abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 16:28:13 #176
236264 crew  capricia
pi_193419827
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:27 schreef rareman1 het volgende:

[..]

In de buurt staat een AZC. Er staan er vast wel meer in Nederland.
Het gaat hier over Amerikaanse politiek. Ik dacht dat je het over Amerikanen had. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193419837
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lol

MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 22:55:52 A Rochester, New York woman pleads with rioters to spare the business. They punch her in the face and strike her with a plank of wood. Her husband tried to help but was beaten back. #BlackLiveMatter #antifa https://t.co/WAstcRUuqH reageer retweet
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:18:38 "Keep the pressure up! Don’t let up!..Turn this into a true uprising!" wrote Luis Marquez, a Portland antifa militant w/access to national activists & politicians. He encouraged comrades to continue rioting. He previously met now-Minnesota AG @:keithellison https://t.co/kZFYPGPYUj reageer retweet
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 15:52:44 Portland: A man tried to help the man carrying a US flag who was getting beaten on the ground at yesterday’s antifa/BLM riot. They chased him away and kicked him in the face when he was unconscious on the ground: #Antifa #BlackLivesMatter https://t.co/xqKTYT5tPl reageer retweet
Maar blijf vooral wegkijken.
Dat er walgelijke misstanden plaatsvinden, is evident. Het is echter gevaarlijk om elke contextloze tweet te omarmen, zeker wanneer ze door figuren met een agenda de wereld in worden geslingerd (en Ngo heeft een agenda).

Het is nu heel makkelijk geworden om elke vorm van geweld onder 'BLM' te scharen. Nu beweer ik niet dat BLM-aanhangers geen geweld gebruiken, maar je moet je er bewust van zijn dat types zoals Ngo ook gewoon een narratief proberen te creëren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193419843
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Het gaat hier over Amerikaanse politiek. Ik dacht dat je het over Amerikanen had. :{
Het is toch een soort van import discussie.
pi_193419850
Die White supremacists troep komt overigens uit Amerika. Daarvoor misschien uit Afrika.
pi_193419879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat er witte identitairen de boel op z'n kop zetten, maar dat je je niet geroepen voelt om daar wat van te zeggen :') Hoe selectief wil je jezelf portretteren? Nee hoor, er is een statistiek waaruit blijkt dat je identitaire makkers medeveroorzaker zijn van de chaos, maar jij hebt een zeer eenzijdig twitteraccount met 4-5 filmpjes gevonden, dus die arrestaties daar hoef je je niets van aan te trekken - het is gewoon de schuld van de ander.
Dit bedoel ik dus, je kletst uit je nek.
quote:
Hurdur, het is geen racistisch probleem, het is gewoon toevallig dat er allemaal racisten op af komen om de protesten tegen racisme te verzieken en toevallig kun jij dat negeren terwijl je oproept om de demonstranten in de straten dood te schieten want je hebt een paar twitterfilmpjes gezien :').
Fijn dat je rellend tuig die mensen mishandelen en vandalisme plegen etc gewoon demonstranten noemt. Ik legde je gisteren al uit dat ik je post jegens mij over het nablaten van talking points behoorlijk ironisch vind.
Je doet nu precies wat de media ook doet rellend tuig demonstranten noemen.

Overigens is het niet bewezen dat de moord op Floyd een racistisch motief had, dat is slechts een aanname en deze aanname heeft nu al levens gekost en voor miljarden aan schade gekost.
pi_193419883
Het is en blijft raar op alles afgeven en toch blijven komen.

Geld ook voor Amerika. of USA. Ik zeg altijd Amerika.. klopt niet helemaal.
  maandag 1 juni 2020 @ 16:34:34 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_193419887
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Omdat als ik Sommige dingen lees of bekijk iedereen die blank is een supremacists is. Leuk he?

Niet iedereen denkt zo maar een aanzienlijke groep wel..
Nee hoor, er lopen heel veel blanken mee in de demonstraties. Waarschijnlijk het grote merendeel. Die worden geen supremacists genoemd. Gek he?

(Afgezien van de daadwerkelijke supremacists die komen knokken of agent provocateur zijn)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193419899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee hoor, er lopen heel veel blanken mee in de demonstraties. Waarschijnlijk het grote merendeel. Die worden geen supremacists genoemd. Gek he?

(Afgezien van de daadwerkelijke supremacists die komen knokken of agent provocateur zijn)
Jij snapt het niet helemaal. Er is daar een raar gevecht aan de gang..
  maandag 1 juni 2020 @ 16:38:02 #184
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193419934
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:50 schreef Chivaz het volgende:
Het word tijd voor Trump dat hij met een speech gaat komen vanuit the oval office. Het is tijd voor actie nu, dit gaat niet weg zonder dat er knopen worden doorgehakt.
Dan moet hij wel uit zijn bunker durven komen. hij zit nu als een Ceaușescu te wachten op zijn onvermijdelijke lot en kijkt rond wie hij mee de afgrond in kan slepen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193419935
Overigens is het ook niet te snappen als 'normaal' persoon. Er word gewoon een hoop onzin verteld. Soort met brainwashing..
  maandag 1 juni 2020 @ 16:38:59 #186
384435 klappernootopreis
pi_193419955
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:08 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik heb ook nog helemal geen artikelen voorbij zien komen waar antifa of blm mensen opgepakt zijn voor rellen.
misschien omdat die zich wél aan de regels houden en veruit in de meerderheid zijn daar?
  maandag 1 juni 2020 @ 16:41:40 #187
384435 klappernootopreis
pi_193419991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:27 schreef rareman1 het volgende:

[..]

In de buurt staat een AZC. Er staan er vast wel meer in Nederland.
hier in de buurt staat ook een kringloopwinkel en een bakker. wat is je punt?
pi_193419997
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

hier in de buurt staat ook een kringloopwinkel en een bakker. wat is je punt?
Doe niet zo onnozel. Ik mag het niet letterlijk zeggen dusja..

Dan maar draaien.
  maandag 1 juni 2020 @ 16:44:37 #189
384435 klappernootopreis
pi_193420024
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Zelfs jij moet nu wel door hebben dat die zogenaamde Trump fans verkapte PVV/FvD adepten zijn die proberen de publieke opinie te veranderen. Hebben ze geen richtlijnen op fok om dit soort beïnvloeding in te dammen?
pi_193420028
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zelfs jij moet nu wel door hebben dat die zogenaamde Trump fans verkapte PVV/FvD adepten zijn die proberen de publieke opinie te veranderen. Hebben ze geen richtlijnen op fok om dit soort beïnvloeding in te dammen?
Die opinie is zo verrot als het maar zijn kan. Tenminste als je een beetje verstand hebt.
  maandag 1 juni 2020 @ 16:47:03 #191
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193420044
quote:
China asks state firms to halt purchases of U.S. soybeans, pork, sources say
https://www.cnbc.com/2020(...)ork-sources-say.html

Zullen de boeren blij mee zijn.
pi_193420054
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan moet hij wel uit zijn bunker durven komen. hij zit nu als een Ceaușescu te wachten op zijn onvermijdelijke lot en kijkt rond wie hij mee de afgrond in kan slepen.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar deze ene zeldzame keer wel.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 16:48:26 #193
236264 crew  capricia
pi_193420065
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:41 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Doe niet zo onnozel. Ik mag het niet letterlijk zeggen dusja..

Dan maar draaien.
Daar zal dan wel een reden voor zijn.
Aub gewoon normaal meeposten. En niet met van die vage insinuaties komen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 16:48:55 #194
236264 crew  capricia
pi_193420074
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Nee jij hebt zeker niet in de gaten dat er mensen wonen naast die AZC's. Die hebben alles maar te schaften wat daar allemaal terecht komt.
Hallo.
On topic graag.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193420080
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar zal dan wel een reden voor zijn.
Aub gewoon normaal meeposten. En niet met van die vage insinuaties komen.
Ik post normaal.
pi_193420087
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Hallo.
On topic graag.
-nee-

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 01-06-2020 16:50:14 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 16:49:40 #197
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193420090
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, je kletst uit je nek.
[..]

Fijn dat je rellend tuig die mensen mishandelen en vandalisme plegen etc gewoon demonstranten noemt. Ik legde je gisteren al uit dat ik je post jegens mij over het nablaten van talking points behoorlijk ironisch vind.
Je doet nu precies wat de media ook doet rellend tuig demonstranten noemen.

Overigens is het niet bewezen dat de moord op Floyd een racistisch motief had, dat is slechts een aanname en deze aanname heeft nu al levens gekost en voor miljarden aan schade gekost.
Wat jij gewoon doet is alle demonstranten rellend tuig noemen - omdat ze demonstreren tegen iets waar jij eigenlijk geen kwaad in ziet. Vandaar ook dat je alleen maar bezig bent met de rellen en nog geen enkel moment bezig bent geweest met de oorzaak van de rellen. Omdat die oorzaak, het doden van burgers door de politie, iets is wat je zelf actief toejuicht.

Niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, trapt in je poging om de nuance op te zoeken met 'het is niet bewezen dat'. Je generaliseert zelf alles wat los en vast zit of en een andere huidskleur heeft, niemand trapt hier in. Het interesseert je geen fuck of het racistisch was of niet, aangezien je hoe dan ook de kant van de politie had gekozen en tegen de demonstranten.
Antifa
pi_193420125
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Alsof dat gaat helpen. Trump leest dan ongeïnspireerd, hakkelend en slurpend een tekst op waar hij het niet eens mee eens is.

Daar trapt echt niemand meer in. Dat is te laat en te weinig.
  maandag 1 juni 2020 @ 16:53:04 #199
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_193420144
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lol

MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 22:55:52 A Rochester, New York woman pleads with rioters to spare the business. They punch her in the face and strike her with a plank of wood. Her husband tried to help but was beaten back. #BlackLiveMatter #antifa https://t.co/WAstcRUuqH reageer retweet
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:18:38 "Keep the pressure up! Don’t let up!..Turn this into a true uprising!" wrote Luis Marquez, a Portland antifa militant w/access to national activists & politicians. He encouraged comrades to continue rioting. He previously met now-Minnesota AG @:keithellison https://t.co/kZFYPGPYUj reageer retweet
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 15:52:44 Portland: A man tried to help the man carrying a US flag who was getting beaten on the ground at yesterday’s antifa/BLM riot. They chased him away and kicked him in the face when he was unconscious on the ground: #Antifa #BlackLivesMatter https://t.co/xqKTYT5tPl reageer retweet
Maar blijf vooral wegkijken.
Iemand die een boek geschreven heeft over de gevaren van Antifa en dat boek ook actief promoot op Twitter, is natuurlijk verre van een betrouwbare bron over de materie.

Maar blijf vooral kritiekloos naar je bronnen kijken.
pi_193420151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens, maar deze ene zeldzame keer wel.
Zie je nou nog altijd niet in dat Trump blunder op blunder stapelt? Zijn aanpak van de coronacrisis was een lange reeks van faalmomenten: van het bagatelliseren van de ernst van de ziekte tot de krankzinnige dagelijkse briefings. Het was een grote clusterfuck.

En nu dit. In plaats van leiderschap te tonen, slingert hij vanuit z'n bunker provocatieve tweets de wereld in.

Trump is de meest waardeloze president uit de geschiedenis van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')