abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:48:53 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193433911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:26 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Van cities en farming simulator zou je niet verwachten dat ze gemakkelijke trophies hebben. Bij Ni No Kuni moet ik nog 1 of 2 trophies, maar het geen wat ik moet doen vind ik niet zo leuk en het is nogal omslachtig om te doen, dus had ik zoies van laat maar.
Zo heb ik wel een stuk of 7 games met nog maar een handvol trophies te gaan. Maar dat zijn dan trophies waar je of veel geluk of heel veel tijd voor nodig hebt.

Ik denk dat ik die van minecraft ga doen, Ik geraak alleen nooit ver omdat ik altijd aan het minen/bouwen ben lol.

Knights of pen and paper is wel een leuke tussendoor game, heb het zelf nog niet zo heel veel gespeeld.

Dat mist nog eigenlijk, een PS4 versie van tabletop dungeons & dragons of magic the gathering.
Nouja, het zijn trophies voor zoveel uur spelen, zoveel km rijden, zoveel schapen hebben etc.
Je hoeft er niet bij na te denken.

Cities heeft er ook veel. Verander het tweet icoontje. Bekijk de route van een burger. Hernoem een straat Steve. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193433925
Zou betalen voor een RCT1+2 port met trophies. Eindelijk een reden om alle scenario's te halen. :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193433989
Ik zoek nu ook iets wat je gewoon tussendoor zonder stress kan spelen.
Ik heb nu op mijn to play lijstje staan: Dark Souls 2, Streets of Rage 4, Resident Evil 1. Straks krijg ik een te hoge bloeddruk.

Shadow Tactics misschien.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193434007
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zoek nu ook iets wat je gewoon tussendoor zonder stress kan spelen.
Ik heb nu op mijn to play lijstje staan: Dark Souls 2, Streets of Rage 4, Resident Evil 1. Straks krijg ik een te hoge bloeddruk.

Shadow Tactics misschien.
Everybody's Golf? Gravity Rush? Stardew Valley?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 12:00:54 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193434062
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zoek nu ook iets wat je gewoon tussendoor zonder stress kan spelen.
Ik heb nu op mijn to play lijstje staan: Dark Souls 2, Streets of Rage 4, Resident Evil 1. Straks krijg ik een te hoge bloeddruk.

Shadow Tactics misschien.
Tetris Effect.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193434140
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tetris Effect.
Heb je die plat gezien though

Zal vanavond even kijken.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 juni 2020 @ 12:13:39 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193434232
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:07 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Heb je die plat gezien though

Zal vanavond even kijken.
Seriously? Seriously.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193434374
De Plus games zijn te downloaden.
Al was WW2 natuurlijk al een week geleden beschikbaar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193434412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
De Plus games zijn te downloaden.
Al was WW2 natuurlijk al een week geleden beschikbaar.
Battlefront 2 is 100+ GB, daar doe ik wel even over.
Twijfel nog.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193434472
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:26 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Battlefront 2 is 100+ GB, daar doe ik wel even over.
Twijfel nog.
115GB zie ik net :')

Gelukkig is PSN altijd razendsnel en hebben ze de snelheid niet omlaag gebracht ivm corona *O*
Oh wacht -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 12:33:32 #211
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193434519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:56 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Everybody's Golf? Gravity Rush? Stardew Valley?
Stardew Valley godenspel.
Lekker beetje boeren, beetje vissen. Chickies hosselen in het dorp.
Of gasten, als je dat wilt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193434564
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stardew Valley godenspel.
Lekker beetje boeren, beetje vissen. Chickies hosselen in het dorp.
Of gasten, als je dat wilt.
Virtueel brommers kiek'n _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193434614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:50 schreef KennyPowers het volgende:
Zou betalen voor een RCT1+2 port met trophies. Eindelijk een reden om alle scenario's te halen. :P
Kwam Planet Coaster niet naar de consoles?

Eigenlijk moet iemand ff Parkitect naar de consoles porten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193434892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:50 schreef KennyPowers het volgende:
Zou betalen voor een RCT1+2 port met trophies. Eindelijk een reden om alle scenario's te halen. :P
trophies als reden nodig hebben om een game te spelen :')
pi_193434903
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zoek nu ook iets wat je gewoon tussendoor zonder stress kan spelen.
Ik heb nu op mijn to play lijstje staan: Dark Souls 2, Streets of Rage 4, Resident Evil 1. Straks krijg ik een te hoge bloeddruk.

Shadow Tactics misschien.
the sims
journey
no mans sky
pi_193434963
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]

trophies als reden nodig hebben om een game te spelen :')
Ik deed altijd de korte/leuke campaigns en daarna gewoon sandbox mode.
RCT2 had allemaal lange campaigns gebaseerd op echte parken die ik niet zo leuk vond want alles was al vol gebouwd.

Maar ze allemaal gehaald hebben is ook wel cool.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193434978
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:59 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ik deed altijd de korte/leuke campaigns en daarna gewoon sandbox mode.
RCT2 had allemaal lange campaigns gebaseerd op echte parken die ik niet zo leuk vond want alles was al vol gebouwd.

Maar ze allemaal gehaald hebben is ook wel cool.
dat kan toch ook prima zonder trophies?
pi_193435957
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er is helaas iets dat mensen beïnvloed: geld. Op FOK zijn we allemaal maar een stelletje vrijwilligers die wat over games schrijven omdat ze games leuk vinden, geld verdienen we er niet mee, alleen een gratis reviewcopy :+ Ik weet wel zeker dat er veel media is die er hun boterham mee moeten verdienen. En als je dan eerlijk zegt dat je game X ruk vindt, dan weet je dat je misschien wel eens Game Y van dezelfde uitgever niet gaat krijgen. En als je dat maar vaak genoeg doet heb je nog maar weinig reviews. Of in dit geval, je bent niet een van de eerste die een game kan reviewen, dus je loopt die eerste views mis, ergo, geld. Een eerlijke mening is dan lastig voor die journalisten.

Ik snap het vanuit hun oogpunt, maar het is natuurlijk scheef dat je de lezers niet informeert maar dingen rooskleurig laat zijn. Je laat je omkopen met geld, iets wat haaks zou moeten staan op journalisme.

Los van deze game: die run om de eerste te zijn met een review is ondertussen belachelijk. Ik heb soms het idee dat er sites zijn alleen het menu bekijken, even start duwen om te zien of er moeilijkheidsgraden zijn en voor de rest uitgaan van een eerder preview build op E3 of gamescom die ze gezien hebben :')
Vroeger waren er maar een paar tijdschriften waar je previews en reviews kon lezen. Die bladen hadden veel lezers en daarmee een hoop macht. De lezers kregen ze onder andere doordat ze goede reviews plaatsten en met die macht konden ze gewoon hun mening geven over games zonder het risico dat ontwikkelaars geen copy's meer stuurden.

Internet was toen nog geen factor dus zeker als je je mening op een preview wilde baseren was je aangewezen op die tijdschriften.

Dat werkte goed. Tegenwoordig hecht ik nauwelijks meer waarde aan wat een gamesite schrijft.
Ik kijk vooral naar gewone spelers die het spel spelen om een oordeel te vormen. Dat betekent helaas wel dat ik nauwelijks nog games preorder want dan kan je nog geen gedegen oordeel vellen. Alleen als ik echt vertrouwen heb dat een game tof zal zijn plaats ik een preorder.

Bij The Last of Us 2 gaat dat niet lukken en daarom wacht ik nog even met het aanschaffen van die game.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193436080
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:26 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Van cities en farming simulator zou je niet verwachten dat ze gemakkelijke trophies hebben. Bij Ni No Kuni moet ik nog 1 of 2 trophies, maar het geen wat ik moet doen vind ik niet zo leuk en het is nogal omslachtig om te doen, dus had ik zoies van laat maar.
Zo heb ik wel een stuk of 7 games met nog maar een handvol trophies te gaan. Maar dat zijn dan trophies waar je of veel geluk of heel veel tijd voor nodig hebt.

Ik denk dat ik die van minecraft ga doen, Ik geraak alleen nooit ver omdat ik altijd aan het minen/bouwen ben lol.

Knights of pen and paper is wel een leuke tussendoor game, heb het zelf nog niet zo heel veel gespeeld.

Dat mist nog eigenlijk, een PS4 versie van tabletop dungeons & dragons of magic the gathering.
Infamous Second Son is zo makkelijk te platten en dat lukt ook binnen een uurtje of 25
Die andere Infamous die jij hebt ken ik niet, maar die schijnt net zo makkelijk te zijn. Duurt alleen iets langer
Need for Speed is lachwekkend makkelijk en als je een beetje gericht speelt heb je de platinum in een dag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193436234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alleen als ik echt vertrouwen heb dat een game tof zal zijn plaats ik een preorder.
Die hele preorder cultuur heb ik nooit begrepen. Heb je ooit meegemaakt dat een game uitverkocht was? Of is het een vorm van voorpret?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 14:28:25 #221
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_193436356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Die hele preorder cultuur heb ik nooit begrepen. Heb je ooit meegemaakt dat een game uitverkocht was? Of is het een vorm van voorpret?
Dat is van voor het digitale tijdperk. Door het aantal preorders had men een idee hoeveel exemplaren er in de eerste run gemaakt moesten worden.
pi_193436654
Tifa theme nu ook gratis in EU stores
https://store.playstation(...)_00-DYNAMICTIFATHEME

Voor niks een Japans account gemaakt
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193436751
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:47 schreef KennyPowers het volgende:
Tifa theme nu ook gratis in EU stores
https://store.playstation(...)_00-DYNAMICTIFATHEME

Voor niks een Japans account gemaakt
Top ^O^
Straks even downloaden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193436795
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Top ^O^
Straks even downloaden.
Comfy
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193436824
quote:
Mooie rustgevende soundtrack ook _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193436859
Is de PS5 theme backward compatible? :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 juni 2020 @ 15:06:13 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193436892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Die hele preorder cultuur heb ik nooit begrepen. Heb je ooit meegemaakt dat een game uitverkocht was? Of is het een vorm van voorpret?
Voorpret
Special Editions die uitverkopen
Levering op release

Voor een aantal games doe ik dat zeker. Wel vrijwel altijd bij Bol.com met achteraf betalen. Ik ga niet vooraf al geld doneren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193436899
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mooie rustgevende soundtrack ook _O_
Ik luister meestal FF tijdens het werk. Clears the mind.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193436914
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik luister meestal FF tijdens het werk. Clears the mind.
Een van de mooiste game soundtracks ooit vind ik die van Assassin's Creed Brotherhood, iets van Roman Countrysite heet ie.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193436945
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Een van de mooiste game soundtracks ooit vind ik die van Assassin's Creed Brotherhood, iets van Roman Countrysite heet ie.
Ook die is mooi. En zo heb ik wel meer gamemuziek. Of Ghibli. Maar de radio of zo luister ik weinig. Al die DJ's die zich geweldig vinden :')_!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 2 juni 2020 @ 15:12:59 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193436965
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik luister meestal FF tijdens het werk. Clears the mind.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

SEPHIROTH
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193436970
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

SEPHIROTH
en dan hard op je keyboard rammen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193436975
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

SEPHIROTH
Goed verhaal. Gaan we niets mee doen.
pi_193436981
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193437007
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

SEPHIROTH
Ik heb vroeger wel Latijn en Grieks gehad, maar ik ken nu alleen nog maar Ad Fundum B:)B
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 15:17:19 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193437016
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mooie rustgevende soundtrack ook _O_
Witcher 3 is het niet met je eens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193437032
quote:


En weer ontopic:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 2 juni 2020 @ 15:21:04 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193437057
Hoe verder ik kom in Divinity, hoe meer ik het idee heb dat het haalbaar is op Hardcore.
De laatste 3-4 baasgevechten geen moment in de problemen geweest. Als ik in het begin van het spel had geweten hoe craften werkte en hoe het zal met skill- en ability punten, had ik denk ik ook minder moeite gehad.

Helemaal nu ik de vijanden een beetje ken. Misschien dat ik het wel ga proberen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193437210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Die hele preorder cultuur heb ik nooit begrepen. Heb je ooit meegemaakt dat een game uitverkocht was? Of is het een vorm van voorpret?
Soms krijg je kleine voordelen, maar je doet het vooral om een game direct na launch te kunnen spelen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 juni 2020 @ 16:08:22 #240
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193437718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Soms krijg je kleine voordelen, maar je doet het vooral om een game direct na launch te kunnen spelen.
Het was ooit iets leuks om zeker te weten dat je hem op de releasedag kon spelen.
Tot dat er winkels waren die hem 2 of 3 dagen eerder verkochten, en de winkel waar je je pre-order had staan dood leuk zei "nee, wij verkopen hem vrijdag pas".
-O-

Inmiddels ben ik ouder... en wacht ik met de meeste games wel op een aanbieding :P
  dinsdag 2 juni 2020 @ 16:12:06 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193437774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 16:08 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Het was ooit iets leuks om zeker te weten dat je hem op de releasedag kon spelen.
Tot dat er winkels waren die hem 2 of 3 dagen eerder verkochten, en de winkel waar je je pre-order had staan dood leuk zei "nee, wij verkopen hem vrijdag pas".
-O-

Inmiddels ben ik ouder... en wacht ik met de meeste games wel op een aanbieding :P
Precies. Lekker aanbiedingjagen.
Als het een kleine uitgever is of iets, of een eenpersoonsproject, vind ik het minder erg om volle mep te betalen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 2 juni 2020 @ 16:24:15 #242
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193437958
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zoek nu ook iets wat je gewoon tussendoor zonder stress kan spelen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:56 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Stardew Valley?
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stardew Valley godenspel.
Lekker beetje boeren, beetje vissen. Chickies hosselen in het dorp.
Of gasten, als je dat wilt.
QFT.
pi_193438700
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:19:30 #244
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193438846
Seizoen 4 van Modern Warfare 2019 DELAYED
SOONY
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:21:46 #245
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193438877
WB Games zal wel blij zijn dat ze weer niks hoeven te tonen.
SOONY
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:29:01 #246
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193438984
SOONY
pi_193439083
PSNow nieuw in juni

-Metro Exodus
-Dishonored 2
-NASCAR Heat 4
-Tales of Zestiria
-Pac-Man Championship Edition 2
-God Eater 2
-11-11 Memories Retold
-Malicious Fallen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:41:45 #248
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193439210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:34 schreef KennyPowers het volgende:
PSNow nieuw in juni

-Metro Exodus
-Dishonored 2
-NASCAR Heat 4
-Tales of Zestiria
-Pac-Man Championship Edition 2
-God Eater 2
-11-11 Memories Retold
-Malicious Fallen
De line-up van PS Now is wel om te janken.
SOONY
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:54:54 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193439471
Ha, zeg ik vanmiddag dat Divinity te makkelijk is, krijgen we een eindbaas die ik niet eens kan raken _O-

Grappig game over scherm wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193439630
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ha, zeg ik vanmiddag dat Divinity te makkelijk is, krijgen we een eindbaas die ik niet eens kan raken _O-

Grappig game over scherm wel.
Hoe ver zit je?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')