twitter:lukechilds twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:16:04This commit in @brave browser adds URL suggestions for things like exchanges, cryptocurrency searches, and hardware wallet websites that try to trick you into visiting links that contain Brave's referral code.
https://t.co/3nyl1eRIoF https://t.co/PAZU6cy6fT reageer retweet
https://github.com/braver-browserquote:Op zondag 7 juni 2020 08:16 schreef fathank het volgende:
Lol brave browser met hun referral autocompletetwitter:lukechilds twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 19:16:04This commit in @:brave browser adds URL suggestions for things like exchanges, cryptocurrency searches, and hardware wallet websites that try to trick you into visiting links that contain Brave's referral code.
https://t.co/3nyl1eRIoF https://t.co/PAZU6cy6fT reageer retweet
Prima!quote:
wat zijn de fok coins?quote:
toen vechain net uitkwam werd het gehyped als middel om de productieproces van kleren op blockchain te krijgen.. wat doen ze nu precies ?quote:
ze kunnen alles manquote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
toen vechain net uitkwam werd het gehyped als middel om de productieproces van kleren op blockchain te krijgen.. wat doen ze nu precies ?
hahaha heb je treinmeisje al gefixt of watquote:
sowieso broertjequote:Op maandag 8 juni 2020 16:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha heb je treinmeisje al gefixt of wat
ga je me die tientje gunnen maat
praat coins met mequote:
ik heb alleen bitcoin en vechain omdat dat wel zekerheidjes zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 16:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
praat coins met me
ik zit nu 80% chainlink 20% Tezos
Mcaffee komt binnenkort ook met zijn eigen coin, maar is alleen maar te vinden op de mindere exchanges. Als het net als zijn pump n dumps wordt dan is het snel geld
Ff aan de 80 gesnuffeldquote:
Verlies in sats is geen verliesquote:
Hier nog een draadje mbt. transactiekosten. Wel ff helemaal lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niks gezien of gehoord heb over waarom er per se twee tokens nodig zijn om dit draaiende te houden
is er ook ergens te lezen wat het met het netwerk zou doen als de tokens ineens moeilijk duur zijn? dat is volgens mij niet in het belang van de klanten en gebruikers van het netwerk, die willen immers goedkoop hun tomaat op de bloktsjeen checken en transacties kunnen doen
heb nog steeds het idee dat dit soort ICO tokens uiteindelijk gewoon langzaam worden uitgefaseerd
enlighten me
twitter:BredGarlicHouse twitterde op maandag 08-06-2020 om 09:56:551/ #VechainThor primer: Keeping Tx costs stable
When using a public blockchain, especially for enterprise use, it is imperative to implement a transaction fee (However small it is). The reason is that if transactions are truly free, the network will be spammed with useless Tx. reageer retweet
Zit interessant maar omslachtig in elkaar. En dat is dan ook meteen mijn probleem met Vechain (maar je kan ook elke andere cryptocurrency hier neerzetten). Ik begrijp de usecase van Vechain volledig en ik kan ook wel een soort van indenken waarom sommige mensen hierin de meerwaarde van de blockchain zien. Zelf begrijp ik niet waarom hier een token of blockchain voor nodig is. Ik ga dat proberen uit te leggen en ik zou graag dit door jullie ogen zien. Kun of wil je hier niet netjes inhoudelijk op reageren, reageer dan niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier nog een draadje mbt. transactiekosten. Wel ff helemaal lezen.twitter:BredGarlicHouse twitterde op maandag 08-06-2020 om 09:56:551/ #VechainThor primer: Keeping Tx costs stable
When using a public blockchain, especially for enterprise use, it is imperative to implement a transaction fee (However small it is). The reason is that if transactions are truly free, the network will be spammed with useless Tx. reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:08 schreef dimmak het volgende:
Disclaimer: ik probeer nu een inhoudelijke discussie los te krijgen zonder domme persoonlijke aanvallen of verwijzingen naar Bitcoin.
Klopt, daarom DNVGL stamp of approval, PwC e.d. Als straks (covid-19) vaccinaties geregistreerd worden op de vechain blockchain en achteraf blijkt dat de pharmaceut willens en wetens gedateerde vaccinaties heeft uitgegeven dan kunnen zij hun bedrijf wel opdoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:08 schreef dimmak het volgende:
De blockhain van Vechain is een openbare grootboek waarin verschillende zaken opgeslagen kunnen worden en voor verschillende dingen gebruikt kan worden zoals al uitgebreid besproken is in het topic. Het probleem is echter dat het voor het vastleggen in blockhain gegevens ook al vervalst kunnen worden. Door derde partijen maar ook door Vechain zelf wat een centrale partij is.
Dit gebeurt nu ook. Bedrijven hoeven niks met crypto te doen om gebruik te kunnen maken van de blockchain. Ook betalen in fiat kan gewoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:08 schreef dimmak het volgende:
bedrijven ook gewoon met dollars of euro’s kunnen betalen om gebruik te maken van de diensten.
Maar het gaat toch juist niet om dat PWC, Nike of BMW fraudeert maar andere partijen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Klopt, daarom DNVGL stamp of approval, PwC e.d. Als straks (covid-19) vaccinaties geregistreerd worden op de vechain blockchain en achteraf blijkt dat de pharmaceut willens en wetens gedateerde vaccinaties heeft uitgegeven dan kunnen zij hun bedrijf wel opdoeken.
Mocht je de intentie hebben om überhaupt te frauderen waarom zou je dan gebruik maken van de vechain blockchain? Gewoon op de oude voet door gaan.
[..]
Dit gebeurt nu ook. Bedrijven hoeven niks met crypto te doen om gebruik te kunnen maken van de blockchain. Ook betalen in fiat kan gewoon.
Als je de intentie hebt om te frauderen waarom zou je tijd/geld/moeite insteken om je producten/diensten op de blockchain te zetten?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:47 schreef dimmak het volgende:
Maar het gaat toch juist niet om dat PWC, Nike of BMW fraudeert maar andere partijen?
Stabiele transactiekosten.quote:
Omdat bedrijven dit niet willen. Vechain is begonnen als private blockchain netwerk en gaandeweg is het gegroeid naar een fully fledged enterprise public blockchain netwerk, simpelweg omdat hier vraag naar was.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:47 schreef dimmak het volgende:
Waarom gewoon dan niet een blockchain oplossing achter gesloten deuren ontwikkelen?
De fraudeur hoeft toch niet zijn producten op de blockchain te zetten. Ergens in het proces is er ook altijd een point of failure waar fraudeurs van kunnen profiteren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je de intentie hebt om te frauderen waarom zou je tijd/geld/moeite insteken om je producten/diensten op de blockchain te zetten?
Het VET/VTHO verhaal vind ik nogal omslachtig voor het hele gebeuren. Dus stabiele transactiekosten is wat te makkelijk.quote:[..]
Stabiele transactiekosten.
Dat er vraag naar is ziet iedereen. Dat geef ik ook aan. Maar gaat er mij om of bedrijven blijven hangen als de blockchain hype voorbij is en ze zijn een efficiënter alternatief.quote:[..]
Omdat bedrijven dit niet willen. Vechain is begonnen als private blockchain netwerk en gaandeweg is het gegroeid naar een fully fledged enterprise public blockchain netwerk, simpelweg omdat hier vraag naar was.
Wat nu dus makkelijker te achterhalen is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:52 schreef dimmak het volgende:
De fraudeur hoeft toch niet zijn producten op de blockchain te zetten. Ergens in het proces is er ook altijd een point of failure waar fraudeurs van kunnen profiteren.
quote:May 28, 2020
One of the leading companies in the global pharmaceutical industry, Bayer China, has revealed it is working with VeChain, a pioneering public blockchain startup, to co-develop CSecure, a blockchain powered Clinical Trial Traceability Platform for drugs.
Met een simpele 'database' kom je er simpelweg niet.quote:As a result of the strict requirements, dozens of companies that participated in the 2019 G4A China Program have failed to achieve the requirements. Only one company met the requirements and developed a feasible solution – VeChain.
quote:Csecure – VeChain ToolChain-powered Clinical Trial Traceability Platform
Through the 2019 G4A China Program, VeChain has demonstrated its capabilities to develop world-class solutions. Using VeChain ToolChain, a modular BaaS (Blockchain-As-A-Service) solution, the deployment of blockchain-powered applications can be introduced at lightning speed.
The result of ToolChain’s capabilities is Csecure, a clinical trial traceability platform that enables traceable, transparent and auditable product transactions among its suppliers, distributors, partners and end users, bridging trust between all stakeholders in a digital way. Data gathered from clinical trials are a critical part of the research, development and adoption process of any new medical treatment or intervention, such as novel vaccines, drugs, dietary choices, dietary supplements, and medical devices. These data are used for researchers and health authorities to properly ascertain the effectiveness and safety of the new interventions mentioned above. Any attempt to tamper these collected data would endanger and ruin the entire process of a new medical intervention or breakthrough.
By uploading authentic data in critical stages during the entire lifecycle of the medical products onto VeChainThor Blockchain, Csecure aims to provide a transparent, secured and credible process for medical products from production to trial uses, which enables a real-time value chain management among Bayer, hospitals and end consumers with great efficiency.
https://creamandpartners.(...)ty-platform-csecure/quote:In Csecure, each medical product is binded with a unique QR code, which is registered as a unique VID (VeChain ID) on the VeChainThor Blockchain to carry all the valuable data relating to the product life cycle. For instance, in event of any discrepancies between the product’s digital profile and its real-life attributes or any misconduct during the transaction process, the unchangeable, time-stamped and role-based data on Csecure would make it possible to quickly define responsibility of related parties who should bear the consequences. By relying on blockchain-traced data, Csecure helps the pharmaceutical companies to significantly lower the potential risk management cost in the whole process.
Tja. Hoe kan je volgens jou transactiekosten stabiel houden?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:52 schreef dimmak het volgende:
Het VET/VTHO verhaal vind ik nogal omslachtig voor het hele gebeuren. Dus stabiele transactiekosten is wat te makkelijk.
Waarom niet? Vechain blockchain is juist interessant voor bedrijven die hun supply chain management willen digitaliseren en hiermee efficiëntie slagen boeken. Zie dikgedrukte ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:52 schreef dimmak het volgende:
Dat er vraag naar is ziet iedereen. Dat geef ik ook aan. Maar gaat er mij om of bedrijven blijven hangen als de blockchain hype voorbij is en ze zijn een efficiënter alternatief.
Klopt uiteraard helemaal. In mijn ogen altijd al.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:08 schreef dimmak het volgende:
Disclaimer: ik probeer nu een inhoudelijke discussie los te krijgen zonder domme persoonlijke aanvallen of verwijzingen naar Bitcoin.
[..]
Zelf begrijp ik niet waarom hier een token of blockchain voor nodig is.....
maar is het nogal een omslachtige oplossing..
quote:It is without a doubt that blockchain will power the traceability systems of tomorrow, and VeChain is perfectly positioned as the leader and enabler of enterprises to adopt blockchain technology. With VeChain ToolChain, companies can customize their own needs and deploy blockchain solutions easily.
quote:Op zondag 31 mei 2020 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi moment om winst te pakken en het schip te verlaten
Hoe precies? Point of failure kan niet door magische wijze opgepikt worden door Vechain.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat nu dus makkelijker te achterhalen is.
Duidelijk verhaal, maar nog steeds zie ik niet in waarom dit niet zonder blockchain zou kunnen. Daar heb ik nog steeds geen goed argument voor gehoord of gevonden.quote:[..]
[..]
Met een simpele 'database' kom je er simpelweg niet.
[..]
[..]
https://creamandpartners.(...)ty-platform-csecure/
Transactiekosten zijn hier overbodig. Er is geen token nodig om een blockchain oplossing draaiende te houden. Vooral niet als klanten toch in dollars betalen bij een centrale partij.quote:[..]
Tja. Hoe kan je volgens jou transactiekosten stabiel houden?
Ik heb zelf een tijd gewerkt als kwaliteitsmanager bij een bedrijf wat bevroren maar ook verse producten importeerde vanuit de hele wereld. Daarin moest ik onder andere ook de kwaliteit controleren tijdens het hele proces vanaf de grondstof. Ik heb dus ook al veel oplossingen gezien die leveranciers hiervoor gebruiken. Vanuit die positie vind ik een blockchain overkill.quote:[..]
Waarom niet? Vechain blockchain is juist interessant voor bedrijven die hun supply chain management willen digitaliseren en hiermee efficiëntie slagen boeken. Zie dikgedrukte ook.
Dat consumenten de origine van producten kunnen zien is een gimmick. Al lijdt het wel tot een toename van sales.
Grappig dat jullie beide steeds die Cream bron erbij pakken. Krijg daar een "Wij van WC eend" feeling bij met al die buzzwords.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:05 schreef onlogisch het volgende:
https://creamandpartners.(...)ty-platform-csecure/
[..]![]()
Bayer ziet enorme potentie in de blockchain van Vechain, maar forum user @:aTypisch ziet de meerwaarde niet.
Ook is Vechain genoemd in een Europees onderzoek naar blockchain voor de supplychain en internationale handel.
Ook onze oosterburen doen er onderzoek naar
https://www.crypto-news-f(...)ly-chain-management/
[ afbeelding ]
[..]Vechain
[ afbeelding ]
Haha LoL MaAr DNVGllLLquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe precies? Point of failure kan niet door magische wijze opgepikt worden door Vechain.
[..]
Duidelijk verhaal, maar nog steeds zie ik niet in waarom dit niet zonder blockchain zou kunnen. Daar heb ik nog steeds geen goed argument voor gehoord of gevonden.
[..]
Transactiekosten zijn hier overbodig. Er is geen token nodig om een blockchain oplossing draaiende te houden. Vooral niet als klanten toch in dollars betalen bij een centrale partij.
[..]
Ik heb zelf een tijd gewerkt als kwaliteitsmanager bij een bedrijf wat bevroren maar ook verse producten importeerde vanuit de hele wereld. Daarin moest ik onder andere ook de kwaliteit controleren tijdens het hele proces vanaf de grondstof. Ik heb dus ook al veel oplossingen gezien die leveranciers hiervoor gebruiken. Vanuit die positie vind ik een blockchain overkill.
[..]
Grappig dat jullie beide steeds die Cream bron erbij pakken. Krijg daar een "Wij van WC eend" feeling bij met al die buzzwords.
Dat punt over blockchain is denk ik ook juist het probleem. Het is niet gek dat elke weldenkende multinational een blockchain onderzoekt, het is echter geen magische oplossing voor elk probleem. Ik zie die multinationals dan ook als mijzelf in 2016 die denkt dat blockchain een oplossing voor alles is. Ook de kwaliteitsmanager die ik toen was dacht dat het een oplossing was voor de problemen in de supplychain.
Verder is de koers geen reflectie van het succes van het bedrijf, het is pure speculatie. En dat is prima want ik trade ook gewoon alts.
Lol je vergeet PwC.quote:
Vechain levert alleen de infrastructuur.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar vechain zet biefstuk op de blochkchain
bohhhhhhhhhhh
En wat als de transporteur uit elke kist een sinaasappel haalt dan? De klant gaat echt niet elk kistje na wegen bij ontvangst.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:49 schreef fathank het volgende:
Als je wil frauderen doe je dat toch niet op een public inmutable platform?
Stel ik stop een doos sinaasappels van 15 kg exact in de database. Vervolgens haal ik na het scannen iedere keer 1 sinaasappel eruit en stuur ik hem naar de klant. Dan heb ik na 100 kisten 1 kist winst (gemiddeld gewicht sinaasappel is 150 gram volgens Google). Alleen heb ik dan 99 kisten verstuurt met 1 sinaasapp te weinig. Met 99x de kans om tegen de lamp te lopen. Dus ja, je kan best frauderen aan de voorkant. Lijkt me alleen niet zo handig om het resultaat van de fraude te vereeuwigen, toch?
Maar wel steeksproefgewijs. En als je dan iedere keer tekort komt ga je reclameren. Als de transporteur van je steelt zou dat snel genoeg aan het licht moeten komen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
En wat als de transporteur uit elke kist een sinaasappel haalt dan? De klant gaat echt niet elk kistje na wegen bij ontvangst.
Dan zou de sensor op de deur al afgegaan zijn bijvoorbeeld. Dat er iemand bij de lading is geweest. En op dat moment kun je fluiten naar je automatische betaling want niet alle drempelwaarden zijn oke.quote:Ander voorbeeld, temperatuur. Transporteur ziet dat de temperatuur omhoog gaat wat potentieel schade kan hebben voor de sinaasappels. Transporteur kan het heuvel niet verhelpen en drukt de logger maar in een kist ijs. De data in de blockchain is goed, maar in werkelijkheid kut.
Je hebt niet elke keer dezelfde vlucht of vrachtwagen. Er zijn zoveel points of failure te bedenken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar wel steeksproefgewijs. En als je dan iedere keer tekort komt ga je reclameren. Als de transporteur van je steelt zou dat snel genoeg aan het licht moeten komen.
Is er bekend wat voor loggers ze hiervoor gebruiken? Ik ben zo vaak aangepaste data tegen gekomen. Op dit moment gaan er al loggers op grote schaal mee met transporten. Is dit dan anders omdat ze vastliggen in de blockchain?quote:[..]
Dan zou de sensor op de deur al afgegaan zijn bijvoorbeeld. Dat er iemand bij de lading is geweest. En op dat moment kun je fluiten naar je automatische betaling want niet alle drempelwaarden zijn oke.
In de real time data op de blockchain is dus te zien dat er geknoeid is met de sensoren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:53 schreef dimmak het volgende:
Ander voorbeeld, temperatuur. Transporteur ziet dat de temperatuur omhoog gaat wat potentieel schade kan hebben voor de sinaasappels. Transporteur kan het heuvel niet verhelpen en drukt de logger maar in een kist ijs. De data in de blockchain is goed, maar in werkelijkheid kut.
Nu kan je binnen een paar minuten achterhalen waar het precies fout is gegaan. Terwijl je eerst 2-3 weken moest onderzoeken waar het fout is gegaan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:07 schreef dimmak het volgende:
Je hebt niet elke keer dezelfde vlucht of vrachtwagen. Er zijn zoveel points of failure te bedenken.
Als er nu wat fout gaat in mijn supplychain weet ik dat binnen 2 minuten. En die data staat niet eens in de blockchain maar in een database.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nu kan je binnen een paar minuten achterhalen waar het precies fout is gegaan. Terwijl je eerst 2-3 weken moest onderzoeken waar het fout is gegaan.
Is dat zo? Voordat de alarmbellen afgaan kan ik als transporteur ingrijpen en data manipuleren. Zie mijn eerdere reactie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In de real time data op de blockchain is dus te zien dat er geknoeid is met de sensoren.
Bovendien moeten dergelijke loggers/protocollen voldoen aan de standaarden van DNVGL.
ja maar buzzwordquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als er nu wat fout gaat in mijn supplychain weet ik dat binnen 2 minuten. En die data staat niet eens in de blockchain of een database.
hadden we maar #blm op de blockchainquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:25 schreef aTypisch het volgende:
DE BLOCKCHAIN lost het wel op
when politie op de blockchain?
Met mijn laatste btc buy had ik 2x zoveel VET kunnen hebben als ik VET had gekocht gvdquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Kut Vechain
Weer +15% de afgelopen 72 uur
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hadden we maar #blm op de blockchain
dan zouden we pas echt m00n gaan
twitter:iamTheCharacter twitterde op maandag 08-06-2020 om 00:44:213 ways #BlackLivesMattters can move forward. Point 1 #Bitcoin https://t.co/WiCjwc3VM2 reageer retweet
er gaan momenteel aandelen van failliete bedrijven naar all time highs, dus kan zeker jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:29 schreef dimmak het volgende:
Ik heb hier niet over de prijs boys. Uiteraard kan Vechain moon gaan en geloof het of niet, ik gun het jullie allemaal.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]twitter:iamTheCharacter twitterde op maandag 08-06-2020 om 00:44:213 ways #BlackLivesMattters can move forward. Point 1 #Bitcoin https://t.co/WiCjwc3VM2 reageer retweet
Dat is dus eigenlijk ook mijn oorspronkelijke vraag, het kan buiten het product van Vechain op meerdere fronten fout gaan, waarom zou je dan een omslachtig product kiezen als het ook makkelijker kan. een waterdicht systeem zal het nooit worden. Tot dusver heb ik nog geen goede argumenten daarvoor gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:10 schreef fathank het volgende:
Het is nogal moeilijk om te snappen dat Vechain niet verantwoordelijk is voor de processen.
Ze leveren het platform en de SDK, en DNV en PwC zijn de resellers die het wegzetten bij hun klanten. Wal-Mart is een klant van DNV. Dus of wat of welke sensors er gebruikt worden dat is aan de klant. Blockchain is geen doel op zich. Transparantie in de keten wel.
Het is helemaal niet omslachtig. Je betaalt DNV cash money en ze komen de boel implementeren. Wat er aan de achterkant gebeurt merk je niks van als eindgebruiker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik aangeef, het kan buiten het product van Vechain op meerdere fronten fout gaan, waarom zou je dan een omslachtig product kiezen als het ook makkelijker kan. een waterdicht systeem zal het nooit worden.
Had nog een kleine edit maat, maar dat maakt verder niet uit. Maar dan een gehele blockchain laten draaien door een en daar allemaal applicaties opbouwen is geen overkill?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is helemaal niet omslachtig. Je betaalt DNV cash money en ze komen de boel implementeren. Wat er aan de achterkant gebeurt merk je niks van als eindgebruiker.
Een waterdicht systeem is een utopie. Ook met je private database. En daar kan achteraf nog aan gerommeld worden.
Er worden blockchains opgetuigd voor minder, dus ja overkill? Er zal genoeg handel in zitten, en dat wordt alleen maar meer. Dan kun je maar beter vroeg beginnen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Had nog een kleine edit maat, maar dat maakt verder niet uit. Maar dan een gehele blockchain laten draaien door een en daar allemaal applicaties opbouwen is geen overkill?
Dat zeg ik ook niet. Het is slechts 1 radertje om de keten transparanter te maken.quote:Ik claim ook niet dat een private database waterdicht is. Ik zeg alleen dat de blockchain geen oplossing is voor de problemen die zich voordoen in de supplychain.
quote:When discussing with our partners, PwC, DNV GL and some other prominent entities, within the Apotheosis process it was understood that the economic model was amongst the most pivotal portions of VeChainThor. This model will dictate the longevity, stability, and interest the project will garner. It is for these reasons the development took numerous phases of discussion, and hundreds of hours of testing, to make sure our model met the needs of our current and future stakeholders.
It was a unanimous decision that a two-coin system provided the Foundation the flexibility to create both a store of value, to be used as smart payment currency, and the appropriate means of managing the costs of using the VeChainThor protocol.
Eerste deel heb je gelijk in. Maar omdat iets kan houdt niet in dat het ook moet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Er worden blockchains opgetuigd voor minder, dus ja overkill? Er zal genoeg handel in zitten, en dat wordt alleen maar meer. Dan kun je maar beter vroeg beginnen.
quote:[..]
Dat zeg ik ook niet. Het is slechts 1 radertje om de keten transparanter te maken.
Buiten supply chain kun je nog wel 1000 toepassingen bedenken. Vechain is geen supply chain oplossing. Klanten gebruiken het in hun suppply chain. Zij kiezen voor de techniek.
Centralized currency & store of value?quote:
Uit je quote: It was a unanimous decision that a two-coin system provided the Foundation the flexibility to create both a store of value, to be used as smart payment currencyquote:
Je hebt ook geen 4-laags toiletpapier met hydraterende lotion nodig om je reet af te vegen. Maar het werkt wel lekkerder dan een handje brandnetels.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eerste deel heb je gelijk in. Maar omdat iets kan houdt niet in dat het ook moet.
Dan ben ik om. Jammer dat die kitties niet goed van de grond gekomen zijn. 2e mislukte poesjes project na Kittehcoin.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Cryptokitties zonder vast te lopen bijv.
Ja dat centralized snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Uit je quote: It was a unanimous decision that a two-coin system provided the Foundation the flexibility to create both a store of value, to be used as smart payment currency
De Vechain nodes verifieren de transacties, maar als Vechain zelf de stekker eruit trekt werkt de boel niet meer toch? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja dat centralized snap ik niet helemaal.
ik weet niet of dat kanquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
De Vechain nodes verifieren de transacties, maar als Vechain zelf de stekker eruit trekt werkt de boel niet meer toch? Of begrijp ik het verkeerd?
quote:"Data written on the blockchain itself is immutable, making data quality a key concern for businesses looking to utilize public blockchain. Even so, these data points can not be trusted to ensure the truthfulness of data by itself, nor can it be a quality check of what is being submitted. This is what is known as the ‘Garbage in – Garbage out’ problem that skeptical critics against blockchain argue."
"VeChain has been extremely intelligent in how it addresses this age-old issue. By partnering up with key providers who are leaders of C.T.I. industries such as DNV-GL, PwC and others, companies are able to ensure the quality of theirs and their supplier’s internal processes, providing assurance for the quality of data entering the blockchain in the first instance. By guaranteeing the quality of data, enterprise clients can enable numerous new kinds of collaborative business models."
HEY HEY HEY.............quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef edcetera het volgende:
Wie heeft er trouwens een crypto.com VISA debit card: Heb hem sinds een week en geweldig: 450 Euro kun je passief staken met CRO met 14-18% rente, dagelijk/maandelijks/3-maandelijks!
Je krijgt bij je locale supermarkt 10% refund in MCO (OK hier in Ierland bij TESCO en LIDL). Maar het geeft een reden ommijn lokale bank met hun kaart niet meer serieus te nemen![]()
Morgen krijg ik hopelijk een goed aanbod voor de 50% discount voot ADA: Hoef het niet te accepteren! Je moet er wel CRO instoppen en de prijs zal omlaag gaan: 3% vandaag: Slimme truuk.
Ik probeer het uit met 10.000 CRO (+10.000 CRO die je op de exchange of in je "mobile wallet" hebt.
Lekker manquote:Op donderdag 11 juni 2020 06:44 schreef onlogisch het volgende:
Now boarding for the VeChain train.
Choo choooooo
@:Wereldgozer
@:fathank
quote:
(lol)quote:Op zondag 31 mei 2020 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi moment om winst te pakken en het schip te verlaten
Klinkt scammyquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef edcetera het volgende:
Wie heeft er trouwens een crypto.com VISA debit card: Heb hem sinds een week en geweldig: 450 Euro kun je passief staken met CRO met 14-18% rente, dagelijk/maandelijks/3-maandelijks!
Je krijgt bij je locale supermarkt 10% refund in MCO (OK hier in Ierland bij TESCO en LIDL). Maar het geeft een reden ommijn lokale bank met hun kaart niet meer serieus te nemen![]()
Morgen krijg ik hopelijk een goed aanbod voor de 50% discount voot ADA: Hoef het niet te accepteren! Je moet er wel CRO instoppen en de prijs zal omlaag gaan: 3% vandaag: Slimme truuk.
Ik probeer het uit met 10.000 CRO (+10.000 CRO die je op de exchange of in je "mobile wallet" hebt.
Verkopen voordat deze token de 3 dollar aantiktquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd token holders
tijd voor die sell
Beetje laat wel. Je had al 100% gains kunnen hebben.quote:
zit al vanaf het begin in vechainquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Beetje laat wel. Je had al 100% gains kunnen hebben.
heb je er 333.333?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkopen voordat deze token de 3 dollar aantikt
Is dit live frauderen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:06 schreef recursief het volgende:
Hier nog eentje: https://etherscan.io/tx/0(...)f8f2c3ee425c3501023c
Je zorgt dat je eigen miner de transactie verwerkt ipv dat je de transactie broadcast. En zo heb je als miner ineens keurig een paar miljoen verdiend.quote:
Hoe zorg je daarvoor en wat is het voordeel dat jouw miner zoveel verdient? Kan je toch ook gewoon normaal overmaken?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zorgt dat je eigen miner de transactie verwerkt ipv dat je de transactie broadcast. En zo heb je als miner ineens keurig een paar miljoen verdiend.
Witwassenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe zorg je daarvoor en wat is het voordeel dat jouw minder zoveel verdient? Kan je toch ook gewoon normaal overmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |