abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 01:01:42 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193429679
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:58 schreef capricia het volgende:
Militairen op straat. Avondklok.
Klinkt als de People's republic of America.
MAGA, toch? Dat stel ik mij echt voor bij MAGA.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:03:31 #52
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193429691
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

MAGA, toch? Dat stel ik mij echt voor bij MAGA.
Jep over een week hebben we filmpje van het leger dat ogen kapot schiet. Terwijl fok users zich aftreken op het hele idee.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:04:39 #53
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193429697
Wel leuk om er op de dag bij te zijn dat Trump zijn herverkiezing verliest.
  Redactie Games dinsdag 2 juni 2020 @ 01:04:56 #54
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_193429698
Nou, gefeliciteerd. Als het leger met scherp gaat schieten, dan kun je er van uitgaan dat de demonstranten dat ook gaan doen. Trump kan hier wel eens een burgeroorlog ontketend hebben.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:06:04 #55
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193429705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:04 schreef Puddington het volgende:
Nou, gefeliciteerd. Als het leger met scherp gaat schieten, dan kun je er van uitgaan dat de demonstranten dat ook gaan doen. Trump kan hier wel eens een burgeroorlog ontketend hebben.
Alle Europese landen zijn in eens geen vriend meer van de VS.
pi_193429712
Wat een totale clown is die Trump ook. De droeftoeter begint natuurlijk met een lofzang afsteken over hoe geweldig hij het doet om vervolgens alleen maar verder te escaleren. En natuurlijk dat die debiele rechtse supporters van hem die altijd tegen overheidsingrijpen zijn nu opeens dingen als een avondklok en het leger inzetten tegen protesteerders steunen.

De meeste andere dictatorialen zoals Putin of Erdogan hebben dan nog enige uitstraling ofzo dit is gewoon een opperkneus.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 01:07:12 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193429713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:04 schreef Puddington het volgende:
Nou, gefeliciteerd. Als het leger met scherp gaat schieten, dan kun je er van uitgaan dat de demonstranten dat ook gaan doen. Trump kan hier wel eens een burgeroorlog ontketend hebben.
Zoals door Trump meermaals in het verleden toe opgeroepen, daar is het 2e Amendement voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:07:47 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_193429719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
MAGA, toch? Dat stel ik mij echt voor bij MAGA.
Dit:

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:10:20 #59
323401 Kijkertje
met filter
pi_193429736
Daarom werd iedereen daar ineens opgejaagd.

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:05:23 Reporting on @MSNBC: Tear gas and flash bangs were deployed by police outside the White House to clear protesters so that Trump could go across the street to St. John's Church for a photo-op. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193429743
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:04 schreef Puddington het volgende:
Nou, gefeliciteerd. Als het leger met scherp gaat schieten, dan kun je er van uitgaan dat de demonstranten dat ook gaan doen. Trump kan hier wel eens een burgeroorlog ontketend hebben.
Tja het is een trieste zaak maar in dat geval hebben ze volledig gelijk. Als het leger jou neerschiet omdat je racisme aan wil kaarten is terugschieten gewoon terecht.

Sowieso ook wel grappig dat hij zegt dat de verantwoordelijken zwaar gaan worden gestraft. We weten nu al dat Trump en de zijnen er makkelijk vanaf gaan komen.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 01:12:42 #61
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193429756
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Tja het is een trieste zaak maar in dat geval hebben ze volledig gelijk. Als het leger jou neerschiet omdat je racisme aan wil kaarten is terugschieten gewoon terecht.

Sowieso ook wel grappig dat hij zegt dat de verantwoordelijken zwaar gaan worden gestraft. We weten nu al dat Trump en de zijnen er makkelijk vanaf gaan komen.
Ah, dat is weer zo'n typische Trump uitspraak zonder enige relevantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 02-06-2020 07:50:40 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:13:35 #62
323401 Kijkertje
met filter
pi_193429765
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:10 schreef Kijkertje het volgende:
Daarom werd iedereen daar ineens opgejaagd.

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:05:23 Reporting on @:MSNBC: Tear gas and flash bangs were deployed by police outside the White House to clear protesters so that Trump could go across the street to St. John's Church for a photo-op. reageer retweet
De beelden:

atrupar twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:10:10 Protesters were aggressively cleared from areas outside the White House so Trump could safely make this walk over to St. John's church https://t.co/2DMMUUjYV1 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193429766
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder verteld dat ik dat al gepost hebt. In tegenstelling tot jou kan ik mijn beweringen wel onderbouwen zonder Trump leugens.

Als jij te lui bent om een of twee delen terug te kijken dan is dat jouw probleem.
Normaal zou je het graag onder mijn neus wrijven, er zijn helemaal geen 40 white supremacists gearresteerd. Onder de 40 man zaten wat mensen die connecties hadden met witte identitaire groeperingen. Maar goed focus vooral op dat kleine groepje en negeer de duizenden jongeren gekleed in het zwart die mensen mishandelen, plunderen en brand stichten.
pi_193429804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Normaal zou je het graag onder mijn neus wrijven, er zijn helemaal geen 40 white supremacists gearresteerd. Onder de 40 man zaten wat mensen die connecties hadden met witte identitaire groeperingen. Maar goed focus vooral op dat kleine groepje en negeer de duizenden jongeren gekleed in het zwart die mensen mishandelen, plunderen en brand stichten.
Hoe vind je dat Trump het doet?
Nog geen 4 jaar president en het land staat in brand en hij zet voor het eerst in 200 jaar het leger in tegen zijn eigen bevolking. Verbroederende president?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:20:36 #65
323401 Kijkertje
met filter
pi_193429809
Vreedzame demonstranten met veel tamtam wegjagen voor een photo-opje bij een kerk en geen enkele moeite doen om contact met ze te maken. Wat een president :')

itsalexberg twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:16:18 Police went after peaceful protesters with tear gas and flash-bangs outside the White House so that the President can have a photo-op. https://t.co/ul26omjnVJ reageer retweet


Hij stond onhandig met dat boek te zwaaien, ik neem aan dat dat de grondwet is?

Ow het was een bijbel hoor ik nu :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 02-06-2020 01:28:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193429849
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:19 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Hoe vind je dat Trump het doet?
Nog geen 4 jaar president en het land staat in brand en hij zet voor het eerst in 200 jaar het leger in tegen zijn eigen bevolking. Verbroederende president?
Floyd word vermoord door een agent in een blauwe staat en in een blauwe stad. Mensen protesteren en tegelijkertijd beginnen mensen te plunderen, te rellen en steden af te branden.
Vertel mij eens wat Trump precies te maken heeft met dit hele gebeuren?
pi_193429859
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Floyd word vermoord door een agent in een blauwe staat en in een blauwe stad. Mensen protesteren en tegelijkertijd beginnen mensen te plunderen, te rellen en steden af te branden.
Vertel mij eens wat Trump precies te maken heeft met dit hele gebeuren?
Hij moedigt dit continue aan door geen enkele verantwoordelijkheid te nemen. In plaats van iets te zeggen in de trant van: "ik hoor jullie klachten en ik ga er wat aan doen." zegt hij "jullie moeten niet zo zeiken ik doe het geweldig dus bekhouden en anders pakt het leger je."
pi_193429873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij moedigt dit continue aan door geen enkele verantwoordelijkheid te nemen. In plaats van iets te zeggen in de trant van: "ik hoor jullie klachten en ik ga er wat aan doen." zegt hij "jullie moeten niet zo zeiken ik doe het geweldig dus bekhouden en anders pakt het leger je."
Ik denk dat de orde herstellen toch een hogere prioriteit heeft dan met allerlei vage plannen te komen in een tijd dat het land in brand staat.
pi_193429875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Floyd word vermoord door een agent in een blauwe staat en in een blauwe stad. Mensen protesteren en tegelijkertijd beginnen mensen te plunderen, te rellen en steden af te branden.
Vertel mij eens wat Trump precies te maken heeft met dit hele gebeuren?
Ik dacht dat de president van de VS de president van de Verenigde Staten was, maar is de polarisatie met dank aan de oetlul in chief zodanig geėscaleerd dat Trump nog slechts de president van de rode staten is?
pi_193429882
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik dacht dat de president van de VS de president van de Verenigde Staten was, maar is de polarisatie met dank aan de oetlul in chief zodanig geėscaleerd dat Trump nog slechts de president van de rode staten is?
Je kan ook gewoon de vraag beantwoorden als je me zo graag wilt quoten.
pi_193429883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon de vraag beantwoorden als je me zo graag wilt quoten.
Dan had je je reactie tot het stellen van een vraag moeten beperken.
pi_193429887
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik denk dat de orde herstellen toch een hogere prioriteit heeft dan met allerlei vage plannen te komen in een tijd dat het land in brand staat.
En dan? Op naar de volgende afro-amerikaan die zinloos door een agent wordt vermoord?

Het staat in brand om een reden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_193429890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan had je je reactie tot het stellen van een vraag moeten beperken.
Context schijnt nogal belangrijk te zijn, in dit topic zijn er mensen die posts nogal bijzonder interpreteren.
pi_193429895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Context schijnt nogal belangrijk te zijn, in dit topic zijn er mensen die posts nogal bijzonder interpreteren.
Zorg dan dat je context hout snijdt en ga niet huilen in je kroeldoek als je erop wordt aangesproken wanneer dat niet zo is.
pi_193429911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:34 schreef OMG het volgende:

[..]

En dan? Op naar de volgende afro-amerikaan die zinloos door een agent wordt vermoord?

Het staat in brand om een reden.
Het staat in brand omdat men er van is overtuigd dat die agent een racistisch motief had (wat nog steeds niet bewezen is).
Dat er het een en ander schort aan het optreden van de politie daar ben ik het mee eens. Maar dit is niet de tijd of de plaats om met plannen te komen over het hervormen van de politie etc.
Overigens weet ik ook niet of dat een federale taak is of dat het iets is voor de staten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')