Jelle doet niet meer mee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef Halveprijs het volgende:
Ik kijk nu naar een video(SBS6) bosbaan , die heel eg lijkt op de video, waardoor ik ooit naar Yelle's marble run ben gaan kijken. (Maar dan iets professioneler met belichting.. Meer of minder charme..?)
https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzoquote:Als niemand klachten heeft, mag u 1 vriend uitnodigen om knikkeren te komen kijken.
• Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen.
• Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet.
• Stel een ‘tribune’ op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5 meter uit elkaar staan.
• Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek. U kunt met elkaar op afstand het glas heffen. Of een muzieknummer afspelen of ratel gebruiken om toch geluid te maken.
Dit gaat gewoon een hit wordenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Kansloos programma, die orginele serie op yt is 1000x beter.
quote:
GereDathan vat het goed samen. Gewoon leuk om met de kinderen te kijken. Wat ideen opdoen om in de lockdown thuis te doen. Ikzelf heb alleen wrok, omdat het van Yelle gejat is. (Dus daarom maar niet kijken? )quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:48 schreef GereDathan het volgende:
Het programma op zich klinkt wel leuk. Domino Day en recent Lego Masters waren ook een succes. Logisch, want het is relatief simpele televisie die toch een spannende twist krijgt. Heerlijk voor veel gezinnen om op zaterdagavond met de kinderen op de bank te kijken. Vroeger keken we 12 Steden 13 Ongelukken, Jules Unlimited, Zeg 'ns AA, Wedden Dat, Het Zonnetje in Huis, Oppassen! en nog veel andere programma's van hetzelfde niveau.
Maar dat er dan weer van die walgelijke C garnituur moet meedoen die zich 'bekende Nederlander' durven te noemen. Dat is echt weer een grote misser. Net als de 'BN'er' programma's als WIDM en ER ook al verkloot hebben. Bij Lego Masters was juist de charme dat er mensen meededen met echte passie voor Lego en als je de Belgische WIDM kijkt dan hoef je de Nederlandse ook nooit meer te zien.
Conclusie: leuk concept met een geweldige misser. We gaan het dus niet kijken.
dit is niet om aan te glurenquote:
"Het is spannender dan het EK, WK en Champions league finale"quote:
Is gewoon humorquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
"Het is spannender dan het EK, WK en Champions league finale"
Hij moet autoverkoper worden.
Komt er ook nog n aankakken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:29 schreef Handleiding het volgende:
Wat een triest programma. Hopen op slechte kijkcijfers.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:19 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Uitstekende kijkcijfers (helaas).
(lol)quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:54 schreef Max23 het volgende:
Gio Latooy bij een programma over een kinderspel;
niet verrassend
Blijkbaar is het ongeveer zoals ik het verwachte. Maar ik heb het angstvallig vermeden, afgaande op de voorstukjes (en het feit dat Winston G. voortdurend in beeld zou zijn).quote:
Thanks voor 't vertrouwen. Er wordt hier nog altijd keihard gewerkt aan het productquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:01 schreef CactusJack het volgende:
En ik denk dat @:atmoz de banen beter bouwt... ;-)
Sorry, dat kan ik helaas niet. Artikel is een premium artikel, en Houtenbeen heeft geen geld over om een premium account aan te maken.quote:
Heb je dit echt gezien?quote:
Moeke de Jongquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:54 schreef Aanmodderfakker het volgende:
https://www.mediacourant.(...)show-helemaal-kapot/
een parel weer op MC.
Knikker liefhebber gespot.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef GereDathan het volgende:
Mijn stelregel is dat monster Angela iets afkraakt, dat het vooral hele goede TV is om te kijken. Wat een verzuurde trut is dat zeg.
Ik vond het wel aardig, maar niet zo leuk als Lego Masters. Vond de afwisseling tussen spelletjes waarbij je iets moet kunnen (doel verdedigen, curling en letters raken) en geluksspelletjes wel leuk. De eindbaan was jammer genoeg saai, ondanks de geweldige hoeveelheid knikkers.
Maar ik blijf erbij, je haalt er meer uit door die domme C garnituur ‘bekenden’ weg te laten. Die dragen aan geen enkel programma iets bij.
Zeker, had niet voor niets zoveel BAMMEN!quote:Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Knikker liefhebber gespot.
Ze heeft regelmatig gelijk, en wmb dit keer ook (iig als dat stuk wat ik heb gezien representatief is voor de rest van de uitzending).quote:Op zondag 24 januari 2021 10:55 schreef GereDathan het volgende:
Mijn stelregel is dat monster Angela iets afkraakt, dat het vooral hele goede TV is om te kijken. Wat een verzuurde trut is dat zeg.
Oh, ik vind het prima TV om te kijken tijdens het eten. Dan hoef je niet zo op te letten, simpel vermaak dus.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze heeft regelmatig gelijk, en wmb dit keer ook (iig als dat stuk wat ik heb gezien representatief is voor de rest van de uitzending).
Ik heb gisteren een poging gewaagd om te kijken (nieuwsgierig geworden door alle reacties), en haakte na 10 minuten al af - zelden zoiets slechts gezien.
En nee, er staat zeker niet alleen maar zwaar verantwoorde tv op. Maar er is wel een ondergrens.
Hij is bij Jellequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef RipCity het volgende:
Boycot het voor de autistische Jelle.
Dan kan jij ook een keer op Renate passen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Winston nog ademt. @:Caland
Helene is een mooie verschijning gekquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Helene is kernafval uut Broabant.
Dan heb jij haar pink nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Helene is een mooie verschijning gek
Oh fuckquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb jij haar pink nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb jij haar pink nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |