abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2020 @ 14:01:56 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_196000447
Ze worden op mediacourant niet geplaatst mijn berichtje.
pi_196000741
quote:
8s.gif Op maandag 2 november 2020 14:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze worden op mediacourant niet geplaatst mijn berichtje.
Moeten ze op FOK! ook doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel maandag 2 november 2020 @ 19:53:34 #228
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196007199
https://www.mediacourant.(...)aar-internetkerkhof/

Dat laatste screenshot met al die apps. _O- Naast Vondelgym :D
pi_196010342
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2020 19:53 schreef Pino112 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)aar-internetkerkhof/

Dat laatste screenshot met al die apps. _O- Naast Vondelgym :D
:D
  woensdag 4 november 2020 @ 04:18:13 #230
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196040683
Dit hadden ze beter niet kunnen plaatsen.

https://www.mediacourant.(...)-condoleren-of-niet/
pi_196043143
Dat is smakeloos inderdaad.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 november 2020 @ 17:35:57 #232
22592 crew  Ole
pi_196055673
Bah!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196093131
https://www.mediacourant.(...)riet-van-der-linden/

Angela de Jong wordt doodziek van de nieuwe bril van Margriet van der Linden. Ze vindt dat het véél te veel afleidt en pleit daarom voor een bril-exit. Dat schrijft ze in een boze column in het AD.
Het is voor het eerst dat Angela een tirade schrijft over de bril van een tv-personality. Zelfs Luuk Ikink is daar nooit slachtoffer van geworden, maar Margriet krijgt er nu wél flink van langs. “Ik heb lang getwijfeld of ik deze column zou schrijven”, mijmert de opiniediva vanaf haar bezemsteel.

:D
pi_196267004
quote:
SBS 6 heeft ineens een hunk als weerman: Jordi Huirne

SBS 6 heeft plotseling een weerman geïntroduceerd die niet zou misstaan in verleidingsprogramma’s als Temptation Island. De 27-jarige Jordi Huirne is de nieuwe weerhunk van de zender.

Het is doorgaans geen pretje om op televisie naar het weerbericht te kijken: de rubriekjes worden vaak gepresenteerd door belegen heren die net zo grijs zijn als het weer in dit land. Reinier van den Berg, Gerrit Hiemstra en Piet Paulusma: ze lezen de temperaturen vast prima op, maar het is nou niet bepaald eye candy.

Kinderdroom
In deze grauwe tijden laat SBS 6 de zon weer schijnen voor zijn vrouwelijke en roze kijkers, want Jordi en zijn kaaklijn spatten gisteren van het scherm af tijdens zijn debuut tussen Hart van Nederland en Shownieuws in. Gelukkig voor Jordi wist hij de zenuwen goed te onderdrukken, want zijn eerste weerbericht verliep volledig vlekkeloos (zie video op KIJK).

Jordi Huirne is buitengewoon enthousiast over zijn nieuwe baan bij Talpa. “Het was een heel spannende dag voor mij. Het is eigenlijk een kinderdroom die ik al heb gehad sinds ik een heel klein jochie was. Een jaar of drie, vier. Er trok toen een keer heel zwaar onweer over de boerderij van mijn ouders in de Achterhoek en daarna was ik eigenlijk helemaal gek van het weer.”

“Ik heb altijd gezegd toen ik een kind was en mensen mij vroegen wat ik wil worden: ‘Ik wil later weerman worden voor radio en televisie.”

‘Vroeger keek ik altijd RTL Weer’
Waar veel kinderen vroeger naar Bassie & Adriaan of de Teletubbies keken, zat Jordi aan de buis gekluisterd bij het RTL Weer. “Vroeger toen ik klein was keek ik altijd naar het RTL Weer dan zag ik Reinier van den Berg of Helga van Leur bijvoorbeeld, en natuurlijk ook Piet Paulusma, en op de radio zat ik altijd bij mijn vader in de trekker te luisteren en dan hoorde ik altijd Jan Visser. Hij kwam op Radio 10.”

Nu staat Jordi zelf op dat weerpodium. “Inmiddels mag ik daar zelf het weer presenteren, dus het is wel heel leuk dat ik nu op die plek zit én natuurlijk hier sta, voor de landelijke televisie. Dat zijn wel twee kinderdromen die waarheid zijn geworden.

Later bij Talpa dan gepland
Het geduld van Jordi werd overigens flink op de proef gesteld, want zijn debuut als weerman vond aanzienlijker later plaats dan gepland. Vanwege de coronamaatregelen is zijn aanstelling behoorlijk vertraagd, onthulde Albert Verlinde ’s avonds in Shownieuws.

Albert: “Hij had wel pech, want hij zou eigenlijk in het voorjaar al aan de slag gaan bij Talpa als weerman, maar daar moet je natuurlijk wel voor oefenen en in de studio zijn, maar toen kwam corona en werden al die oefeningen afgezegd. Mensen mochten niet onnodig bij elkaar in de studio komen.”

Jordi is al bezet
Albert had Jordi vast graag geholpen met die oefeningen, grapte collega Guido den Aantrekker. “Jij zou die oefeningen doen waarschijnlijk?”, gniffelde hij.

Daarop zei de showkoning lachend: “Ja, die zou ik doen.”

Helaas voor de soppende desk van Shownieuws blijkt Jordi al bezet te zijn: hij heeft een vriend. Shownieuws toonde een Instagram-foto van het stel (zie onderstaand) en daar is Jordi kennelijk zo van geschrokken dat zijn hele Instagram offline is gehaald.
  maandag 16 november 2020 @ 23:47:06 #235
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_196279624

Weerhunk?
Ik vind dat wel meevallen :O
Maar ik wil best geloven dat onze Albert Verlinde er ongetwijfeld warm van wordt.
  dinsdag 17 november 2020 @ 00:15:46 #236
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196279840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef Eightyone het volgende:
Dit hadden ze beter niet kunnen plaatsen.

https://www.mediacourant.(...)-condoleren-of-niet/
Het is een enkel zuur mannetje dat die stukjes schrijft, niet een redactie.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 17 november 2020 @ 04:14:35 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196280669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ergens op de site:

quote:
Mediacourant is in 2004 opgericht door hoofdredacteur Bob Willer. De andere redacteuren die meewerken aan deze website, zijn onder anderen Aukoline Brouwer en Brokje de Fouth (pseudoniem).
  dinsdag 17 november 2020 @ 06:56:03 #238
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_196281187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 04:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ergens op de site:
[..]

Is die laatste: anagram van Froukje de Both .

Heeft zij er iets mee te maken?
heitieh
pi_196281526
quote:

[..]

is gewoon dezelfde.
pi_196282102
quote:

[..]

Ik vind hem geen zuur mannatje. Ik vind het eigenlijk wel knap, hoe lang hij dit al volhoudt.
pi_196282839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik vind hem geen zuur mannatje. Ik vind het eigenlijk wel knap, hoe lang hij dit al volhoudt.
Ja. Dit voorbeeld was gewoon een misser.
pi_196388727
quote:
Party schrikt zich dood: Ben Cramer doet DRIE suikerklontjes in thee
Ben Cramer (73) heeft een journalist van de Party flink laten schrikken door tijdens hun interview maar liefst drie suikerklontjes in zijn thee te doen, oftewel zo’n 12 gram suiker. Dat is te lezen in de kiosk.

De Wereldgezondheidsorganisatie raadt men aan om niet meer dan 25 gram suiker per dag te gebruiken, maar die boodschap is niet bepaald aangekomen bij Ben Cramer. Als hij twee kopjes thee drinkt, zit hij al aan zijn suikertaks. Best schrikken, want de Party zocht de zanger juist op om onder meer over zijn gezondheid te praten.

Drie klontjes

Party sprak de zanger direct aan op zijn ongezonde gewoonte. “Je liet net maar liefst drie suikerklonten in je kopje thee verdwijnen. ls zo veel suiker wel goed voor je?”, legt de journalist hem kritisch voor.

Ben Cramer neemt het luchtig op. “Weet ik veel, hahaha. Ik ben er tot nu toe al 73 jaar oud mee geworden, wat heb ik te verliezen? Ik vind drie klontjes gewoon lekker, al doe ik er af en toe ook twee in. Mijn vrouw gebruikt helemaal geen suiker, maar zij rookt en dat doe ik dan weer niet.”

Drie boterhammer

Naast die klontjes suiker leeft Ben over het algemeen wel gezond, zegt hij. “Ik rook niet en drink niet. Alhoewel, dat laatste is niet helemaal waar. We delen elke dag een flesje wijn, dat gaat er wel in.”

Wat eet hij verder nog meer dan? “’s Ochtends eet ik altijd drie boterhammen en drink ik een kop thee. Soms gooi ik er één of twee beschuiten achteraan.”

81 à 82 kilo

Pas om 14.30 uur eet Ben Cramer weer. “Dan begint mijn maag een beetje te knorren en dan wil ik weleens een eierkoek pakken.” Bam, nog eens 20 gram suiker!

Gelukkig is Ben niet zo dik. Hij is 81 à 82 kilo. “Wanneer ik naar bed ga, ben ik soms een kilootje zwaarder, maar meestal heb ik hetzelfde gewicht als in de ochtend.”

Ben Cramer deed in 2017 mee aan de NPO 1-hit Gouden Jaren: Indonesië van Omroep MAX. Dat programma kunt u hier terugzien.

Rectificatie: in een eerdere versie van dit artikel stond dat Ben Cramer drie suikerklontjes in zijn koffie doet. Het gaat echter om drie suikerklontjes in zijn thee. Dit is nu aangepast.
:') Goeie rectificatie ook.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 november 2020 @ 20:50:10 #243
22592 crew  Ole
pi_196397420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:51 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

:') Goeie rectificatie ook.
:')
pi_196402412
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 november 2020 06:56 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Is die laatste: anagram van Froukje de Both .

Heeft zij er iets mee te maken?
Dat lijkt me juist niet. Gezien de stijl van mediacourant lijkt me dit eerder een verwijzing naar dat men Froukje niet zo'n talentje vind.

Beetje als Dekme Daphners ooit door Bart de Graaff (toch? of was dat iemand anders? Lang geleden).
pi_196607961

quote:
Meilandjes verklaren kijkersbedrog: ‘Vechtpartij te heftig voor SBS 6’
Het bloedbad dat in Chateau Meiland plaatsvond na een hoogopgelopen ruzie tussen Caroline van Eeden en Maxime Meiland is een jaar lang verzwegen, omdat het gevecht ‘te heftig’ werd bevonden voor de SBS 6-kijkers. Dat vertelt Erica Meiland in tijdschrift Weekend.

Vorige maand werd bekend dat de Meilandjes hun kijkers een jaar lang hebben voorgelogen over het vertrek van huisvriendin Caroline van Eeden. Aan de kijkers werd verteld dat Caroline vermoeidheidsklachten had, maar in werkelijkheid had ze gevochten met Maxime Meiland. “Ik had bloed. Schrammen”, onthulde de chateau-dochter.

Te heftig
Waarom hebben de Meilandjes een jaar lang tegen hun eigen kijkers gelogen? “Omdat de cameraploeg daar niet bij was. Dat het verder niet verteld is in de uitzending op SBS 6 is omdat ze het te heftig vonden. Nu kunnen de mensen het lezen in het boek!”, zegt Erica Meiland in gesprek met het tijdschrift Weekend.

Maxime herinnert het horrorgevecht nog als de dag van gisteren. “Ik vind het heel moeilijk wat er gebeurd is. Ik denk dat Caroline zoveel vervelende dingen heeft meegemaakt dat ze niet weet wie ze zelf is. Ze past zich steeds aan mensen en hun wensen aan, waardoor ze met iedereen in zee gaat, met iedereen mee zweeft en geen eigen persoonlijkheid heeft.”

Doos
Dat gebrek aan karakter leidde tot irritaties bij Maxime. “Als je dan zo close met elkaar bent doordat je bij elkaar woont, ga je dat merken. Dat gaat botsen, omdat ze de ene keer dit zegt en de andere keer dat. Toen ze mij uitschold voor ’doos’ was het voor mij klaar, want het was al dagenlang ruzie.”

Ondanks dat gevecht riep Caroline enige tijd geleden in de media – voordat de biografie van Martien verscheen – dat ze graag weer eens een wijntje zou drinken met haar voormalige beste vriend Martien. Raar, vindt Maxime: “Daar was ik ook best wel verbaasd over. Waar komt dat opeens vandaan? Ik vind dat heel gek.”
Dat plaatje :D :')
pi_196608067
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef Chia het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]

Dat plaatje :D :')
Dat plaatje gebruiken ze heel vaak :+ :D
SOONY
pi_196608127
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 21:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat plaatje gebruiken ze heel vaak :+ :D
Oh dan kijk ik niet vaak genoeg. :P
pi_196651669
quote:
De volumeknop van de afstandsbediening heeft weer rust: Jandino Asporaat is nauwelijks meer te zien op televisie. Wat is er aan de hand? Hij legt het vandaag uit in het AD.

Jandino Asporaat kondigde in de zomer van 2019 een half jaar durende tv-pauze aan, maar dat is inmiddels al een anderhalf jaar durende tv-pauze. De komediant had destijds net de gigantische SBS 6-flop Dino & Friends in New York achter de rug en gaf aan dat het ‘nu tijd is voor Dino en alleen effe Dino, zonder mezelf schuldig te voelen’.

Geen Jandino op tv
Het lijkt alsof Jandino definitief is verdwenen van de nationale beeldbuis. Waarom? “Omdat ik zelf aangaf: tv-programma’s moeten beter reflecteren wie ik ben. En de meeste tijd bouw ik bruggen. Ik ga om de 2 à 3 weken naar Curaçao waar ik de wijken induik, jeugdgevangenissen bezoek, met jongeren praat die ongelukkig zijn – met educatie dus”, zegt hij vandaag in het AD.

Helemaal maatschappelijk betrokken dus. Dat is weer eens wat anders dan dat geschreeuw in schijtlollige programma’s. “Als ik word gevraagd om weer een lollig programma als Alles mag op vrijdag te maken, zeg ik waarschijnlijk ja. Te leuk! Maar ik heb al zo veel succes gehad. En voor succes heb je tv helemaal niet nodig. Ik kan mijn tijd beter gebruiken, ik wil doorgroeien.”

RTL en SBS willen niet
Op de vraag of tv-zenders geen brood zien in een maatschappelijk betrokken Jandino, antwoordt hij: “Dat vinden de zenders moeilijk. Zij geven mensen wat zij dénken dat kijkers willen zien. Ik heb het imago om alleen voor grappige dingen te worden gevraagd.”

“Ik ben ook nooit gevraagd om iets samen met zenders te ontwikkelen. Het is altijd: wij hebben iets, willen daarvoor een goedlachse presentator met veel energie… en boem! Je moet jezelf de vraag stellen: is het doel populair te zijn of echt aan het werk te gaan? Mijn doel is het werk voor de eilanden.”

Sixpack
Jandino is momenteel druk aan het sporten en hij volgt een koolhydraatarm dieet. Waarom? Hij wordt op 9 januari alweer veertig jaar. “En dan wil ik eindelijk weer eens een foto van mijn buikspieren laten zien.”

Al met al fijn voor Jandino dat hij wat verdieping heeft gevonden in zijn leven.
O+
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2020 @ 13:45:22 #249
22592 crew  Ole
pi_196653943
Volgens mij zag ik hem gisteren nog.
pi_196654167
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:45 schreef Ole het volgende:
Volgens mij zag ik hem gisteren nog.
Komt wel dichtbij zo!