abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193426879
Opnieuw rellen in Minneapolis na dood George Floyd








Ondanks de avondklok zijn demonstranten in de Amerikaanse stad Minneapolis gisteravond opnieuw de straat opgegaan. De nationale garde werd bekogeld met vuurwerk en gebruikte als reactie daarop traangas en rubberen kogels.

Inwoners van Minneapolis werden gisteren gewaarschuwd om niet de deur uit te gaan, om zo de nationale garde de ruimte te geven om op te kunnen treden tegen plundering en brandstichting.

"Als je vanavond op straat bent, dan is het heel duidelijk: dan hoor je niet bij ons. Je deelt onze waarden dan niet en daarom zullen wij optreden om ervoor te zorgen dat dit eindigt", zei Tim Walz, de gouverneur van de staat Minnesota gisteravond.

Verschillende Amerikaanse staten willen nu de nationale garde inzetten tegen de rellen die zijn uitgebroken. De nationale garde zou de lokale politie moeten ondersteunen.

De Amerikaanse nieuwszender CNN meldt dat in zeker acht staten daarvoor toestemming is gegeven of in ieder geval hulp is gevraagd van de reservestrijdkrachten. Het gaat om Minnesota, Ohio, Georgia, Colorado, Wisconsin, Kentucky, Utah en Texas. Ook hoofdstad Washington doet er een beroep op.

De rellen in Minneapolis braken uit na de dood van George Floyd na een hardhandige arrestatie. De agent die zijn knie daarbij op de nek van Floyd zette, is inmiddels aangehouden.

De demonstraties zijn niet alleen in Minneapolis. In meerdere grote steden in Amerika zijn de afgelopen dagen duizenden mensen de straat op gegaan om te protesteren.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)acisme-discriminatie
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193426901
Dit filmpje heeft echt de grootste plottwist aller tijde :D

RationalDis twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:09:00 I got fucking whiplash from watching this
https://t.co/Q5YI8VaAmr reageer retweet
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193426906


:{ ;(
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193426937
quote:
Een stukje extra info:

quote:
An independent autopsy commissioned by George Floyd’s family determined the cause of his death was “asphyxiation from sustained pressure,” attorneys for the family announced Monday.

No underlying medical conditions caused or contributed to Floyd’s death, medical examiner Michael Baden said at a news conference. He said Floyd did not respond to CPR or cardiac shock in the ambulance that transported him to the hospital.

The manner of death was homicide, the independent autopsy concluded.

The findings differed from the results of the preliminary autopsy from the Hennepin County medical examiner, which found no evidence of traumatic asphyxia — deprivation of oxygen — or strangulation. The medical examiner concluded that Floyd’s death was caused by “the combined effects of Mr. Floyd being restrained by the police, his underlying health conditions and any potential intoxicants in his system.”

Benjamin Crump, an attorney for the Floyds, said at the news conference that Floyd died outside the corner store.

“The officers killed him based on a knee to his neck for almost nine minutes and two knees on his back, compressing his lungs,” Crump said. “The ambulance was his hearse.”

Antonio Romanucci, co-counsel for the family, added that the weight of the other officers, Thomas Lane and J.A. Kueng, prevented blood from flowing into Floyd’s brain and air from entering his lungs.

Crump said Floyd’s family wants Chauvin’s murder charge to be upgraded to a first-degree count and the other two officers to be prosecuted “to the fullest extent of the law.”

“Essentially, George died because he needed a breath,” Crump said.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193426965
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:25 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]

:{ ;(
Oh noes! Een debiele Twitteraar.

En nu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193426967
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Welnee. De grote stille meerderheid doet helemaal niet mee.
Nog niet.

Nogmaals, we zitten pas aan het begin van deze crisis, zonder dat er enig zicht is op beterschap.
pi_193426991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:25 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]

:{ ;(
Ik zou hier best op in willen gaan maar dan krijg ik weer een hoop users die over anti semitisme beginnen over me heen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193426998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh noes! Een debiele Twitteraar.

En nu?
Vrij weinig. Twitter blijft een leuke bron van vermaak!
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193427046
Je weet niet eens of er een echt persoon achter zit. Nog steeds probeert Rusland verdeeldheid te zaaien met onder andere dat soort idioterie.
pi_193427061
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zou hier best op in willen gaan maar dan krijg ik weer een hoop users die over anti semitisme beginnen over me heen.
Of LHBTQAlfabetsoep hater, of beide. Of vrouwenhater. Keuze is er reuze! ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193427083
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je weet niet eens of er een echt persoon achter zit. Nog steeds probeert Rusland verdeeldheid te zaaien met onder andere dat soort idioterie.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:30:20 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Nog niet.

Nogmaals, we zitten pas aan het begin van deze crisis, zonder dat er enig zicht is op beterschap.
Jawel, er is bijvoorbeeld al zicht dat het Minneapolis beter gaat.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427112
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit filmpje heeft echt de grootste plottwist aller tijde :D

RationalDis twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:09:00 I got fucking whiplash from watching this
https://t.co/Q5YI8VaAmr reageer retweet
The fuck is dat he lmao.
Dit moet wel een grap zijn.
pi_193427125
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:29 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Of LHBTQAlfabetsoep hater, of beide. Of vrouwenhater. Keuze is er reuze! ^O^
Precies ik ga mn vingers er niet meer aan branden _O-
Land of the free. Home of the brave.
pi_193427141
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zou hier best op in willen gaan maar dan krijg ik weer een hoop users die over anti semitisme beginnen over me heen.
Dan heb jij wel een bijzondere manier van communiceren
pi_193427146
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:29 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op dit punt zijn ze het in Washington DC van links tot rechts allemaal wel eens.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 22:31:33 #17
236264 crew  capricia
pi_193427195
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193427231
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel, er is bijvoorbeeld al zicht dat het Minneapolis beter gaat.
Ow, hebben ze allemaal weer werk?

Je hebt volgens mij totaal geen benul van wat de impact gaat zijn van de coronacrisis hierop.
pi_193427241
Lekker met z'n allen protesteren in de grootste Corona brandhaard ter wereld ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193427242
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Op dit punt zijn ze het in Washington DC van links tot rechts allemaal wel eens.
Rusland is altijd de grote boeman. Ik zou me eerder druk maken om China. Rusland stelt niks meer voor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193427267
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zou hier best op in willen gaan maar dan krijg ik weer een hoop users die over anti semitisme beginnen over me heen.
Want je vindt haar joodse achtergrond relevant voor haar mening?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 juni 2020 @ 22:34:50 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427272
Kijk! Dit is een heel ander signaal wat hier wordt afgegeven als waarmee de slappe politiecommisaris van Chicago mee kwam.

FOX13News twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:34:05 "The people in Polk County like guns, they have guns, I encourage them to own guns... And if you try to break into their homes to steal, to set fires, I'm highly recommending they blow you back out of the house with their guns." STORY: https://t.co/NjG4Frlphy https://t.co/KH0g3X0POC reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 22:36:07 #24
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427313
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:33 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Ow, hebben ze allemaal weer werk?

Je hebt volgens mij totaal geen benul van wat de impact gaat zijn van de coronacrisis hierop.
En ik denk dat jij heel gretig hoopt op dood en verderf (in overdrachtelijke zin), maar ik vermoed dat je erg teleurgesteld gaat worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427327
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef dellipder het volgende:
Kijk! Dit is een heel ander signaal wat hier wordt afgegeven als waarmee de slappe politiecommisaris van Chicago mee kwam.

FOX13News twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:34:05 "The people in Polk County like guns, they have guns, I encourage them to own guns... And if you try to break into their homes to steal, to set fires, I'm highly recommending they blow you back out of the house with their guns." STORY: https://t.co/NjG4Frlphy https://t.co/KH0g3X0POC reageer retweet
Aah, gezellig. Een burgeroorlog.
pi_193427335
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want je vindt haar joodse achtergrond relevant voor haar mening?
Lees anders even wat ze twittert. Ze zegt dat haar kinderen blanken gaan vervangen.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:37:00 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193427350
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef dellipder het volgende:
Kijk! Dit is een heel ander signaal wat hier wordt afgegeven als waarmee de slappe politiecommisaris van Chicago mee kwam.

FOX13News twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:34:05 "The people in Polk County like guns, they have guns, I encourage them to own guns... And if you try to break into their homes to steal, to set fires, I'm highly recommending they blow you back out of the house with their guns." STORY: https://t.co/NjG4Frlphy https://t.co/KH0g3X0POC reageer retweet
Prachtige de-escalatie hoor. Echt, hoe helpt zo'n bericht?
Huilen dan.
pi_193427382
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Rusland is altijd de grote boeman. Ik zou me eerder druk maken om China. Rusland stelt niks meer voor.
Ik weet niet of China ook actief verdeeldheid probeert te zaaien via sociale media in de VS. Zou kunnen, maar dat maakt wat Rusland doet op dat vlak niet direct irrelevant oid. Rare reactie van je dus.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:38:07 #29
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427397
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Aah, gezellig. Een burgeroorlog.
Jij hebt werkelijk geen idee hoe een vuurwapen als afschrikmiddel effectief kan zijn. Je redeneert vanuit fictie, imo.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 22:38:28 #30
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193427417
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Aah, gezellig. Een burgeroorlog.
Ik snap best dat jij wil dat men geen tegenstand biedt in deze marxistische revolutiepoging.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:39:48 #31
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193427461
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prachtige de-escalatie hoor. Echt, hoe helpt zo'n bericht?
Ik snap best dat jij wil dat men geen tegenstand biedt in deze marxistische revolutiepoging.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:39:50 #32
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427464
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prachtige de-escalatie hoor. Echt, hoe helpt zo'n bericht?
Stel dat jij in wil inbreken en je hebt de keuze uit twee huizen. Een huis waarvan je zeker weet dat de eigenaar vuurwapens bezit en een ander huis waarvan je weet dat dat de eigenaar een pacifist is. Welk van de twee huizen prefereer jij om je slag te slaan?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427539
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij hebt werkelijk geen idee hoe een vuurwapen als afschrikmiddel effectief kan zijn. Je redeneert vanuit fictie, imo.
Plunderaars en inbrekers mogen wat mij betreft zonder pardon neergeschoten worden hoor. Zeker in dit soort omstandigheden kan ik me heel goed voorstellen dat je een wapen wil om je te verdedigen. Alleen op een normale dag, als er geen rellen gaande zijn, vertrouw ik een gemiddeld mens niet om verantwoord met een wapen om te gaan. Ik durf wel te beweren dat toch zeker 70% van de wapeneigenaren in de VS weinig tot geen training heeft, of zich niet aan die training houdt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193427547
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Lees anders even wat ze twittert. Ze zegt dat haar kinderen blanken gaan vervangen.
Ja, daarom schreef ik ook dat het een debiel wijf is. Waarom wil jij het koppelen aan haar joodse achtergrond? Leg mij dat eens uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193427572
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Stel dat jij in wil inbreken en je hebt de keuze uit twee huizen. Een huis waarvan je zeker weet dat de eigenaar vuurwapens bezit en een ander huis waarvan je weet dat dat de eigenaar een pacifist is. Welk van de twee huizen prefereer jij om je slag te slaan?
Het is te gevaarlijk man iedereen een vuurwapen.
West-Melanesia
  maandag 1 juni 2020 @ 22:43:23 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193427573
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Stel dat jij in wil inbreken en je hebt de keuze uit twee huizen. Een huis waarvan je zeker weet dat de eigenaar vuurwapens bezit en een ander huis waarvan je weet dat dat de eigenaar een pacifist is. Welk van de twee huizen prefereer jij om je slag te slaan?
Waarom citeer je mijn bericht wanneer je reactie erop niks met de inhoud ervan te maken heeft?
Huilen dan.
pi_193427581
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, daarom schreef ik ook dat het een debiel wijf is. Waarom wil jij het koppelen aan haar joodse achtergrond? Leg mij dat eens uit.
Nee Koos. Leuk geprobeerd ;)
Land of the free. Home of the brave.
pi_193427609
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

En ik denk dat jij heel gretig hoopt op dood en verderf (in overdrachtelijke zin), maar ik vermoed dat je erg teleurgesteld gaat worden.
Ik hoop dat ik ernaast zit, tuurlijk. Maar met de oplopende werkloosheid, de al bestaande armoede en uitzichtloosheid van de burgers hebben landen vaker in beweging gebracht.

Hoe zie jij dit dan? Jij denkt dat over 6 maanden iedereen weer vrolijk aan het werk is en weer een gelukkig bestaan heeft?
pi_193427644
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij hebt werkelijk geen idee hoe een vuurwapen als afschrikmiddel effectief kan zijn. Je redeneert vanuit fictie, imo.
Haha. Daar gaat het niet om.

Het is gewoon niet verstandig om deze dingen te roepen als een land uit elkaar valt.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:45:45 #40
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427650
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Plunderaars en inbrekers mogen wat mij betreft zonder pardon neergeschoten worden hoor. Zeker in dit soort omstandigheden kan ik me heel goed voorstellen dat je een wapen wil om je te verdedigen. Alleen op een normale dag, als er geen rellen gaande zijn, vertrouw ik een gemiddeld mens niet om verantwoord met een wapen om te gaan. Ik durf wel te beweren dat toch zeker 70% van de wapeneigenaren in de VS weinig tot geen training heeft, of zich niet aan die training houdt.
Ik weet wat jouw standpunt is en het laat zich ook blijken dat je er daardoor weinig vanaf weet. Als mensen besluiten een wapen aan te schaffen gaan ze er in de meeste gevallen ook mee schieten op de diverse schietbanen die in de Verenigde Staten te vinden zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427663
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee Koos. Leuk geprobeerd ;)
Ik schrijf dat het een debiel wijf is. Niemand beticht mij vervolgens van antisemitisme.

Maar jij slikte naar eigen zeggen je woorden in omdat je anders voor antisemiet werd versleten.

Waarom is dat?

Geheugensteuntje:

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zou hier best op in willen gaan maar dan krijg ik weer een hoop users die over anti semitisme beginnen over me heen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193427672
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik snap best dat jij wil dat men geen tegenstand biedt in deze marxistische revolutiepoging.
Dat snap ik wel. Maar geef niet een vrijbrief om te gaan schieten, is gewoon gezien de omstandigheden niet heel verstandig. Mensen schieten toch wel als er iemand in de tuin staat, zo fucked up is dat land.
pi_193427677
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik ernaast zit, tuurlijk. Maar met de oplopende werkloosheid, de al bestaande armoede en uitzichtloosheid van de burgers hebben landen vaker in beweging gebracht.

Hoe zie jij dit dan? Jij denkt dat over 6 maanden iedereen weer vrolijk aan het werk is en weer een gelukkig bestaan heeft?
Ik denk dat Corona, plus de nasleep, plus dit soort incidenten gaan zorgen voor een harde reset van bepaalde delen van Amerikaanse cultuur. Als dit allemaal achter de rug is denk ik dat de VS een stukje socialistischer is geworden.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:48:15 #44
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427706
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom citeer je mijn bericht wanneer je reactie erop niks met de inhoud ervan te maken heeft?
Dit heeft er alles mee te maken. Het signaal dat de politieman aangeeft, is de desbetreffende woongemeenschap mensen veerwapens hebben en dat het plunderen niet een gemakkelijke buit zal zijn; aka afschrikmiddel.
Een beetje jammer dat ik dit op kleuterniveau moet uitleggen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 22:48:31 #45
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427714
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Het is te gevaarlijk man iedereen een vuurwapen.
Whatever
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427727
Lopen echt fucking veel mensen bij die mars in New York.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:49:21 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193427733
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet wat jouw standpunt is en het laat zich ook blijken dat je er daardoor weinig vanaf weet. Als mensen besluiten een wapen aan te schaffen gaan ze er in de meeste gevallen ook mee schieten op de diverse schietbanen die in de Verenigde Staten te vinden zijn.
En dan maar hopen dat, nadat ze de technische aspecten van dat schieten onder de knie hebben, ze verstandig genoeg zijn om ermee om te gaan.

Dat blijkt vaak wel een dingetje, zelfs onder oud-politieagenten :X .
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:49:36 #48
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427744
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:45 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Haha. Daar gaat het niet om.

Het is gewoon niet verstandig om deze dingen te roepen als een land uit elkaar valt.
Het land valt niet uit elkaar en het is heel verstandig om op de een of andere manier weer naar law en order over te gaan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427749
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prachtige de-escalatie hoor. Echt, hoe helpt zo'n bericht?
Hij geeft een krachtig signaal af dat relschoppers niet welkom zijn in zijn district.
Ook heeft hij sympathie voor de woede rondom de dood van Floyd en spreekt hij zijn afschuw uit.
Prima gesproken door deze Sherriff, men moet paal en perk stellen aan deze toestanden.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:50:09 #50
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193427764
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:46 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Maar geef niet een vrijbrief om te gaan schieten, is gewoon gezien de omstandigheden niet heel verstandig. Mensen schieten toch wel als er iemand in de tuin staat, zo fucked up is dat land.
Fuck zelfverdediging, toch?
  maandag 1 juni 2020 @ 22:50:41 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193427777
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Lopen echt fucking veel mensen bij die mars in New York.
En, zijn dat allemaal plunderaars en relschoppers zoals een aantal users hier ons graag laat geloven?
Huilen dan.
pi_193427799
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Fuck zelfverdediging, toch?
Nee man.
pi_193427811
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het land valt niet uit elkaar en het is heel verstandig om op de een of andere manier weer naar law en order over te gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 juni 2020 @ 22:52:04 #54
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193427812
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het land valt niet uit elkaar en het is heel verstandig om op de een of andere manier weer naar law en order over te gaan.
Klopt. Het is al een derdewereldland. Dan is er ook niet zoveel meer over om uit elkaar te vallen.
pi_193427813
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En, zijn dat allemaal plunderaars en relschoppers zoals een aantal users hier ons graag laat geloven?
Nuh gaat allemaal vreedzaam. De aanstichters van het geweld zijn doorgaans niet zo actief in hun eigen steden.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193427814
In deze tijd van crisis. Zouden burgers de mogelijkheid moeten hebben tot betere bescherming. Vuurwapens zijn leuk, maar de potentiële inbreker loopt ook met een vuurwapen en dan heb je ook nog eens demonstranten die huizen in de fik steken.

Misschien dat huiseigenaren, tijdelijk, zwaardere wapens moge aanschaffen. Zoals granaten en C4
  maandag 1 juni 2020 @ 22:52:13 #57
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427816
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat, nadat ze de technische aspecten van dat schieten onder de knie hebben, ze verstandig genoeg zijn om ermee om te gaan.

Dat blijkt vaak wel een dingetje, zelfs onder oud-politieagenten :X .
Een plunderaars kunnen ook door het glas vallen, een slagaderlijke bloeding krijgen en dood gaan.
Nogmaals als mensen een vuurwapen kopen, gaan ze er meestal ook mee schieten op de diverse schietbanen die overal in de Verenigde Staten te vinden zijn. Jij hebt werkelijk geen idee, omdat je niets van vuurwapens wil hebben of er bang voor bent ofzo.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427837
Die scanner gaat wel los op die stream.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:53:08 #59
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427841
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En, zijn dat allemaal plunderaars en relschoppers zoals een aantal users hier ons graag laat geloven?
Nee, het zijn de afgelopen dagen allemaal "vreedzame demonstranten" of Russen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427846
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

Whatever
Het is gewoon zo. Er gebeuren zoveel rare dingen daar. Gasten die met een machinegeweer op de menigte schieten, depressieve studenten die op scholen een bloedbad aanrichten, kleuter die zijn zusje door het hoofd schiet omdat papa zijn gun had laten rondslingeren. Al de gangs die je daar hebt, kogels die je in de supermarkt kan kopen ik vind het niet normaal.
West-Melanesia
  maandag 1 juni 2020 @ 22:53:21 #61
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193427848
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een plunderaars kunnen ook door het glas vallen, een slagaderlijke bloeding krijgen en dood gaan.
Nogmaals als mensen een vuurwapen kopen, gaan ze er meestal ook mee schieten op de diverse schietbanen die overal in de Verenigde Staten te vinden zijn.
De praktijk leert inderdaad wel dat dat heel gunstig uitpakt voor de VS. Of wacht...
pi_193427855
Goed. Ik ben er weer vandoor.

Dellipder, op welke uren ben je hier niet te vinden?
  maandag 1 juni 2020 @ 22:53:33 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427856
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:52 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Klopt. Het is al een derdewereldland. Dan is er ook niet zoveel meer over om uit elkaar te vallen.
Whatever
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427869
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een plunderaars kunnen ook door het glas vallen, een slagaderlijke bloeding krijgen en dood gaan.
Nogmaals als mensen een vuurwapen kopen, gaan ze er meestal ook mee schieten op de diverse schietbanen die overal in de Verenigde Staten te vinden zijn. Jij hebt werkelijk geen idee, omdat je niets van vuurwapens wil hebben of er bang voor bent ofzo.
En dat is goed voor de economie.
Amerikaanse wapenfabrikanten zien omzet stijgen en ook de schietbanen en -verenigingen zien meer omzet. Iedereen blij
pi_193427871
Daar gaan we, ze gaan er van door
  maandag 1 juni 2020 @ 22:54:20 #66
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427878
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 22:54:30 #67
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193427881
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, het zijn de afgelopen dagen allemaal "vreedzame demonstranten" of Russen.
Beide, natuurlijk. Geen idee wat de verhoudingen zijn maar dat de demonstranten en plunderaars hetzelfde zijn is nogal onzinnig.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:55:02 #68
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427894
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En dat is goed voor de economie.
Amerikaanse wapenfabrikanten zien omzet stijgen en ook de schietbanen en -verenigingen zien meer omzet. Iedereen blij
Afgelopen mei was er een grote spike in aanschaf inderdaad.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427902
quote:
Mwoah, geef mij maar NWA.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 juni 2020 @ 22:55:33 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193427907
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een plunderaars kunnen ook door het glas vallen, een slagaderlijke bloeding krijgen en dood gaan.
Nogmaals als mensen een vuurwapen kopen, gaan ze er meestal ook mee schieten op de diverse schietbanen die overal in de Verenigde Staten te vinden zijn. Jij hebt werkelijk geen idee, omdat je niets van vuurwapens wil hebben of er bang voor bent ofzo.
Of ik er bang van ben is nogal afhankelijk van wie zo'n ding in z'n klauwen heeft. Ik heb mezelf een aantal keer prima vermaakt op een schietbaan, maar ik zou niet graag in een omgeving rondlopen waar elke idioot en z'n oma een shotgun bezit.

Verder krijg ik het idee dat je m'n punt een beetje mist.
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:56:06 #71
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193427925
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Beide, natuurlijk. Geen idee wat de verhoudingen zijn maar dat de demonstranten en plunderaars hetzelfde zijn is nogal onzinnig.
Je hebt vreedzame demonstranten, Antifa-achtige elementen en buitenlandse agitatoren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193427935
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat, nadat ze de technische aspecten van dat schieten onder de knie hebben, ze verstandig genoeg zijn om ermee om te gaan.

Dat blijkt vaak wel een dingetje, zelfs onder oud-politieagenten :X .
Zo moeilijk is het niet om een wapen te hanteren. Met een beetje discipline en wat schietlessen moet je makkelijk in staat zijn om jezelf met een wapen te verdedigen.
Maar wat vooral belangrijk is is de afschrikwekkende werking van een wapen, ik merk op al die video’s op Twitter waar men bewapend is het plunderen en kopschoppen meteen verdwijnt.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:00:17 #73
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428023
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je hebt vreedzame demonstranten, Antifa-achtige elementen en buitenlandse agitatoren.
Je vergeet white supremacists en rechtsextremisten.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:01:05 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428045
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je hebt vreedzame demonstranten, Antifa-achtige elementen en buitenlandse agitatoren.
Het is wel frappant dat er meer rechts-extremistische onruststokers opgepakt zijn dan links-extremistische onruststokers, waarvan er van die laatste groep volgens sommigen hier bijzonder veel rondlopen. In werkelijkheid gaat het in beide gevallen om geneuzel in de marge natuurlijk.
Huilen dan.
pi_193428049
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je vergeet white supremacists en rechtsextremisten.
Zijn die hier bij betrokken? Je zou verwachten dat die dan met de BLM demonstranten op de vuist gaan, maar het lijkt voornamelijke BLM tegen politie.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193428104
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je vergeet white supremacists en rechtsextremisten.
Nou ja, "vergeet".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juni 2020 @ 23:05:09 #77
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428129
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:00 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je vergeet white supremacists en rechtsextremisten.
Nee, die ben ik niet vergeten. Ik baseer me op de uitspraken van Justitie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:05:39 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428144
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:05 schreef dellipder het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee, die ben ik niet vergeten. Ik baseer me op de uitspraken van Justitie.
Grappig dan, dat er wel een tiental opgepakt is inmiddels. Nu met deze kennis, ga je ze in het vervolg niet meer vergeten te noemen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Isdatzo op 01-06-2020 23:10:44 ]
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:06:08 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zijn die hier bij betrokken? Je zou verwachten dat die dan met de BLM demonstranten op de vuist gaan, maar het lijkt voornamelijke BLM tegen politie.
Dit zou logica zijn als er niet volledig uit de bocht gespind moet worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:07:44 #80
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428177
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zijn die hier bij betrokken? Je zou verwachten dat die dan met de BLM demonstranten op de vuist gaan, maar het lijkt voornamelijke BLM tegen politie.
Zie de post van Isdatzo.
pi_193428200
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Grappig dan, dat er wel een tiental opgepakt is inmiddels.
Nou ja, "justitie" is bij monde van Barr natuurlijk ook gewoon een politiek verlengstuk van de regering geworden. Het is te hopen dat een volgende regering dat nog weer enigszins weet te herstellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juni 2020 @ 23:09:11 #82
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428211
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:05 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, die ben ik niet vergeten. Ik baseer me op de uitspraken van Justitie.
Nogal selectief kennelijk, want inmiddels is ook gebleken dat die partijen er bij betrokken zijn. Die noem je, gemakshalve, niet op. Dat zegt genoeg over je agenda.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:10:03 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, "justitie" is bij monde van Barr natuurlijk ook gewoon een politiek verlengstuk van de regering geworden. Het is te hopen dat een volgende regering dat nog weer enigszins weet te herstellen.
Tuurlijk, want Barr opereert in feite gewoon als de persoonlijk advocaat van Trump maar hier heb ik het in BNW al met dellipder over gehad.
Huilen dan.
pi_193428258
Zou de economische ramp deze protesten wellicht aanzwellen? De economie is kapot en alles lijkt in elkaar te storten. Weinig meer te verliezen.

Hoelang nog voordat de elite door de straten worden gesleept?
pi_193428283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:11 schreef Confetti het volgende:
Zou de economische ramp deze protesten wellicht aanzwellen? De economie is kapot en alles lijkt in elkaar te storten. Weinig meer te verliezen.

Hoelang nog voordat de elite door de straten worden gesleept?
Die mensen hebben inderdaad niets meer te verliezen. Dat is heel snel duidelijk geworden.
pi_193428305
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prachtige de-escalatie hoor. Echt, hoe helpt zo'n bericht?
Ik zou ook schieten. Opdonderen bij mn huis en mn familie.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:13:39 #87
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428311
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tuurlijk, want Barr opereert in feite gewoon als de persoonlijk advocaat van Trump maar hier heb ik het in BNW al met dellipder over gehad.
En toen heb ik al gesteld dat dit domme praat is , want Barr is het hoofd van een organisatie van bijna 100.000 man. Het niet zo dat hij alles eigenhandig micromanagt en volledig autonoom tot een bepaald conclusie komt. Echt weer gedacht uit fictie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:15:20 #88
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428343
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nogal selectief kennelijk, want inmiddels is ook gebleken dat die partijen er bij betrokken zijn. Die noem je, gemakshalve, niet op. Dat zegt genoeg over je agenda.
Niet volgens Justitie. Ik heb wel wat onbevestigde berichten voorbij zien komen, maar de AG was glashelder welke krachten achter de rellen zitten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:15:26 #89
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193428346
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, "justitie" is bij monde van Barr natuurlijk ook gewoon een politiek verlengstuk van de regering geworden. Het is te hopen dat een volgende regering dat nog weer enigszins weet te herstellen.
Ah ja, jij wil dus terug naar het bespioneren van politieke tegenstanders. Je laat je ware kleuren zien mijn beste.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:16:53 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428379
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

En toen heb ik al gesteld dat dit domme praat is , want Barr is het hoofd van een organisatie van bijna 100.000 man. Het niet zo dat hij alles eigenhandig micromanagt en volledig autonoom tot een bepaald conclusie komt. Echt weer gedacht uit fictie.
Mooie stropop. Wie heeft het over alles? Alleen de voor hem belangrijke zaken micromanaget hij zelf natuurlijk, zoals het vervangen van aanklagers die hem niet bevallen door zijn vriendjes. Maar goed, in dit topic niet zo heel relevant verder.
Huilen dan.
pi_193428385
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ah ja, jij wil dus terug naar het bespioneren van politieke tegenstanders. Je laat je ware kleuren zien mijn beste.
Huh, verklaar je nader graag.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:18:17 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_193428403
Trump overweegt vol Erdogan te gaan.

quote:
Trump considering a move to invoke Insurrection Act

It would be the first time the act to deploy U.S. troops was invoked since the 1992 Rodney King protests.
Verder:
https://www.nbcnews.com/p(...)rection-act-n1221326

Nou, dan kunnen die second amendment mensen eindelijk de wapens oppakken om hun tirannieke overheid die het leger inzet tegen te gaan!

Nee? Wat zeg je? 2A is een farce alleen maar omhoog gehouden door mensen die zelf fascistoide neigingen hebben? Okay.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193428433
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:17 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Huh, verklaar je nader graag.
Niet te veel voeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 23:20:10 #94
236264 crew  capricia
pi_193428443
In Philly worden er nu toch wel heel veel gearresteerd.
Op de stream. Bij die brug op de weg.
Definitely not CIA
pi_193428444
Zijn er alweer wat nieuwe rellen? #dtv
pi_193428450
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:20 schreef capricia het volgende:
In Philly worden er nu toch wel heel veel gearresteerd.
Op de stream. Bij die brug op de weg.
Op kenteken plunderen. _O_
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 23:21:14 #97
236264 crew  capricia
pi_193428462
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er alweer wat nieuwe rellen? #dtv

Lijken wel beelden uit zuid Amerika. El Salvador ofzo.
Definitely not CIA
  maandag 1 juni 2020 @ 23:21:15 #98
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428463
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Niet volgens Justitie. Ik heb wel wat onbevestigde berichten voorbij zien komen, maar de AG was glashelder welke krachten achter de rellen zitten.
quote:
The Minnesota state corrections department said on Sunday that white supremacists were thought to be attending demonstrations in the Twin Cities of Minneapolis and St. Paul, and making chaos.

“They’re agitators,” said Department of Corrections Commissioner Paul Schnell on those who have caused destruction during demonstrations.

Mr Schnell added that authorities were moving to break up demonstrations so that outside “agitators” could not create chaos.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:21:45 #99
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428466
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooie stropop. Wie heeft het over alles? Alleen de voor hem belangrijke zaken micromanaget hij zelf natuurlijk, zoals het vervangen van aanklagers die hem niet bevallen door zijn vriendjes. Maar goed, in dit topic niet zo heel relevant verder.
Dit is inderdaad wel een úbertrieste opmerking, inderdaad. Een emotiefart, eigenlijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193428469
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:17 schreef wokkelfok het volgende:

[..]

Huh, verklaar je nader graag.
In bepaalde kringen heerst het idee dat evil Obama de Trump-campagne heeft bespioneerd. Dat Obama vervolgens niets met de verzamelde informatie heeft gedaan en toestond dat kort voor de verkiezingen een onderzoek naar Clinton werd heropend waardoor de winkansen van Trump aanzienlijk werden vergroot, wordt voor het gemak even vergeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193428475
Absoluut.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:11 schreef Confetti het volgende:
Zou de economische ramp deze protesten wellicht aanzwellen? De economie is kapot en alles lijkt in elkaar te storten. Weinig meer te verliezen.

Hoelang nog voordat de elite door de straten worden gesleept?
Absoluut. Net zoals de Arabische lente sterk beïnvloed is door hoge graanprijzen en daardoor duur brood. Dan begint het volk te morren. De Corona-economische crisis speelt zeker mee.

In Amerika de combi van racisme, onderlaag van de bevolking die al weinig had en nu is ontslagen, lage sociale mobiliteit (weinig kansen tot verbetering van je leven).

Dit incident met floyd is de zoveelste, maar nu op een moment waarop veel samen komt. Het lont in het kruitvat.
Whatever...
  maandag 1 juni 2020 @ 23:22:27 #103
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428478
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

[..]

Precies daarover heb ik het.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:23:12 #104
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428488
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Precies daarover heb ik het.
Daar kun je toch echt uit afleiden dat er meerdere kanten van het hoefijzer aanwezig lijken te zijn. Maar goed, paarlen voor de zwijnen natuurlijk, laten we het maar alleen over links hebben.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:24:23 #105
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_193428507
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:20 schreef capricia het volgende:
In Philly worden er nu toch wel heel veel gearresteerd.
Op de stream. Bij die brug op de weg.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:27:48 #106
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428554
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Daar kun je toch echt uit afleiden dat er meerdere kanten van het hoefijzer aanwezig lijken te zijn. Maar goed, paarlen voor de zwijnen natuurlijk, laten we het maar alleen over links hebben.
Dit was niet bevestigd , hè!



bron

Wat jij wilt concluderen moet je helemaal zelf weten. Ik houd me aan de feiten zoals ik ze meekrijg.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 23:29:00 #107
236264 crew  capricia
pi_193428575
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Top van je!

En die rand wordt helemaal volgelegd met arrestanten.
Definitely not CIA
  maandag 1 juni 2020 @ 23:29:05 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428578
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit was niet bevestigd , hè!

[ afbeelding ]

bron

Wat jij wilt concluderen moet je helemaal zelf weten. Ik houd me aan de feiten zoals ik ze meekrijg.
https://coloradotimesreco(...)day-night-protest/24

Ik neem aan dat je bekend bent met de term Boogaloo?
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:29:35 #109
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428587
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit was niet bevestigd , hè!

[ afbeelding ]

bron

Wat jij wilt concluderen moet je helemaal zelf weten. Ik houd me aan de feiten zoals ik ze meekrijg.
https://www.bellingcat.co(...)-not-what-you-think/
  maandag 1 juni 2020 @ 23:30:12 #110
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428601
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:31:36 #111
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_193428625
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Top van je!

En die rand wordt helemaal volgelegd met arrestanten.
Ah, dat vroeg ik me al af, viel er net in.

Deze is van die andere stream, witte bus worden ze mee afgevoerd?

Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_193428632
Grote groep weer op straat
pi_193428635
CNN meldt dat 'active duty'militairen worden ingezet.

Dat is een staat van beleg en nog een hele stap verder dan de inzet van de national guard.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:33:07 #114
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428646
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

https://coloradotimesreco(...)day-night-protest/24

Ik neem aan dat je bekend bent met de term Boogaloo?
Ja, dus? Er zullen wel meer mensen opgepakt worden buiten demonstranten en plunderaars.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 23:33:24 #115
236264 crew  capricia
pi_193428657
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ah, dat vroeg ik me al af, viel er net in.

Deze is van die andere stream, witte bus worden ze mee afgevoerd?

[ afbeelding ]
Ik tel ongeveer 35 mensen. Nu.
Definitely not CIA
pi_193428701
Beetje veel politieauto’s :P
  maandag 1 juni 2020 @ 23:36:16 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428705
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, dus? Er zullen wel meer mensen opgepakt worden buiten demonstranten en plunderaars.
Ja dus? Nou, dit:

quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nu met deze kennis, ga je ze in het vervolg niet meer vergeten te noemen?
Huilen dan.
pi_193428709
SWATGoden.
pi_193428738
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:36 schreef Zipportal het volgende:
SWATGoden.
Nog een keer dan:

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 juni 2020 @ 23:38:42 #120
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193428739
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dus? Nou, dit:
[..]

Goed voorbeeld doet volgen.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 23:38:52 #121
236264 crew  capricia
pi_193428744
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ah, dat vroeg ik me al af, viel er net in.

Deze is van die andere stream, witte bus worden ze mee afgevoerd?

[ afbeelding ]

Net lagen ze allemaal op hun buik over die rand.
Definitely not CIA
  maandag 1 juni 2020 @ 23:40:33 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428765
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:36 schreef Isdatzo het volgende:

Gozer. Ondanks de rellen en het plunderen gaat de misdaad door. Zo zijn er nog steeds crime passionels, huiselijk geweld, criminele afrekeningen. En deze voorbeelden zijn allemaal niet gerelateerd aan de rellen in de context van George Floyd. Nogmaals ik ga af op bevestigde informatie van Justitie.

Een beetje jammer dat ik dit in Jip- en Janneketaal moet uitleggen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:41:51 #123
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428781
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gozer. Ondanks de rellen en het plunderen gaat de misdaad door.
Dit gaat echter niet over misdaad an sich maar over welke partijen er zoal aanwezig zijn bij deze rellen. Jij noemt echter niet beide kanten, maar slechts één kant van het hoefijzer. Dat is nogal hypocriet en veelzeggend m.b.t. je agenda.
pi_193428791
Wat zijn de betere livestreams momenteel?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 1 juni 2020 @ 23:42:56 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428799
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gozer. Ondanks de rellen en het plunderen gaat de misdaad door. Zo zijn er nog steeds crime passionels, huiselijk geweld, criminele afrekeningen. En deze voorbeelden zijn allemaal niet gerelateerd aan de rellen in de context van George Floyd. Nogmaals ik ga af op bevestigde informatie van Justitie.

Een beetje jammer dat ik dit in Jip- en Janneketaal moet uitleggen.
Het argument waarvan je wist dat het zou komen. Wat is er nodig om voor jou aannemelijk te maken dat dit soort figuren zich ook mengen in de chaos?

During a vehicle search near the downtown Denver protest on Friday evening, police officers seized several military-style assault rifles from anti-government gun enthusiasts who call themselves “Boogaloo Bois.”

Hoe. Duidelijk. Wil. Je. Het. Hebben.

Maar nee, Barr - het grote vriendje van Trump bij justitie - heeft alleen de Antifa expliciet genoemd hoor dus laten we het alleen over de Antifa hebben. Over narratieven pushen gesproken...
Huilen dan.
pi_193428868
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef Eufonie het volgende:
Wat zijn de betere livestreams momenteel?
Zijn er niet zoveel nu

pi_193428872
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het argument waarvan je wist dat het zou komen. Wat is er nodig om voor jou aannemelijk te maken dat dit soort figuren zich ook mengen in de chaos?

During a vehicle search near the downtown Denver protest on Friday evening, police officers seized several military-style assault rifles from anti-government gun enthusiasts who call themselves “Boogaloo Bois.”

Hoe. Duidelijk. Wil. Je. Het. Hebben.

Maar nee, Barr - het grote vriendje van Trump bij justitie - heeft alleen de Antifa expliciet genoemd hoor dus laten we het alleen over de Antifa hebben.
Het agendaatje is zo pijnlijk duidelijk dat het allemaal erg moeilijk serieus te nemen is. Deze kwestie moedwillig proberen te versmallen tot een vermeende issue met geweld van extreemlinkse personen is een schattig praatpuntje, maar er speelt hier een veel bredere maatschappelijke kwestie natuurlijk. Die kwestie is echter iets waar deze president niet mee om kan gaan, dus dan moet je hem maar weer proberen weg te moffelen zodat je de law and order man kunt uithangen, terwijl het hele probleem hier nu juist ongebreidelde "law and order" is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juni 2020 @ 23:48:39 #128
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428877
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het argument waarvan je wist dat het zou komen. Wat is er nodig om voor jou aannemelijk te maken dat dit soort figuren zich ook mengen in de chaos?

During a vehicle search near the downtown Denver protest on Friday evening, police officers seized several military-style assault rifles from anti-government gun enthusiasts who call themselves “Boogaloo Bois.”

Hoe. Duidelijk. Wil. Je. Het. Hebben.
Ik heb het bericht beter gelezen. Ik heb gezien dat ze deel hebben genomen aan de protesten in Denver. Maar die vallen dus ook onder de vreedzame protesten, ongeacht hun affiliatie en ongeacht dat ze zijn opgepakt. Dit had weer te maken met het vervoer van wapens. Ik denk dat je heel gretig de rellen wil vermengen met white supremacists, maar dat gaat alleen over onbewezen berichten vanuit Minneapolis.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 23:51:59 #129
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:41 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dit gaat echter niet over misdaad an sich maar over welke partijen er zoal aanwezig zijn bij deze rellen. Jij noemt echter niet beide kanten, maar slechts één kant van het hoefijzer. Dat is nogal hypocriet en veelzeggend m.b.t. je agenda.
De beide kanten zijn buitenlandse agitatoren en antifa-achtige elementen/groepen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193428915
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het agendaatje is zo pijnlijk duidelijk dat het allemaal erg moeilijk serieus te nemen is. Deze kwestie moedwillig proberen te versmallen tot een vermeende issue met geweld van extreemlinkse personen is een schattig praatpuntje, maar er speelt hier een veel bredere maatschappelijke kwestie natuurlijk. Die kwestie is echter iets waar deze president niet mee om kan gaan, dus dan moet je hem maar weer proberen weg te moffelen zodat je de law and order man kunt uithangen, terwijl het hele probleem hier nu juist ongebreidelde "law and order" is.
Hoho, gelieve niet teveel inhoud. In deze reeks willen we louter clipjes zien van blanken die worden neergeknuppeld door negers of Antifa'ers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 juni 2020 @ 23:52:35 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193428918
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het bericht beter gelezen. Ik heb gezien dat ze deel hebben genomen aan de protesten in Denver. Maar die vallen dus ook onder vreedzame protesten, ongeacht ze zijn opgepakt. want dit had weer te maken met het vervoer van wapens. Ik denk dat je heel gretig de rellen wil vermengen met white supremacists, maar dat gaat alleen over onbewezen berichten vanuit Minneapolis.
_O- hou op met me.

Zo dan?

Department of Safety Commissioner John Harrington said they are contact-tracing the arrested and added that an investigation is underway about white nationalist groups posting online to encourage their members to use the protests as a cover to create chaos.

He said some of the 40 arrests made in the Twin Cities Friday night were of people linked to white supremacist groups and organized crime.


https://www.courthousenew(...)-supremacist-groups/
Huilen dan.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:53:10 #132
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193428927
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Beide kanten zijn buitenlandse agitatoren en antifa-achtige elementen/groepen.
'Antifa-achtig'. :D

Er zijn verschillende organisaties actief daar. Antifa? Ongetwijfeld. Maar de rechtsextremisten en white supremacists evenzeer.
pi_193428959
quote:
Dank! ^O^
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 1 juni 2020 @ 23:59:49 #134
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193428985
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

_O- hou op met me.

Zo dan?

Department of Safety Commissioner John Harrington said they are contact-tracing the arrested and added that an investigation is underway about white nationalist groups posting online to encourage their members to use the protests as a cover to create chaos.

He said some of the 40 arrests made in the Twin Cities Friday night were of people linked to white supremacist groups and organized crime.


https://www.courthousenew(...)-supremacist-groups/
Maar dit zijn nog steeds berichten die drie dagen geleden vanuit Minnesota kwamen? Die waren ook tegengesproken, dus onbevestigd. Ik ben sceptisch, want de borgtochten werden betaald door celebrities en het is niet logisch dat Chrissy Tiegen en Joe Rogan betalen voor witte nationalisten vrij te laten komen.

Breaking911 twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 09:17:02 MN Dept. Of Public Safety spokesperson: "We've got intel reports that have been confirmed but I cannot say we have confirmed we have cells of white supremacists." reageer retweet
QuickTake twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 10:28:54 Asked whether there were white supremacists causing destruction in the Minneapolis protests Minnesota Gov. Tim Walz said he suspected so, but couldn't confirm.

He also said drug cartels could be trying to take advantage of the chaos https://t.co/I5evTGcH4X reageer retweet


[ Bericht 21% gewijzigd door dellipder op 02-06-2020 00:06:57 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:04:37 #135
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429039
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

_O- hou op met me.

Zo dan?

Department of Safety Commissioner John Harrington said they are contact-tracing the arrested and added that an investigation is underway about white nationalist groups posting online to encourage their members to use the protests as a cover to create chaos.

He said some of the 40 arrests made in the Twin Cities Friday night were of people linked to white supremacist groups and organized crime.


https://www.courthousenew(...)-supremacist-groups/
Die staan daar "Black lives matter!" te scanderen?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:05:08 #136
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_193429046
Dit is toch écht wel bizar zojuist; relschopper is letterlijk omringd door vijf politiemensen maar weet toch te ontkomen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat een te hoge BMI de politie er aardig in de weg zit. Was hier te zien:
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:07:10 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429069
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar dit zijn nog steeds berichten die drie dagen geleden vanuit Minnesota kwamen? Die waren ook tegengesproken, dus onbevestigd. Ik ben sceptisch, want de borgtochten werden betaald door celebrities en het is niet logisch dat Chrissy Tiegen en Joe Rogan betalen voor witte nationalisten vrij te laten komen.
En evenmin willen die betalen voor eventuele Antifa-relschoppers hè. Zoals ik eerder al zei: de invloed vanuit zowel de antifa-hoek als de white supremacist-hoek lijkt tot op heden (gelukkig) marginaal te zijn.

Voor zover ik weet zijn voor de invloed van de Antifa ook geen harde bewijzen*, dus in die zin net zo onbevestigd. Waarom daar wél op blijven hameren? Omdat TrumpBarr ze genoemd heeft?

*Wel (sterke) aanwijzingen, net als voor rechts-extremistische invloeden.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:12:14 #138
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429123
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En evenmin willen die betalen voor eventuele Antifa-relschoppers hè. Zoals ik eerder al zei: de invloed vanuit zowel de antifa-hoek als de white supremacist-hoek lijkt tot op heden (gelukkig) marginaal te zijn.

Voor zover ik weet zijn voor de invloed van de Antifa ook geen harde bewijzen*, dus in die zin net zo onbevestigd. Waarom daar wél op blijven hameren? Omdat TrumpBarr ze genoemd heeft?

*Wel (sterke) aanwijzingen, net als voor rechts-extremistische invloeden.
Het bericht is van Reddit verwijderd, lijkt dus niet waar te zijn
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:12:36 #139
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429125
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En evenmin willen die betalen voor eventuele Antifa-relschoppers hè. Zoals ik eerder al zei: de invloed vanuit zowel de antifa-hoek als de white supremacist-hoek lijkt tot op heden (gelukkig) marginaal te zijn.

Voor zover ik weet zijn voor de invloed van de Antifa ook geen harde bewijzen*, dus in die zin net zo onbevestigd. Waarom daar wél op blijven hameren? Omdat TrumpBarr ze genoemd heeft?

*Wel (sterke) aanwijzingen, net als voor rechts-extremistische invloeden.
Dit heb ik al gezegd, omdat "far-left extremists groups using Antifa-like tactics" bevestigd is door Justitie.


Het is ook niet logisch dat Antifa of BLM white supremacist niet opmerken tijdens de rellen. Er zullen toch ergens wel contactpunten worden gemaakt als deze gasten oproer willen veroorzaken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:15:54 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429153
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit heb ik al gezegd, omdat "far-left extremists groups using Antifa-like tactics" bevestigd is door Justitie.

"it appears"

Letterlijke woorden. Maar het past wel goed binnen het narratief, vind je niet?
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:18:49 #141
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429186
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

"it appears"

Letterlijke woorden.
En het "appears" dat witte nationalisten in deze perso niet zijn genoemd en alleen maar vanuit Minnesota.
quote:
Maar het past wel goed binnen het narratief, vind je niet?
Je hebt naar de perso geluisterd en dan kun je niet beweren dat hierover enige twijfel is. Het wordt tot achter de komma precies uitgelegd waarover het hier gaat.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:24:04 #142
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429242
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

En het "appears" dat witte nationalisten in deze perso niet zijn genoemd en alleen maar vanuit Minnesota.
Er zijn op verschillende kanalen al aankondigingen en oproepen verschenen vanuit die hoek om daar ten tonele te verschijnen en getuigenverklaringen die melden dat ze white supremacists hebben gezien daar. Maar goed, dat past natuurlijk niet in het narratief.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:24:08 #143
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429243
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En evenmin willen die betalen voor eventuele Antifa-relschoppers hè. Zoals ik eerder al zei: de invloed vanuit zowel de antifa-hoek als de white supremacist-hoek lijkt tot op heden (gelukkig) marginaal te zijn.

Voor zover ik weet zijn voor de invloed van de Antifa ook geen harde bewijzen*, dus in die zin net zo onbevestigd. Waarom daar wél op blijven hameren? Omdat TrumpBarr ze genoemd heeft?

*Wel (sterke) aanwijzingen, net als voor rechts-extremistische invloeden.
Ah, daar komt die weer,

Plichtmatig word extreem-rechts een stukje van de schuld toebedeeld, maar met al die filmpjes en tweets die ik de afgelopen dagen heb gezien heb ik er niks van vernomen,

En natuurlijk grijpen we dan voor de zoveelste keer weer terug op die inderdaad totaal niet bewezen berichten van 3 dagen geleden,

De hand van antifa, incl. filmpjes van organizers die mensen als scout op de fiets weg sturen, conform wat ook andere LEO's aldaar hebben opgemerkt, dat er scouts worden gestuurd - het georganiseerd is,- is zichtbaar,

Maar de invloed van links word weer eens gedownplayed, en rechts krijgt het gewoon ff aangesmeerd.

Ow, en nu ik je hier weer op wijs gaan we weer de plaat opzetten "dat de rellen eigenlijk maar secundair zijn, en afleiden van waar het om gaat"?

Je word ook inderdaad wel voorspelbaar als je hier dagen aan een dezelfde stokpaardjes zit te bereiden ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_193429266
Nu live @ cnn Trump statement
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:27:13 #145
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429272
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ah, daar komt die weer,

Plichtmatig word extreem-rechts een stukje van de schuld toebedeeld, maar met al die filmpjes en tweets die ik de afgelopen dagen heb gezien heb ik er niks van vernomen,

En natuurlijk grijpen we dan voor de zoveelste keer weer terug op die inderdaad totaal niet bewezen berichten van 3 dagen geleden,

De hand van antifa, incl. filmpjes van organizers die mensen als scout op de fiets weg sturen, conform wat ook andere LEO's aldaar hebben opgemerkt, dat er scouts worden gestuurd - het georganiseerd is,- is zichtbaar,

Maar de invloed van links word weer eens gedownplayed, en rechts krijgt het gewoon ff aangesmeerd.

Ow, en nu ik je hier weer op wijs gaan we weer de plaat opzetten "dat de rellen eigenlijk maar secundair zijn, en afleiden van waar het om gaat"?

Je word ook inderdaad wel voorspelbaar als je hier dagen aan een dezelfde stokpaardjes zit te bereiden ;)
Ik lees nergens dat het gedownplayed wordt. Er wordt juist erkend dat er bewegingen van beide zijden aanwezig zijn. Die erkenning komt echter niet vanuit de figuren die hier graag bij hoog en laag volhouden dat het toch echt Antifa is, far-right blijft buiten schot.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:27:28 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429274
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

En het "appears" dat witte nationalisten in deze perso niet zijn genoemd en alleen maar vanuit Minnesota.
Nee, waarom zou dat zijn? Wellicht omdat een deel van die witte nationalisten tot het electoraat van Trump behoort?

quote:
Je hebt naar de perso geluisterd en dan kun je niet beweren dat hierover enige twijfel is. Het wordt tot achter de komma precies uitgelegd waarover het hier gaat.
Zie je niet hoe selectief je bent in de eisen die je stelt aan bewijs? Mij hoef je niet te overtuigen dat er Antifa-elementen zijn die proberen te profiteren van deze chaos hoor.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:29:32 #147
408813 crew  trein2000
pi_193429293
Bij het Witte Huis is beweging van politie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:31:07 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429308
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ah, daar komt die weer,

Plichtmatig word extreem-rechts een stukje van de schuld toebedeeld, maar met al die filmpjes en tweets die ik de afgelopen dagen heb gezien heb ik er niks van vernomen,

En natuurlijk grijpen we dan voor de zoveelste keer weer terug op die inderdaad totaal niet bewezen berichten van 3 dagen geleden,

De hand van antifa, incl. filmpjes van organizers die mensen als scout op de fiets weg sturen, conform wat ook andere LEO's aldaar hebben opgemerkt, dat er scouts worden gestuurd - het georganiseerd is,- is zichtbaar,

Maar de invloed van links word weer eens gedownplayed, en rechts krijgt het gewoon ff aangesmeerd.

Ow, en nu ik je hier weer op wijs gaan we weer de plaat opzetten "dat de rellen eigenlijk maar secundair zijn, en afleiden van waar het om gaat"?

Je word ook inderdaad wel voorspelbaar als je hier dagen aan een dezelfde stokpaardjes zit te bereiden ;)
Die stokpaardjes, smaken die een beetje :9~ ?

Verder herken ik me totaal niet in het beeld dat je schetst. Ik downplay niks, ik wijs alleen op de selectieve blik van een aantal figuren hier.
Huilen dan.
pi_193429323
quote:
George Floyd death homicide, official post-mortem declares

The death of George Floyd, an African-American man who died in police custody, has been declared a homicide following an official post-mortem.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:34:42 #150
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429343
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, waarom zou dat zijn? Wellicht omdat een deel van die witte nationalisten tot het electoraat van Trump behoort?
Dit is je reinste conspiracy theorie. "Wellicht" :') je bent gewoon zomaar wat uit de losse pols aan het raden.

quote:
Zie je niet hoe selectief je bent in de eisen die je stelt aan bewijs? Mij hoef je niet te overtuigen dat er Antifa-elementen zijn die proberen te profiteren van deze chaos hoor.
Je kunt toch beter als uitgangspunt bevestigde informatie hanteren? Er zijn beelden, er is het statement van Justitie, de aanwijzing terroristische organisatie en karakteristieke tactieken die in het verleden ook zijn gehanteerd.
Waar jij het over hebt, gaat alleen maar over berichten die uit Minnesota komen van drie dagen geleden (die ook nog eens zijn tegengesproken). En er is daarover geen update geweest.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429353
uspresstracker twitterde op maandag 01-06-2020 om 17:35:03 To put some perspective on the unprecedented nature of the weekend's attacks on journalists:

At @USPressTracker, we've documented 100-150 press freedom violations in the US per year, for the last 3 years.

We are currently investigating *over 100* FROM JUST THE LAST 3 DAYS. reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:35:59 #152
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429363
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat het gedownplayed wordt. Er wordt juist erkend dat er bewegingen van beide zijden aanwezig zijn.
En terwijl LEO's dus zeggen: hey, dit is georganiseerd, ze zitten de boel op te fokken word dat dus weggezet als:

quote:
de invloed vanuit zowel de antifa-hoek ....lijkt tot op heden (gelukkig) marginaal te zijn.
Maar ik denk dat die invloed dus niet marginaal is maar significant.

En het bewijs van die rechts-extremisten mogen er we er blijkbaar nog steeds bij bedenken ;)

quote:
far-right blijft buiten schot.
Helpt als iemand het aannemelijk maakt.

Nu blijft het overkomen als kleuter gedrag, van mensen die geen verantwoordelijkheid nemen voor de excessen van die zijde waar ze zich mee associeren,

En dan geef je gewoon "de andere kant ook een beetje de schuld" :)
&lt;signature here&gt;.
pi_193429365
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je kunt toch beter als uitgangspunt bevestigde informatie hanteren? Er zijn beelden, er is het statement van Justitie geleden (die ook nog eens zijn tegengesproken). En er is daarover geen update geweest.
Lol, nadat Trump over antifa tweette stond het vast dat Justitie (aka Barr) antifa de schuld zou geven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:38:16 #154
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429383
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:31 schreef Isdatzo het volgende:

ik wijs alleen op de selectieve blik van een aantal figuren hier.
Nee, dat anderen niet meegaan in jou pipe-dream dat extreem-rechts er ook heus echt wel mee te maken heeft, is geen selectieve blik.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:38:26 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lol, nadat Trump over antifa tweette stond het vast dat Justitie (aka Barr) antifa de schuld zou geven.
Er waren vooraf geen aanwijzingen uit de hoeveelheid beeldmateriaal op te maken die iedereen heeft kunnen zien?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:38:28 #156
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

En terwijl LEO's dus zeggen: hey, dit is georganiseerd, ze zitten de boel op te fokken word dat dus weggezet als:
[..]

Maar ik denk dat die invloed dus niet marginaal is maar significant.

En het bewijs van die rechts-extremisten mogen er we er blijkbaar nog steeds bij bedenken ;)
[..]

Helpt als iemand het aannemelijk maakt.

Nu blijft het overkomen als kleuter gedrag, van mensen die geen verantwoordelijkheid nemen voor de excessen van die zijde waar ze zich mee associeren,

En dan geef je gewoon "de andere kant ook een beetje de schuld" :)
Kennelijk heb je een ander topic door zitten lezen of is dat kleine beetje warmte nu al naar je hoofd gestegen waar je van in de war bent geraakt.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:39:16 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429398
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er waren vooraf geen aanwijzingen uit de hoeveelheid beeldmateriaal op te maken die iedereen heeft kunnen zien?
De hoeveelheid Antifa-tekens? Of de veelvuldig voorkomende 'zwarte kleding'?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:40:45 #158
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429416
Witte nationalisten, Black Lives Matter en Antifa die samen optrekken. Dit is echt dikke lariekoek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:41:23 #159
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429423
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]

De hoeveelheid Antifa-tekens? Of de veelvuldig voorkomende 'zwarte kleding'?
Ah, deze had ik ook al een tijdje niet meer gezien.

Namelijk: we doen of antifa niet bestaat.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:42:31 #160
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429437
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ah, deze had ik ook al een tijdje niet meer gezien.

Namelijk: we doen of antifa niet bestaat.
Er is door niemand in dit topic beweerd dat Antifa niet bestaat of daar niet is opgedoken.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:43:11 #161
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429444
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:38 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Kennelijk heb je een ander topic door zitten lezen of is dat kleine beetje warmte nu al naar je hoofd gestegen waar je van in de war bent geraakt.
Jip en Janneke,

De invloeden die er zijn, zijn levengroot, niet marginaal, en van de aanwezigheid van 1 partijen die zogenaamd die invloed uitoefen is gewoon geen gram bewijs.

Is het nu niet te veel woorden, zodat je het snapt? :)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:44:23 #162
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:42 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er is door niemand in dit topic beweerd dat Antifa niet bestaat of daar niet is opgedoken.
Waarom kom je dan met:

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]

De hoeveelheid Antifa-tekens? Of de veelvuldig voorkomende 'zwarte kleding'?
Als iemand dat als voorbeeld geeft van dat ze wel degelijk rondlopen? :)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:44:27 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429457
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is je reinste conspiracy theorie. "Wellicht" :') je bent gewoon zomaar wat uit de losse pols aan het raden.
Natuurlijk is dat speculatie, maar dat is jou ook niet vreemd. Je kan jezelf in elk geval afvragen dat mochten er rechts-extremistische invloeden aanwezig zijn, zijn er redenen voor Barr om dat niet expliciet te benoemen?
quote:
[..]

Je kunt toch beter als uitgangspunt bevestigde informatie hanteren? Er zijn beelden,
er is het statement van Justitie, de aanwijzing terroristische organisatie en karakteristieke tactieken die in het verleden ook zijn gehanteerd.
Ja, bijzonder aannemelijk. Feitelijk bewezen? Mwa.

Nogmaals:

quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:

Zie je niet hoe selectief je bent in de eisen die je stelt aan bewijs? Mij hoef je niet te overtuigen dat er Antifa-elementen zijn die proberen te profiteren van deze chaos hoor.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:45:06 #164
408813 crew  trein2000
pi_193429465
Trump spreekt nu
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 00:46:08 #165
236264 crew  capricia
pi_193429482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:45 schreef trein2000 het volgende:
Trump spreekt nu
Address the nation.
Eindelijk.
Definitely not CIA
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:46:10 #166
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429484
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan jezelf in elk geval afvragen dat mochten er rechts-extremistische invloeden aanwezig zijn, zijn er redenen voor Barr om dat niet expliciet te benoemen?
Precies. En zijn ze er dan niet, dan zijn ze er toch. Want dat houden trump en kornuiten wel onder hun pet dan ;)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:47:27 #168
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429498
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:44 schreef Isdatzo het volgende:

Je kan jezelf in elk geval afvragen
Nee.

quote:
Ja, bijzonder aannemelijk. Feitelijk bewezen? Mwa.
De DoJ en de FBI zijn een van de meest prestigieuze en belangrijkste opsporings- en inlichtingendiensten van de wereld. Die neem ik serieuzer dan jouw mitsen en maren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429500
W7VOA twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 00:47:02 Act of "domestic terror" have been committed, according to @POTUS. reageer retweet
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:47:57 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429503
Alleen maar focus op de relschoppers.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:48:25 #171
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429505
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jip en Janneke,

De invloeden die er zijn, zijn levengroot, niet marginaal, en van de aanwezigheid van 1 partijen die zogenaamd die invloed uitoefen is gewoon geen gram bewijs.

Is het nu niet te veel woorden, zodat je het snapt? :)
Nog maar een keer alles op een rijtje dan:
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
Department of Safety Commissioner John Harrington said they are contact-tracing the arrested and added that an investigation is underway about white nationalist groups posting online to encourage their members to use the protests as a cover to create chaos.

He said some of the 40 arrests made in the Twin Cities Friday night were of people linked to white supremacist groups and organized crime.
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

https://coloradotimesreco(...)day-night-protest/24

Ik neem aan dat je bekend bent met de term Boogaloo?
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

[..]

En:
quote:
Department of Safety Commissioner John Harrington said they are contact-tracing the arrested and added that an investigation is underway about white nationalist groups posting online to encourage their members to use the protests as a cover to create chaos.

He said some of the 40 arrests made in the Twin Cities Friday night were of people linked to white supremacist groups and organized crime.
quote:
Some participants included heavily armed members of the militia movement, ardent supporters of the Second Amendment right to bear arms who believe it is their constitutional duty to protect citizens and businesses.

Members of hate groups or far-right organizations filmed themselves, sometimes heavily armed or waving extremist symbols, at demonstrations in at least 20 cities in recent days, from Boston to Buffalo to Richmond, Va., to Dallas to Salem, Ore.

A common nickname for their anticipated second Civil War is the “boogaloo,” which sometimes gets mutated into the “Big Igloo” or the “Big Luau,” prompting its adherents to wear Hawaiian shirts. Many of them use Facebook to organize despite the company’s May 1 announcement that it would remove such content.

Their flag is often a variation of the American flag, with an igloo instead of stars, one stripe replaced by a Hawaiian print and the rest showing the names of both African-Americans and white people killed in confrontations with the police.

In a Facebook post from Richmond, two young white men are shown holding that flag up behind an African-American woman with a hand-lettered sign reading “A knee is the new noose!!” That referred to the police action used in the death of Mr. Floyd.

Mike Griffin, a longtime activist in Minneapolis, said the demonstrations in his city attracted people he had never seen before. They included well-dressed young white men in expensive boots carrying hammers and talking about torching buildings. “I know protests, I’ve been doing it for 20 years,” he said. “People not affiliated with the protests are creating havoc on the streets.”
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:48:36 #172
408813 crew  trein2000
pi_193429507
Het gaat hard tegen hard, dat wordt wat.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193429508
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:47 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen maar focus op de relschoppers.
Nee hoor
pi_193429511
We will end it now. We will dominate the streets.

_O_
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:48:52 #175
408813 crew  trein2000
pi_193429514
Oh hij dreigt nu met inzetten van het leger.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:48:57 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:48 schreef trein2000 het volgende:
Het gaat hard tegen hard, dat wordt wat.
Ik houd m'n hart vast ja. Leger.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 00:49:04 #177
236264 crew  capricia
pi_193429520
Wouw. Pardon?
Definitely not CIA
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:49:22 #178
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429527
Bring on the troops!
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:49:27 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:48 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee hoor
:') .
Huilen dan.
pi_193429533
Ultimatum aan democratische Staten. Aanpakken die handel, anders komen de militairen.
pi_193429535
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:') .
Dan heb je het begin gemist denk ik
pi_193429537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:48 schreef trein2000 het volgende:
Oh hij dreigt nu met inzetten van het leger.
Mooi zo. Hard aanpakken.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:50:01 #183
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_193429538
Stevige maatregelen in de pijplijn!
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:50:03 #184
408813 crew  trein2000
pi_193429539
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:49 schreef capricia het volgende:
Wouw. Pardon?
Hij dreigt het leger in te zetten tegen deze 'terror'.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:50:31 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:49 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dan heb je het begin gemist denk ik
Ik heb een stukje gemist inderdaad, ik zal 'm later even integraal terugkijken.
Huilen dan.
pi_193429545
BNONews twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 00:49:30 BREAKING: Trump says mobilizing all available civilian and military resources to deal with unrest reageer retweet
pi_193429550
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik heb een stukje gemist inderdaad, ik zal 'm later even integraal terugkijken.
^O^
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:52:01 #188
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_193429562
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:52:39 #189
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429569
Okee kom maar op met die live streams, dit wordt natuurlijk vuurwerk
pi_193429573
Blij met onze president. Goede beslissing. Tijd om orde te herstellen.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:53:18 #191
408813 crew  trein2000
pi_193429577
En weer geen oproep tot kalmte. Beroerd optreden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193429589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:53 schreef trein2000 het volgende:
En weer geen oproep tot kalmte. Beroerd optreden.
Alsof dat helpt. Wie gaat daar naar luisteren. Tijd van thee drinken is voorbij.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:55:03 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429601
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Alsof dat helpt. Wie gaat daar naar luisteren. Tijd van thee drinken is voorbij.
Als je één ding zeker weet is dat zo'n dreigende houding al helemaal niet werkt.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:55:20 #194
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193429604
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nog maar een keer alles op een rijtje dan:
[..]

[..]

[..]

En:
[..]

[..]

Jammer dat het uiteindelijk niet ondersteund wat je zegt.
&lt;signature here&gt;.
pi_193429606
Trump neemt een voorbeeld aan Rusland, Turkije, China, Iran.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:55:34 #196
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:53 schreef trein2000 het volgende:
En weer geen oproep tot kalmte. Beroerd optreden.
Hij kiest de kant van peacefull protesters en mensen die de wet respecteren en gaat geen zoete broodjes bakken bij schorriemorrie
pi_193429611
Die dude op CNN, wat een ophitser. :')
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:55:45 #198
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193429612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Alsof dat helpt. Wie gaat daar naar luisteren. Tijd van thee drinken is voorbij.
Trump had ook met hervormingen kunnen komen. Betere politie opleidingen, betere richtlijnen, goedkoper onderwijs, meer sociale vangnetten, etc.

Een harde aanpak zorgt niet dat het probleem verdwijnt want nieuwe generaties zullen nog steeds opgroeien met dezelfde problemen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_193429619
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je één ding zeker weet is dat zo'n dreigende houding al helemaal niet werkt.
De geschiedenis leert dat onderdrukking door de militairen vaak wel werkt.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:56:13 #200
408813 crew  trein2000
pi_193429621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef Smack10 het volgende:
Die dude op CNN, wat een ophitser. :')
Yep. Schandalig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:56:24 #201
408813 crew  trein2000
pi_193429623
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:56 schreef Confetti het volgende:

[..]

De geschiedenis leert dat onderdrukking door de militairen vaak wel werkt.
Hooguit op korte termijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:56:46 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429626
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Trump had ook met hervormingen kunnen komen. Betere politie opleidingen, betere richtlijnen, goedkoper onderwijs, meer sociale vangnetten, etc.
Of op z'n minst erkennen dat de ontevredenheid* gelegitimeerd is. Maar ja, dat is lastig want volgens Trump gaat het allemaal geweldig met de VS onder Trump.

*Wat niet betekent dat de vernielingen en plunderingen gelegitimeerd zijn.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:57:29 #203
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429634
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Trump had ook met hervormingen kunnen komen. Betere politie opleidingen, betere richtlijnen, goedkoper onderwijs, meer sociale vangnetten, etc.

Een harde aanpak zorgt niet dat het probleem verdwijnt want nieuwe generaties zullen nog steeds opgroeien met dezelfde problemen.
Dit kan toch ook na het herstellen van law and order. Ik denk zelfs dat dit veel beter is, omdat de focus niet verdeeld hoeft te worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:57:50 #204
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429636
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jammer dat het uiteindelijk niet ondersteund wat je zegt.
Er zijn hele sterke aanwijzingen dat Antifa hierbij is betrokken en hele sterke aanwijzingen dat far-right-groeperingen en white supremacists zich hiermee zijn gaan bemoeien.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:58:07 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429641
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:56 schreef Confetti het volgende:

[..]

De geschiedenis leert dat onderdrukking door de militairen vaak wel werkt.
En wat is er daarna van die landen verworden?
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:58:20 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429643
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Of op z'n minst erkennen dat de ontevredenheid* gelegitimeerd is. Maar ja, dat is lastig want volgens Trump gaat het allemaal geweldig met de VS onder Trump.

*Wat niet betekent dat de vernielingen en plunderingen gelegitimeerd zijn.
I'm sorry for your loss.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Yep. Schandalig.
Niet verrassend natuurlijk, maar wat een niveau heeft dat CNN tegenwoordig.

Ze hebben zelfs graag een burgeroorlog, als Trump maar weg gaat. :')
pi_193429653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef Smack10 het volgende:
Die dude op CNN, wat een ophitser. :')
Heb het gemist wat was er?
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:59:33 #209
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429656
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:57 schreef dellipder het volgende:
Dit kan toch ook na het herstellen van law and order.
Dat zou technisch gezien kunnen, ja. Dat is echter niet de lijn van Trump, die speelt liever het grootkapitaal in de kaart en laat de hervormingen die geld kosten liever over aan degenen die hem opvolgen. Dus logisch dat hij daar nu niets over noemt
pi_193429660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Heb het gemist wat was er?
CNN gooit al een aantal dagen flink wat olie op het vuur.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:59:59 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429661
De Amerikaanse president maakte wel een belangrijk onderscheid tussen de anarchisten en vreedzame betogers.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:00:43 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429666
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef dellipder het volgende:
De Amerikaanse president maakte wel een belangrijk onderscheid tussen de anarchisten en vreedzame betogers.
Ah ja, je hebt vreedzame betogers en anarchisten. Meer smaken zijn er niet in jouw binaire wereld?
Huilen dan.
pi_193429669
En nu nog even een ritje.naar St John voor een foto, wat een baas. :D
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:01:10 #214
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:55 schreef Smack10 het volgende:
Die dude op CNN, wat een ophitser. :')
Don Lemon is zo'n pannenkoek. Hij is voor een nieuwspundit nog erger dan satire
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429674
In 1968 hadden we de Orangeburg massacre, Kent State shootings en Jackson State killings. Benieuwd wat het deze keer zal zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193429678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

CNN gooit al een aantal dagen flink wat olie op het vuur.
Al paar jaar, maar dit is gewoon ophitsen pff..
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:01:54 #217
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429681
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat zou technisch gezien kunnen, ja. Dat is echter niet de lijn van Trump, die speelt liever het grootkapitaal in de kaart en laat de hervormingen die geld kosten liever over aan degenen die hem opvolgen. Dus logisch dat hij daar nu niets over noemt
Dit is alleen maar raden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

CNN gooit al een aantal dagen flink wat olie op het vuur.
Ja dat sowieso. Die genieten hier van mensen tegen elkaar op te hitsen. Eergisteren noemde ze blanken ook al genetisch racistisch die een virus in een hoofd hebben. Kan allemaal bij CNN.

quote:
The CNN political commentator said “even the most liberal, well-intentioned white person" has a racist “virus” in their brain that can be “activated” at any moment.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:03:17 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429690
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, je hebt vreedzame betogers en anarchisten. Meer smaken zijn er niet in jouw binaire wereld?
En law enforcement en the silent majority?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429700
Wel dapper van Trump, dat ie uit de bunker durfde komen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:05:07 #221
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429701
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

En law enforcement en the silent majority?
^O^ :W
pi_193429711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:05 schreef crystal_meth het volgende:
Wel dapper van Trump, dat ie uit de bunker durfde komen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:05 schreef crystal_meth het volgende:
Wel dapper van Trump, dat ie uit de bunker durfde komen.
Brass balls.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:08:06 #223
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429721

Dit is live maar het is niet onaardig om even een stukje terug (00:30) te kijken)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:09:05 #224
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429727
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hooguit op korte termijn.
Vertel dat eens tegen elke willekeurige Noordkoreaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429731
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:47 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen maar focus op de relschoppers.
Hij heeft de familie Floyd en de vreedzame demonstranten een hart onder de riem gestoken.
Maar de focus lag inderdaad meer op de relschoppers en terecht, deze mensen hebben de aandacht opgeëist en Floyds tragische dood misbruikt om te rellen, plunderen en mensen te mishandelen. Dit kan en mag niet zo doorgaan en dat is precies wat Trump duidelijk heeft gemaakt.
Een prima statement wat mij betreft.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 01:10:17 #226
408813 crew  trein2000
pi_193429734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vertel dat eens tegen elke willekeurige Noordkoreaan.
onvergelijkbaar natuurlijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193429744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:29 schreef trein2000 het volgende:
Bij het Witte Huis is beweging van politie.
Is er een livefeed?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 01:11:57 #228
408813 crew  trein2000
pi_193429748
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:11 schreef polderturk het volgende:

[..]

Is er een livefeed?
Cnn
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:13:29 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429761
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hij heeft de familie Floyd en de vreedzame demonstranten een hart onder de riem gestoken.
Maar de focus lag inderdaad meer op de relschoppers en terecht, deze mensen hebben de aandacht opgeëist en Floyds tragische dood misbruikt om te rellen, plunderen en mensen te mishandelen. Dit kan en mag niet zo doorgaan en dat is precies wat Trump duidelijk heeft gemaakt.
Een prima statement wat mij betreft.
Natuurlijk kan en mag dat niet doorgaan, maar door de (grotendeels terechte) onvrede van die mensen te negeren los je ook niks op. De legitimiteit van die onvrede erkennen betekent niet dat je per definitie niet meer kordaat kan optreden.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:13:31 #230
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193429763
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Of op z'n minst erkennen dat de ontevredenheid* gelegitimeerd is. Maar ja, dat is lastig want volgens Trump gaat het allemaal geweldig met de VS onder Trump.

*Wat niet betekent dat de vernielingen en plunderingen gelegitimeerd zijn.
De VS is nooit ZO great geweest _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193429771
quote:
Owner of store that called cops on George Floyd says they won't call police in similar situations

The owner of the Minneapolis store that called the police on George Floyd over the use of an alleged counterfeit bill said they will no longer call the cops in similar situations.

“Police are supposed to protect and serve their communities; instead, what we’ve seen over and over again is the police abusing their power and violating the people’s trust. We realize now that escalating situations to the police almost always does more harm than good, even for something as harmless as a fake bill,” Mahmoud Abumayyaleh, the owner of Cup Foods, said in a Facebook post Sunday.

Abumayyaleh said that by “simply following procedure” and calling police over suspected counterfeit bills, the store is putting its community in danger.

“Until the police stop killing innocent people, we will handle incidents like this one using non-violent tactics that do not involve police. We must stand together to fight against institutional racism,” he added.
https://thehill.com/homen(...)-theyll-stop-calling
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193429779
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan en mag dat niet doorgaan, maar door de (grotendeels terechte) onvrede van die mensen te negeren los je ook niks op. De legitimiteit van die onvrede erkennen betekent niet dat je per definitie niet meer kordaat kan optreden.
Dat heeft hij dus niet gedaan, hij opende juist zijn statement met het erkennen van de onvrede over de tragische dood van Floyd.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:16:53 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429784
Dit is natuurlijk een statement maken tegen het FakeNews Bunkerboy talking point .

KristinFisher twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:06:53 I almost can’t believe what I’m seeing. POTUS just walked out the front door of the White House and into Lafayette Square - the epicenter of the DC protests - to visit historic St. John’s Church, which was set on fire last night. https://t.co/XueoF2RC6z reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:17:55 #234
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus niet gedaan, hij opende juist zijn statement met het erkennen van de onvrede over de tragische dood van Floyd.
Ssst
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:18:08 #235
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_193429791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:08 schreef the-eye het volgende:

Dit is live maar het is niet onaardig om even een stukje terug (00:30) te kijken)
Heftig. Intimiderend. En opvallend, ik zie alleen maar blanke demonstranten.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:18:18 #236
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429792
Covid: I'm going to kill American tourism for the rest of this year

Trump: Hold my beer
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:18:18 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429793
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus niet gedaan, hij opende juist zijn statement met het erkennen van de onvrede over de tragische dood van Floyd.
Die onvrede gaat over meer dan alleen de dood van Floyd, of politiegeweld in het algemeen.
Huilen dan.
pi_193429796
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan en mag dat niet doorgaan, maar door de (grotendeels terechte) onvrede van die mensen te negeren los je ook niks op. De legitimiteit van die onvrede erkennen betekent niet dat je per definitie niet meer kordaat kan optreden.
Nee, hij kan ook echt per definitie niets goed doen, want; Trump.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:19:23 #239
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429802
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die onvrede gaat over meer dan alleen de dood van Floyd, of politiegeweld in het algemeen.
Die onvrede begon toen Crooked Hillary verloor.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:20:12 #240
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429806
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]

onvergelijkbaar natuurlijk.
Want?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:20:28 #241
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429807
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die onvrede begon toen Crooked Hillary verloor.
Neuh, dat speelt al wel wat langer.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:20:56 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429813
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die onvrede begon toen Crooked Hillary verloor.
Hoe zit dit precies?
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:21:04 #243
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Heftig. Intimiderend. En opvallend, ik zie alleen maar blanke demonstranten.
Zal wel Antifa tuig zijn
pi_193429819
Ik vind Trump vaak een lompe idioot, maar op dit moment ben ik #teamtrump, alleen mag die bijbel achterwege blijven
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:21:50 #245
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429821
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:20 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Neuh, dat speelt al wel wat langer.
Ja, maar ik heb het ook over iets anders.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:22:04 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429823
quote:
Ok dus als je betaald met vals geld ben je nog steeds onschuldig, goed om te weten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Heftig. Intimiderend. En opvallend, ik zie alleen maar blanke demonstranten.
Zitten we wel naar dezelfde stream te kijken?
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:23:04 #248
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429829
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het ook over iets anders.
Natuurlijk heb jij het over iets anders. :D
pi_193429830
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die onvrede gaat over meer dan alleen de dood van Floyd, of politiegeweld in het algemeen.
Je bent de doelpalen aan het verzetten.
De protesten gingen over Floyd en zijn tragische dood. Wat had hij volgens jou allemaal nog meer moeten aankaarten?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:23:28 #250
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zitten we wel naar dezelfde stream te kijken?
De dam toch?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 01:24:01 #251
408813 crew  trein2000
pi_193429833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Want?
Dat is een soort van permanente politiestaat waar de bevolking verstopten is van onafhankelijke media, internet en al het andere wat wij in het westen normaal vinden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:24:53 #252
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_193429837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zitten we wel naar dezelfde stream te kijken?
Keek je naar het moment waar the-eye naar verwees?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:25:30 #253
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_193429839
Opmerking op CNN: This president is coming from Reality show background ... Its not a game
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:26:43 #254
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429846
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe zit dit precies?
SAP, JWICS en SIPRnet van een overheidslocatie gehaald en hupsakee op een onbeveiligde server. Zenden en ontvangen met gmail om FOIA te omzeilen. Daarna gedagvaarde documenten en toestellen vernietigen. En dit is slechts een facet van Crooked Hillary.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:27:06 #255
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429851
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Natuurlijk heb jij het over iets anders. :D
Yes.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zitten we wel naar dezelfde stream te kijken?
Welke fokking stream?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:28:01 #257
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_193429856
Hoeveel soorten politie zijn er nu actief daar ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:30:49 #258
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193429867
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef capricia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Net lagen ze allemaal op hun buik over die rand.
Mooie foto.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:30:51 #259
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Heftig. Intimiderend. En opvallend, ik zie alleen maar blanke demonstranten.
Er stond er wel een tussen die ons liet weten dat Saddam Husain in het Witte Huis zit momenteel, ik vond dat best verrassend, wist jij dat?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:32:30 #260
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429880
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

SAP, JWICS en SIPRnet van een overheidslocatie gehaald en hupsakee op een onbeveiligde server. Zenden en ontvangen met gmail om FOIA te omzeilen. Daarna gedagvaarde documenten en toestellen vernietigen. En dit is slechts een facet van Crooked Hillary.
Hoe je deze termen gebruikt laat al zien dat je er weinig van snapt. Een protocol van een overheidslocatie halen? Onmogelijk. Documenten en toestellen dagvaarden? Wat?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:34:52 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429891
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

SAP, JWICS en SIPRnet van een overheidslocatie gehaald en hupsakee op een onbeveiligde server. Zenden en ontvangen met gmail om FOIA te omzeilen. Daarna gedagvaarde documenten en toestellen vernietigen. En dit is slechts een facet van Crooked Hillary.
Ik mis de link met de onvrede een beetje?
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:34:52 #262
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429892
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
Opmerking op CNN: This president is coming from Reality show background ... Its not a game
Hij neemt het You're Fired wel heel letterlijk nu :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:37:14 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_193429908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Hij neemt het You're Fired wel heel letterlijk nu :D
Net Cuomo over hem ... eigenlijk hetzelfde ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:39:11 #264
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:41:54 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193429934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bent de doelpalen aan het verzetten.
De protesten gingen over Floyd en zijn tragische dood. Wat had hij volgens jou allemaal nog meer moeten aankaarten?
Het institutionele racisme, de kansenongelijkheid, dat soort dingen?

En hoezo verzet ik doelpalen? De aanleiding van de protesten is de dood van Floyd, maar dat betekent niet dat er niet veel meer speelt onder de bevolking.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:44:05 #266
180073 superniger
90+3 Ramos
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:44:15 #267
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_193429943
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het institutionele racisme, de kansenongelijkheid, dat soort dingen?

En hoezo verzet ik doelpalen? De aanleiding van de protesten is de dood van Floyd, maar dat betekent niet dat er niet veel meer speelt onder de bevolking.
Alleen verkiezingen volgens Trump, dus hij schakelt het leger in om de straten op te schonen, omdat ie een foto wil maken met een bible voor de kerk en dat weer te kunnen gebruiken hoe goed ie wel is
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:45:44 #268
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:44 schreef superniger het volgende:

[..]

Spannend :o
Hee, je moet wat hè ;)
pi_193429948
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het institutionele racisme, de kansenongelijkheid, dat soort dingen?

En hoezo verzet ik doelpalen? De aanleiding van de protesten is de dood van Floyd, maar dat betekent niet dat er niet veel meer speelt onder de bevolking.
Racisme is dus helemaal niet bewezen in deze zaak, het zou onzinnig zijn om het daarover te hebben. En waarom zou hij het moeten hebben over kansenongelijkheid?
Daar gaan heel die protesten toch niet over.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:46:06 #270
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429949
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik mis de link met de onvrede een beetje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429956
quote:
Mmmm liberal tears
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:50:23 #273
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Hoe je deze termen gebruikt laat al zien dat je er weinig van snapt. Een protocol van een overheidslocatie halen? Onmogelijk. Documenten en toestellen dagvaarden? Wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193429967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ok dus als je betaald met vals geld ben je nog steeds onschuldig, goed om te weten.
Er is naar schatting 70 tot 200 miljoen dollar aan vals geld in circulatie in de VS, de meesten die de zo'n biljet in bezit hebben weten niet dat het vals is.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:52:23 #275
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429970
Tijd om op te treden nu, twee dagen lang plunderen omdat een veroordeelde overvaller is vermoord, ook al was het onterecht, is wel weer mooi geweest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:53:13 #276
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er is naar schatting 70 tot 200 miljoen dollar aan vals geld in circulatie in de VS, de meesten die de zo'n biljet in bezit hebben weten niet dat het vals is.
Ja en sommigen weten het maar al te goed. Reden voldoende om ze aan te houden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429979
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:52 schreef Hathor het volgende:
veroordeelde overvaller
Ik heb dit even gemist. Heb je een linkje?

bvd
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:56:36 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429981
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik heb dit even gemist. Heb je een linkje?

bvd
Tering dude, laat je me nou weer zoeken? Ik heb het al eerder gepost in deze reeks, hij heeft 5 jaar gezeten voor een overval, ik heb een slokkie op en heb geen zin om te zoeken. Sorry.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429985
We klagen wel eens in Nederland en Europa, veelal terecht, maar de tering wat maken die Amerikaantjes er een zooi van.

Ik geniet met een bak popcorn. Trumpgod.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:59:11 #280
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tering dude, laat je me nou weer zoeken? Ik heb het al eerder gepost in deze reeks, hij heeft 5 jaar gezeten voor een overval, ik heb een slokkie op en heb geen zin om te zoeken. Sorry.
:D o|O
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:59:54 #281
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193429991
CBS_Herridge twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:50:15 #protests2020 FBI plea to identify those actively instigating violence in the wake of George Floyd’s death and bureau “accepting tips and digital media depicting violent encounters surrounding the civil unrest..we urge you to submit any information, photos, or videos” @CBSNews https://t.co/8rfE7sE6KT reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193430002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:52 schreef Hathor het volgende:
Tijd om op te treden nu, twee dagen lang plunderen omdat een veroordeelde overvaller is vermoord, ook al was het onterecht, is wel weer mooi geweest.
Ik zag een politierapport waar hij met geweld home invasions pleegde en een vrouw in elkaar heeft geslagen in bijzijn van dr 1-jarig zoontje. Mooie kerel. Heeft ook porno gedaan trouwens. Staat op xvideos.com.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:03:20 #283
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193430003
ArthurSchwartz twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:52:48 82nd Airborne Division‘s Immediate Response Force Headed to D.C. https://t.co/51swGGYP1C reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:04:32 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_193430007
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zag een politierapport waar hij met geweld home invasions pleegde en een vrouw in elkaar heeft geslagen in bijzijn van dr 1-jarig zoontje. Mooie kerel. Heeft ook porno gedaan trouwens. Staat op xvideos.com.
I know, maar dat maakt geen verschil voor BLM blijkbaar, kan dat ook niet als terroristische organisatie aangemerkt worden?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193430009
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zag een politierapport waar hij met geweld home invasions pleegde en een vrouw in elkaar heeft geslagen in bijzijn van dr 1-jarig zoontje. Mooie kerel. Heeft ook porno gedaan trouwens. Staat op xvideos.com.
Wat mij eigenlijk het meest opviel aan hem, was zijn neus.

Ibrahimovic is er niets bij.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:05:22 #286
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193430010
Lol die agent :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 02:05:44 #287
408813 crew  trein2000
pi_193430014
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zag een politierapport waar hij met geweld home invasions pleegde en een vrouw in elkaar heeft geslagen in bijzijn van dr 1-jarig zoontje. Mooie kerel. Heeft ook porno gedaan trouwens. Staat op xvideos.com.
Relevantie: 0. Standrechtelijke executies zijn niet te verdedigen. Nooit.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:08:08 #288
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_193430020
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:08:53 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_193430023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Relevantie: 0. Standrechtelijke executies zijn niet te verdedigen. Nooit.
De hele infrastructuur van je eigen land slopen voor een veroordeelde crimineel is dat evenmin.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193430025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Relevantie: 0. Standrechtelijke executies zijn niet te verdedigen. Nooit.
Klopt ja is ook zo. Maar we moeten nu niet doen alsof het een belangrijke pilaar van de gemeenschap was en onschuldige lieve man. Dat beeld wordt wel geschetst net als met die "jogger" die ook gewoon een strafblad had van hier tot tokio. George Floyd had enorm veel op zijn kerfstok. Was ook onder invloed van drugs tijdens zijn arrestatie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193430028
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt ja is ook zo. Maar we moeten nu niet doen alsof het een belangrijke pilaar van de gemeenschap was en onschuldige lieve man. Dat beeld wordt wel geschetst net als met die "jogger" die ook gewoon een strafblad had van hier tot tokio. George Floyd had enorm veel op zijn kerfstok. Was ook onder invloed van drugs tijdens zijn arrestatie.
Als hij meegewerkt had, was het nooit zo ver gekomen. Voorkomen is beter dan genezen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 02:10:48 #292
408813 crew  trein2000
pi_193430029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

De hele infrastructuur van je eigen land slopen voor een veroordeelde crimineel is dat evenmin.
Eens. Al maakt dat veroordeelde niks uit natuurlijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:10:58 #293
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193430030
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt ja is ook zo. Maar we moeten nu niet doen alsof het een belangrijke pilaar van de gemeenschap was en onschuldige lieve man. Dat beeld wordt wel geschetst net als met die jogger die ook gewoon een strafblad had van hier tot tokio. George Floyd had enorm veel op zijn kerfstok. Was ook onder invloed van drugs tijdens zijn arrestatie.
Scarface: "Nee klopt dat is ook allemaal niet relevant".

Ook Scarface (in diezelfde post nota bene): "maar de man had enorm veel op zijn kerfstok en gebruikte wel eens drugs".

Man man man.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:11:29 #294
117098 Hathor
Effe niet
pi_193430032
quote:
Mist overduidelijk enkele superpowers.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 02:11:57 #295
408813 crew  trein2000
pi_193430034
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt ja is ook zo. Maar we moeten nu niet doen alsof het een belangrijke pilaar van de gemeenschap was en onschuldige lieve man. Dat beeld wordt wel geschetst net als met die "jogger" die ook gewoon een strafblad had van hier tot tokio. George Floyd had enorm veel op zijn kerfstok. Was ook onder invloed van drugs tijdens zijn arrestatie.
Dat zal allemaal best. Maakt niks uit. Zowel niet voor de rechtmatigheid van het politieoptreden in dit geval als voor het achterliggende probleem van systematisch racisme binnen de Amerikaanse overheid.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193430035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Scarface: "Nee klopt dat is ook allemaal niet relevant".

Ook Scarface (in diezelfde post nota bene): "maar de man had enorm veel op zijn kerfstok en gebruikte wel eens drugs".

Man man man.
Drugsgebruik tijdens arrestatie is relevant te melden. Volgens eerste autopsie is hij daar ook aan overleden.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 02:20:40 #297
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193430056
NOS twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:38:36 Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt https://t.co/N9jxu0ccGY reageer retweet
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193430057
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:38:36 Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt https://t.co/N9jxu0ccGY reageer retweet
NOS :')
pi_193430058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Drugsgebruik tijdens arrestatie is relevant te melden. Volgens eerste autopsie is hij daar ook aan overleden.
Die klopt niet en autopsie is ook al vrij gegeven. Al een paar uur geleden. Doodsoorzaak was verstikking door die knie in z'n nek: https://abcnews.go.com/US(...)ed/story?id=70994827

Maar zoals gewoonlijk probeert je nog steeds de schuld bij het slachtoffer te leggen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:22:05 #300
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193430062
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:38:36 Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt https://t.co/N9jxu0ccGY reageer retweet
Das al weer onzin. Hij heeft gezegd "Antifa and other groups"
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 02:22:42 #301
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193430065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:21 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

NOS :')
Die tweet doet het hier vast goed :7
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')