op met hand: 'Ben nu single'
Realityster Tamara Elbaz stelt dat ze haar poep tegenwoordig niet meer opvangt met haar hand. Ze is momenteel namelijk niet aan het daten en dus is het niet nodig, vertelt ze. "Ik laat het nu weer plonzen."
Het is twee jaar geleden als Tamara Elbaz voor flink wat gefronste wenkbrauwen zorgt met een opmerkelijke onthulling over haar toiletgedrag. Deze real housewife verklapte dat ze elf jaar lang haar eigen poep opving met haar hand, omdat ze plonsgeluiden in de wc niet vrouwelijk vindt en ze niet wilde dat haar partner dat zou horen.
Wc-papier
Tamara gaf direct aan niet in haar blote handen te kakken, maar haar handen te beschermen: "Er zat toch wc-papier omheen? Oh, je dacht dat ik echt in mijn blote hand zou poepen? Nee, natuurlijk niet!"
Toch vonden veel mensen het smerig. Hoe kijkt Tamara terug op die onthulling? "Mijn podcastdebuut was een verhaal over poep opvangen met mijn hand, zodat mijn partner geen geplons zou horen. Tja, je zit met mensen die je goed kent en dan vergeet je weleens dat er een microfoon bij hangt", zegt ze in de LINDA.
Spijt?
Er heerst geen spijt bij Tamara, maar ze zou het niet nog een keer hebben verteld. "Ik had liever op een andere manier bekendheid vergaard, maar inmiddels staat dit zelfs op Wikipedia."
Ze wil wel graag duidelijk maken dat ze dat toiletgedrag nu niet meer bezigt. "Nu ik geen man meer heb, laat ik het weer gewoon plonzen, of is dat ook too much info?"
Hunkemöller
Het leven zonder man is voor Tamara erg overzichtelijk. Zo koopt ze ook geen dure lingerie meer. "Daar geef ik alleen geld aan uit als ik een relatie heb. Dan koop ik Agent Provocateur, La Perla en mijn favoriet: Simone Pérèle. Maar nu vind ik dat zonde, dus draag ik gewoon Hunkemöller."
Toch is een goede beha voor haar geen overbodige luxe. "Ik had een cup A, borstjes die prima pasten bij mijn lichaam. Als ik nu foto’s terugzie, vraag ik me af waarom ik siliconen in mijn lijf liet stoppen. Maar ik was 22 en dacht er niet over na."
'Oog wil ook wat'
Gaat Tamara die siliconen laten verwijderen? "Dat vrouwen als Bridget Maasland en Fajah Lourens hun implantaten hebben laten verwijderen, vind ik moedig en slim. Ik sta er oppervlakkiger in: het oog wil ook wat, dus laat ik ze zitten."
Haar kapsel is tot slot ook nep. "Door mijn modellenwerk en het voortdurend föhnen en stylen, werd mijn volle bos zo ongeveer gehalveerd. Dus laat ik er nu een stuk bij hangen. Boven heb ik de natuurlijke look van mijn eigen haarinplant, het onderste gedeelte is nep. Als iets mooier kan, waarom zou je het dan niet mooier maken?"
quote:Jan Slagter spuugde allemaal geel gal na mediarel over Eus-exit
Jan Slagter, de baas van Omroep MAX, was letterlijk doodziek van de mediarel over het op tv 'ontslaan' van Özcan Akyol. "Het was letterlijk gal dat ik spuwde", aldus de omroepbobo.
Het was een unicum: Jan Slagter besloot Özcan Akyol vorig jaar zomer via tv te ontslaan als presentator van Sterren op het Doek. Hij deed dat nadat de presentator te zien was in Zomergatsen en waar hij volgens critici geen greintje berouw toonde over zijn rol in de Matthijs van Nieuwkerk-gate. "Deze man is voor mij geen knip voor de neus waard!"
'Echt ziek van!'
Jan heeft daar achteraf veel spijt van. "Dat hele Eus-verhaal had ik niet zo moeten aanpakken", zegt hij in de Panorama. "Ik heb tegen Shownieuws gezegd dat onze samenwerking eindigde, maar dat had ik rechtstreeks tegen hem moeten doen. Daar ben ik echt ziek van geweest."
Hij vervolgt: "Ik weet nog dat ik op kantoor was en ineens heel misselijk werd. Het was letterlijk gal dat ik spuwde. Dat had ik nog nooit meegemaakt."
Beschadigen
Het ergste vond hij dat het AD, de krant van Eus, toen de aanval op hem opende. Waarom raakte hem dat zo? "Omdat mensen probeerden me te beschadigen op basis van iets wat niet waar was. Op de voorpagina van het AD stond: 'Onrust bij MAX.' Daar was niks van waar. Ik werd aangetast in mijn integriteit en dat had ik niet zien aankomen."
Hij vervolgt: "Ondertussen bleef ik maar misselijk, vreselijk. Het kwam weer op toen ik vanuit Hilversum terugreed naar mijn huis in Scheveningen. Ik stopte op een parkeerhaventje bij het Indisch Monument, net voorbij Madurodam. Allemaal geel gal. Er stond een klein autootje waar een oudere dame uitstapte die naar me toekwam."
'Ach, jongen'
Wat zei die oudere dame? Jan: "Ze zei: 'Ach jongen, ach jongen, maak je geen zorgen, ik pak een tissue voor je.' Ze pakte een tissue en hield me vast terwijl ik bleef overgeven. Als ik alleen al dat geluid hoor bij iemand anders, dan moet ik zelf ook overgeven en ben ik weg."
"Maar zij was zo lief en zei: 'Weet je, als ik jou zie, dan moet ik altijd aan mijn lieve vader denken, want onze ouders gingen naar dezelfde kerk op de Vrederustlaan in Den Haag:' Ik vroeg naar haar naam, ze bleek mevrouw Van der Burgh te heten, ik reed naar huis, kwam thuis en het overgeven was voorbij. Wat je er ook van vindt, ik noem haar mijn engelbewaarder."
Lieve vrouw
Jan heeft die engelbewaarder later nog bedankt. "Ik heb in een uitzending van Goedemorgen Nederland en De Kist gezegd dat ik die mevrouw graag wilde ontmoeten, daarna kreeg ik een bericht van haar dochter en toen ben ik op een zaterdagmiddag met een grote bos bloemen naar mevrouw Van der Burgh gegaan."
"Zo'n lieve vrouw. Het doet me goed, dat een wildvreemde je komt helpen als je het moeilijk hebt. En niet omdat ik Jan Slagter ben, want haar dochter vertelde me dat ze altijd mensen geholpen heeft. Dat was het hele verhaal."
Arme Jan Slagter toch,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |