quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MiniGeerdjes om vriendjes te worden met MiniToTjes![]()
Jezelf kunnen verzorgen (koken, wassen maar ook qua gezondheid, etc). Dus dat je niet iemand nodig hebt (helaas).quote:
Ik juich dat toe!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MiniGeerdjes om vriendjes te worden met MiniToTjes![]()
hmquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Door tijd met ze te spenderen, relatie te hebben dat soort dingen.
Hu..dat lukt wel...woon al een tijdje op mezelf,quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Jezelf kunnen verzorgen (koken, wassen maar ook qua gezondheid, etc). Dus dat je niet iemand nodig hebt (helaas).
En dan kunnen ze bij mij stage lopen. Dan heb ik ook een opvolger als HoSquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hè en ik kom wel oppassen als paps en mams romantisch uit eten willen
Precies. En dat kán een valkuil zijn omdat onze levens op onszelf nu is afgestemd i.p.v. ook met een vrouw. Maar als er geen vrouw komt dan kan je niet anders helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu..dat lukt wel...woon al een tijdje op mezelf,
Klinkt als een goede dealquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:31 schreef stokj het volgende:
[..]
En dan kunnen ze bij mij stage lopen. Dan heb ik ook een opvolger als HoS
Hoe zeer je je ook op jezelf instelt, neuken kan je niet alleen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies. En dat kán een valkuil zijn omdat onze levens op onszelf nu is afgestemd i.p.v. ook met een vrouw. Maar als er geen vrouw komt dan kan je niet anders helaas.
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoe zeer je je ook op jezelf instelt, neuken kan je niet alleen.
Alleen omdat je nerveus bent?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...
Waarom niet bro. Je bent een goede kerel en op elk potje past een dekseltjequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope nee nee nee...sws geen kinderen...ik kom ook niet verder dan hoi bij de kassière.
Dat is wel een mooie en positieve instelling, maar dan nog hoop ik voor jou, @stokje, @Fernweh en mezelf dat ons toch ooit een beetje extra liefde gegund wordtquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb al geaccepteerd dat dat niet gaat gebeuren...zorgt wel voor een stukje rust...
Zolang er zuipen is, is er geen liefde nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie en positieve instelling, maar dan nog hoop ik voor jou, @:stokje, @:Fernweh en mezelf dat ons toch ooit een beetje extra liefde gegund wordt![]()
Het is niet uit het zo komen opwaaien natuurlijk...genoeg pogingen en met verkeerde aanpak, misschien, dingen geprobeerd..op een gegeven moment gaat je leven ook verder ..koop je een huis..je gaat iets leuker verdienen...mwjaa ik pak de motor en lekker 3 weken weg..quote:
Ja dat is wel baas met een motor wat rij je? Motor zou ik ook wel willen lijkt me een heerlijke vrijheid. Vrij zuinig ook geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is niet uit het zo komen opwaaien natuurlijk...genoeg pogingen en met verkeerde aanpak, misschien, dingen geprobeerd..op een gegeven moment gaat je leven ook verder ..koop je een huis..je gaat iets leuker verdienen...mwjaa ik pak de motor en lekker 3 weken weg..
Zit niet echt een vrouw op te wachten..jaaah ..vast wel genoeg maar liever alleen ,beetje zwerven door de bergen van Oostenrijk
KTM1290 superduke...neuh voor de zuinigheid moet je dat niet gaan rijden...1 op 10/12quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat is wel baas met een motor wat rij je? Motor zou ik ook wel willen lijkt me een heerlijke vrijheid. Vrij zuinig ook geloof ik.
Een best apparaatquote:
Als je wel aan een vrouw toe bent, dan zou je in zuid-oost Azië rond kunnen snuffelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is niet uit het zo komen opwaaien natuurlijk...genoeg pogingen en met verkeerde aanpak, misschien, dingen geprobeerd..op een gegeven moment gaat je leven ook verder ..koop je een huis..je gaat iets leuker verdienen...mwjaa ik pak de motor en lekker 3 weken weg..
Zit niet echt een vrouw op te wachten..jaaah ..vast wel genoeg maar liever alleen ,beetje zwerven door de bergen van Oostenrijk
Best stroef welquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Neukt dat nog een beetje fijn, zo'n uitlaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |