abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:07:50 #126
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_217788935
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef roos94 het volgende:
Pareltje weer hoor:

https://www.mediacourant.(...)ulevard-hotdog-graf/

Het hele artikel is 1 grote shitshow, ik weet niet welk deel ik moet citeren lees maar gewoon alles _O-

Gordon _O- _O- _O- _O- _O-
Parel hoor deze _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:23:30 #127
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217789040
lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217789134
Walgelijke mens die schoonzus Pat. SCHAAM JE KAPOT!

donderdag 29 mei 2025 @ 18:02:49 #129
482080 AgnesGru
pi_217789394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:36 schreef Nober het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die passen ook wel in het Gordon topic :D
pi_217789447
Ik heb in December 2004 ook eens het internet gewonnen en ik kan je vertellen dat dat met een veel en veel grootsere grap ging dan deze.
-nee-
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:11:01 #131
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217789468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:36 schreef Nober het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo sta je er weer lekker op als Nederlander :')
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 13 juni 2025 @ 04:15:52 #132
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217926120
Marco Borsato's dochter leeft in een eigen werkelijkheid.

https://www.mediacourant.(...)geld-mama-steunt-me/

quote:
Geen talent, geen opleiding en geen geld: waarom zit Jada Borsato in hemelsnaam thuis? Moet die meid niet ergens naar een ROC toe? "Mijn vader en moeder staan achter mij."

Het is echt een plaag: al die kindjes van bekende Nederlanders die ook allemaal beroemd en rijk willen worden zonder er iets voor te hoeven doen. De nieuwste nepobaby stond twee weken geleden op: de zoon van Paul de Leeuw is nu ook al zanger. Net als de kinderen van Marco Borsato. Zowel Luca als Jada denken dat ze muzikaal talent hebben.

De dansjes en clichémuziek die Luca tentoonspreidt op zijn socials zijn echt tenenkrommend, maar die Jada bakt er ook helemaal niks van. Weet Leontine wel zeker dat die kinderen van Marco zijn?

Kunnen Marco en Leontine niet gewoon eerlijk zijn tegen hun kroost en hen stimuleren om gewoon ergens voor te gaan leren? Jada vertelt nu aan elk medium hartstikke trots dat ze geen opleiding heeft. "Nee, ik heb geen Plan B. Dit is het en niets anders. Na de middelbare ben ik ook echt met school gestopt", zei ze onlangs in het AD.

Hoort Jada niet gewoon ergens een mbo-opleiding te doen? Die kan zich toch ook nuttig maken voor de samenleving? Helaas vonden ma en pa het wel prima dat Jada lekker niks ging doen. "Mijn vader en moeder staan daar achter. Je moet doen wat je gelukkig maakt, vinden ze. Ik hoop heel erg dat ik hier een carrière uit kan halen."

Vooralsnog wil het niet echt lukken, merkt een journalist van Weekend nu op tijdens een interview met Jada. "Vorig jaar kwam je eerste single Blik Op Jou uit. Die haalde de hitlijst niet en is inmiddels 53.000 keer bekeken op YouTube."

Wat zegt Jada daar nou op? "Maar ja, dat is YouTube", vergoelijkt ze die slechte resultaten. "Op Spotify is het wel beter gegaan en daar ben ik zeker niet ontevreden over. Helemáál voor een eerste echte eigen release. En we deden het natuurlijk ook zelf, zonder platenmaatschappij. Dus nee, ik ben er eigenlijk wel blij mee."

En nu? "Doorgaan met releasen. En we zijn in gesprek met een label, maar dat is helaas nog niet rond."

De Weekend lijkt zich toch wat zorgen te maken over het toekomstperspectief van die 22-jarige griet. "Jada, heb jij eigenlijk een baan anders dan influencer of zangeres?"

Zij daarop: "Nee. Ik verdien mijn geld met zingen en samenwerkingen op social media. Dat vind ik heel leuk voor erbij. Maar mijn focus ligt wel echt op de muziek. Daar verdien ik mijn brood mee."

Jada verdient haar brood met dat liedje waar niemand naar luistert? Nou ja, misschien kan ze er letterlijk een zak met tien weekendbollen van kopen, maar daar houdt het dan ook wel mee op. "Het is een onzeker beroep. De ene maand verdien ik genoeg om rond te komen en de andere maand weet ik het gewoon niet."

Ehh.. Die meid ziet toch zelf ook wel dat de erfenis van haar vader stukje bij beetje volledig op de bankrekening van Geert-Jan Knoops belandt? Kan ze niet gewoon wat gaan leren? "Ik ben, als ik naar mezelf kijk, niet per se een typisch schoolmeisje. Dus dit is hoe ik mijn route voor me zie."

Nou, hopelijk staat het UWV ook op die routekaart. Succes.
...ik zie direct een of ander recent filmpje voor me waarin ze in een halflege discotheek matig liedjes staat te kwelen, waar nauwelijks iemand aandacht voor had. Maar het was niet meer te vinden.

Doorsnee voorkomen, doorsnee stem, vooral een bekende familienaam. Ze schijnt wel VWO gedaan te hebben. Blijkbaar kan ze goed leren. Doe er wat zinnigs mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 13-06-2025 05:54:50 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 juni 2025 @ 06:12:48 #133
367000 roos94
pi_217926187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 04:15 schreef Eightyone het volgende:

[..]
...ik zie direct een of ander recent filmpje voor me waarin ze in een halflege discotheek matig liedjes staat te kwelen, waar nauwelijks iemand aandacht voor had. Maar het was niet meer te vinden.

Doorsnee voorkomen, doorsnee stem, vooral een bekende familienaam. Ze schijnt wel VWO gedaan te hebben. Blijkbaar kan ze goed leren. Doe er wat zinnigs mee.
Dat geen geld zal wel meevallen. Papa en mama en mama's rijke vriendjes hebben genoeg centen.

Verder is ze ontzettend onsympathiek, dus ik geloof niet dat haar een grote zangcarriere te wachten staat.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 06:27:31 #134
482080 AgnesGru
pi_217926202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 06:12 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat geen geld zal wel meevallen. Papa en mama en mama's rijke vriendjes hebben genoeg centen.

Verder is ze ontzettend onsympathiek, dus ik geloof niet dat haar een grote zangcarriere te wachten staat.
Ze denkt vast dat ze dit gaat rocken :')
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 juni 2025 @ 06:29:41 #135
367000 roos94
pi_217926208
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 06:27 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Als je de moeder volgt op instagram dan weet je dat die de helft van het jaar (of meer) op vakantie is, dus ik denk dat jada het wel prima vindt zo. Ze heeft gewoon een goed wiegje uitgekozen.

3 jaar terug woonde Jada in een eigen appartement in Amsterdam. Dat is toch wel knap als 19 jarige zonder baan. Gelukkig heeft haar achternaam er niks mee te maken ze doet het allemaal zelf.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:10:06 #136
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217926614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 06:27 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
O ja, dit.

https://www.geenstijl.nl/5172814/facepalm-facepalm-facepalm
  vrijdag 13 juni 2025 @ 10:29:44 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217928375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 04:15 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Wat moet het toch heerlijk zijn deze stukjes te mogen schrijven! :D :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 13 juni 2025 @ 11:44:09 #138
482080 AgnesGru
pi_217928879
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juni 2025 @ 12:17:58 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_217929118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wat moet het toch heerlijk zijn deze stukjes te mogen schrijven! :D :D
Ik lees ze graag, ondanks dat het belabberd is geschreven. Net zoals de columns van Johan Derksen vroeger in de VI. Het leuke in dit geval is de eigenlijk te vette satire en ironie.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 19:27:35 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_217979587
Het kan volgens Bart Ettekoven bijna niet anders dan dat Katja Schuurman boos is om hoe ze gisterenavond is neergezet in Shownieuws op SBS 6. “Je zet haar nu neer als een sl*tje!”

Het is de laatste tijd relatief rustig rondom Katja Schuurman. Na jaren vol rumoer — met name tijdens haar relatie met Freek van Noortwijk kwam er veel vunzigheid naar buiten — lijkt ze nu vooral bezig met haar plattelandsleven en haar schoolgaande dochter. Én ze heeft haar vriendschappelijke relatie met ex-partner Thijs Römer weten te herstellen.

Not broken
Katja vertelt in de nieuwste &C dat ze weer goed is met de veroordeelde zedendelinquent Thijs. “Met Thijs heb ik na onze scheiding een diepe vriendschap ontwikkeld. Die heeft zeker een deuk opgelopen, maar not broken, just bent. Soms moet je eerst even iets uitvechten of verwerken voordat je weer verder kunt.”

Vanwege dit interview was Katja gisterenavond een item in Shownieuws, waar ook Story-baas Guido den Aantrekker aan de desk zat. Hij wijst op een gegeven moment op haar sensuele imago.

Vinkenkade
Guido heeft in zijn carrière altijd veel met Katja te maken gehad. “We kennen haar in het vak als een zeer vurige dame en ik vind het wel grappig, want ze woonde in Vinkeveen op de Vinkenkade nummer 13 en ik zal het ook nooit vergeten, want wij stonden daar vaak te posten”, aldus de bladenmaker.

Hij stuurde er vaak een paparazzo naartoe. “Omdat het daar echt een soort doorlopende voorstelling was van mannen die ze had. Nee, echt, serieus.”

‘Sl*tje!’
Collega Bart Ettekoven schrikt van de wijze waarop Guido haar portretteert. “Hahaha. Nou! Je schetst haar nu wel echt als een sletje!”

Guido: “Nou, dat zijn jouw woorden, maar volgens mij had ze wel een draaideur in het huis! Ze stond ook echt bekend als een zeer vurige vrouw. Ik heb wel eens een ex van haar gesproken, we waren doorgezakt in de kroeg en die liep helemaal leeg. Hij zei ook dat hij het gewoon niet meer aankon om het zes keer per dag met haar te moeten doen.”

Zeer turbulent
Zo is Katja gewoon, aldus Guido. “Nee, serieus, dat heb ik toen ook gepubliceerd. Ze heeft inderdaad een zeer turbulent liefdesleven gehad. Niet alleen met mannen, maar ook met vrouwen. Ze heeft met Ellen ten Damme bijvoorbeeld een korte fling gehad en dat heeft ze ook openlijk verteld.”

“Thom Hoffman is volgens mij ook een van haar oud-minnaars. Ze was dus zeer gevarieerd in haar keuze. Nu is ze inderdaad rustiger geworden, ze heeft ook twee dochters en woont in Uitdam.”

https://www.mediacourant.(...)-neer-als-een-sltje/

Geil. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')