abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juni 2020 @ 22:40:54 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193427494
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Neuh.

Beeld toont zich nergens en Nederland zal absoluut niet vooraan staan met verzwarende maatregelen.

Kijk naar het zuiden en kijk naar het oosten.waren er allemaal als de kippen bij (in het geval van het zuiden omdat ze de bakermat waren) maar ook allemaal weer zo vlug mogelijk met verlichtingen.

Er is geen reden waarom het zuiden nu als laatste zal reageren omdat ze weten hoe zwaar ze op het randje hebben gebalanceerd.

En het oosten is trots op hoe ze de crisis aangepakt hebben en zullen geen kans onbenut laten om weer het voorbeeld te nemen.
[..]

Nou. Heb je toch een user op FOK! er tussenuit weten te pikken om een flink gedeelte van de community te kunnen veroordelen.

AlwaysHappy : zelfverklaard relativist in de voorbije crisis.
Ja, want er zijn absoluut geen andere users geweest die vonden dat de horeca kon barsten. Heel selectief geheugen hebben sommigen hier. Goede comedy wel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:41:35 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427508
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Mensen hielden geen afstand. Niet aan tafels, waren de polonaise aan het dansen etc. en de uitbaters grepen niet in.
Excessen zullen altijd aanwezig zijn, met de informatie die beschikbaar is lijkt het niet mogelijk te zijn om te stellen dat het uit de hand gelopen is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 juni 2020 @ 22:42:55 #53
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_193427555
Ben ik dan de enige die het dilemma van Halsema begrijpt?

Als demonstrant had je ook kunnen zeggen.. ik ga even heen en is het te druk dan ga ik weer weg. Net als die mensen van de polonaise in Brabant vanmorgen. En had het politieapparaat hard opgetreden in haar opdracht dan hadden ze de fokkers in Keulen horen donderen.

Hier is geen goed doen of fout doen naar mijn mening.
Iedereen verliest
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 1 juni 2020 @ 22:43:14 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427566
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, want er zijn absoluut geen andere users geweest die vonden dat de horeca kon barsten. Heel selectief geheugen hebben sommigen hier. Goede comedy wel.
Nee, die users zijn er inderdaad amper geweest. Dat is correct.

Een aantal die zorgen hadden en misschien nog hebben, dat absoluut. Wat jij nu stelt is een ander uiterste.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 juni 2020 @ 22:43:27 #55
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193427580
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:41 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Excessen zullen altijd aanwezig zijn, met de informatie die beschikbaar is lijkt het niet mogelijk te zijn om te stellen dat het uit de hand gelopen is.
In deze kroegen in elk geval wel, over de rest is nog weinig bekend maar er zullen genoeg plekken zijn waar alles prima is verlopen.

Maar: we hadden het over de demonstratie op de Dam. Ik denk toch wel dat we kunnen stellen dat dat uit de hand gelopen is. Niet in het minst door het falende optreden (of het gebrek eraan) van Halsema.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 22:44:47 #56
367000 roos94
pi_193427621


Staat georgina trots te poseren met haar schoothond Patrick Martens..
  maandag 1 juni 2020 @ 22:45:53 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427655
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Staat georgina trots te poseren met haar schoothond Patrick Martens..
Nou he.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 22:47:03 #58
367000 roos94
pi_193427680
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:45 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nou he.
Er is al zoveel ophef begrijp niet waarom je dan nog zo'n foto moet posten savonds met zo'n houding.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:48:08 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef hooibaal het volgende:

[..]

In deze kroegen in elk geval wel, over de rest is nog weinig bekend maar er zullen genoeg plekken zijn waar alles prima is verlopen.

Maar: we hadden het over de demonstratie op de Dam. Ik denk toch wel dat we kunnen stellen dat dat uit de hand gelopen is. Niet in het minst door het falende optreden (of het gebrek eraan) van Halsema.
Ken er het fijne niet van maar schoonvegen lijkt me een tegenovergesteld effect te veroorzaken. Uiteindelijk zal dit absoluut mee worden genomen in de evaluatie over de verlichting die gaande is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 juni 2020 @ 22:49:00 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193427726
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nee, die users zijn er inderdaad amper geweest. Dat is correct.

Een aantal die zorgen hadden en misschien nog hebben, dat absoluut. Wat jij nu stelt is een ander uiterste.
Ik heb het niet over users die gezonde zorgen aan het uiten waren en dat weer je best :+ ik noem oa maar een BoerHagenees die wenste dat alle horeca maar failliet zou gaan. En er waren er toen nog een paar. Maar die vooral alsof dat niet gebeurd is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:49:10 #61
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193427731
quote:
“Dit is wat je niet wil. Voor die conclusie hoef je inmiddels geen viroloog te zijn. We hebben het niet voor niets al maanden over de anderhalve meter samenleving.”

“In potentie kan dit een zogenaamd superspreading event zijn; een met SARS-CoV-2 besmet persoon kan op de Dam veel anderen hebben geïnfecteerd. Wat de kans daarop hopelijk verkleint, is dat de demonstratie plaatsvond in de buitenlucht. Verder begreep ik dat veel mensen mondmaskers droegen, misschien helpt dat ook een beetje om eventuele verspreiding tegen te gaan. Maar als er massaal is gezongen (wat inderdaad is gebeurd – red.), kan dat verspreiding weer in de hand werken,” zegt De Jong. De datum van de demonstratie gaat gepaard met het afschalen van andere maatregelen. Zo is terrasbezoek vanaf 1 juni op anderhalve meter weer toegestaan en gaan op 2 juni de middelbare scholen deels open.
Superspreading event. Lekker dan.

Als ik een horeca-ondernemer in Amsterdam was, dan zou ik me nu zorgen maken. Of nog erger: iemand met een zwakke gezondheid.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  maandag 1 juni 2020 @ 22:50:42 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427778
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:47 schreef roos94 het volgende:

[..]

Er is al zoveel ophef begrijp niet waarom je dan nog zo'n foto moet posten savonds met zo'n houding.
Ik snap vooral niet waarom je dan nog de noodzaak voelt om het breed uit te meten want zonder jou hadden veel mensen nooit van het bestaan van deze foto geweten.

Je helpt er zelf aan mee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Miss 200.000.000! maandag 1 juni 2020 @ 22:52:18 #63
367000 roos94
pi_193427818
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ik snap vooral niet waarom je dan nog de noodzaak voelt om het breed uit te meten want zonder jou hadden veel mensen nooit van het bestaan van deze foto geweten.

Je helpt er zelf aan mee.
Ze heeft 174.000 volgers op instagram en wordt daar enorm belaagd, dus mijn bijdrage op fok zal niet veel schelen
pi_193427829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik dan de enige die het dilemma van Halsema begrijpt?

Als demonstrant had je ook kunnen zeggen.. ik ga even heen en is het te druk dan ga ik weer weg. Net als die mensen van de polonaise in Brabant vanmorgen. En had het politieapparaat hard opgetreden in haar opdracht dan hadden ze de fokkers in Keulen horen donderen.

Hier is geen goed doen of fout doen naar mijn mening.
Iedereen verliest
Je kan ook zacht handig optreden. Afsluiten en mensen verordenen weg te gaan.
Of alles beter inschatten. Dat is een fout opzich
Love is in the air!
  maandag 1 juni 2020 @ 22:53:08 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over users die gezonde zorgen aan het uiten waren en dat weer je best :+ ik noem oa maar een BoerHagenees die wenste dat alle horeca maar failliet zou gaan. En er waren er toen nog een paar. Maar die vooral alsof dat niet gebeurd is.
Je noemt nu een user die je even serieus kan nemen als een aantal anderen die lijnrecht tegenover hem stonden. Beide niet heel erg reëel en vooral niet objectief.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_193427849
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Superspreading event. Lekker dan.

Als ik een horeca-ondernemer in Amsterdam was, dan zou ik me nu zorgen maken. Of nog erger: iemand met een zwakke gezondheid.
Frenkie moet lekker blijven voetballen en niet de amateur viroloog gaan uithangen.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:54:59 #67
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193427891
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:53 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Je noemt nu een user die je even serieus kan nemen als een aantal anderen die lijnrecht tegenover hem stonden. Beide niet heel erg reëel en vooral niet objectief.
Voor alle duidelijkheid: ik vind het veel te vroeg voor alle heropeningen in onder andere de horeca, maar ik heb nooit beweerd 'dat alles maar failliet moet gaan'. Ik ben voorstander van ruimhartige steunregelingen voor ondernemers die een toekomstbestendig bedrijfsmodel hebben.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  maandag 1 juni 2020 @ 22:55:07 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193427896
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:52 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ze heeft 174.000 volgers op instagram en wordt daar enorm belaagd, dus mijn bijdrage op fok zal niet veel schelen
174k is op instagramland vrij marginaal meen ik. Buiten dat is instagram een besloten commune. Je bent nu zeg maar de carnavalvierster die het virus van Brabant over de rest van het land verspreidt :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 juni 2020 @ 22:55:15 #69
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_193427900
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Je kan ook zacht handig optreden. Afsluiten en mensen verordenen weg te gaan.
Of alles beter inschatten. Dat is een fout opzich
Daar waren geen mensen voor... omdat men de drukte niet aan zag komen was er geen enorm politieapparaat op de been. Denk je echt dat een paar megafoons met 'wilt u alstublieft vertrekken" wat had uitgehaald?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 1 juni 2020 @ 22:56:20 #70
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193427931
Dit gaat voor problemen zorgen.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 1 juni 2020 @ 22:57:55 #71
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193427973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:55 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Daar waren geen mensen voor... omdat men de drukte niet aan zag komen was er geen enorm politieapparaat op de been. Denk je echt dat een paar megafoons met 'wilt u alstublieft vertrekken" wat had uitgehaald?
Hadden het in ieder geval kunnen proberen.

En als het strand te vol wordt roepen ze mensen toch ook op niet meer te komen

Maar wel mooi dat het zo gelopen is. Maakt alleen maar meer duidelijk dat de corona maatregelen niet meer nodig zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 1 juni 2020 @ 22:59:42 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193428002
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:54 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid: ik vind het veel te vroeg voor alle heropeningen in onder andere de horeca, maar ik heb nooit beweerd 'dat alles maar failliet moet gaan'. Ik ben voorstander van ruimhartige steunregelingen voor ondernemers die een toekomstbestendig bedrijfsmodel hebben.
Ben wel benieuwd wanneer je jet dan wel rechtvaardig vindt. Persoonlijk was ik van het direct optreden en dan finetunen, wat gelukkig (in mijn opinie) ook het beleid hier in het land was.

Over 4 dagen is het een maand geleden dat we hier weer op stap mochten gaan. Het aantal besmettingen is in die periode gedaald van circa 40 per dag naar een klein tiental. Dat beeld laat zich op meer plekken zien. Dus waarom tegendraads gaan?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 juni 2020 @ 23:04:44 #73
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_193428118
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hadden het in ieder geval kunnen proberen.

En als het strand te vol wordt roepen ze mensen toch ook op niet meer te komen

Maar wel mooi dat het zo gelopen is. Maakt alleen maar meer duidelijk dat de corona maatregelen niet meer nodig zijn
Ik denk dat het wel geprobeerd is... die vriendelijke verzoeken. Het is in dit geval een keuze... laten gaan (hoe kut en groot de gevolgen ook kunnen zijn) of hard optreden met groot risico op rellen en daarbij zet je jezelf voor gek als je een demonstratie tegen politiegeweld met politiegeweld wilt stoppen.

En beiden moet je niet willen maar je moet iets. Ik denk dat ze de juiste keuze heeft gemaakt al kan ik haar en haar partij niet uitstaan.
Daar moet even bijgezegd worden dat het niet Halsema zelf is die doet wat ze vindt he... Het is politie, het OM en lokaal bestuur dat haar adviseert.

De mensen die er staan, hebben even goed verantwoordelijkheid en de gave om gezond verstand te gebruiken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_193428138
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:23 schreef Ronald het volgende:

[..]

Dat zijn altijd een beetje de voorspelbare kamerleden die reageren, zoals Wilders en Dilan Yesilgöz. Ik ben meer benieuwd wat Rutte of Grapperhaus te melden heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Ven1972 het volgende:
Maar ik verwacht ook dat Grapperhaus en Rutte ook met antwoorden zullen komen tijdens een debat in de Tweede Kamer.
quote:
Grapperhaus: drukte op Dam ging 'alle perken te buiten'
Minister van Justitie Ferd Gapperhaus is niet te spreken over de drukte bij de anti-racismedemonstratie in Amsterdam vanmiddag. Dat er ondanks de coronamaatregelen zoveel mensen bijeenkwamen, gaat volgens de minister "alle perken te buiten".

De minister zegt dat het demonstratierecht "een groot goed" is, maar ook dat het duidelijk was dat er te veel demonstranten samen waren. Grapperhaus: "Voor alle mensen die zich de afgelopen weken wel aan de coronamaatregelen hebben gehouden en hard hebben gewerkt in deze crisis, zijn deze beelden pijnlijk om te zien".

Grapperhaus wijst er verder op dat het besluit om de manifestatie niet vroegtijdig af te kappen, genomen is door de 'veiligheidsdriehoek' in Amsterdam. Die bestaat uit de gemeente, de politie en justitie.
https://nos.nl/artikel/23(...)erken-te-buiten.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 1 juni 2020 @ 23:07:39 #75
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_193428175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Justitie is Ferd dus hij is mede verantwoordelijk
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')