Precies.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ondertussen gedragen ze zich als een groep SS'ers.
Misschien bedoelen ze antifa?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar goed, antifa een terroristische "organisatie".
Ik zou niet zeggen dat ik me identificeer met antifa, maar wel als anti-fascistisch. Wie hier zijn ook anti-fascistisch? Zijn er mensen openlijk pro-fascistisch?
Houwen ze als ze belangrijk gaan worden heb je echt een probleem.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:15 schreef Red_85 het volgende:
Jaaaaa, ik vind het allemaal racisme en dat ga ik laten blijken door spullen te slopen die niet van mij zijn en dingen te jatten die ik niet kan betalen.
Nutteloos van mensen die er geen flikker mee te maken hebben. Amoebe's weer. Geen wonder dat ze zo achtergesteld blijven in die maatschappij met zo'n instelling.
twitter:GrantB911 twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:17:40Houston Police Chief @ArtAcevedo:
“These little white guys with their skateboards are the ones starting all the shit. -- Don't follow that bullshit!"
https://t.co/JC88LYFno9 reageer retweet
Mwah, misschien dat 99% dat denkt, maar dat is duidelijk niet de realiteit. Overigens is 99% wel echt een hele hele hoop. Het is moeilijk voorstelbaar hoeveel mensen je daarmee bedoelt.quote:maandag 1 juni 2020 00:09 schreef Smack10 het volgende:[/b]
[..]
Ik denk dat wel 99 procent van de mensen anti fascistisch is.
Net zoals 99 procent van de mensen geweld afkeurt etc.
Inderdaad viel mij ook op. En toch geheel clueless zijn ze ook weer niet want die heli blijft filmen. Die heli is toch van hen?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:07 schreef Stray_cat het volgende: Een hele politielinie bij vreedzame protesten en even verderop halen ze de boel leeg, maar daar staan ze niet.
![]()
Bewuste keuze lijkt mij.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op. En toch geheel clueless zijn ze ook weer niet want die heli blijft filmen. Die heli is toch van hen?
Liquorquote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef StephanL het volgende:
Haha gaan ze weer een liquid store plunderen
SAD.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De cameraman dacht dat die paspop een plunderaar was
Van de nieuwszender. Maarja die kunnen ze ook bekijken op tvquote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Inderdaad viel mij ook op. En toch geheel clueless zijn ze ook weer niet want die heli blijft filmen. Die heli is toch van hen?
Blanke met skateboard voorop?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:16 schreef StephanL het volgende:
Haha gaan ze weer een liquid store plunderen
Hahaatjes goede garpquote:Op maandag 1 juni 2020 00:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze antifa?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef Smack10 het volgende:
Wat zijn de beste linkjes voor live video beelden?
twitter:stillgray twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:08:45Antifa set fire to a homeless man's only possessions. This is how we defeat racism. https://t.co/zGD6fNyyVR reageer retweet
Godverdomme wat een tuigquote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
WTF, zelfs daklozen zijn niet veilig.twitter:stillgray twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:08:45Antifa set fire to a homeless man's only possessions. This is how we defeat racism. https://t.co/zGD6fNyyVR reageer retweet
En een bepaalde groep laat zich weer van de primitieve kant zien door de eigen stad te plunderen.quote:
https://www.twitch.tv/wokequote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef Smack10 het volgende:
Wat zijn de beste linkjes voor live video beelden?
Zombies.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
WTF, zelfs daklozen zijn niet veilig.twitter:stillgray twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:08:45Antifa set fire to a homeless man's only possessions. This is how we defeat racism. https://t.co/zGD6fNyyVR reageer retweet
Het zegt meer iets meer over jou denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En een bepaalde groep laat zich weer van de primitieve kant zien door de eigen stad te plunderen.
Man man man, over vooroordelen bevestigen gesproken.![]()
![]()
Dit is zieligquote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Welke beelden bekijk jij? Welke stad?
Ja want plunderen en je eigen stad vernielen is altijd een goede manier om je punt te maken.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:22 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Het zegt meer iets meer over jou denk ik.
Biden morgen :'' Wat deed ik eigenlijk gisteren ?''quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Biden probeert te verbinden.
[ afbeelding ]
Maar probeer de plunderingen eens te verklaren, dat maakt het voor jezelf ook beter te behappen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want plunderen en je eigen stad vernielen is altijd een goede manier om je punt te maken.
Huh? Nee. Je moet niet alles geloven wat je online leest. Er is een republikeinse campagne bezig om hem als seniel neer te zetten. Redelijk ongeloofwaardig als je ziet waar hij tegen strijd. Het is consequent projectie van ze.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Biden morgen :'' Wat deed ik eigenlijk gisteren ?''
Iets wat hij van zijn campagne manager moest doen, waarom en waar weet hij vast niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar is geen enkele verklaring voor, het is niet van jou, afblijven dus.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Maar probeer de plunderingen eens te verklaren, dat maakt het voor jezelf ook beter te behappen.
Gewoon nee, bedrijven plunderen, mensen bedreigen/mishandelen en je eigen stad vernielen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Maar probeer de plunderingen eens te verklaren, dat maakt het voor jezelf ook beter te behappen.
"You aint black!" -Joe Bidenquote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Biden probeert te verbinden.
[ afbeelding ]
Heb het idee dat ze in de VS wel wat riot police uit Frankrijk kunnen gebruiken, de CRS.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:28 schreef Nober het volgende:
Het lijkt erop dat je pas gevaar loopt als de avondklok begint.
Dat hebben zwarte Amerikanen ook 350 jaar geroepen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar is geen enkele verklaring voor, het is niet van jou, afblijven dus.
Zijn die goed?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze in de VS wel wat riot police uit Frankrijk kunnen gebruiken, de CRS.
Er zal toch verandering moeten komen. Hoe anders eigenlijk?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af wat, afgezien van plunderen, überhaupt het nut is van demonstreren. Sta je daar met je lullige bordje een beetje te blèren. Blijf toch lekker thuis mensen.
Ja, domme uitspraak, erken eens wanneer Trump wat doms zei. Doe je niet, want je zit in een sekte.quote:
Haha ja erg bij de les is hij. Noemde Winston Churchill een Amerikaanse president.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Nee. Je moet niet alles geloven wat je online leest. Er is een republikeinse campagne bezig om hem als seniel neer te zetten. Redelijk ongeloofwaardig als je ziet waar hij tegen strijd. Het is consequent projectie van ze.
Nope, een deel ging vrijwillig. Nog een ander deel verkocht de eigen mensen voor een geldsommetje. Het grootste deel wist niet van enig ander bestaan en had er geen meningen of gedachtes erover.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat hebben zwarte Amerikanen ook 350 jaar geroepen.
Over wat? 😂quote:Op maandag 1 juni 2020 00:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nope, een deel ging vrijwillig. Nog een ander deel verkocht de eigen mensen voor een geldsommetje. Het grootste deel wist niet van enig ander bestaan en had er geen meningen of gedachtes erover.
Mijn god zeg.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nope, een deel ging vrijwillig. Nog een ander deel verkocht de eigen mensen voor een geldsommetje. Het grootste deel wist niet van enig ander bestaan en had er geen meningen of gedachtes erover.
Raar dat je dit interesseert. Volgens jouw doctrine volg je de leider van je land waar de inwoners van dat land voor kiezen en dat kan Biden worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Haha ja erg bij de les is hij. Noemde Winston Churchill een Amerikaanse president.
Iedereen zijn eigen reservaat zou het beste zijn. Na Floyd had ik wat sympathie voor de zwarte gevoelens van onrecht, maar iets in mij zegt dat een groot deel gewoon kansloos, nutteloos en crimineel is.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:31 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Er zal toch verandering moeten komen. Hoe anders eigenlijk?
Ja of niet.. Je zou je er bijna een beetje boos om kunnen maken, maar zulke domheid is niet tegenaan te praten ook. 😋quote:
En hoe komt dat?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen reservaat zou het beste zijn. Na Floyd had ik wat sympathie voor de zwarte gevoelens van onrecht, maar iets in mij zegt dat een groot deel gewoon kansloos, nutteloos en crimineel is.
Stop hier mee.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De slavernij eigenlijk. Sterker nog, ze zagen het niet eens als slavernij, want wat is dat? Dat begrip was te complex. Het was gewoon voor de meesten een soort van verplichte arbeid in ruil voor huisvesting. Ze waren content of neutraal.
Communisten in Texas? Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:
Echt hoor, ik heb Afro-Amerikanen zien huilen omdat "ze" hun hele zaak om zeep hebben geholpen. Staat dus volledig los van slavenarbeid of racisme.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dat hebben zwarte Amerikanen ook 350 jaar geroepen.
Uitzichtloosheid heet dat.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mix van achtergesteld zijn en zelf een kutmentaliteit hebben.
Wel achterin instappen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef PirE het volgende:
Ze dragen wel allemaal een mondkapje dus ze mogen met die nieuwe sneakers gewoon in de bus naar huis.
Dagboek van Anne Drank?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:37 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tis echt zo geweest. Lees journaals, dagboeken en krantenartikelen uit dat tijdperk.
Video in tweet.twitter:HoarseWisperer twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:30:32Inside the White House Trump is trying to tweet his way out of his humiliating loss of control over the narrative.
Outside the White House, a crowd larger than many of his rallies is protesting. https://t.co/oZYwhsNV1H reageer retweet
#gamersriseuptwitter:Sony twitterde op zondag 31-05-2020 om 23:10:16#BlackLivesMatter (1/3) https://t.co/k4sIcUiPwP reageer retweet
Waarom maken Aziaten er vaak wel wat van dan? Omdat ze intelligenter zijn en een betere mentaliteit hebben (over het algemeen).quote:
Sorry, ik ga hier niet op reageren.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom maken Aziaten er vaak wel wat van dan? Omdat ze intelligenter zijn en een betere mentaliteit hebben (over het algemeen).
Ik denk dat dit juist gaat bewijzen dat hele covid19 allemaal bullshit is. De media heeft nu iets nieuws gevonden om over te praten.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
Video in tweet.twitter:HoarseWisperer twitterde op maandag 01-06-2020 om 00:30:32Inside the White House Trump is trying to tweet his way out of his humiliating loss of control over the narrative.
Outside the White House, a crowd larger than many of his rallies is protesting. https://t.co/oZYwhsNV1H reageer retweet
Dit alles gaat over 1 a 2 weken echt zulke covid-19 problemen geven.
'If you don't raid stores, you're not black' Oh wait, how did it go again? ...quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niveau weer dit, iemand zegt iets over Biden maar gelijk Trump erbij halen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, domme uitspraak, erken eens wanneer Trump wat doms zei. Doe je niet, want je zit in een sekte.
Cultuur is ook een ding.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom maken Aziaten er vaak wel wat van dan? Omdat ze intelligenter zijn en een betere mentaliteit hebben (over het algemeen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |