SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Wat heeft zoonlief voor lekkers gekooktquote:Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Etenstijd hier, zoonlief kookt....mams doet de afwas, prima verdeeld toch?
![]()
![]()
Wijntje erbij?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ennnnnnn de rib-eye was één bonk vet!
Mijn vrouw had wel een goede, die heeft een stukje aan mij gegeven.
Wel en speciaalbiertje gratis gekregen ter compensatie.![]()
Lekker!quote:Op maandag 1 juni 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Aardappelpuree, wortels en een hamburger![]()
Aah joh, een beetje vetspek kan geen kwaad tochquote:Op maandag 1 juni 2020 19:32 schreef ToT het volgende:
Ennnnnnn de rib-eye was één bonk vet!
Mijn vrouw had wel een goede, die heeft een stukje aan mij gegeven.
Wel en speciaalbiertje gratis gekregen ter compensatie.![]()
![]()
Haha ja okee, maar ik betaal geen ¤10,50 per 100 gram om op een homp vet te gaan zitten kauwen!quote:Op maandag 1 juni 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah joh, een beetje vetspek kan geen kwaad toch![]()
![]()
Inderdaad, dat is overdreven.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja okee, maar ik betaal geen ¤10,50 per 100 gram om op een homp vet te gaan zitten kauwen!![]()
Gadver..is lekker als het smelt in een stoofpot maar niet zo..quote:Op maandag 1 juni 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah joh, een beetje vetspek kan geen kwaad tochIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadver..is lekker als het smelt in een stoofpot maar niet zo..![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en het verschil tussen beide ribeyes was al gigantisch om te zien: die van mijn vrouw was heerlijk diep donker bruin bovenop en de rest mooi rood, en die van mij.....tja......een berg blubber?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadver..is lekker als het smelt in een stoofpot maar niet zo..Wel met wat vlees tussen de blubber, maar ook dat was enorm vettig.
Die van mijn vrouw was ook gewoon droog van smaak, en dat kon je van de mijne absoluut op geen enkel moment zeggen!![]()
![]()
Ik wou vannacht nog even sterren kijken...tyfus koud gewoonquote:Op maandag 1 juni 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het verschil tussen beide ribeyes was al gigantisch om te zien: die van mijn vrouw was heerlijk diep donker bruin bovenop en de rest mooi rood, en die van mij.....tja......een berg blubber?Wel met wat vlees tussen de blubber, maar ook dat was enorm vettig.
Die van mijn vrouw was ook gewoon droog van smaak, en dat kon je van de mijne absoluut op geen enkel moment zeggen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja we zaten op een terrasje, in de wind.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou vannacht nog even sterren kijken...tyfus koud gewoon
Zo met korte broek en slippers aan was het niet heel erg aangenaam.![]()
Koud?? Hier de meeste ramen wagenwijd open en met nauwelijks iets aan onder een laken nog warm.......quote:Op maandag 1 juni 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou vannacht nog even sterren kijken...tyfus koud gewoon![]()
nou dan was ik niet bij jou iigquote:Op maandag 1 juni 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud?? Hier de meeste ramen wagenwijd open en met nauwelijks iets aan onder een laken nog warm.......Ik zwaai naar dieren.![]()
Het warme zuidenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud?? Hier de meeste ramen wagenwijd open en met nauwelijks iets aan onder een laken nog warm.......
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
BradgeTV vindt dit leukquote:Op maandag 1 juni 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het verschil tussen beide ribeyes was al gigantisch om te zien: die van mijn vrouw was heerlijk diep donker bruin bovenop en de rest mooi rood, en die van mij.....tja......een berg blubber?Wel met wat vlees tussen de blubber, maar ook dat was enorm vettig.
Die van mijn vrouw was ook gewoon droog van smaak, en dat kon je van de mijne absoluut op geen enkel moment zeggen!
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Denk dat ik even debiteuren opzet, pizza in de oven..en gaan met die banaanquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Goedemorgen
Je hebt m goed afgerichtquote:Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
plezier in te kleine appartementen waar het 40 graden isquote:![]()
@Geerd Luie donder!!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2020 12:03:20 ]![]()
Ik heb vakantie dan mag datquote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
plezier in te kleine appartementen waar het 40 graden is![]()
@:Geerd Luie donder!!
Oei! Dat klinkt als een zweetdag!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
@:Geerd Luie donder!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
@:Geerd Luie donder!!![]()
![]()
Wil wel een kopje thee voor je zettenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Ben weer in bed gaan liggen. Ik denk dat ik ziek ben
Dan weet ik wel wat anders misschienquote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hou niet van thee, dus ik zou die gewoon laten staan. zonde van je moeite![]()
![]()
![]()
Haha nee nog niks gedronken, maar ik zat er net over te denken een Desperado uit de koelkast te halen!quote:
Net het gazon zitten sproeien; zwaar en dorstig werk!![]()
![]()
Pooh ik vind het iets te warm buiten...lekker binnen maar..quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee nog niks gedronken, maar ik zat er net over te denken een Desperado uit de koelkast te halen!
Net het gazon zitten sproeien; zwaar en dorstig werk!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja waarom zit hij anders niet te posten dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Haagie een ban ? LOL hoe dan ? Hij leest toch wel mee !! Proost haags !![]()
![]()
Ter ere van Halsema heb ik maar ff een Corona'tje te pakken!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh ik vind het iets te warm buiten...lekker binnen maar..
En die ga ik nu in de tuin opdrinken!![]()
Proost meid, dat je nog veel politiek correcte beslissingen mag nemen tot de motie van wantrouwen er aan komt!![]()
![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ter ere van Halsema heb ik maar ff een Corona'tje te pakken!
En die ga ik nu in de tuin opdrinken!![]()
Proost meid, dat je nog veel politiek correcte beslissingen mag nemen tot de motie van wantrouwen er aan komt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boeit mij ook geen reet eigenlijk...gewoon onder water zetten
Echt he!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boeit mij ook geen reet eigenlijk...gewoon onder water zetten
Zie ons deugen!
Ondertussen stromen de oorspronkelijke bewoners de stad uit naar Almere en Lelystad enzo omdat ze het er niet meer leefbaar vinden door de gevolgen van al het deugen daar, maar hee; het is nu wel een multicultureel paradijs waar allerlei soorten volkeren in vrede en harmonie met elkaar leven!Wat kan een mens nog meer wensen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Zie ons deugen!
Ondertussen stromen de oorspronkelijke bewoners de stad uit naar Almere en Lelystad enzo omdat ze het er niet meer leefbaar vinden door de gevolgen van al het deugen daar, maar hee; het is nu wel een multicultureel paradijs waar allerlei soorten volkeren in vrede en harmonie met elkaar leven!Wat kan een mens nog meer wensen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha wij zitten ook weer luchtig wat rond te kijken in die omgeving!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:28 schreef Geerd het volgende:
Zit trouwens serieus te twijfelen...hierover..
https://www.funda.nl/koop(...)7255457-kerklaan-10/
Zelf vind ik dit echt ongelooflijk gaaf: https://www.funda.nl/koop(...)HaFBJIO5TaKieHiHPcZM
Alleen is het een kerkdorpje dat bij Staphorst woont, dus dat gaat nooit lang goed!![]()
![]()
![]()
Anyway, ik denk dat dat huis waar jij naar zit te kijken vreselijk gehorig zal zijn met de buren en uiteraard verbruik je veel energie, maar verder ziet het er echt leuk uit, ja!![]()
![]()
Jaa gaaaaf!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha wij zitten ook weer luchtig wat rond te kijken in die omgeving!
Zelf vind ik dit echt ongelooflijk gaaf: https://www.funda.nl/koop(...)HaFBJIO5TaKieHiHPcZM
Alleen is het een kerkdorpje dat bij Staphorst woont, dus dat gaat nooit lang goed!![]()
Als ik een serieuze relatie had gehad had ik mijn financieel adviseur al gevraagd hoe en wat...
Maarja alleen...hyptoheekje nu van 165...betaal 360 per maand, waarvan nog 140 sparen![]()
![]()
en dan knal je wel ineens naar de 800,- plus wat je nog wilt verbouwen verven etc...
Dat is het hier ook wel ...gelukkig woont er ook een man alleen hier naast en andere kant studenten..maar de normale versie zegmaar...totaal geen last van..quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik denk dat dat huis waar jij naar zit te kijken vreselijk gehorig zal zijn met de buren en uiteraard verbruik je veel energie, maar verder ziet het er echt leuk uit, ja!Ik zwaai naar dieren.![]()
165k? En dan zo weinig betalen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaa gaaaaf!!!
Als ik een serieuze relatie had gehad had ik mijn financieel adviseur al gevraagd hoe en wat...
Maarja alleen...hyptoheekje nu van 165...betaal 360 per maand, waarvan nog 140 sparen![]()
![]()
en dan knal je wel ineens naar de 800,- plus wat je nog wilt verbouwen verven etc...
Damn!
Ik heb een hypotheek van 136k of zo en betaal iets van ¤500 per maand. (Kan iets meer dan 136k zijn, maar er zit wel aardig wat eigen geld in het huis.)![]()
Scheelt weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is het hier ook wel ...gelukkig woont er ook een man alleen hier naast en andere kant studenten..maar de normale versie zegmaar...totaal geen last van..
Ik heb in vreselijk gehorige huizen gewoond en ik vond dat echt ellendig!
Een leuk oud huis zou ik wel erg gaaf vinden, maar dan wel een vrijstaand huis.![]()
Ja wanneer heb je afgesloten dan ?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
165k? En dan zo weinig betalen?Damn!
Ik heb een hypotheek van 136k of zo en betaal iets van ¤500 per maand. (Kan iets meer dan 136k zijn, maar er zit wel aardig wat eigen geld in het huis.)Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja het had allemaal wel goedkoper gekund als mijn inkomen hoger had gelegen, maar ik wilde echt het maximum van het maximum met mijn inkomen, en dan gaan de maandelijkse kosten wel omhoog.![]()
Hier ook....opknappertje eigenlijk...helemaal gestript ..alles nieuw ..maja keuzes...zelf sparen en opknappen, mooie lage hyoptheek... of nieuwbouw en helft van de maand aan het werken voor de rente...bwv..quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
165k? En dan zo weinig betalen?Damn!
Ik heb een hypotheek van 136k of zo en betaal iets van ¤500 per maand. (Kan iets meer dan 136k zijn, maar er zit wel aardig wat eigen geld in het huis.)
Nu heb ik nog geld over voor leuke dingen en onderhoud of wat ook,,,Ik zwaai naar dieren.![]()
Oh nee het eigen geld is grotendeels gewoon de aanbetaling.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook....opknappertje eigenlijk...helemaal gestript ..alles nieuw ..maja keuzes...zelf sparen en opknappen, mooie lage hyoptheek... of nieuwbouw en helft van de maand aan het werken voor de rente...bwv..
Nu heb ik nog geld over voor leuke dingen en onderhoud of wat ook,,,
Verder wel een mooie tegelvloer laten leggen, maar that's about it.
En idd keuzes, zo zitten wij ook te kijken; willen we naar een mooier huis in een betere buurt vertrekken, of blijven we hier en gebruiken we ons geld voor fijne vakanties ieder jaar?
Een prettig huis in een nette wijk geeft veel woongenot, minder stress en de kleine groeit dan hopelijk ook fatsoenlijk op, maar als je goedkoper woont, kun je dingen doen die je anders niet kunt doen.
Gisteren ook weer ¤85 uitgegeven in een restaurantje. Dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken als we een huis van 2,5 ton kopen.![]()
Nee idd...keuzes ...best lastig soms...ik wil gewoon die motor weer naar de garage kunnen brengen als het nodig is en af toe een onverwachte vakantie ofzo ..of de motor inruilen..en als dan ook de wasmachine en stofzuiger kapot gaat. dat het geen nagel bijten wordt maar meer goh ff lekker shoppen wat is er tegenwoordig op de marktquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee het eigen geld is grotendeels gewoon de aanbetaling.
Verder wel een mooie tegelvloer laten leggen, maar that's about it.
En idd keuzes, zo zitten wij ook te kijken; willen we naar een mooier huis in een betere buurt vertrekken, of blijven we hier en gebruiken we ons geld voor fijne vakanties ieder jaar?
Een prettig huis in een nette wijk geeft veel woongenot, minder stress en de kleine groeit dan hopelijk ook fatsoenlijk op, maar als je goedkoper woont, kun je dingen doen die je anders niet kunt doen.
Gisteren ook weer ¤85 uitgegeven in een restaurantje. Dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken als we een huis van 2,5 ton kopen.
Haha, snap ik!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee idd...keuzes ...best lastig soms...ik wil gewoon die motor weer naar de garage kunnen brengen als het nodig is en af toe een onverwachte vakantie ofzo ..of de motor inruilen..en als dan ook de wasmachine en stofzuiger kapot gaat. dat het geen nagel bijten wordt maar meer goh ff lekker shoppen wat is er tegenwoordig op de markt
Ja ik wil ook ooit weer een motor. Geen idee of dat er ooit überhaupt van gaat komen. Kans is groter dat mevrouw ToT een goedkoop autootje koopt voor woon-werkverkeer en de Prius aan huis blijft voor als ik met Mini-ToT er op uit ga of naar de winkel moet of zo.
Ach we zien wel.Feitelijk hebben we weinig te klagen. Ook de buurt waar we wonen....tja, het kan sowieso altijd wel beter, maar er zijn echt wel slechtere buurten.
Alleen dat er voor ons raam drugs gedeald werd vond ik wel ff een dingetje.
![]()
![]()
Ja mijne liep toevallig af..ik had 10 jaar vast voor 4.6 ...en nu 1.5 ofzo ..quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja mijne liep toevallig af..ik had 10 jaar vast voor 4.6 ...en nu 1.5 ofzo ..![]()
![]()
Beterrrrrrr!!!
![]()
Zag er anders wel aardig uit...mooi de ruimte daarquote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, snap ik!
Ja ik wil ook ooit weer een motor. Geen idee of dat er ooit überhaupt van gaat komen. Kans is groter dat mevrouw ToT een goedkoop autootje koopt voor woon-werkverkeer en de Prius aan huis blijft voor als ik met Mini-ToT er op uit ga of naar de winkel moet of zo.
Ach we zien wel.Feitelijk hebben we weinig te klagen. Ook de buurt waar we wonen....tja, het kan sowieso altijd wel beter, maar er zijn echt wel slechtere buurten.
Alleen dat er voor ons raam drugs gedeald werd vond ik wel ff een dingetje.
Waar we nu wonen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zag er anders wel aardig uit...mooi de ruimte daar
Jawel, lekker ruim, mooi modern, een aantal leuke buren waar we fijn contact mee hebben, maar er woont hier ook veel voormalig woonwagenvolk in de buurt en een aantal buren kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ik hoorde net opnieuw verhalen over politie-invallen naar aanleiding van valse geruchten om de buren maar te treiteren, een hond die met rattengif vergiftigd is enz.
Verder zie je ietsjes verderop van die sjofele turken in sociale huurwoningen wonen met VEEL te dure Mercedes cabrio's enzo, party-tenten met plastic tuinstoelen in de voortuinen waar mensen de hele dag door zware shag zitten te roken, bier zitten te klappen en ik vermoed "KUT!" naar de buurvrouw zitten te roepen.(Dat laatste weet ik niet zeker, maar de rest geeft wel een bepaald gevoel er bij.)
Toevallig sprak ik eergisteren iemand die gaat verhuizen, en ze zei maar wat blij te zijn dat ze hier weg gaat. Allemaal slecht volk, op een paar uitzonderingen na. Daar schrok ik best van, om te horen!
En als je onze buurt zelf ziet; allemaal zo netjes en modern. De eerste indruk is echt super positief!![]()
Man man man wat een ellende...ja en zeg je er zelf wat van ..liggen je ramen eruit volgende dag...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar we nu wonen?
Jawel, lekker ruim, mooi modern, een aantal leuke buren waar we fijn contact mee hebben, maar er woont hier ook veel voormalig woonwagenvolk in de buurt en een aantal buren kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ik hoorde net opnieuw verhalen over politie-invallen naar aanleiding van valse geruchten om de buren maar te treiteren, een hond die met rattengif vergiftigd is enz.
Verder zie je ietsjes verderop van die sjofele turken in sociale huurwoningen wonen met VEEL te dure Mercedes cabrio's enzo, party-tenten met plastic tuinstoelen in de voortuinen waar mensen de hele dag door zware shag zitten te roken, bier zitten te klappen en ik vermoed "KUT!" naar de buurvrouw zitten te roepen.(Dat laatste weet ik niet zeker, maar de rest geeft wel een bepaald gevoel er bij.)
Toevallig sprak ik eergisteren iemand die gaat verhuizen, en ze zei maar wat blij te zijn dat ze hier weg gaat. Allemaal slecht volk, op een paar uitzonderingen na. Daar schrok ik best van, om te horen!
En als je onze buurt zelf ziet; allemaal zo netjes en modern. De eerste indruk is echt super positief!Ik zwaai naar dieren.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man wat een ellende...ja en zeg je er zelf wat van ..liggen je ramen eruit volgende dag...
Nu zijn we gelukkig wel bevriend met bepaalde mensen hier die iedereen kent. Dat scheelt wel weer, en hun kinderen zijn echt dol op Mini-ToT!
Maar er zijn ook weer mensen die weer problemen met hen hebben, maar die hebben er weer geen problemen mee dat wij contact met hen hebben!
Dit soort politiek gedoe heb ik toch echt helemaal geen zin in, zeg?Ik wil gewoon prettig kunnen wonen!
![]()
Maar eerlijk is eerlijk; op een paar punten na merk je hier in het straatje niet zo heel veel van de probleemfiguren in deze omgeving.
Als we zouden verhuizen, zouden we het vooral voor Mini-ToT doen, dat die niet te veel met probleemfiguren in deze omgeving in aanraking komt.![]()
Ja snap hemquote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Nu zijn we gelukkig wel bevriend met bepaalde mensen hier die iedereen kent. Dat scheelt wel weer, en hun kinderen zijn echt dol op Mini-ToT!
Maar er zijn ook weer mensen die weer problemen met hen hebben, maar die hebben er weer geen problemen mee dat wij contact met hen hebben!
Dit soort politiek gedoe heb ik toch echt helemaal geen zin in, zeg?Ik wil gewoon prettig kunnen wonen!
Daarom willen we het liefst in een gezellig kneuterig rotdorpje gaan wonen, niet te ver weg van een normale stad waar je af en toe wat troep bij de Action of Leenbakker kunt scoren, maar waar men verder gewoon vriendelijk en beleefd tegen elkaar is en hooguit wat klaagt over dat ze je 's zondags nooit in de kerk zien of zo!quote:
Dat laatste zul je sowieso wel hebben in dat dorp waarvan ik de link hier postte, maar of het er verder gezellig is voor outsiders, waag ik te betwijfelen!![]()
![]()
Kom je niet echt tussen ben ik bang...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom willen we het liefst in een gezellig kneuterig rotdorpje gaan wonen, niet te ver weg van een normale stad waar je af en toe wat troep bij de Action of Leenbakker kunt scoren, maar waar men verder gewoon vriendelijk en beleefd tegen elkaar is en hooguit wat klaagt over dat ze je 's zondags nooit in de kerk zien of zo!
Dat laatste zul je sowieso wel hebben in dat dorp waarvan ik de link hier postte, maar of het er verder gezellig is voor outsiders, waag ik te betwijfelen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Precies.quote:
En omdat mijn vrouw ook een kleurtje heeft, zal ze in dat soort gehuchten wel HELEMAAL raar aangekeken worden!
Ik had in een vorige woonplaats (van een paar honderd man) ook een gekleurde dame op bezoek, en ze zei dat toen ze aan kwam rijden, dat echt iedereen in de hele straat haar aan zat te staren!![]()
In datzelfde dorp liep ook een keer een moslim in traditionele kleding rond (lang gewaad, sandalen enz.) Niet veel later kwam de politie poolshoogte nemen om te kijken wat die meneer daar aan het doen was!Een oud vrouwtje had hen namelijk gebeld omdat ze zich af vroeg wat "zo'n iemand" daar aan het doen was!
Die hoorde daar natuurlijk niet thuis enzo.
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
En omdat mijn vrouw ook een kleurtje heeft, zal ze in dat soort gehuchten wel HELEMAAL raar aangekeken worden!
Ik had in een vorige woonplaats (van een paar honderd man) ook een gekleurde dame op bezoek, en ze zei dat toen ze aan kwam rijden, dat echt iedereen in de hele straat haar aan zat te staren!![]()
In datzelfde dorp liep ook een keer een moslim in traditionele kleding rond (lang gewaad, sandalen enz.) Niet veel later kwam de politie poolshoogte nemen om te kijken wat die meneer daar aan het doen was!Een oud vrouwtje had hen namelijk gebeld omdat ze zich af vroeg wat "zo'n iemand" daar aan het doen was!
Die hoorde daar natuurlijk niet thuis enzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja die hadden ook niks te doen dusja dan maar ff kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de politie ook echt kwam kijken he, sjezus!![]()
![]()
Ach in dat gehucht is sowieso altijd wel wat te doen!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mja die hadden ook niks te doen dusja dan maar ff kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Hey tot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je kan jezelf afvragen waar de grens ligt tussen handhaving en leiderschap. Interessant vraagstuk als in deze![]()
![]()
Heel eerlijk? Niks mis met Femke.....imho......mensen zijn afgelopen maanden ook massaal naar het strand/park/Ikea/bouwmarkt geweest....heeft geen toenemende cijfers opgeleverd, basisscholen zijn al meer dan twee weken open en ook dat heeft geen toenemende cijfers opgeleverd.....het gros van de demonstranten had gisteren een mondkapje op dus de kans dat over twee weken de cijfers weer gaan toenemen lijkt me echt klein.....we mogen niet voor niks weer naar de horeca en pretpark en over een paar weken zelfs weer op vakantie naar Europa.....écht hè: als Femke gisteren de politie had laten ingrijpen waren het rellen geworden wat nog veel meer ellende had opgeleverd.....maar goed, mijn mening hieroverquote:![]()
![]()
Het gaat er meer om dat het een bepaald soort mens is die daar staan met 5000 man...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Niks mis met Femke.....imho......mensen zijn afgelopen maanden ook massaal naar het strand/park/Ikea/bouwmarkt geweest....heeft geen toenemende cijfers opgeleverd, basisscholen zijn al meer dan twee weken open en ook dat heeft geen toenemende cijfers opgeleverd.....het gros van de demonstranten had gisteren een mondkapje op dus de kans dat over twee weken de cijfers weer gaan toenemen lijkt me echt klein.....we mogen niet voor niks weer naar de horeca en pretpark en over een paar weken zelfs weer op vakantie naar Europa.....écht hè: als Femke gisteren de politie had laten ingrijpen waren het rellen geworden wat nog veel meer ellende had opgeleverd.....maar goed, mijn mening hierover
En dan ook nog shit er bij betrekken uit de Usa..wat hier helemaal niet van toepassing is..
Gaat nergens over ...en dan Halsema...mooie vrouw trouwens..breed lachend ertussen...
Van kijk eens dit is mijn legioen ...Ik zwaai naar dieren.![]()
En kijk ook naar haar eerdere beslissingen en uitspraken, waarvan een aantal tegen nationale wetgeving in gingen, wat betreft illegale migranten en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat het een bepaald soort mens is die daar staan met 5000 man...
En dan ook nog shit er bij betrekken uit de Usa..wat hier helemaal niet van toepassing is..
Gaat nergens over ...en dan Halsema...mooie vrouw trouwens..breed lachend ertussen...
Van kijk eens dit is mijn legioen ...![]()
Racisme is over de héle wereld......dus waarom mag het wel in Amerika en niet heel even hier in Amsterdam??quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat het een bepaald soort mens is die daar staan met 5000 man...
Van kijk eens dit is mijn legioen ...
Sorry, maar ik heb best respect voor Femke.....maar ieder zijn/haar mening hierover.....![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/581810199205919/![]()
![]()
Ik ga daar geen woorden meer aanvuil maken..ban in 20secquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En kijk ook naar haar eerdere beslissingen en uitspraken, waarvan een aantal tegen nationale wetgeving in gingen, wat betreft illegale migranten en dergelijke.![]()
![]()
Zonder een mening te vormen (in mijn geval mag ik dit niet hebben gezien politieke kwestie, moet boven de partijen staan) vind ik het vraagstuk leiderschap versus wetgeving toch interessant. En vraag me af of er ergens in het proces daar voor met het aantal mensen misschien iets niet soepel is gelopen waardoor dit 'ongecoordineerd' overkwam.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Niks mis met Femke.....imho......mensen zijn afgelopen maanden ook massaal naar het strand/park/Ikea/bouwmarkt geweest....heeft geen toenemende cijfers opgeleverd, basisscholen zijn al meer dan twee weken open en ook dat heeft geen toenemende cijfers opgeleverd.....het gros van de demonstranten had gisteren een mondkapje op dus de kans dat over twee weken de cijfers weer gaan toenemen lijkt me echt klein.....we mogen niet voor niks weer naar de horeca en pretpark en over een paar weken zelfs weer op vakantie naar Europa.....écht hè: als Femke gisteren de politie had laten ingrijpen waren het rellen geworden wat nog veel meer ellende had opgeleverd.....maar goed, mijn mening hierover![]()
We waren er niet bij en dus mag niemand hier een oordeel over hebben.....behalve de mensen om Femke heen en de politie want alleen die hebben besproken hoe ze dit gingen aanpakken/oplossen......Ben vooral dat lukrake commentaar van mensen de afgelopen maanden echt beu.....iedereen weet het beter, maar niemand wil in de schoenen staan van de huidige leiders/politici staan....quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Zonder een mening te vormen (in mijn geval mag ik dit niet hebben gezien politieke kwestie, moet boven de partijen staan) vind ik het vraagstuk leiderschap versus wetgeving toch interessant. En vraag me af of er ergens in het proces daar voor met het aantal mensen misschien iets niet soepel is gelopen waardoor dit 'ongecoordineerd' overkwam.![]()
![]()
Volgens mij is het toch juist een bepaalde groep..die er een grote tering zooi van maakt...of zou je het wel goed vinden dat ze binnen komen en je wasmachine meenemenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Racisme is over de héle wereld......dus waarom mag het wel in Amerika en niet heel even hier in Amsterdam??
Sorry, maar ik heb best respect voor Femke.....maar ieder zijn/haar mening hierover.....Ik zwaai naar dieren.![]()
Ook dáár zit verschil in.......de criminele tak én de tak die gewoon keihard werkt en zich aanpast....quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch juist een bepaalde groep..die er een grote tering zooi van maakt...of zou je het wel goed vinden dat ze binnen komen en je wasmachine meenemen![]()
Daarbij maar houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook dáár zit verschil in.......de criminele tak én de tak die gewoon keihard werkt en zich aanpast....![]()
ff fappen
Hey cdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelijk aangemeld. Het is toch om je de ogen uit de kop te schamen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/581810199205919/Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Beetje gay is okéquote:![]()
uuuh.....naaahquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Twee mannen samen terwijl ik toe kijk
Ik moest hardop lachenquote:
Godverdomme manquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil Haags z'n piemelotje niet in je twaalfvingerige darm krijgen?
Neequote:
Hou je fantasieën voor je vieze achterhoekerquote:![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:01 schreef RTR het volgende:
[..]
Hou je fantasieën voor je vieze achterhoeker![]()
Kop hôl'n, ieje!![]()
![]()
What else is new?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik heb mij laten vertellen dat we hier in de provincie heel racistisch zijn en dat anderhalve meter alleen geldt voor zwarte mensenquote:
Dit klinkt als SMquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:10 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat we hier in de provincie heel racistisch zijn en dat anderhalve meter alleen geldt voor zwarte mensen![]()
!
Nee, dan zou het om 1,5KM gaan natuurlijk!![]()
![]()
Ja zodat ze niet bij je inbrekenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Nee, dan zou het om 1,5KM gaan natuurlijk!
ok heel kut dit
Ik weet wel dat er in mijn jeugd verrot veel racistische grappen waren tegenover negers!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:13 schreef RTR het volgende:
[..]
Ja zodat ze niet bij je inbreken
ok heel kut dit![]()
![]()
Lekker manquote:op z'n tijd
Bij Geerd is het altijd tijd
Wat krijg je als je een neger en een octopus kruist?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er in mijn jeugd verrot veel racistische grappen waren tegenover negers!Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Hier al maanden glad staan ,,,maar was een avondje... glad jagermeister glad ....
Nee laat maar als ik er naar kijk..niet dat ik kotsend wakker werd ofzo maar...Ik zwaai naar dieren.![]()
http://www.tijdvoorbier.nl/quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Lekker manop z'n tijd
Bij Geerd is het altijd tijd![]()
Geen idee, maar hij kan katoen plukken als geen ander!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger en een octopus kruist?![]()
![]()
Kutquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij kan katoen plukken als geen ander!
Smerige Achterhoeker je pakt me weer
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:16 schreef Geerd het volgende:
Hier al maanden glad staan ,,,maar was een avondje... glad jagermeister glad ....
Nee laat maar als ik er naar kijk..niet dat ik kotsend wakker werd ofzo maar...Zo dan!
Ik kan me niet herinneren wanneer ik laatst over m'n nek gegaan ben van drank.![]()
![]()
Nee ik ook nooit,,maar jager en paar glad..die combi doen we niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ik kan me niet herinneren wanneer ik laatst over m'n nek gegaan ben van drank.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:![]()
Ja verder heb je dingen als: "Wat is een neger in een bruine slaapzak?
En "Wat is 2 negers in een gouden slaapzak?"
(Denk aan bepaalde chocoladerepen)
Verder ken ik nog een mop die gewoon nergens op slaat als je hem uittypt, maar het ging over een homo-neger die in zijn grote neusgaten geneukt wordt en naderhand aan die gozers vraagt of ze aids hebben? Nee? Goed! (En dan moet je overdreven hard je neus ophalen.)![]()
![]()
Oh nee ik ben echt wel een aantal keren door drank over mijn nek gegaan, maar dat is allemaal ÉCHT lang geleden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ik ook nooit,,maar jager en paar glad..die combi doen we niet meer![]()
Dit laatste godverdomme zegquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja verder heb je dingen als: "Wat is een neger in een bruine slaapzak?
En "Wat is 2 negers in een gouden slaapzak?"
(Denk aan bepaalde chocoladerepen)
Verder ken ik nog een mop die gewoon nergens op slaat als je hem uittypt, maar het ging over een homo-neger die in zijn grote neusgaten geneukt wordt en naderhand aan die gozers vraagt of ze aids hebben? Nee? Goed! (En dan moet je overdreven hard je neus ophalen.)![]()
Ja ik ken nog wel meer moppen met zo'n vaag einde waarbij de verteller iets moet doen, maar die zijn niet racistisch!quote:![]()
![]()
Boeiend tegenwoordig als je een scheet laat is het al 'racisme'. Mensen hebben het veel te goed in dit land.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ken nog wel meer moppen met zo'n vaag einde waarbij de verteller iets moet doen, maar die zijn niet racistisch!Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Sowieso moet je die mop wel een beetje aankleden he. Ze ontmoeten elkaar in een gaybar, kletsen wat samen, gaan naar een hotelkamer, meer drank, zwoele muziek, porno filmpje, de 2 heren stellen hem voor om iets geks te doen enz.quote:![]()
![]()
Sowieso!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:26 schreef RTR het volgende:
[..]
Boeiend tegenwoordig als je een scheet laat is het al 'racisme'. Mensen hebben het veel te goed in dit land.
Ja ik zeg niet dat ik fel pro of fel anti racisme ben.
Natuurlijk is racisme niet goed en moet je wel rekening met elkaar houden, maar het gebeurt over de hele wereld, zelfs binnen bevolkingsgroepen onderling (donkere en lichtere Afrikanen tegen elkaar bijvoorbeeld) en ook blanken zijn steeds vaker het doelwit, maar toch blijven wij de kwaaie pier omdat een paar van onze voorouders in slaven handelden die ze van Afrikaanse krijgsheren overkochten.
In het Midden-Oosten zijn nog steeds miljoenen (gecastreerde!) Afrikaanse slaven, maar dat boeit niemand ene fuck: WIJ zijn de slechteriken van deze planeet!![]()
Niks aan toe te voegen mattiequote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Ja ik zeg niet dat ik fel pro of fel anti racisme ben.
Natuurlijk is racisme niet goed en moet je wel rekening met elkaar houden, maar het gebeurt over de hele wereld, zelfs binnen bevolkingsgroepen onderling (donkere en lichtere Afrikanen tegen elkaar bijvoorbeeld) en ook blanken zijn steeds vaker het doelwit, maar toch blijven wij de kwaaie pier omdat een paar van onze voorouders in slaven handelden die ze van Afrikaanse krijgsheren overkochten.
In het Midden-Oosten zijn nog steeds miljoenen (gecastreerde!) Afrikaanse slaven, maar dat boeit niemand ene fuck: WIJ zijn de slechteriken van deze planeet!![]()
Jij hebt meer aanslagen dan IS gvd
Maar natuurlijk blijft een deel van de onderlaag van onze autochtone bevolking zich als primitieve holbewoners gedragen tegen mensen van een buitenlandse afkomst, dat valt natuurlijk ook niet te ontkennen.
Typisch roedelgedrag. Je eigen roedel beschermen tegen invloeden van buitenaf.
Exemplaren van een andere roedel zijn niet in jouw territorium welkom, die moeten verjaagd worden.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:29 schreef RTR het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen mattie![]()
Jij hebt meer aanslagen dan IS gvd![]()
![]()
![]()
En daar is niks mis meequote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:31 schreef ToT het volgende:
Maar natuurlijk blijft een deel van de onderlaag van onze autochtone bevolking zich als primitieve holbewoners gedragen tegen mensen van een buitenlandse afkomst, dat valt natuurlijk ook niet te ontkennen.
Typisch roedelgedrag. Je eigen roedel beschermen tegen invloeden van buitenaf.
Exemplaren van een andere roedel zijn niet in jouw territorium welkom, die moeten verjaagd worden.Ik zwaai naar dieren.![]()
En om heel eerlijk te zijn hoef ik ook niet per sé op straat begroet te worden met "Waz met jou, kk-bezem? Wollah, ik sveer je mattie! Jij gaat stoot krijgen, fokking tatta!"![]()
Deels. Het zou erg krom zijn als ik tegen ALLE buitenlanders zou zijn natuurlijk, aangezien mevrouw ToT dat ook is.quote:
Maar pas je wel aan als je hier komt.![]()
Gelukkig geen last van, hoe zou met haags gaan////quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:33 schreef ToT het volgende:
En om heel eerlijk te zijn hoef ik ook niet per sé op straat begroet te worden met "Waz met jou, kk-bezem? Wollah, ik sveer je mattie! Jij gaat stoot krijgen, fokking tatta!"Ik zwaai naar dieren.![]()
Heeft die stoot gekregen misschien?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van, hoe zou met haags gaan////![]()
![]()
@haag_kwartiertje Haga is waarschijnlijk bezig met een klant. Sinds 1 juni is bepaalde dienstverlening weer toegestaanquote:![]()
![]()
bepaalde dienstverleningquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:41 schreef stokj het volgende:
[..]
@:haag_kwartiertje Haga is waarschijnlijk bezig met een klant. Sinds 1 juni is bepaalde dienstverlening weer toegestaan![]()
![]()
smeerlap die haagsquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:41 schreef stokj het volgende:
[..]
@:haag_kwartiertje Haga is waarschijnlijk bezig met een klant. Sinds 1 juni is bepaalde dienstverlening weer toegestaan![]()
Was het maar wat..quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan kon je het verkopen!quote:
Zeggen ze hier altijd
Ah!quote:Op woensdag 3 juni 2020 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dan kon je het verkopen!
Zeggen ze hier altijd![]()
![]()
Hier is het heerlijk weer hoorquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:34 schreef ToT het volgende:
Wat de onheilige blauwe nueck is omhoog met dit weer? Het zou vandaag kapot warm worden!
![]()
![]()
Bewolkt hier!quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk weer hoor![]()
![]()
brand er anders goed op hierquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:34 schreef ToT het volgende:
Wat de onheilige blauwe nueck is omhoog met dit weer? Het zou vandaag kapot warm worden!
Ik vond het gisteren veel fijner.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier ook, lekker briesje erbij....kan het vandaag beter hebben dan gisteren![]()
Mini-ToT zat net weer ff wat te spatteren in het zwembadje van de buurtkinderen en eentje zat mij daar de hele tijd nat te spuiten met een waterpistool.
Op zich niet zo heel erg natuurlijk, maar met een briesje over de natte kleding voelde het toch wel wat koel aan.![]()
Ja dat voel je dan wel inderdaad.....quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren veel fijner.![]()
Mini-ToT zat net weer ff wat te spatteren in het zwembadje van de buurtkinderen en eentje zat mij daar de hele tijd nat te spuiten met een waterpistool.
Op zich niet zo heel erg natuurlijk, maar met een briesje over de natte kleding voelde het toch wel wat koel aan.![]()
Maar even opwarmen danquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat voel je dan wel inderdaad.....![]()
![]()
Sowieso is het geen leuk kind. Zat Mini-ToT best vaak te sarren en luisterde niet naar mij als ik ze dat ze daar mee moest kappen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat voel je dan wel inderdaad.....
Op een gegeven moment heb ik hem daar weggehaald. Na een tijdje weer terug gekomen met hem en toen was ze rustiger, maar toen kwamen er ineens 2 grotere kinderen bij die erg wild in het badje gingen spelen en daardoor raakten de andere kinderen ook opgezweept en toen was het allemaal VEEL en VEEL te ruw voor hem!Kwam met zijn snuitje in het water terecht, hoesten, huilen; ja toen hem ik hem er uit gevist en nu ligt hij lekker te slapen.
![]()
![]()
Ja en ik wacht wel ff op mevrouw ToT om mij ff op te warmen hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ToT is nat/koud......ik niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso is het geen leuk kind. Zat Mini-ToT best vaak te sarren en luisterde niet naar mij als ik ze dat ze daar mee moest kappen.
Op een gegeven moment heb ik hem daar weggehaald. Na een tijdje weer terug gekomen met hem en toen was ze rustiger, maar toen kwamen er ineens 2 grotere kinderen bij die erg wild in het badje gingen spelen en daardoor raakten de andere kinderen ook opgezweept en toen was het allemaal VEEL en VEEL te ruw voor hem!Kwam met zijn snuitje in het water terecht, hoesten, huilen; ja toen hem ik hem er uit gevist en nu ligt hij lekker te slapen.
![]()
![]()
Ja ze is bijna klaar hierquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik wacht wel ff op mevrouw ToT om mij ff op te warmen hoor!![]()
Zo jammer weer hèquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik wacht wel ff op mevrouw ToT om mij ff op te warmen hoor!
Agossie.....quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso is het geen leuk kind. Zat Mini-ToT best vaak te sarren en luisterde niet naar mij als ik ze dat ze daar mee moest kappen.
![]()
Ja dat kind zat hem steeds op zijn hoofdje te slaan, pakte zijn speentje af, spoot hem herhaaldelijk met een groot waterpistool in zijn gezichtje enz.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo jammer weer hè
[..]
Agossie.....
Luisterde totaal niet.
Gelukkig kon Mini-ToT er wel steeds om lachen, maar het is onwenselijk; vroeg of laat zou hij er sowieso wel overstuur van worden.
Maar dat ruwe spelen daarna was sowieso echt te veel.![]()
behoorlijk asociaal gedrag wel inderdaad....quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat kind zat hem steeds op zijn hoofdje te slaan, pakte zijn speentje af, spoot hem herhaaldelijk met een groot waterpistool in zijn gezichtje enz.
Luisterde totaal niet.
Gelukkig kon Mini-ToT er wel steeds om lachen, maar het is onwenselijk; vroeg of laat zou hij er sowieso wel overstuur van worden.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat kind zat hem steeds op zijn hoofdje te slaan, pakte zijn speentje af, spoot hem herhaaldelijk met een groot waterpistool in zijn gezichtje enz.
Luisterde totaal niet.
![]()
![]()
gaat net iets te ver idd...en natuurlijk ook erg jong...
Ik zat laatst in een zwembad te chillen in een bubbelbad. Een moslim kind zat daar gewoon ook te chillen kwamen wat andere kinderen die ook wilde maar er was geen plek gingen even goed in dat midden staan. Gingen ze dat kind nat spetteren en erop spugen, toen ben ik opgestaan en heb ik gezegd dat ze moeten kappen. Al die andere ouders keken mij raar aan, maar fuck it.... Je hoort je kinderen wel fatsoen te leren.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
behoorlijk asociaal gedrag wel inderdaad....Gelieve verwijderen![]()
Afkeurenswaardig dat gedrag inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Luisterde totaal niet.
![]()
![]()
![]()
Men is het niet gewend dat een 'ander' of 'vreemde' men's eigen kroost aanspreekt. Daar komt nog eens bij dat spugen in het zwemwater (of plassen) als 'normaal' wordt gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een zwembad te chillen in een bubbelbad. Een moslim kind zat daar gewoon ook te chillen kwamen wat andere kinderen die ook wilde maar er was geen plek gingen even goed in dat midden staan. Gingen ze dat kind nat spetteren en erop spugen, toen ben ik opgestaan en heb ik gezegd dat ze moeten kappen. Al die andere ouders keken mij raar aan, maar fuck it.... Je hoort je kinderen wel fatsoen te leren.![]()
Iedereen heeft betaald om het zwembad in te komen, je kan niet iemand onder spugen omdat je van mening bent dat ze te lang in het bubbelbad zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Men is het niet gewend dat een 'ander' of 'vreemde' men's eigen kroost aanspreekt. Daar komt nog eens bij dat spugen in het zwemwater (of plassen) als 'normaal' wordt gezien.
Gelieve verwijderen![]()
Klopt, dat kan ook helemaal niet. Doch is dit 'normaal' gedrag volgens sommige mensen (terwijl dat natuurlijk niet zo is en moet zijn).quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Iedereen heeft betaald om het zwembad in te komen, je kan niet iemand onder spugen omdat je van mening bent dat ze te lang in het bubbelbad zitten.![]()
De mensheid maakt niet echt stappen vooruit.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, dat kan ook helemaal niet. Doch is dit 'normaal' gedrag volgens sommige mensen (terwijl dat natuurlijk niet zo is en moet zijn).Gelieve verwijderen![]()
Klopt (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Het brein heeft zich aangepast aan de huidige manier van leven.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De mensheid maakt niet echt stappen vooruit.![]()
Lekker gebedsoproepje van de blauwe moskee door de speaker lekker knallen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof ik überhaupt dood gezien wil worden in zo'n pauperbak!Gelieve verwijderen![]()
Dan hoor je niet bij de 'familie'quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof ik überhaupt dood gezien wil worden in zo'n pauperbak!![]()
![]()
Ja precies.....alleen hebben sommige mensen kinderen gekregen en staan totaal niet stil bij opvoeden.....quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een zwembad te chillen in een bubbelbad. Een moslim kind zat daar gewoon ook te chillen kwamen wat andere kinderen die ook wilde maar er was geen plek gingen even goed in dat midden staan. Gingen ze dat kind nat spetteren en erop spugen, toen ben ik opgestaan en heb ik gezegd dat ze moeten kappen. Al die andere ouders keken mij raar aan, maar fuck it.... Je hoort je kinderen wel fatsoen te leren.![]()
![]()
Kinderen maken kan iedereen daar stopt het dan ook. Het stukje opvoeding ontbreekt er vaak aan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....alleen hebben sommige mensen kinderen gekregen en staan totaal niet stil bij opvoeden.....Gelieve verwijderen![]()
nou....quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kinderen maken kan iedereen daar stopt het dan ook. Het stukje opvoeding ontbreekt er vaak aan.Ik zwaai naar dieren.![]()
Helaas inderdaad.....quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kinderen maken kan iedereen daar stopt het dan ook. Het stukje opvoeding ontbreekt er vaak aan.![]()
Gooi het in de groep Geerd.quote:Ach ja zolang ze de koters maar uit mijn buurt houden.quote:Gelieve verwijderen![]()
Goed ideequote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gooi het in de groep Geerd.
[..]
Ach ja zolang ze de koters maar uit mijn buurt houden.![]()
![]()
Toen ik nog een bijbaantje had kwam er een klein kindje met zijn pa of ma altijd de winkel in. Dan kreeg dat kindje altijd een stukje koek uit de verpakking van zijn pa of ma of een kaasstengel om op te kauwen. Of een ijsje als het warm was. En dat terwijl ze in de winkel vrolijk verder boodschappen deden en nog niet hadden afgerekend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....alleen hebben sommige mensen kinderen gekregen en staan totaal niet stil bij opvoeden.....
Een paar jaar later (denk dat ie 5 ofzo was) kwam er een nieuwe supermarktmanager die letterlijk alles volgens het boekje deed. Dat joch kwam de winkel in, pakte wat koek en begon het te eten. Vervolgens werd de politie gebeld en namen ze dat joch mee (waarschijnlijk naar zijn ouders). We hebben er nooit meer iets van vernomen.![]()
Oh dat is wel echt het 'goede voorbeeld' geven ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen ik nog een bijbaantje had kwam er een klein kindje met zijn pa of ma altijd de winkel in. Dan kreeg dat kindje altijd een stukje koek uit de verpakking van zijn pa of ma of een kaasstengel om op te kauwen. Of een ijsje als het warm was. En dat terwijl ze in de winkel vrolijk verder boodschappen deden en nog niet hadden afgerekend.
Een paar jaar later (denk dat ie 5 ofzo was) kwam er een nieuwe supermarktmanager die letterlijk alles volgens het boekje deed. Dat joch kwam de winkel in, pakte wat koek en begon het te eten. Vervolgens werd de politie gebeld en namen ze dat joch mee (waarschijnlijk naar zijn ouders). We hebben er nooit meer iets van vernomen.![]()
![]()
Moet je wel een dame hebben ..anders wordt niksquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gooi het in de groep Geerd.
[..]
Ach ja zolang ze de koters maar uit mijn buurt houden.![]()
Geerd het vinden van een dame is denk ik niet het grootste probleem. Van de hele wereldbevolking zijn er maar een paar die nooit een partner krijgen. De meeste scoren wel wat. Als je onvruchtbaar of zo bent is het een groter probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je wel een dame hebben ..anders wordt niks
Gelieve verwijderen![]()
En als je daar je hele leven al op zit te wachten, op een vrouw?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geerd het vinden van een dame is denk ik niet het grootste probleem. Van de hele wereldbevolking zijn er maar een paar die nooit een partner krijgen. De meeste scoren wel wat. Als je onvruchtbaar of zo bent is het een groter probleem.![]()
Maja je kunt wel wachten op een trein maar als je niet instapt kom je niet verder #dooddoenerquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je daar je hele leven al op zit te wachten, op een vrouw?Ik zwaai naar dieren.![]()
Je moet ook niet echt wachten. Je moet gewoon ervoor gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je daar je hele leven al op zit te wachten, op een vrouw?Gelieve verwijderen![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je moet ook niet echt wachten. Je moet gewoon ervoor gaan.Gewoon er voor gaan en instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet natuurlijk wel weten met wie je instapt en of diegene wel op een bepaald niveau te vertrouwen is toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja je kunt wel wachten op een trein maar als je niet instapt kom je niet verder #dooddoener![]()
Ach je moet het zo zien ook als de auto affikt dan ga je gewoon op je blote voeten op de jacht naar liefde.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gewoon er voor gaan en instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet natuurlijk wel weten met wie je instapt en of diegene wel op een bepaald niveau te vertrouwen is toch?Gelieve verwijderen![]()
Dat is zo, er is altijd wel een mogelijkheid of een oplossing. Maar soms ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien ook als de auto affikt dan ga je gewoon op je blote voeten op de jacht naar liefde.![]()
Bij de gedachte word ik al zenuwachtig ..niks voor mijquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gewoon er voor gaan en instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet natuurlijk wel weten met wie je instapt en of diegene wel op een bepaald niveau te vertrouwen is toch?Ik zwaai naar dieren.![]()
Kom op Geerdje, we willen ook mini-Geerdjes zien en dat jij gelukkig bent!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de gedachte word ik al zenuwachtig ..niks voor mij
Dat jij je UI vervangt voor een foto van je meid.![]()
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom op Geerdje, we willen ook mini-Geerdjes zien en dat jij gelukkig bent!
Dat jij je UI vervangt voor een foto van je meid.Ik zwaai naar dieren.![]()
De eerste 5x ben je zenuwachtig de 12de keer sla je jezelf voor je kop dat je zenuwachtig was.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de gedachte word ik al zenuwachtig ..niks voor mijGelieve verwijderen![]()
Ik maak wel eens met een praatje bij de corona vroeg ik hoe het ging en of ze wel nog zin erin had. Of ik maak een ander praatje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.Gelieve verwijderen![]()
En als je het op een zakelijke manier aanpakt? En als je daar connectie hebt dan jezelf weer zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.
Ja, een maat uit de vriendengroep die naar Scandinavië is geëmigreerd wou nooit kinderen. Totdat hij een Scandinavische meid bezwangerde. Nu is hij 180 graden van mening gedraaid. Daar waar hij eerst heel negatief over kinderen was is hij positief.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De eerste 5x ben je zenuwachtig de 12de keer sla je jezelf voor je kop dat je zenuwachtig was.![]()
![]()
Ik ben in principe totaal niet tegen kinderen..maar ik heb nu al al zo een eigen leven ontwikkeld..quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
En als je het op een zakelijke manier aanpakt? En als je daar connectie hebt dan jezelf weer zijn.
Ja, een maat uit de vriendengroep die naar Scandinavië is geëmigreerd wou nooit kinderen. Totdat hij een Scandinavische meid bezwangerde. Nu is hij 180 graden van mening gedraaid. Daar waar hij eerst heel negatief over kinderen was is hij positief.
Ik had graag op mijn 25e kinderen gewild ...maja...nu hoeft het voor mij echt niet meer...Ik zwaai naar dieren.![]()
Wat heeft er voor gezorgd dat je (te) direct tegen dames bent geworden?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vroeger was ik bang voor dames, nu ben ik veel te direct.![]()
Herkenbaar dit. Ik heb me voorbereid en mijzelf vaardigheden aangeleerd voor het geval ik (waarschijnlijk) niemand ga vinden. Dan heb ik mezelf nog en kan ik mezelf onderhouden etc.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben in principe totaal niet tegen kinderen..maar ik heb nu al al zo een eigen leven ontwikkeld..
Ik had graag op mijn 25e kinderen gewild ...maja...nu hoeft het voor mij echt niet meer...![]()
Door tijd met ze te spenderen, relatie te hebben dat soort dingen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat heeft er voor gezorgd dat je (te) direct tegen dames bent geworden?Gelieve verwijderen![]()
Hu wat dan ?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Ik heb me voorbereid en mijzelf vaardigheden aangeleerd voor het geval ik (waarschijnlijk) niemand ga vinden. Dan heb ik mezelf nog en kan ik mezelf onderhouden etc.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MiniGeerdjes om vriendjes te worden met MiniToTjes![]()
![]()
![]()
Jezelf kunnen verzorgen (koken, wassen maar ook qua gezondheid, etc). Dus dat je niet iemand nodig hebt (helaas).quote:![]()
Ik juich dat toe!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MiniGeerdjes om vriendjes te worden met MiniToTjes![]()
![]()
![]()
hmquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Door tijd met ze te spenderen, relatie te hebben dat soort dingen.![]()
Hu..dat lukt wel...woon al een tijdje op mezelf,quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Jezelf kunnen verzorgen (koken, wassen maar ook qua gezondheid, etc). Dus dat je niet iemand nodig hebt (helaas).
En dan kunnen ze bij mij stage lopen. Dan heb ik ook een opvolger als HoSquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hè en ik kom wel oppassen als paps en mams romantisch uit eten willen![]()
![]()
Precies. En dat kán een valkuil zijn omdat onze levens op onszelf nu is afgestemd i.p.v. ook met een vrouw. Maar als er geen vrouw komt dan kan je niet anders helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu..dat lukt wel...woon al een tijdje op mezelf,![]()
Klinkt als een goede dealquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:31 schreef stokj het volgende:
[..]
En dan kunnen ze bij mij stage lopen. Dan heb ik ook een opvolger als HoS![]()
![]()
Hoe zeer je je ook op jezelf instelt, neuken kan je niet alleen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies. En dat kán een valkuil zijn omdat onze levens op onszelf nu is afgestemd i.p.v. ook met een vrouw. Maar als er geen vrouw komt dan kan je niet anders helaas.Gelieve verwijderen![]()
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoe zeer je je ook op jezelf instelt, neuken kan je niet alleen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Alleen omdat je nerveus bent?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...Gelieve verwijderen![]()
Waarom niet bro. Je bent een goede kerel en op elk potje past een dekseltjequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.
Dat is wel een mooie en positieve instelling, maar dan nog hoop ik voor jou, @stokje, @Fernweh en mezelf dat ons toch ooit een beetje extra liefde gegund wordtquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...![]()
![]()
![]()
Zolang er zuipen is, is er geen liefde nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie en positieve instelling, maar dan nog hoop ik voor jou, @:stokje, @:Fernweh en mezelf dat ons toch ooit een beetje extra liefde gegund wordt
Gelieve verwijderen![]()
Het is niet uit het zo komen opwaaien natuurlijk...genoeg pogingen en met verkeerde aanpak, misschien, dingen geprobeerd..op een gegeven moment gaat je leven ook verder ..koop je een huis..je gaat iets leuker verdienen...mwjaa ik pak de motor en lekker 3 weken weg..quote:
Zit niet echt een vrouw op te wachten..jaaah ..vast wel genoeg maar liever alleen ,beetje zwerven door de bergen van OostenrijkIk zwaai naar dieren.![]()
Ja dat is wel baas met een motor wat rij je? Motor zou ik ook wel willen lijkt me een heerlijke vrijheid. Vrij zuinig ook geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is niet uit het zo komen opwaaien natuurlijk...genoeg pogingen en met verkeerde aanpak, misschien, dingen geprobeerd..op een gegeven moment gaat je leven ook verder ..koop je een huis..je gaat iets leuker verdienen...mwjaa ik pak de motor en lekker 3 weken weg..
Zit niet echt een vrouw op te wachten..jaaah ..vast wel genoeg maar liever alleen ,beetje zwerven door de bergen van OostenrijkGelieve verwijderen![]()
KTM1290 superduke...neuh voor de zuinigheid moet je dat niet gaan rijden...1 op 10/12quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is wel baas met een motor wat rij je? Motor zou ik ook wel willen lijkt me een heerlijke vrijheid. Vrij zuinig ook geloof ik.Ik zwaai naar dieren.![]()
Een best apparaatquote:
Als je wel aan een vrouw toe bent, dan zou je in zuid-oost Azië rond kunnen snuffelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is niet uit het zo komen opwaaien natuurlijk...genoeg pogingen en met verkeerde aanpak, misschien, dingen geprobeerd..op een gegeven moment gaat je leven ook verder ..koop je een huis..je gaat iets leuker verdienen...mwjaa ik pak de motor en lekker 3 weken weg..
Zit niet echt een vrouw op te wachten..jaaah ..vast wel genoeg maar liever alleen ,beetje zwerven door de bergen van Oostenrijk
Genoeg te vinden. Je moet alleen wel wat kritisch zijn en niet voor obvious golddiggers vallen.![]()
Best stroef welquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Neukt dat nog een beetje fijn, zo'n uitlaat?Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:
Is goed broer gaan we doenquote:![]()
Dat durf jij wel. Helemaal als hij het lief vraagtquote:
Lijkt me engquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:57 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat durf jij wel. Helemaal als hij het lief vraagtEngquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...![]()
![]()
Zeker, aan solo doet een echte man nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoe zeer je je ook op jezelf instelt, neuken kan je niet alleen.![]()
![]()
Het regent op straat zoals het regent in mijn hart.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, aan solo doet een echte man nietGelieve verwijderen![]()
Hopelijk geen donderbuienquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het regent op straat zoals het regent in mijn hart.![]()
![]()
Het einde is altijd in zicht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang er maar geen onweer komt dan is het goed. Want dat zou het einde kunnen betekenen.Gelieve verwijderen![]()
Kun je kunstmatig opwekken lijkt me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Weet men ook wanneer het einde in zicht is?Gelieve verwijderen![]()
Hey goedemorgen!quote:![]()
Moet je werken?
Ik wel maar gewoon te vroeg wakker. Zo nog uurtje slapen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |