Precies.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ondertussen gedragen ze zich als een groep SS'ers.
Misschien bedoelen ze antifa?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar goed, antifa een terroristische "organisatie".
Ik zou niet zeggen dat ik me identificeer met antifa, maar wel als anti-fascistisch. Wie hier zijn ook anti-fascistisch? Zijn er mensen openlijk pro-fascistisch?
Houwen ze als ze belangrijk gaan worden heb je echt een probleem.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:15 schreef Red_85 het volgende:
Jaaaaa, ik vind het allemaal racisme en dat ga ik laten blijken door spullen te slopen die niet van mij zijn en dingen te jatten die ik niet kan betalen.
Nutteloos van mensen die er geen flikker mee te maken hebben. Amoebe's weer. Geen wonder dat ze zo achtergesteld blijven in die maatschappij met zo'n instelling.
twitter:GrantB911 twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:17:40Houston Police Chief @ArtAcevedo:
“These little white guys with their skateboards are the ones starting all the shit. -- Don't follow that bullshit!"
https://t.co/JC88LYFno9 reageer retweet
Mwah, misschien dat 99% dat denkt, maar dat is duidelijk niet de realiteit. Overigens is 99% wel echt een hele hele hoop. Het is moeilijk voorstelbaar hoeveel mensen je daarmee bedoelt.quote:maandag 1 juni 2020 00:09 schreef Smack10 het volgende:[/b]
[..]
Ik denk dat wel 99 procent van de mensen anti fascistisch is.
Net zoals 99 procent van de mensen geweld afkeurt etc.
Inderdaad viel mij ook op. En toch geheel clueless zijn ze ook weer niet want die heli blijft filmen. Die heli is toch van hen?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:07 schreef Stray_cat het volgende: Een hele politielinie bij vreedzame protesten en even verderop halen ze de boel leeg, maar daar staan ze niet.
![]()
Bewuste keuze lijkt mij.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op. En toch geheel clueless zijn ze ook weer niet want die heli blijft filmen. Die heli is toch van hen?
Liquorquote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef StephanL het volgende:
Haha gaan ze weer een liquid store plunderen
SAD.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De cameraman dacht dat die paspop een plunderaar was
Van de nieuwszender. Maarja die kunnen ze ook bekijken op tvquote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op. En toch geheel clueless zijn ze ook weer niet want die heli blijft filmen. Die heli is toch van hen?
Blanke met skateboard voorop?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef StephanL het volgende:
Haha gaan ze weer een liquid store plunderen
Hahaatjes goede garpquote:Op maandag 1 juni 2020 00:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze antifa?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef Smack10 het volgende:
Wat zijn de beste linkjes voor live video beelden?
twitter:stillgray twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:08:45Antifa set fire to a homeless man's only possessions. This is how we defeat racism. https://t.co/zGD6fNyyVR reageer retweet
Godverdomme wat een tuigquote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
WTF, zelfs daklozen zijn niet veilig.twitter:stillgray twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:08:45Antifa set fire to a homeless man's only possessions. This is how we defeat racism. https://t.co/zGD6fNyyVR reageer retweet
En een bepaalde groep laat zich weer van de primitieve kant zien door de eigen stad te plunderen.quote:
https://www.twitch.tv/wokequote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef Smack10 het volgende:
Wat zijn de beste linkjes voor live video beelden?
Zombies.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
WTF, zelfs daklozen zijn niet veilig.twitter:stillgray twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:08:45Antifa set fire to a homeless man's only possessions. This is how we defeat racism. https://t.co/zGD6fNyyVR reageer retweet
Het zegt meer iets meer over jou denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En een bepaalde groep laat zich weer van de primitieve kant zien door de eigen stad te plunderen.
Man man man, over vooroordelen bevestigen gesproken.![]()
![]()
Dit is zieligquote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Welke beelden bekijk jij? Welke stad?
Ja want plunderen en je eigen stad vernielen is altijd een goede manier om je punt te maken.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:22 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Het zegt meer iets meer over jou denk ik.
Biden morgen :'' Wat deed ik eigenlijk gisteren ?''quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Biden probeert te verbinden.
[ afbeelding ]
Maar probeer de plunderingen eens te verklaren, dat maakt het voor jezelf ook beter te behappen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want plunderen en je eigen stad vernielen is altijd een goede manier om je punt te maken.
Huh? Nee. Je moet niet alles geloven wat je online leest. Er is een republikeinse campagne bezig om hem als seniel neer te zetten. Redelijk ongeloofwaardig als je ziet waar hij tegen strijd. Het is consequent projectie van ze.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Biden morgen :'' Wat deed ik eigenlijk gisteren ?''
Iets wat hij van zijn campagne manager moest doen, waarom en waar weet hij vast niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar is geen enkele verklaring voor, het is niet van jou, afblijven dus.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Maar probeer de plunderingen eens te verklaren, dat maakt het voor jezelf ook beter te behappen.
Gewoon nee, bedrijven plunderen, mensen bedreigen/mishandelen en je eigen stad vernielen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Maar probeer de plunderingen eens te verklaren, dat maakt het voor jezelf ook beter te behappen.
"You aint black!" -Joe Bidenquote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Biden probeert te verbinden.
[ afbeelding ]
Heb het idee dat ze in de VS wel wat riot police uit Frankrijk kunnen gebruiken, de CRS.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:28 schreef Nober het volgende:
Het lijkt erop dat je pas gevaar loopt als de avondklok begint.
Dat hebben zwarte Amerikanen ook 350 jaar geroepen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar is geen enkele verklaring voor, het is niet van jou, afblijven dus.
Zijn die goed?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze in de VS wel wat riot police uit Frankrijk kunnen gebruiken, de CRS.
Er zal toch verandering moeten komen. Hoe anders eigenlijk?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af wat, afgezien van plunderen, überhaupt het nut is van demonstreren. Sta je daar met je lullige bordje een beetje te blèren. Blijf toch lekker thuis mensen.
Ja, domme uitspraak, erken eens wanneer Trump wat doms zei. Doe je niet, want je zit in een sekte.quote:
Haha ja erg bij de les is hij. Noemde Winston Churchill een Amerikaanse president.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Nee. Je moet niet alles geloven wat je online leest. Er is een republikeinse campagne bezig om hem als seniel neer te zetten. Redelijk ongeloofwaardig als je ziet waar hij tegen strijd. Het is consequent projectie van ze.
Nope, een deel ging vrijwillig. Nog een ander deel verkocht de eigen mensen voor een geldsommetje. Het grootste deel wist niet van enig ander bestaan en had er geen meningen of gedachtes erover.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat hebben zwarte Amerikanen ook 350 jaar geroepen.
Over wat? 😂quote:Op maandag 1 juni 2020 00:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nope, een deel ging vrijwillig. Nog een ander deel verkocht de eigen mensen voor een geldsommetje. Het grootste deel wist niet van enig ander bestaan en had er geen meningen of gedachtes erover.
Mijn god zeg.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nope, een deel ging vrijwillig. Nog een ander deel verkocht de eigen mensen voor een geldsommetje. Het grootste deel wist niet van enig ander bestaan en had er geen meningen of gedachtes erover.
Raar dat je dit interesseert. Volgens jouw doctrine volg je de leider van je land waar de inwoners van dat land voor kiezen en dat kan Biden worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Haha ja erg bij de les is hij. Noemde Winston Churchill een Amerikaanse president.
Iedereen zijn eigen reservaat zou het beste zijn. Na Floyd had ik wat sympathie voor de zwarte gevoelens van onrecht, maar iets in mij zegt dat een groot deel gewoon kansloos, nutteloos en crimineel is.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:31 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Er zal toch verandering moeten komen. Hoe anders eigenlijk?
Ja of niet.. Je zou je er bijna een beetje boos om kunnen maken, maar zulke domheid is niet tegenaan te praten ook. 😋quote:
En hoe komt dat?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen reservaat zou het beste zijn. Na Floyd had ik wat sympathie voor de zwarte gevoelens van onrecht, maar iets in mij zegt dat een groot deel gewoon kansloos, nutteloos en crimineel is.
Stop hier mee.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De slavernij eigenlijk. Sterker nog, ze zagen het niet eens als slavernij, want wat is dat? Dat begrip was te complex. Het was gewoon voor de meesten een soort van verplichte arbeid in ruil voor huisvesting. Ze waren content of neutraal.
Communisten in Texas? Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
Echt hoor, ik heb Afro-Amerikanen zien huilen omdat "ze" hun hele zaak om zeep hebben geholpen. Staat dus volledig los van slavenarbeid of racisme.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat hebben zwarte Amerikanen ook 350 jaar geroepen.
Uitzichtloosheid heet dat.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mix van achtergesteld zijn en zelf een kutmentaliteit hebben.
Wel achterin instappen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef PirE het volgende:
Ze dragen wel allemaal een mondkapje dus ze mogen met die nieuwe sneakers gewoon in de bus naar huis.
Dagboek van Anne Drank?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:37 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tis echt zo geweest. Lees journaals, dagboeken en krantenartikelen uit dat tijdperk.
Video in tweet.twitter:HoarseWisperer twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:30:32Inside the White House Trump is trying to tweet his way out of his humiliating loss of control over the narrative.
Outside the White House, a crowd larger than many of his rallies is protesting. https://t.co/oZYwhsNV1H reageer retweet
#gamersriseuptwitter:Sony twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:10:16#BlackLivesMatter (1/3) https://t.co/k4sIcUiPwP reageer retweet
Waarom maken Aziaten er vaak wel wat van dan? Omdat ze intelligenter zijn en een betere mentaliteit hebben (over het algemeen).quote:
Sorry, ik ga hier niet op reageren.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom maken Aziaten er vaak wel wat van dan? Omdat ze intelligenter zijn en een betere mentaliteit hebben (over het algemeen).
Ik denk dat dit juist gaat bewijzen dat hele covid19 allemaal bullshit is. De media heeft nu iets nieuws gevonden om over te praten.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
Video in tweet.twitter:HoarseWisperer twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:30:32Inside the White House Trump is trying to tweet his way out of his humiliating loss of control over the narrative.
Outside the White House, a crowd larger than many of his rallies is protesting. https://t.co/oZYwhsNV1H reageer retweet
Dit alles gaat over 1 a 2 weken echt zulke covid-19 problemen geven.
'If you don't raid stores, you're not black' Oh wait, how did it go again? ...quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niveau weer dit, iemand zegt iets over Biden maar gelijk Trump erbij halen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, domme uitspraak, erken eens wanneer Trump wat doms zei. Doe je niet, want je zit in een sekte.
Cultuur is ook een ding.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom maken Aziaten er vaak wel wat van dan? Omdat ze intelligenter zijn en een betere mentaliteit hebben (over het algemeen).
Wat denk je dat het gaat laten zien dan? Geen stijging in het aantal besmettingen in die locaties?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist gaat bewijzen dat hele covid19 allemaal bullshit is. De media heeft nu iets nieuws gevonden om over te praten.
Open anders een Biden fantopic?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Raar dat je dit interesseert. Volgens jouw doctrine volg je de leider van je land waar de inwoners van dat land voor kiezen en dat kan Biden worden.
En zo lost de natuur het probleem antifa ook weer op.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dit alles gaat over 1 a 2 weken echt zulke covid-19 problemen geven.
We hebben een beetje geschiedenis. Dat komt niet vanuit het niksquote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niveau weer dit, iemand zegt iets over Biden maar gelijk Trump erbij halen.
Op racistisch geleuter weiger ik te reageren.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:42 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Selectief reageren dus. Wat laat je je kennen. Doe maar toch eens een poging.
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Mar_an het volgende:
Wat een racistische engheid praat jij toch steeds Pleun. Schandalig dat er niks wordt weggehaald.
Nee, kwestie van ruggengraat.quote:
Zie niet in waarom dat nodig zou zijn, los van dat ik geen fan ben. Hij heeft letterlijk gezegd,. hoewel dat in POL was, dat dit zijn doctrine was.quote:
Niet die dooddoener alweer. Dat woord heeft zo onderhand alle betekenis verloren.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Mar_an het volgende:
Wat een racistische engheid praat jij toch steeds Pleun. Schandalig dat er niks wordt weggehaald.
Het is ook gewoon schandalig dat iemand het hier neer mág zetten, die racistische praat. Wat een griezel.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:42 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Op racistisch geleuter weiger ik te reageren.
Pleun2011 heeft gewoon gelijk, niks ''racistisch'' aan. Aziaten hebben het hoogste IQ op deze wereld, zwarten vaak het laagst. Zijn gewoon feiten.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:42 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wijs plan.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:42 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Yep. Dit zal laten zien dat de hele lockdown en social distancing 0,0 nut heeft gehad.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat denk je dat het gaat laten zien dan? Geen stijging in het aantal besmettingen in die locaties?
Niets van wat hij zei was racistisch. Jij wilt eerder de discussie uit de weg lopen na hem uitgedaagd te hebben.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:42 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Niet die dooddoener alweer. Dat woord heeft zo onderhand alle betekenis verloren.
Ben benieuwd wat voor geschiedenis verhalen en boeken jij hebt gelezen. Dm me maar met de tips.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Niet die dooddoener alweer. Dat woord heeft zo onderhand alle betekenis verloren.
Ludiek.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:44 schreef Smack10 het volgende:
Kind op de schouders op die brug bij de rand staan zwaaien.
Was een live beeldquote:Op maandag 1 juni 2020 00:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt
https://twitter.com/i/status/1266580722103574529
Ook nog neo-confederaal revisionisme...quote:
Een reservaat op basis van wat?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen reservaat zou het beste zijn. Na Floyd had ik wat sympathie voor de zwarte gevoelens van onrecht, maar iets in mij zegt dat een groot deel gewoon kansloos, nutteloos en crimineel is.
Al die blanken die op het moment worden opgejaagd in Amerika en worden neergeslagen door zwarten zijn ook "racistisch". Heb het daar eens over.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:44 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Het is ook gewoon schandalig dat iemand het hier neer mág zetten, die racistische praat. Wat een griezel.
Ja, Mary Chestnut zeker...quote:Op maandag 1 juni 2020 00:37 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tis echt zo geweest. Lees journaals, dagboeken en krantenartikelen uit dat tijdperk.
Oh kan wel geen ideequote:
Doe alsjeblieft niet zo onnozel. Corrigeer die IQ-scores eens op sociaal-economische afkomst en kijk wat er gebeurt.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:44 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Pleun2011 heeft gewoon gelijk, niks ''racistisch'' aan. Aziaten hebben het hoogste IQ op deze wereld, zwarten vaak het laagst. Zijn gewoon feiten.
Wijs het racistische even aan dan.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Mar_an het volgende:
Ok. Vreemde gedachte. Heb je ander bewijs wat daar op duidt? Ik bedoel Zweden is aardig fucked up inmiddels bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Yep. Dit zal laten zien dat de hele lockdown en social distancing 0,0 nut heeft gehad.
Daar valt ook niets meer aan toe te voegen inderdaad.quote:
Iedereen heeft gelijke kansen, maar het is natuurlijk veel makkelijker om lekker te janken over dat je misschien wel eens, in je eigen ogen, het verkeerde kleurtje hebt. Dan lekker gaan janken dat alles racisme is, maar intussen ben je de enige die kijkt naar huidskleur.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist gaat bewijzen dat hele covid19 allemaal bullshit is. De media heeft nu iets nieuws gevonden om over te praten.
Racistisch..neuh. Amerika is een puree van allerlei soorten mensen. Iemand beoordelen op kleur doe ik niet. Dat Afro-Americans met racisme te maken hebben en minder kansen krijgen is niet goed. Dat een relatief kleine groep voor veel criminaliteit zorgt is weer een andere kant van de medaille. En dat laten ze nu weer eens zien.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:40 schreef Mar_an het volgende:
Reservaten oprichten op basis van ras...quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:47 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze man niet black volgens Biden?
Niet echt, in de VS is dat wel degelijk een probleem. Maar het is natuurlijk veel makkelijker om te janken dat ze het allemaal zelf verzinnen dan toch wat kritisch te kijken naar wat er in de VS zoal allemaal gaande is. "Hurdurr, die negers janken gewoon om niks."quote:Op maandag 1 juni 2020 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, maar het is natuurlijk veel makkelijker om lekker te janken over dat je misschien wel eens, in je eigen ogen, het verkeerde kleurtje hebt. Dan lekker gaan janken dat alles racisme is, maar intussen ben je de enige die kijkt naar huidskleur.
Benieuwd of Amazon ook op twitter de hashtag gaan #BLM gaat gebruiken.twitter:Breaking911 twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:20:41Amazon trucks looted in Santa Monica, CA.
https://t.co/EbLoIruSgw reageer retweet
De Amerikaanse geschiedenis heeft daar inderdaad verder niets mee te maken; dat gelijke speelveld was er vanaf het begin in de 17e eeuw...quote:Op maandag 1 juni 2020 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, maar het is natuurlijk veel makkelijker om lekker te janken over dat je misschien wel eens, in je eigen ogen, het verkeerde kleurtje hebt. Dan lekker gaan janken dat alles racisme is, maar intussen ben je de enige die kijkt naar huidskleur.
Dan ben je gewoon een domme jank racist geworden die niemand werk wil geven en blijf je vanzelf arm. Maar he, het ligt altijd aan een ander en vooral aan je eigen huidskleur. Volgens je eigen spinsels.
Weer een slachtoffer van zichzelf.
Daar heb je hemquote:Op maandag 1 juni 2020 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reservaten oprichten op basis van ras...
Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Een wat?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook nog neo-confederaal revisionisme...
Maar ik vind het wel makkelijk praten terwijl je er niet in zit. Zo simpel.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een domme jank racist geworden die niemand werk wil geven en blijf je vanzelf arm. Maar he, het ligt altijd aan een ander en vooral aan je eigen huidskleur. Volgens je eigen spinsels.
Weer een slachtoffer van zichzelf.
Romantisch pro-Zuidelijk geneuzel over hoe geweldig het Zuiden was, hoe dapper, hoe christelijk, en dat dat allemaal door de tirannen uit het Noorden in 1861-1865 is gesloopt. In die narratief had slavernij sowieso niets met de oorlog te maken en waren het allemaal blije, tevreden banjospelende negers.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:49 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een wat?
Praat anders eens jip en janneke taal voor de gewone sloebers hier.
Als U het belieft.
Nope. Dat is een klootzak en zal dus republikein stemmen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:47 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze man niet black volgens Biden?
Time square ging net heel rustig leeg.quote:
Dat winkelcentrum met die Target is anders een half uur lang zorgvuldig geplunderd.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:52 schreef PzKpfw het volgende:
Als het echt uit de hand loopt komt het leger er wel even aan te pas en is het zo afgelopen met dat gerel.
Wellicht op de korte termijn, op de lange termijn zou dit zomaar een goeie traditie kunnen worden en slaat de vlam weer in de pan bij het eerstvolgende incident.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:52 schreef PzKpfw het volgende:
Als het echt uit de hand loopt komt het leger er wel even aan te pas en is het zo afgelopen met dat gerel.
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat winkelcentrum met die Target is anders een half uur lang zorgvuldig geplunderd.
twitter:FOXLA twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:34:35As looting takes place in Santa Monica on Sunday, a couple of protesters put their lives in danger by standing in front of the REI store to stop the ransacking. More info: https://t.co/f5veEdZl6p https://t.co/eqRgBduFCf reageer retweet
Iedereen die uit de pas loopt in een heropvoedingskamp stoppen? Is dat waar je op zit te wachten?quote:
Das toch die TV show? Zit trump gewoon series te kijken in deze tijdtwitter:
Een traditie?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:53 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Wellicht op de korte termijn, op de lange termijn zou dit zomaar een goeie traditie kunnen worden en slaat de vlam weer in de pan bij het eerstvolgende incident.
Toppiequote:Op maandag 1 juni 2020 01:48 schreef Straatcommando. het volgende:
bans uitgedeeld, geveegd, topic open.
These are his stories. *tum tum*quote:Op maandag 1 juni 2020 00:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Das toch die TV show? Zit trump gewoon series te kijken in deze tijdtwitter:![]()
Dank.quote:Op maandag 1 juni 2020 01:48 schreef Straatcommando. het volgende:
bans uitgedeeld, geveegd, topic open.
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Das toch die TV show? Zit trump gewoon series te kijken in deze tijdtwitter:![]()
Snotverdomme, hij zit te fucken he?twitter:
quote:
Thanks!quote:Op maandag 1 juni 2020 01:51 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/woke multicam
#alllivesmatterquote:Op maandag 1 juni 2020 01:53 schreef wollah het volgende:
Vreselijk wat er in Amerika gebeurd. Ik leef met alle mensen mee en ik hoop dat racisme snel gestopt kan worden
#blacklivesmatter
Lief. Zo kan het ookquote:Op maandag 1 juni 2020 01:59 schreef SpaceOddity het volgende:
https://twitter.com/Muze211/status/1267242866893623298?s=20
Welke stream?quote:Op maandag 1 juni 2020 01:55 schreef superniger het volgende:
Ze gaan nu met echte wapens een gebouw in.
quote:Op maandag 1 juni 2020 02:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welke stream?
Het is nu wel redelijk rustig verder nu volgens mij gelukkig.
Mooi gebaar. Alleen jammer weer van die laatste vraag.quote:Op maandag 1 juni 2020 01:59 schreef SpaceOddity het volgende:
https://twitter.com/Muze211/status/1267242866893623298?s=20
Wat voor gebouw is dat?quote:
Kentekens verwijderen ze.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:05 schreef BlaZ het volgende:
Dat plunderen met de auto heeft toch niet zoveel zin denk ik. Er hangen overal camera's en dan komt men vanzelf bij je uit door de kentekenplaten.
Denk dat ze hopen dat ze slecht 1 van honderden (duizenden?) zijn en dus de pakkans klein is.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:05 schreef BlaZ het volgende:
Dat plunderen met de auto heeft toch niet zoveel zin denk ik. Er hangen overal camera's en dan komt men vanzelf bij je uit door de kentekenplaten.
Toch maar looters, hopelijk veel.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:05 schreef Dagger87 het volgende:
Zoveel mensen bij elkaar. Vraag mij af hoeveel hierdoor corona krijgen.
twitter:flightclub twitterde op zondag 31-05-2020 om 20:04:51Join us in supporting the Bail Project: https://t.co/cOM34ek5X7 https://t.co/L1mQU7ag2h reageer retweet
Kruipen... Vuil happen.. hahahahaquote:Op maandag 1 juni 2020 02:07 schreef superniger het volgende:
Statement van Flight Club (sneaker winkel in LA).[ afbeelding ]twitter:flightclub twitterde op zondag 31-05-2020 om 20:04:51Join us in supporting the Bail Project: https://t.co/cOM34ek5X7 https://t.co/L1mQU7ag2h reageer retweet
"Mensen"quote:Op maandag 1 juni 2020 02:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mensen gaan serieus nog een brandend gebouw in voor een paar schoenen.... wtf
Klopt, plunderen gaat nergens over.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben zelf vrij links maar snap helemaal als mensen met wapens hun eigendommen gaan verdedigen. Er is gewoon 0,0 reden om te gaan looten.
Het punt van black lives matter is vrij elementair, dat zwarte levens er toe doen. Andere levens doen er ook toe.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Maar vooral blacklives omdat wij (allochtonen) als 2e rangsburger worden beschouwt
Het zou goed zijn als de politie de plunderaars eens ging aanpakken in plaats van en masse bij de vreedzame protesten aanwezig te zijn. Zoals altijd is het een kleine groep die het verpest voor de rest.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben zelf vrij links maar snap helemaal als mensen met wapens hun eigendommen gaan verdedigen. Er is gewoon 0,0 reden om te gaan looten.
Extreem dan, ik zie niet echt een verschilquote:Op maandag 1 juni 2020 02:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom grijpen naar een term als "extreem" voor mensen die je ziet als buiten jouw groep als? En dan ook maar "links" erachteraan, want hey, rechts zullen ze wel niet zijn.
Er word nergens gezegd dat blanken er niet toe doen. Er word alleen gezegd dat zwarte levens er toe doen. Wat ook gewoon correct is.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het punt van black lives matter is vrij elementair, dat zwarte levens er toe doen. Andere levens doen er ook toe.
Datquote:Op maandag 1 juni 2020 02:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als de politie de plunderaars eens ging aanpakken in plaats van en masse bij de vreedzame protesten aanwezig te zijn. Zoals altijd is het een kleine groep die het verpest voor de rest.
Wasmiddel. Duur en lang houdbaar.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Wat zouden jullie nu plunderen uit een supermarkt?
Bierquote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Tabakquote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Er werd een uur geloot in een lange straat zonder enige zijwegen eerder. Ze hadden volgens mij vrij makkelijk iedereen kunnen arresteren als ze aan beide kanten van de straat een blokkade hadden gemaakt.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als de politie de plunderaars eens ging aanpakken in plaats van en masse bij de vreedzame protesten aanwezig te zijn. Zoals altijd is het een kleine groep die het verpest voor de rest.
Niksquote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Nee. Want iedereen is gelijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:12 schreef wollah het volgende:
[..]
Maar vooral blacklives omdat wij (allochtonen) als 2e rangsburger worden beschouwt
Vers fruit.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Ja, precies. Het lijkt haast een soort onkunde, wellicht zou het boa-achtig genoemd dienen te worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er werd een uur geloot in een lange straat zonder enige zijwegen eerder. Ze hadden volgens mij vrij makkelijk iedereen kunnen arresteren als ze aan beide kanten van de straat een blokkade hadden gemaakt.
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Er word nergens gezegd dat blanken er niet toe doen. Er word alleen gezegd dat zwarte levens er toe doen. Wat ook gewoon correct is.
Zoveel eten als kan. Als de hele staat geplunderd wordt en je kan nergens meer normaal eten kopen. Lijkt mij kut.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Op dit moment? Een flinke pot Unox erwtensoep.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Volgens mij zijn merk scheermesjes de beste keus als je kijkt naar prijs/gewicht verhoudingquote:Op maandag 1 juni 2020 02:16 schreef BlaZ het volgende:
Maar even een vraag hé.
Gilette Mach3 is inderdaad fokking duur.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij zijn merk scheermesjes de beste keus als je kijkt naar prijs/gewicht verhouding
Ja, dat zal zo ongeveer wel kloppen. Dat, of medicijnen.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij zijn merk scheermesjes de beste keus als je kijkt naar prijs/gewicht verhouding
Er is een reden dat ze tegenwoordig vaak achter die glazen wandjes zitten, of achter de counterquote:Op maandag 1 juni 2020 02:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gilette Mach3 is inderdaad fokking duur.
Amerikaanse media he, die maken nog een spektakel/drama van een omgevallen prullenbak.quote:
Ik ben weer overgestapt naar een scheerapparaat, de tering ermee.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er is een reden dat ze tegenwoordig vaak achter die glazen wandjes zitten, of achter de counter
Hier zonder Amerikaanse media, deze gast loopt er tussen de mensen in DCquote:Op maandag 1 juni 2020 02:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Amerikaanse media he, die maken nog een spektakel/drama van een omgevallen prullenbak.
Video in tweet.twitter:HoarseWisperer twitterde op maandag 01-06-2020 om 01:35:06Watch. Share. https://t.co/DgxZkxrl3S reageer retweet
Ze kwamen daar het raam uit. Overigens geen arrestaties ondanks dat de politie erbij stond. Dat geeft wel een aardige vrijbrief om door te gaan met plunderen.quote:Op maandag 1 juni 2020 03:00 schreef Doler12 het volgende:
Damn dat waren bizarre beelden bij Urban outfitters.
twitter:DeepStateExpose twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:37:11RETWEET! ANTIFA BOSS BUSTED PIMPING THE BLACK COMMUNITY IN #Minneapolis ! https://t.co/c4RkLhgdQ7 reageer retweet
Eh, wat? Dus er is een agent ingezet door de deep state die deze man vermoordde, met nog een drietal agenten in het complot. En dat zou dan verder nog dusdanig georkestreerd zijn dat het uitmondt in rellen. Allemaal om Trump weg te krijgen?quote:Op maandag 1 juni 2020 03:34 schreef Poepz0r het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat het een opgezette actie is van bepaalde belanghebbende om Trump weg te krijgen uit het Witte huis. De arts die Floyd onderzoekt is DEZELFDE als die Epstein onderzocht. Tevens dit soort fratsen met uiteraard Antifa tuigtwitter:DeepStateExpose twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:37:11RETWEET! ANTIFA BOSS BUSTED PIMPING THE BLACK COMMUNITY IN #Minneapolis ! https://t.co/c4RkLhgdQ7 reageer retweet
Saffraan. Duh.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zwarte demonstranten grijpen nu zelf in.twitter:RT_com twitterde op maandag 01-06-2020 om 04:45:00Protesters tackle ‘Antifa provocateur’ smashing pavement to throw at police during DC protest
https://t.co/CDv8AsqvnU https://t.co/Jy1uVAmKG9 reageer retweet
Het zijn de Russen!twitter:aaronjmate twitterde op zondag 31-05-2020 om 22:05:39Susan Rice on unrest and violence at the George Floyd protests: "This is right out of the Russian playbook as well." https://t.co/WlKwPcq98J reageer retweet
Media heeft de narrative alweer 180 graden gespind dat het white supremacists en de Russen zijn achter de rellen. Best knap en lachwekkend tegelijk dat ze het steeds weer proberen en mensen er nog in trappen ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 07:10 schreef Aurelius het volgende:
Het zijn de Russen!twitter:aaronjmate twitterde op zondag 31-05-2020 om 22:05:39Susan Rice on unrest and violence at the George Floyd protests: "This is right out of the Russian playbook as well." https://t.co/WlKwPcq98J reageer retweet
Man man man , idiote politie agent gaat iets wat te lang met z'n knie op de nek van een zwarte arrestant zitten , maar het is de schuld van de russenquote:Op maandag 1 juni 2020 07:10 schreef Aurelius het volgende:
Gast ga mee rellen daar. Gisteren nog een grote mond dat het zeker 100% antifa was toen hoorden we je niet over narratief. Maar omdat nu een andere groep die je aan het hart ligt genoemd wordt is het opeens media die dingen spinnen. Hoe hypocriet wil je blijven. Die belachelijke arrogante hypocriete houding die jij hier mooi spiegelt van je voorbeelden is een van de redenen dat het in de VS zo uit de hand loopt.quote:Op maandag 1 juni 2020 07:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Media heeft de narrative alweer 180 graden gespind dat het white supremacists en de Russen zijn achter de rellen. Best knap en lachwekkend tegelijk dat ze het steeds weer proberen en mensen er nog in trappen ook.
💩twitter:therecount twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:34:33Uncovered: Last October, the head of the Minneapolis police union — which days ago warned against a “rush to judgment” of the officers involved in George Floyd’s death — spoke at a Trump rally and praised him for ending the “handcuffing and oppression” of police under Obama. https://t.co/oW1olwWZh5 reageer retweet
twitter:halinareijn twitterde op zondag 31-05-2020 om 19:31:45Morgen om 17.00 op de Dam. https://t.co/IaMDvxk6LW reageer retweet
scheelt weer wat opsporingswerk.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:06 schreef L_auteur het volgende:
Vanmiddag lekker rellen in Kalverstraat?twitter:halinareijn twitterde op zondag 31-05-2020 om 19:31:45Morgen om 17.00 op de Dam. https://t.co/IaMDvxk6LW reageer retweet
Keuzes. Bijenkorf is wel lekker vlakbij, maar de Apple Store wel wat verder weg.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:06 schreef L_auteur het volgende:
Vanmiddag lekker rellen in Kalverstraat?twitter:halinareijn twitterde op zondag 31-05-2020 om 19:31:45Morgen om 17.00 op de Dam. https://t.co/IaMDvxk6LW reageer retweet
Want bij elke demonstratie ontstaan altijd rellen? Wat is dit toch voor vreemd rechts narratief met vooroordelen alleen om maar de samenleving verder op te hitsen?quote:Op maandag 1 juni 2020 08:06 schreef L_auteur het volgende:
Ik zag ook een Louis Vuitton winkel geplunderd worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 07:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op FOX 29 een winkel met mineralen (voornamelijk kristallen) die helemaal kapot geslagen is, en geloot.Was ook een soort museum.
Zoveel. Maar dat vind ik veel minder heftig dan iemand die (volgens een interviewer) over 25 jaar zo'n mineralen winkeltje heeft opgebouwd. Louis Vuitton zal het niet zo voelen verder.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zag ook een Louis Vuitton winkel geplunderd worden.
Nee man. Komen meer blanken op af dan zwarten. Al die boomknuffelaars komen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:06 schreef L_auteur het volgende:
Vanmiddag lekker rellen in de Kalverstraat?twitter:halinareijn twitterde op zondag 31-05-2020 om 19:31:45Morgen om 17.00 op de Dam. https://t.co/IaMDvxk6LW reageer retweet
In heel veel landen word er onderscheid gemaakt, waarin mensen niet gelijk zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:20 schreef Poem_ het volgende:
[..]
In de VS is dat helaas niet altijd het geval.
Trump. Gewelddadige protesten drijft mensen naar rechts. Daarnaast is de hypocrisie van de media nu wel overduidelijk geworden, net als het slappe optreden van democratische burgemeesters.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:26 schreef tesssssssss het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk dat er gaat profiteren van die rellen/plunderingen bij de presidents-verkiezingen?
Even afgezien van wat er gebeurd is, want dat is vreselijk.
De Democraten zullen er wellicht baat bij hebben als er meer mensen naar de stembus gaan. Maar dit is nog wel ruim van te voren, dus of het nog effect heeft. Hard to tell.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:26 schreef tesssssssss het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk dat er gaat profiteren van die rellen/plunderingen bij de presidents-verkiezingen?
Ik denk dat Trump de verkiezingen nog geen eens gaat halen. Dit is nog lang niet voorbij.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:26 schreef tesssssssss het volgende:
De plunderaarsquote:Op maandag 1 juni 2020 08:26 schreef tesssssssss het volgende:
Hangt heel erg van de media af, wat zij (willen) laten zien als het om de plunderingen en mishandelingen gaat. Maar ergens denk ik dat dit weer goed nieuws is voor Trump.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:26 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet hoe ik die video alleen moet plaatsen.quote:Op maandag 1 juni 2020 02:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mooi gebaar. Alleen jammer weer van die laatste vraag.
"Zijn we het er over eens dat niet alle agenten als die Chauvin zijn?"
Achja, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:24 schreef Fargo het volgende:
Onze vriend Jerry Afriyie gaat ook de straat op. Zogenaamd tegen 'anti zwart geweld in Nederland'. Verdomme toch...
https://twitter.com/TheRe(...)158593561919490?s=20
Lichten zijn uit, feest is overtwitter:hiddlesgold twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:13:03For the first time since 1889, the lights of the White House were turned off, The President Donald Trump takes refuge in the bunker, and fires are started in the surroundings. Explosions, protests and injuries reported in Washington, D.C.
#BlackLivesMatter https://t.co/I6m9khHvlv reageer retweet
Leuke befolking wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Lichten zijn uit, feest is overtwitter:hiddlesgold twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:13:03For the first time since 1889, the lights of the White House were turned off, The President Donald Trump takes refuge in the bunker, and fires are started in the surroundings. Explosions, protests and injuries reported in Washington, D.C.
Halina is een soort kompas. Als je even vergeten bent aan welke kant je moet staan, kijk dan naar Halina en doe precies het tegenovergestelde, dan zit je altijd goed.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:06 schreef L_auteur het volgende:
Vanmiddag lekker rellen in de Kalverstraat?twitter:halinareijn twitterde op zondag 31-05-2020 om 19:31:45Morgen om 17.00 op de Dam. https://t.co/IaMDvxk6LW reageer retweet
Nee, maar het is te gênant voor woorden dat die klaploper hier gaat protesteren voor iets wat hier nauwelijks aan de orde is.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de media af, wat zij (willen) laten zien als het om de plunderingen en mishandelingen gaat. Maar ergens denk ik dat dit weer goed nieuws is voor Trump.
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de media af, wat zij (willen) laten zien als het om de plunderingen en mishandelingen gaat. Maar ergens denk ik dat dit weer goed nieuws is voor Trump.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
De Democraten zullen er wellicht baat bij hebben als er meer mensen naar de stembus gaan. Maar dit is nog wel ruim van te voren, dus of het nog effect heeft. Hard to tell.
Dank jullie wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:28 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Trump. Gewelddadige protesten drijft mensen naar rechts. Daarnaast is de hypocrisie van de media nu wel overduidelijk geworden, net als het slappe optreden van democratische burgemeesters.
is de Witte huis ooit zo eerder “aangevallen”? Secret Service heeft hem denk echt voor het eerst moeten beschermen daar heb ik het ideequote:Op maandag 1 juni 2020 08:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoezo? Het is vooral een combinatie van antifa en arme zwarten uit binnensteden. Niet echt Trump kiezer. Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan in de suburb die allemaal hoofdschuddend aankijkt.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:30 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump de verkiezingen nog geen eens gaat halen. Dit is nog lang niet voorbij.
Door de Britten in 1814. Toen zelfs in de fik gestoken.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
is de Witte huis ooit zo eerder “aangevallen”? Secret Service heeft hem denk echt voor het eerst moeten beschermen daar heb ik het idee
Oe, als dit idd waar is, dan gaat de poep de ventilator rakenquote:Op maandag 1 juni 2020 08:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Halina wil vooral aandacht. En klappen voor de zorg is nu wel genoeg gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:34 schreef Kamover het volgende:
[..]
Halina is een soort kompas. Als je even vergeten bent aan welke kant je moet staan, kijk dan naar Halina en doe precies het tegenovergestelde, dan zit je altijd goed.
De Britten met hun Koloniën.. Sommigen denken dat het nog zo is als vroeger.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:35 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Door de Britten in 1814. Toen zelfs in de fik gestoken.
ok thanks, maar dat is lang geledenquote:Op maandag 1 juni 2020 08:35 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Door de Britten in 1814. Toen zelfs in de fik gestoken.
Veiligheidsdiensten houden zich nog in. Zijn vooral aan het deëscaleren. Die demonstranten komen echt niet in de buurt van de president.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oe, als dit idd waar is, dan gaat de poep de ventilator raken
Maar wat denk je dat er de aankomende maanden in een land gaat gebeuren waarin een kwart van de bevolking zonder werk en inkomen zit, dan duurt 3 november opeens nog heel lang hoor. Ik denk persoonlijk dat Congress uiteindelijke de knoop gaat doorhakken en in het belang van de nationale veiligheid Trump gaat proberen af te zetten. Er zal dus nog wel een impeachment gaan komen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoezo? Het is vooral een combinatie van antifa en arme zwarten uit binnensteden. Niet echt Trump kiezer. Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan in de suburb die allemaal hoofdschuddend aankijkt.
Denk niet dat het verstandig is Trump af te zetten. Hij zal vast nog wel aanhang hebben.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:40 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er de aankomende maanden in een land gaat gebeuren waarin een kwart van de bevolking zonder werk en inkomen zit, dan duurt 3 november opeens nog heel lang hoor. Ik denk persoonlijk dat Congress uiteindelijke de knoop gaat doorhakken en in het belang van de nationale veiligheid Trump gaat proberen af te zetten. Er zal dus nog wel een impeachment gaan komen.
Ah, daar komen de psychopaatjes weer die denken dat je alle sociale problemen in de VS 1 op 1 kan spiegelen op Nederland.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:06 schreef L_auteur het volgende:
Nee joh, dit is gewoon een politiek spel. Het witte huis is zwaar beveiligd, daar komeen meute onruststokers niet binnen. Maar nu kan hij zeggen dat het zo erg was dat 'ie de bunker in moest.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
is de Witte huis ooit zo eerder “aangevallen”? Secret Service heeft hem denk echt voor het eerst moeten beschermen daar heb ik het idee
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:40 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er de aankomende maanden in een land gaat gebeuren waarin een kwart van de bevolking zonder werk en inkomen zit, dan duurt 3 november opeens nog heel lang hoor. Ik denk persoonlijk dat Congress uiteindelijke de knoop gaat doorhakken en in het belang van de nationale veiligheid Trump gaat proberen af te zetten. Er zal dus nog wel een impeachment gaan komen.
Lachwekkend natuurlijk. Trump gaat dus niet weg, hij zet gewoon het leger in en stelt een avondklok in. Hij zal hier ook stemmen mee winnen omdat hij de orde terug brengt.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:40 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem. Men durft het niet, maar zal uiteindelijk toch het land tot bedaren moeten brengen. Ik zie Trump dit niet doen. Zelf vanaf de autocue zal het ongeloofwaardig overkomen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:41 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Denk niet dat het verstandig is Trump af te zetten. Hij zal vast nog wel aanhang hebben.
Het ergste is dat in 2016 exact hetzelfde is gebeurd met een blank iemand maar daar hoor je niemand over. Al deze rellen zijn gewoon zo hypocriet als de pest.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:39 schreef asco het volgende:
Op al die filmpjes zie je vooral veel van dat typische krakerstuig en opgefokte zwarten.
Normale mensen blijven thuis.
Benieuwd wanneer ze met scherp gaan schieten.
Een land kun je niet tot bedaren brengen. De inwoners wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:42 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem. Men durft het niet, maar zal uiteindelijk toch het land tot bedaren moeten brengen. Ik zie Trump dit niet doen. Zelf vanaf de autocue zal het ongeloofwaardig overkomen.
Wat een verschrikkelijk mens is dat toch.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ah, daar komen de psychopaatjes weer die denken dat je alle sociale problemen in de VS 1 op 1 kan spiegelen op Nederland.
Ik hoop het, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:42 schreef Kamover het volgende:
[..]
Lachwekkend natuurlijk. Trump gaat dus niet weg, hij zet gewoon het leger in en stelt een avondklok in. Hij zal hier ook stemmen mee winnen omdat hij de orde terug brengt.
Een natie dan.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:43 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Een land kun je niet tot bedaren brengen. De inwoners wel.
Ik meen me te kunnen herinneren dat er jaarlijks sowieso meer blanken en hispanics/latino's omkomen door politiegeweld en dat de zwarten op plek 3 staan.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ergste is dat in 2016 exact hetzelfde is gebeurd met een blank iemand maar daar hoor je niemand over. Al deze rellen zijn gewoon zo hypocriet als de pest.
En de beste man was ook een crimineel. Maarja, hij is nu dood en heilig verklaard.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ergste is dat in 2016 exact hetzelfde is gebeurd met een blank iemand maar daar hoor je niemand over. Al deze rellen zijn gewoon zo hypocriet als de pest.
(Niet om dit geval te bagetaliseren uiteraard)
Ik ken haar niet eens, maar een korte blik op haar twitter zegt al voldoende. Vanuit het kneuterige Nederland alleen maar bezig zijn met de VS. Meelijwekkend.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:43 schreef asco het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens is dat toch.
Zou kunnen, ik ken de statistieken verder niet daar, maar spreken in groepen en rellen/de boel slopen werkt gewoon averechts.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik meen me te kunnen herinneren dat er jaarlijks sowieso meer blanken en hispanics/latino's omkomen door politiegeweld en dat de zwarten op plek 3 staan.
twitter:throneofthesun twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 18:49:42“If White people rioted every time a black man killed them, we’d never have any Peace.” - Mike Tyson (he deleted it) https://t.co/2z5h7XMZUo reageer retweet
Korte blik op jou post geschiedenis, goh minstens 10× in politieke topics over andere landen gepost, moeten we jou nu ook bij deze meelijwekkende groep rekenen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ken haar niet eens, maar een korte blik op haar twitter zegt al voldoende. Vanuit het kneuterige Nederland alleen maar bezig zijn met de VS. Meelijwekkend.
Iron Mike, wat een baas.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:48 schreef asco het volgende:
twitter:throneofthesun twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 18:49:42“If White people rioted every time a black man killed them, we’d never have any Peace.” - Mike Tyson (he deleted it) https://t.co/2z5h7XMZUo reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |