Aangezien je ook uit je duim zoog dat de agent geen hand in zijn Zak had terwijl hij met zijn knie op Floyd's nek zat zijn je andere beweringen wat minder geloofwaardig natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee joh ik zuig het uit mijn duim.
Neem even wat moeite. Die is er ook voor veroordeeld. Een fop straf van 5 jaar, wat hij had honger zeker.
Zei ik ook al eerder. Allebei waarschijnlijk in hun eigen vakgebied geen fijne kerels. Maar er wordt massaal ingezoomd op rascisme met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook niet. Maar je moet niet doen alsof die gozer geen blaam treft.
Criminele activiteiten, en ik doe helemaal niet recalcitrant.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zit je nou recalcitrant te doen. Leg eens even uit in welke mate hij schuld heeft aan zijn eigen overlijden?
Gelukkig is die racist cop op z’n minst ontslagenquote:Op maandag 1 juni 2020 16:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat het verboden is, bullshit.
Dat hij sterft door die knie onbewezen.
Ja net alsof die gozer een fucking heilige is lol was gewoon een crimineel.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zei ik ook al eerder. Allebei waarschijnlijk in hun eigen vakgebied geen fijne kerels. Maar er wordt massaal ingezoomd op rascisme met alle gevolgen van dien.
Het is geen incident. Het is een patroon.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zei ik ook al eerder. Allebei waarschijnlijk in hun eigen vakgebied geen fijne kerels. Maar er wordt massaal ingezoomd op rascisme met alle gevolgen van dien.
Dat zijn handschoenen die hij aan heeft. Handen liggen op zijn eigen been.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien je ook uit je duim zoog dat de agent geen hand in zijn Zak had terwijl hij met zijn knie op Floyd's nek zat zijn je andere beweringen wat minder geloofwaardig natuurlijk.
Bron?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen incident. Het is een patroon.
Ja die moeten ze gewoon opsluiten.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Gelukkig is die racist cop op z’n minst ontslagen
Ach kijk, we leven weliswaar in een democratische rechtsstaat en zelfs de VS is er min of meer één, maar veel mensen hebben niet zoveel op met dat concept. Die delen de wereld liever op in onveranderlijke mensen die deugen of niet deugen en als je moet deugt, dan ben je vogelvrij.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Verwonderlijk hoe mensen hun kont afvegen met de principes van een rechtstaat wanneer het ze even goed uitkomt.
Je weet niet eens of 'ie expres met vals geld betaald heeft, of dat het geld ook daadwerkelijk vals was. Wat een aannames weer.quote:
Welnee.quote:en ik doe helemaal niet recalcitrant.
Door te betalen met een vals biljet.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zit je nou recalcitrant te doen. Leg eens even uit in welke mate hij schuld heeft aan zijn eigen overlijden?
Oh ja ik vergeet dat het een heilige was.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet niet eens of 'ie expres met vals geld betaald heeft, of dat het geld ook daadwerkelijk vals was. Wat een aannames weer.
[..]
Welnee.
En hoeveel procent schuld is dat?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:57 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Door te betalen met een vals biljet.
Dat zwarte mensen vaak betrokken zijn bij delicten bedoel je?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen incident. Het is een patroon.
Je vergeet vooral dat je in een democratische rechtsstaat onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet dat het een heilige was.
Here we go again.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:58 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat zwarte mensen vaak betrokken zijn bij delicten bedoel je?
Dat kan je niet naar ratio uitdrukken natuurlijk maar mag je niet benoemen dat die zelf ook schuld heeft van jou?quote:
Dat vergeet ik helemaal niet?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vergeet vooral dat je in een democratische rechtsstaat onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is.
Is nogal zinloos dan hè.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat kan je niet naar ratio uitdrukken natuurlijk maar mag je niet benoemen dat die zelf ook schuld heeft van jou?
Die gozer treft ook geen blaam aangaande zijn dood.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook niet. Maar je moet niet doen alsof die gozer geen blaam treft.
Wat bedoel je daarmee?quote:
Ja voor jou wel jij hebt ook liever niet dat het over de plunderingen gaat, maar daar mag ik toch gewoon anders over denken...quote:
Lol goed punt wow.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die agent is anders al flink veroordeeld...
Oh, lekker. Nog meer gewicht op een specifiek drukpunt leggen dus.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zijn handschoenen die hij aan heeft. Handen liggen op zijn eigen been.
Jawel want als je crimineel bent draag je bij aan je contact met politie.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Die gozer treft ook geen blaam aangaande zijn dood.
Zelfs in Amerika hebben ze een rechtssysteem.
Wordt iemand verdacht van betalen met vals geld dan reken je diegene in en moet deze zich verantwoorden voor de rechtbank en daar wordt bepaald of iemand daar dan (dood)straf voor krijgt.
Niet een cop op straat die iemand langdurig in een houdgreep houdt, terwijl diegene smeekt om adem.
Dan 'serve' je geen enkel recht, alleen maar onrecht.
Je antwoord op het feit dat je helemaal niet weet of er bewust met vals geld betaald is en of het geld daadwerkelijk vals was is van de strekking "oh ja het is een heilige". Daarmee impliceer je toch gewoon schuld op basis van het feit dat de man volgens jou inherent niet zou deugen?quote:
Ja die heeft makkelijk praten. Racisten kopen kisten, geen sneakers.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:02 schreef Oceanier het volgende:
Michael Jordan is racisme in VS zat
WASHINGTON - Michael Jordan heeft via een verklaring opgeroepen tot verandering in de Verenigde Staten. „Het is genoeg geweest”, schrijft de basketballegende over de dood van George Floyd. In de VS is het al dagenlang zeer
„Ik ben diep bedroefd, boos en gepijnigd. Ik voel iedereens pijn en verontwaardiging”, aldus de 57-jarige Jordan. „Ik sta achter de mensen die het ingewortelde racisme tegen donkere mensen willen stoppen.”...
https://www.telegraaf.nl/(...)et-is-genoeg-geweest
Jordan is sinds zijn boek volgens mij helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:02 schreef Oceanier het volgende:
Michael Jordan is racisme in VS zat
WASHINGTON - Michael Jordan heeft via een verklaring opgeroepen tot verandering in de Verenigde Staten. „Het is genoeg geweest”, schrijft de basketballegende over de dood van George Floyd. In de VS is het al dagenlang zeer
„Ik ben diep bedroefd, boos en gepijnigd. Ik voel iedereens pijn en verontwaardiging”, aldus de 57-jarige Jordan. „Ik sta achter de mensen die het ingewortelde racisme tegen donkere mensen willen stoppen.”...
https://www.telegraaf.nl/(...)et-is-genoeg-geweest
Persoonlijk zie ik het meer als een nuance in het verhaal zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs de vrouw van die agent wil van hem scheiden vanwege deze ellende, maar hier lopen bepaalde figuren nog altijd een rechtvaardiging te zoeken voor het doden van Floyd.
Ja dat ik vermoed dat de man niet deugt klopt, hij heeft de schijn tegen als crimineel.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je antwoord op het feit dat je helemaal niet weet of er bewust met vals geld betaald is en of het geld daadwerkelijk vals was is van de strekking "oh ja het is een heilige". Daarmee impliceer je toch gewoon schuld op basis van het feit dat de man volgens jou inherent niet zou deugen?
Wat een kul argument. Vrouw wilt scheiden, strafbaar. Oke.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs de vrouw van die agent wil van hem scheiden vanwege deze ellende, maar hier lopen bepaalde figuren nog altijd een rechtvaardiging te zoeken voor het doden van Floyd.
Als hij nou een voorgeschiedenis had met veroordelingen voor valsemunterij zou je dat eventueel nog kunnen stellen, maar verder is het uitgangspunt in een democratische rechtsstaat dus niet "zal wel schuldig zijn, want eerder in aanraking geweest met justitie".quote:Op maandag 1 juni 2020 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat ik vermoed dat de man niet deugt klopt, hij heeft de schijn tegen als crimineel.
Dus, conclusie, iedere man waarvan de vrouw wil scheiden is een crimineel?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien zelfs zelfbescherming. Openlijk laten zien dat je afstand neemt zodat ze je misschien niet komen aftuigen.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:04 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het meer als een nuance in het verhaal zoeken.
Nuja ik wil het best nuanceren tot als hij daadwerkelijk heeft gedaan waarvan die verdacht is heeft hij bijgedragen aan, ergens heb je best een punt.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als hij nou een voorgeschiedenis had met veroordelingen voor valsemunterij zou je dat eventueel nog kunnen stellen, maar verder is het uitgangspunt in een democratische rechtsstaat dus niet "zal wel schuldig zijn, want eerder in aanraking geweest met justitie".
Hij was uitsmijter bij een nachtclub. Dezelfde club waar meneer de agent ook als uitsmijter werkte. Geen crimineel dus.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat ik vermoed dat de man niet deugt klopt, hij heeft de schijn tegen als crimineel.
Dus wat hier eerder is gepost klopt niet, het is geen veroordeelde crimineel?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:07 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hij was uitsmijter bij een nachtclub. Dezelfde club waar meneer de agent ook als uitsmijter werkte. Geen crimineel dus.
Dat hij is opgepakt is gewoon terecht klaar. Wat er daarna gebeurd staat daar los. Verzet bij arrestatie wel degelijk. Hij zat al in de auto voor het incident. Als hij toen rustig was blijven zitten was er niks gebeurd.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als hij nou een voorgeschiedenis had met veroordelingen voor valsemunterij zou je dat eventueel nog kunnen stellen, maar verder is het uitgangspunt in een democratische rechtsstaat dus niet "zal wel schuldig zijn, want eerder in aanraking geweest met justitie".
Eerdere aanrakingen met justitie rechtvaardigen op geen enkele manier het buitensporig gebruik van geweld door de politie. Zo'n agent weet van te voren niet of hij met een veroordeelde crimineel te maken heeft en zou net zo goed per ongeluk de verkeerde op kunnen pakken.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacht even, jij bent nog altijd van mening dat de agent correct handelde toen hij minutenlang met z'n knie de strot van Floyd aan stront drukte?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:06 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dus, conclusie, iedere man waarvan de vrouw wil scheiden is een crimineel?
quote:Op maandag 1 juni 2020 17:08 schreef Evertjan het volgende:
is dit al gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is jouw creatieve interpretatie.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat hij is opgepakt is gewoon terecht klaar. Wat er daarna gebeurd staat daar los. Verzet bij arrestatie wel degelijk. Hij zat al in de auto voor het incident. Als hij toen rustig was blijven zitten was er niks gebeurd.
Welke aanwijzingen heb jij hiervoor?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat hij is opgepakt is gewoon terecht klaar. Wat er daarna gebeurd staat daar los. Verzet bij arrestatie wel degelijk. Hij zat al in de auto voor het incident. Als hij toen rustig was blijven zitten was er niks gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |