Volgens mij niet. Ik typ zelf “george floyd criminal” op google maar kan niks vinden. Wel dat hij een uitsmijter is bij een nachtclubquote:Op maandag 1 juni 2020 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dus wat hier eerder is gepost klopt niet, het is geen veroordeelde crimineel?
Dan moet MJ lekker de politiek ingaan en het van binnenuit proberen te veranderen inplaats van aan de zijlijn wat gaan staan schreeuwen.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:02 schreef Oceanier het volgende:
Michael Jordan is racisme in VS zat
WASHINGTON - Michael Jordan heeft via een verklaring opgeroepen tot verandering in de Verenigde Staten. „Het is genoeg geweest”, schrijft de basketballegende over de dood van George Floyd. In de VS is het al dagenlang zeer onrustig.
„Ik ben diep bedroefd, boos en gepijnigd. Ik voel iedereens pijn en verontwaardiging”, aldus de 57-jarige Jordan. „Ik sta achter de mensen die het ingewortelde racisme tegen donkere mensen willen stoppen.”...
https://www.telegraaf.nl/(...)et-is-genoeg-geweest
Hij is ook vrij rustig gebleven, zijn gedrag rechtvaardigde op geen enkele manier zijn dood. Geen fysiek verzet, geen aanval, niks.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat hij is opgepakt is gewoon terecht klaar. Wat er daarna gebeurd staat daar los. Verzet bij arrestatie wel degelijk. Hij zat al in de auto voor het incident. Als hij toen rustig was blijven zitten was er niks gebeurd.
Nou er zijn toch wel stukken gepost hier waar het uit blijkt tenzij die fake zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik typ zelf “george floyd criminal” op google maar kan niks vinden. Wel dat hij een uitsmijter is bij een nachtclub
Hij heeft zelfs 5 jaar vastgezeten voor een gewapende overval meen ik ergens te hebben gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik typ zelf “george floyd criminal” op google maar kan niks vinden. Wel dat hij een uitsmijter is bij een nachtclub
Het mag wel gewoon daar gebruikt worden, het is zijn overweging op dat moment.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even, jij bent nog altijd van mening dat de agent correct handelde toen hij minutenlang met z'n knie de strot van Floyd aan stront drukte?
Ben ik de enige bij wie die stream voor geen meter werkt?quote:
Hij zal het vast erg zwaar hebben in zijn miljoenen mansions hoor.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet MJ lekker de politiek ingaan en het van binnenuit proberen te veranderen inplaats van aan de zijlijn wat gaan staan schreeuwen.
Ach, dit zijn dezelfde types die zich in allerlei bochten wrongen om vol te kunnen houden dat die ongewapende zwarte jongen terecht werd doodgeschoten door twee burgers.quote:
Jawel hij is zwart en heeft 'ie vroeger misschien wel of niet iets gedaan waarvoor hij veroordeeld is. Daarnaast heeft hij misschien wel of niet bewust met een misschien wel of niet vals briefje van $20 betaald.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Hij is ook vrij rustig gebleven, zijn gedrag rechtvaardigde op geen enkele manier zijn dood. Geen fysiek verzet, geen aanval, niks.
Er zit natuurlijk een verschil tussen even een knie in iemands nek duwen en iemand strot minutenlang dichtknijpen met je knie.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het mag wel gewoon daar gebruikt worden, het is zijn overweging op dat moment.
Nee hier ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik de enige bij wie die stream voor geen meter werkt?
Er zit heel veel tijd tussen arrestatie en incident.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Hij is ook vrij rustig gebleven, zijn gedrag rechtvaardigde op geen enkele manier zijn dood. Geen fysiek verzet, geen aanval, niks.
Niet waar.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dit zijn dezelfde types die zich in allerlei bochten wrongen om vol te kunnen houden dat die ongewapende zwarte jongen terecht werd doodgeschoten door twee burgers.
Maar met huidskleur heeft het helemaal niks te maken, hoor!
En wat zijn de overwegingen wanneer het je duidelijk wordt dat iemand aan het stikken is?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het mag wel gewoon daar gebruikt worden, het is zijn overweging op dat moment.
Misschien wilt hij het op een andere manier doen dan via de politiek.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet MJ lekker de politiek ingaan en het van binnenuit proberen te veranderen inplaats van aan de zijlijn wat gaan staan schreeuwen.
Flauwekul, hij kan ook onschuldig aangehouden zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel want als je crimineel bent draag je bij aan je contact met politie.
Waarmee je dus stelt dat de arrestatie al had plaatsgevonden en er dus geen sprake was van verzet bij arrestatie.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er zit heel veel tijd tussen arrestatie en incident.
Jawel, er gebeurd iets in de auto.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarmee je dus stelt dat de arrestatie al had plaatsgevonden en er dus geen sprake was van verzet bij arrestatie.
Oke heb ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou er zijn toch wel stukken gepost hier waar het uit blijkt tenzij die fake zijn.
Wat?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jawel, er gebeurd iets in de auto.
Klopt, waarbij hij minutenlang op de grond lag met een knie in zijn nek en hij zelf al aangaf geen adem te kunnen krijgen en zelfs omstanders gaven dat aan.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er zit heel veel tijd tussen arrestatie en incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |