Ik vind dit niet echt geil ofzo.quote:
Hier stond Ronaldo en Ian White.quote:
@maxi-mus en ik zijn het helemaal eens met deze uitstekende review.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
The greenbook.
8/10
(Amazon Prime @:elan)
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
Gewoon met scherp schietenquote:Op zondag 31 mei 2020 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hallo vrinden des voetbal. Allemaal lekker de wijken in voor black live matters?
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
Ik alweer 3 dagen achter elkaar, moet wel oppassen dat ik geen Robert Jensen word.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Boys
Net even geBBQ’t
Puur genot
Morgen 12.00u aanwezig in de pub JAAAA JAAPGOD
@:kyran
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik alweer 3 dagen achter elkaar, moet wel oppassen dat ik geen Robert Jensen word.
twitter:Double_Pain twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:28:30@robertjensen 1 vraag:
1: Wanneer ga je afvallen met je dikke bakkes reageer retweet
Ik word meteen etnisch geprofileerd door zijn volgers, walgelijkquote:Op zondag 31 mei 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:28:30@:robertjensen 1 vraag:
Gelikedquote:Op zondag 31 mei 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:28:30@:robertjensen 1 vraag:
Mag niet van CORquote:Op zondag 31 mei 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Boys
Net even geBBQ’t
Puur genot
Morgen 12.00u aanwezig in de pub JAAAA JAAPGOD
@:kyran
Family dollar shop wordt geplunderdquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik word meteen etnisch geprofileerd door zijn volgers, walgelijk
[ afbeelding ]
twitter:jackderks6 twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:44:01@Double_Pain @robertjensen Leer fatsoenlijk Nederlands of beter, ga terug naar je land. Hassan. reageer retweet
quote:Meerdere antiracismeorganisaties houden maandag op de Dam een manifestatie tegen anti-zwart politiegeweld in Amerika en Europa.. De demonstratie op de Dam wordt onder andere georganiseerd door het collectief Zwarte Piet is Racisme en Back Queer & Trans Resistance NL.
Mijn Nederlands was wel goed toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:jackderks6 twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:44:01@:Double_Pain @:robertjensen Leer fatsoenlijk Nederlands of beter, ga terug naar je land. Hassan. reageer retweet
Linkse gek die dubbelepijn. Op een stoeptegel leggen allen.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
Jack heeft gewoon iets tegen Hassans.quote:
Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens met scherp schietenquote:
Gewoon mosterdgas droppen. Toch een arme wijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens met scherp schieten
@onlogisch zou ze bestempelen als wegwerpartikelenquote:Op zondag 31 mei 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon mosterdgas droppen. Toch een arme wijk.
Ik ook niet. Zo is de sympathieke Zipportal niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zou ze bestempelen als wegwerpartikelen
Maar zo ver wil ik niet gaan eerlijk gezegd
Dat wordt wel een keer tijd ja. In plaats van wc-rollen hebben die idioten allemaal wapens gehamsterd, dit lijkt me toch wel hèt moment om ze een keer te gaan gebruiken.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens met scherp schieten
Bedankt makker. Snap ook nooit zo goed wat @onlogisch tegen negers heeftquote:Op zondag 31 mei 2020 22:44 schreef GGMM het volgende:
Een groot compliment voor @:caland en @:zipportal dat ze zich niet laten beïnvloeden door @:onlogisch en zijn beledigingen!
Niks. Misschien was ik vanmiddag wat te snel met modereren maar van forum admin @GGMM moet ik jou goed in de gaten houden.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker. Snap ook nooit zo goed wat @:onlogisch tegen negers heeft
Maar hey, we leven in een vrij land toch
Dat kan allemaal nog wel. Ik weet alleen niet of hij ook slaven houdt, zeker sinds die zwartepietendiscussie denk ik dat dat een beetje gevoelig ligt.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog wel. Ik weet alleen niet of hij ook slaven houdt, zeker sinds die zwartepietendiscussie denk ik dat dat een beetje gevoelig ligt.
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Bij @:drizzt_dourden in de buurt bellen ze nog gewoon de politie als er één door de buurt loopt
Valt een beetje tegen tot nu toe. Hoogtepunt tot nu toe was een man met een konijnenmaskerquote:
quote:
Enige neger daar is Sjaan die van de zonnebank komtquote:Op zondag 31 mei 2020 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen tot nu toe. Hoogtepunt tot nu toe was een man met een konijnenmasker
Wat nou als die Floyd zijn dochter had verkracht en vrijuit gingquote:Op zondag 31 mei 2020 23:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)end-hebben~a2f988ae/
Plottwist
Ze zijn nu eindelijk een winkel aan het plunderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige neger daar is Sjaan die van de zonnebank komt
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op maandag 1 juni 2020 07:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Doet die Jan nog wat voor het FvD? Dit past natuurlijk niet in het straatje. @Wereldgozertwitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 31-05-2020 om 20:18:12Dit blijft toch wel vreemd. https://t.co/jc5VmYxn2l reageer retweet
wel eens ja, de lol is er dan een beetje af en ervoor in de rij gaan staan lijkt me ook niksquote:Op maandag 1 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet,reserveren voor een kroeg of terras is voor enorme proleten.
Veel terrassen hier hebben een online bestelsysteem gelanceerd, daar zie ik dan wel weer voordelen inquote:Op maandag 1 juni 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens ja, de lol is er dan een beetje af en ervoor in de rij gaan staan lijkt me ook niks
ik wacht je recensie(s) afquote:Op maandag 1 juni 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel terrassen hier hebben een online bestelsysteem gelanceerd, daar zie ik dan wel weer voordelen in
quote:Op maandag 1 juni 2020 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel terrassen hier hebben een online bestelsysteem gelanceerd, daar zie ik dan wel weer voordelen in
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 31-05-2020 om 20:40:46Ik baal er ontzettend van dat 8 van de 13 ET dit jaar zijn afgelast. De ET vind ik een prachtig darttoernooi en het doet mij dan ook veel pijn dat de PDC heeft besloten dat er dit jaar nog maar 4 ET gespeeld gaan worden #rtl7darts reageer retweet
wat is ditquote:Op maandag 1 juni 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 31-05-2020 om 20:40:46Ik baal er ontzettend van dat 8 van de 13 ET dit jaar zijn afgelast. De ET vind ik een prachtig darttoernooi en het doet mij dan ook veel pijn dat de PDC heeft besloten dat er dit jaar nog maar 4 ET gespeeld gaan worden #rtl7darts reageer retweet
Smerige varkensquote:De Joërsens missen niets van hun oude leven. ,,We kunnen alleen niet douchen in de camper. Maar omdat we plantaardig eten, blijft onze zuurgraad laag en ruiken we niet snel. Als we ergens douches aantreffen, is dat wel een traktatie.’’
is het wel lekker rustigquote:Op maandag 1 juni 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Geboekt voor vrijdag.
Dan gaat het regenen
Niet sn?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/w(...)mper-leven~a2a4ae02/
[..]
Smerige varkens
eensquote:Op maandag 1 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet,reserveren voor een kroeg of terras is voor enorme proleten.
Uh, goeie.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij stemt FvD, dus hij heeft het over jou.
Check deze grap @:ggmm
GOATtwitter:fvdemocratie twitterde op maandag 01-06-2020 om 12:46:26De terrassen zijn weer open! Wij zijn in Volendam om dat op deze schitterende dag te vieren. Vóór anderhalve meter bier, tegen anderhalve meter afstand! Steun uw lokale ondernemers en pak ook een terrasje. Wij hopen dat heel Nederland van deze dag geniet! #terrassenweeropen #FVD https://t.co/GTMxFq0Kqk reageer retweet
quote:Op maandag 1 juni 2020 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
GOATtwitter:fvdemocratie twitterde op maandag 01-06-2020 om 12:46:26De terrassen zijn weer open! Wij zijn in Volendam om dat op deze schitterende dag te vieren. Vóór anderhalve meter bier, tegen anderhalve meter afstand! Steun uw lokale ondernemers en pak ook een terrasje. Wij hopen dat heel Nederland van deze dag geniet! #terrassenweeropen #FVD https://t.co/GTMxFq0Kqk reageer retweet
Niet om politieke punten te scoren maar om levens te redden!twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 19:48:38De rekensom is simpel. We moeten zo min mogelijk besmettingen krijgen om te voorkómen dat zorg en Intensive Care overbelast raken. Wij vrezen dat kabinet nu te weinig doet. Daarom pleiten we voor een korte #lockdown. Niet om politieke punten te scoren maar om levens te redden! https://t.co/Ekyvz6kYjH reageer retweet
quote:Op maandag 1 juni 2020 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik keek snel en dacht even dat hij slippers met sokken aanhad
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_juniquote:Gebeurtenissen
Algemeen
2020 - De in Nederland geldende maatregelen tegen de verspreiding van het corona-virus worden versoepeld. Zo mogen onder andere bioscopen, theaters, café's en restaurants voor het eerst sinds 15 maart weer gasten ontvangen, met inachtneming van aangescherpte regels en richtlijnen.
quote:Op maandag 1 juni 2020 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_juni
quote:2007 - De Grote Donorshow van BNN blijkt in scène te zijn gezet om het tekort aan orgaandonoren aan de kaak te stellen.
witte sokken wat een proleet, ik had hem wel hoger ingeschatquote:Op maandag 1 juni 2020 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik keek snel en dacht even dat hij slippers met sokken aanhad
[ afbeelding ]
Zie niks. Die dikke links heeft trouwens ook peuk tussen haar worstenpoten.quote:
17:00 op de Dam, Amsterdamquote:Op maandag 1 juni 2020 13:33 schreef Doublepain het volgende:
Al die ‘influencers’ die filmpjes uit de US halen en projecteren op Nederland
Unfollow
past bij worstenpootjes (wel zwanger maar vermoed dat die benen normaal ook zo zijn)quote:Op maandag 1 juni 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zie niks. Die dikke links heeft trouwens ook peuk tussen haar worstenpoten.
Tot zover deze snelle analyse.
twitter:e_konig twitterde op maandag 01-06-2020 om 11:59:29Polonaise in Café Schuttershof in het Brabantse Esbeek, even voor heropening van de horeca om 12 uur. Uitbaters Gerrit en Ellen van Gerven dragen de exploitatie vandaag over aan een coöperatie van bewoners. ‘Laat de zon in je hart...’ https://t.co/Z17rK8IKcv reageer retweet
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ondertussen in Brabant. Daar moet echt zo snel mogelijk een muur omheen.twitter:e_konig twitterde op maandag 01-06-2020 om 11:59:29Polonaise in Café Schuttershof in het Brabantse Esbeek, even voor heropening van de horeca om 12 uur. Uitbaters Gerrit en Ellen van Gerven dragen de exploitatie vandaag over aan een coöperatie van bewoners. ‘Laat de zon in je hart...’ https://t.co/Z17rK8IKcv reageer retweet
Nederland: Zouden jullie alsjeblieft een stukje achteruit willen gaan.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:14 schreef Zipportal het volgende:
Free Bogdan Vechirko
https://www.hln.be/nieuws(...)-strafblad~ac75b204/
Polonaisequote:Op maandag 1 juni 2020 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ondertussen in Brabant. Daar moet echt zo snel mogelijk een muur omheen.twitter:e_konig twitterde op maandag 01-06-2020 om 11:59:29Polonaise in Café Schuttershof in het Brabantse Esbeek, even voor heropening van de horeca om 12 uur. Uitbaters Gerrit en Ellen van Gerven dragen de exploitatie vandaag over aan een coöperatie van bewoners. ‘Laat de zon in je hart...’ https://t.co/Z17rK8IKcv reageer retweet
Lol, beter dat wij niet zo'n 3de wereldland als de VS zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nederland: Zouden jullie alsjeblieft een stukje achteruit willen gaan.
USA:
[ afbeelding ]
#dcblackoutquote:Op maandag 1 juni 2020 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lol, beter dat wij niet zo'n 3de wereldland als de VS zijn.
Shithole country.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nederland: Zouden jullie alsjeblieft een stukje achteruit willen gaan.
USA:
[ afbeelding ]
isfeyenoordalkampioen.nl werd ten minste wel geüpdatet na vijftien jaar.quote:
Eerst de US die helemaal leeggeplunderd wordt en nu dit weer. Het zijn bizarre tijden Drizzt!quote:Op maandag 1 juni 2020 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, kleine tragedie met TaliHaar nageltjes zijn weer iets te lang en ze hing aan de tralies van de kooi, kon niet wegkomen omdat er een nageltje bleef haken, dus ik hielp haar heel voorzichtig... en 10 sec later had ik dat nageltje tussen m'n vingers, volledig afgescheurd. Flink bloeden natuurlijk, maar dat hield gelukkig al gauw op.
Heb direct de dierenarts gebeld, die zijn niet open, maar kon de spoedoptie selecteren, kreeg iemand aan de lijn en die zei dat ik het voorzichtig moet deppen met wat vochtig keukenpapier (iets wat ik al wist), en het verder aan moet kijken.
Ze zit nu kalmpjes te eten, drinken en dutten, maar man, wat heeft dit beestje pecch gehad in het afgelopen jaarEerst aangevallen worden door Morty waardoor een van d'r neusgaatjes hevig bloedde en ik met haar naar de dierenarts ben geweest, vervolgens raakte ze haar stem kwijt (er komt totaal geen geluid meer uit), en nu een nageltje kwijt
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Zeg dat wel!quote:Op maandag 1 juni 2020 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst de US die helemaal leeggeplunderd wordt en nu dit weer. Het zijn bizarre tijden Drizzt!
Ik steek nú een kaarsje aan.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, kleine tragedie met TaliHaar nageltjes zijn weer iets te lang en ze hing aan de tralies van de kooi, kon niet wegkomen omdat er een nageltje bleef haken, dus ik hielp haar heel voorzichtig... en 10 sec later had ik dat nageltje tussen m'n vingers, volledig afgescheurd. Flink bloeden natuurlijk, maar dat hield gelukkig al gauw op.
Heb direct de dierenarts gebeld, die zijn niet open, maar kon de spoedoptie selecteren, kreeg iemand aan de lijn en die zei dat ik het voorzichtig moet deppen met wat vochtig keukenpapier (iets wat ik al wist), en het verder aan moet kijken.
Ze zit nu kalmpjes te eten, drinken en dutten, maar man, wat heeft dit beestje pech gehad in het afgelopen jaarEerst aangevallen worden door Morty waardoor een van d'r neusgaatjes hevig bloedde en ik met haar naar de dierenarts ben geweest, vervolgens raakte ze haar stem kwijt (er komt totaal geen geluid meer uit), en nu een nageltje kwijt
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze zit nu kalmpjes te eten, drinken en dutten, maar man, wat heeft dit beestje pech gehad in het afgelopen jaarEerst aangevallen worden door Morty waardoor een van d'r neusgaatjes hevig bloedde en ik met haar naar de dierenarts ben geweest, vervolgens raakte ze haar stem kwijt (er komt totaal geen geluid meer uit), en nu een nageltje kwijt
Morty?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Parkieten kun je ook gewoon opeten.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe net een kip in de oven, is tenminste een vogel waar je wat aan hebt
uiteraard alleen wat weinig vlees, dat vind ik met kwartel of poussin al een probleemquote:Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Parkieten kun je ook gewoon opeten.
[ afbeelding ]
HET IS 1 JUNO.twitter:aad300 twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:50:46Twaalf uur vanmiddag op de terrassen in Nederland 🇳🇱 voelt als een bevrijdingsfestival #genieten 1juno 👍☀️🥂 reageer retweet
Morty van Rick & Morty, en da's ook een vogelquote:Op maandag 1 juni 2020 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Morty?
Aah je hebt je kat naar mij vernoemd
Ik bid voor voor je.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even klikken.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)am-in-amsterdam.html
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.htmlquote:Op maandag 1 juni 2020 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)am-in-amsterdam.html
quote:Op maandag 1 juni 2020 18:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Amsterdam is een parodie op een hoofdstad.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geneuzel over zwarte piet. Ik zet de stream uit.
Het lijkt wel alsof deze mensen die tragedie in Amerika aangrijpen om hun eigen persoonlijke belangen en meninkjes wat aandacht te geven!quote:Op maandag 1 juni 2020 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geneuzel over zwarte piet. Ik zet de stream uit.
Hendrick'squote:Op maandag 1 juni 2020 18:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben inmiddels aardig goed in het maken van verschillende GT's. Al doet de tonic ook veel. Katertje incoming wel.
Ik heb hier een keur aan Gin's staan. Maar Bobby's dry is denk ik de lekkerste.quote:
Ik ga zo een tinto maken denkquote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier een keur aan Gin's staan. Maar Bobby's dry is denk ik de lekkerste.
Goed bezig maat!quote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo een tinto maken denk
@:charmer_angel
Ik doe net of ik charmer_angel niet zag.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo een tinto maken denk
@:charmed_angel
Gegoogled, uit Schiedamquote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier een keur aan Gin's staan. Maar Bobby's dry is denk ik de lekkerste.
Bedankt maat, dat waardeer ik zeer!quote:Op maandag 1 juni 2020 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe net of ik charmer_angel niet zag.
Die is puur ook erg lekker. Londons dry is een budget gin die erg lekker is. 2 tientjes voor een liter.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gegoogled, uit SchiedamWel eens zien staan, nooit gedronken
Zie dat die Bobby's waarschijnlijk beter is met citrus/sinaasappel, de Hendrick's is eentje voor komkommerquote:Op maandag 1 juni 2020 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die is puur ook erg lekker. Londons dry is een budget gin die erg lekker is. 2 tientjes voor een liter.
Pas een test gelezen waar de gin van de Aldi als beste eruit kwam. Allemaal van die snobby gin autoriteiten maar die Aldi gin was het beste.
Ik pak met limoen.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie dat die Bobby's waarschijnlijk beter is met citrus/sinaasappel, de Hendrick's is eentje voor komkommer
TERRASGENOTquote:Op maandag 1 juni 2020 18:40 schreef Doublepain het volgende:
Het stikte van wielrenners vandaag, sommigen hadden het geduld niet en gingen over de stoep om in te halen
Toppers
Was wel druk man, wilde ook even nog naar de winkels maar stonden rijen tot de parkeerplaatsquote:Op maandag 1 juni 2020 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
TERRASGENOT
Godverdomme volgens mij ben ik derdegraads verbrand.
Heb jij overgewicht?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
TERRASGENOT
Godverdomme volgens mij ben ik derdegraads verbrand.
Buikspek, kippendij, forel en asperges.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Wat ga allemaal op de BBQ gooien?
@:Lange_Lans
Hmm.. had gehoopt na je trip naar de Balkangoden dat je ook wat cevapi en pljeskavica erop gooidequote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buikspek, kippendij, forel en asperges.
Doublepain probeert hier een stukje Engelstwitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
Niet best.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:
Doublepain probeert hier een stukje Engelstwitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:04:10How to stop police violence?
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd reageer retweet
@:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:jancees
Voor iemand die meerdere talen spreekt is het best knap wat ik kanquote:Op maandag 1 juni 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:09:42Es un hermoso dia soleado sin preocupaciones 🥰 reageer retweet
is taal van de hoodquote:Op maandag 1 juni 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:
da hood... de variant op 'is regionale spreektaal', waarbij je wellicht nog wegkomt met hetgeen je geschreven hadquote:
Bedankt voor je whitesplaining, we noteren hetquote:Op maandag 1 juni 2020 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
da hood... de variant op 'is regionale spreektaal', waarbij je wellicht nog wegkomt met hetgeen je geschreven had
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:24:09Ben je horecaondernemer dan moet je met een meetlat 1.5 meter afstand tussen de tafeltjes op de terrassen realiseren op straffe van ¤4000 boete maar ben een je linkse demonstrant dan geldt de anderhalve meter ineens niet meer. #Halsema zet links boven de wet en dat is corrupt. https://t.co/pceBhdbSlR reageer retweet
twitter:MauricevdBosch twitterde op maandag 01-06-2020 om 17:29:54Het was te verwachten. Ik zet er een foto naast van 2 maanden geleden. Dag en nacht hebben de zorgmedewerkers zich door het stof gewerkt. We weten dat bijeenkomsten van grote groepen, zonder respect voor social distancing, het risico zijn voor verspreiding van COVID19.
#Amsterdam https://t.co/MKOvp5P5qd reageer retweet
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 18:24:09Ben je horecaondernemer dan moet je met een meetlat 1.5 meter afstand tussen de tafeltjes op de terrassen realiseren op straffe van ¤4000 boete maar ben een je linkse demonstrant dan geldt de anderhalve meter ineens niet meer. #Halsema zet links boven de wet en dat is corrupt. https://t.co/pceBhdbSlR reageer retweet
twitter:MauricevdBosch twitterde op maandag 01-06-2020 om 17:29:54Het was te verwachten. Ik zet er een foto naast van 2 maanden geleden. Dag en nacht hebben de zorgmedewerkers zich door het stof gewerkt. We weten dat bijeenkomsten van grote groepen, zonder respect voor social distancing, het risico zijn voor verspreiding van COVID19. [ afbeelding ][ afbeelding ]#Amsterdam https://t.co/MKOvp5P5qd reageer retweet
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
Halsema vindt de demonstratie belangrijker dan 1,5m afstand houden.
Als het in haar straatje past dan mag het opeens wel.
Ja, dit kan gewoon echt niet. Ergens tegen zijn vinden mensen blijkbaar belangrijker dan dan de volksgezondheid.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
SjekGodtwitter:jackvangelder twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:29:57Ajax mag vanaf het begin van het seizoen met publiek spelen. Lees maar. Onze burgemeester vindt de demonstratie terecht heel belangrijk maar de afstand van 1.5 meter is de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Kortom een volle Arena over een paar maanden. Toch ? reageer retweet
Dit concept zou @Scrummie2.1 ongetwijfeld van harte toejuichen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
SjekGodtwitter:jackvangelder twitterde op maandag 01-06-2020 om 19:29:57Ajax mag vanaf het begin van het seizoen met publiek spelen. Lees maar. Onze burgemeester vindt de demonstratie terecht heel belangrijk maar de afstand van 1.5 meter is de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Kortom een volle Arena over een paar maanden. Toch ? reageer retweet
Hebben jullie bij elkaar in de klas gezeten?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:
twitter:jim_vdoorn twitterde op maandag 01-06-2020 om 17:25:50Zoek de verschillen:
Menigte op Amsterdam's terras aan de ene kant v/d Bijenkorf versus de andere kant v/d Bijenkorf.
Wat klopt er niet?
#halsema #amsterdam #antifa https://t.co/Jdw6hM8zoK reageer retweet
quote:Halsema over drukte Dam: "Geen grond om demonstratie te ontbinden"
@Zipportalquote:Zorgen in Tweede Kamer om Dam bomvol met demonstranten: 'Dit moet je nu niet willen'
Dit zal wel gevolgen hebben denk ik. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, of vanaf morgen moet gelijk helemaal alles opengegooid worden. Alleen zie ik dat niet gebeuren.quote:
Je kan niet ondernemers in Amsterdam opzadelen met strenge regels en tegelijkertijd superspread events toestaan omdat je toevallig dezelfde mening hebt.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal wel gevolgen hebben denk ik. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, of vanaf morgen moet gelijk helemaal alles opengegooid worden. Alleen zie ik dat niet gebeuren.
twitter:BanTheBBC twitterde op zondag 31-05-2020 om 16:20:47SCENES: Rochester, New York: residents looting The Villa (sells trainer shoes) https://t.co/pGjJmBNiWO reageer retweet
Wordt smullen zo bij VIquote:Op maandag 1 juni 2020 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen demonstreren tegen Halsema. Kijken of dat kan.
Denk je dat de term "mevrouwtje Halsema" valt?quote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat de term "mevrouwtje Halsema" valt?
Halsema zou ik wel doen.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
Ik haat haarquote:Op maandag 1 juni 2020 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
That escalated quickly!quote:Op maandag 1 juni 2020 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou haar wel een keer anaal willen pakken.
Heb jij soms wat tegen de homosuele medemens??????quote:
Volgens Koert Westerman was het altijd veel lullen weinig neuken met Halsema.quote:
Heeft Koert een relatie met haar gehad?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens Koert Westerman was het altijd veel lullen weinig neuken met Halsema.
Zou je d'r hatefucken?quote:
twitter:gjknoops twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:36:27Volle Dam bij racismeprotest, geen anderhalvemeterboetes uitgedeeld - https://t.co/Wv9eH7pNBS
Hoe valt dit nog uit te leggen aan burgers die wel voor schending vd 1.5 meter worden beboet? Juridisch kunnen zij boete aanvechten ogv willekeurig handhaven vd corona-regels. reageer retweet
Veel discussiëren, weinig neukenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat de term "mevrouwtje Halsema" valt?
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd hoe die twee elkaar gevonden hebben.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft Koert een relatie met haar gehad?
Samen gestudeerd dacht ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd hoe die twee elkaar gevonden hebben.
Iedereen is gelijk, maar vrienden van Halsema zijn net iets gelijker dan anderenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:gjknoops twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:36:27Volle Dam bij racismeprotest, geen anderhalvemeterboetes uitgedeeld - https://t.co/Wv9eH7pNBS
Hoe valt dit nog uit te leggen aan burgers die wel voor schending vd 1.5 meter worden beboet? Juridisch kunnen zij boete aanvechten ogv willekeurig handhaven vd corona-regels. reageer retweet
Niet per se nee. Al zijn er hier in het zuiden niet heel erg veel.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij soms wat tegen de homosuele medemens??????
Ik denk dat met name Koert daar verantwoordelijk voor was.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens Koert Westerman was het altijd veel lullen weinig neuken met Halsema.
Halsema heeft haar Waterloo gevondenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk, maar vrienden van Halsema zijn net iets gelijker dan anderen
Hoiquote:
Zou jij haar doen? (De algemene consensus is dat zij een squirter is)quote:
Die spoort echt niet.quote:
Pics.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb goffetomme een bult op mijn arm van bijbelse proporties. Ben bang om hem open te snijden.
Niet nodig nu ik al winst heb gemaakt op mijn Macbook (DIE NOG GELEVERD MOET WORDEN)quote:Op maandag 1 juni 2020 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die spoort echt niet.
@:Doublepain , morgen mooi momentje voor je om een Apple te plunderen in Amsterdam. Dit is zo belangrijk dat het wel mag nu.
Lijkt me geen feest, eerst minstens 3 uur gezeur aanhoren voordat er wat gebeurt.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij haar doen? (De algemene consensus is dat zij een squirter is)
Alsof ze bij op1 kritische vragen kunnen stellenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk haar laatste publieke optreden als burgemeester
Gewoon plunderen man. #DUBBELEWINST #GRATISGELD #HETMAGVANFEMKEquote:Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet nodig nu ik al winst heb gemaakt op mijn Macbook (DIE NOG GELEVERD MOET WORDEN)
AppleGoden
Geergod had aan tafel moeten zittenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ze bij op1 kritische vragen kunnen stellen
Ik denk dat ik het niet eens ga kijken.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ze bij op1 kritische vragen kunnen stellen
Toch net opengesneden.quote:
Met een Rambomes?quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk haar laatste publieke optreden als burgemeester
Was wel een groot mes ja. (eerst verwarmd met een aansteker)quote:
Nee jij?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij haar doen? (De algemene consensus is dat zij een squirter is)
Squirter.quote:
Kijk echt al weken niet meer. Volgens mij sinds pauw die uitzending in de kerk deedquote:Op maandag 1 juni 2020 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet eens ga kijken.
Ja dat zou kut zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja zonder iemand die een beetje kritisch is waarschijnlijk
Zeker wel!quote:
Dat lijkt me nsfw en banwaardig.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was wel een groot mes ja. (eerst verwarmd met een aansteker)
Ik ook niet, hoe laat begint het eigenlijk?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk echt al weken niet meer. Volgens mij sinds pauw die uitzending in de kerk deed
Sow @Buitendamquote:Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Dit zei ik dus net in de app.
We groeien steeds meer naar elkaar toe Buitendam.
Ik heb het met een Cubaanse sigaar gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig, dit maakt het toch wat stoerder. Om het compleet te maken moet je eigenlijk wel de wond met buskruit dichtschroeien.
Leuk!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het met een Cubaanse sigaar gedaan.
Dank je.quote:
Ik ging eerst even douchen, nu ga ik ook even kijken.quote:
Ik ben er wel weer klaar mee eigenlijk.quote:
Ik ook. Walgelijk kutwijf qua persoonlijkheid, maar toch een milf. Droog d'r poeperd in, hopla.quote:
Ik mis een kritische gast aan tafel. MATIG.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er wel weer klaar mee eigenlijk.
Ik heb even een andere invalshoek gekozen.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mis een kritische gast aan tafel. MATIG.
Het is wachten op een 2e kamer debat met Geert. Die zal wel weer met mooie teksten gaan spuwen.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mis een kritische gast aan tafel. MATIG.
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op een 2e kamer debat met Geert. Die zal wel weer met mooie teksten gaan spuwen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:03:35Burgemeester #Halsema heeft lak aan de 1.5 meter-afstand-regel voor de demonstranten in #Amsterdam.
Twee conclusies:
- niemand in Nederland kan nu nog worden verplicht zich aan de anderhalve-meter-regel te houden.
- Halsema moet aftreden. https://t.co/U5TqGhcTrd reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:53:20ONTSLA #HALSEMA! https://t.co/1OZdVSn9qz reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:32:53Niet reageren? Maar wel burgers en ondernemers beboeten die zich niet aan de regels houden?
Het wordt steeds onacceptabeler.
Maar de ministers komen hier niet mee weg. Voor morgen mondelinge vragen aangemeld en het Corona-Kamerdebat van donderdag zal nu vooral hierover gaan. https://t.co/QdEuPw7sqF reageer retweet
Altijd genieten van Geert.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op een 2e kamer debat met Geert. Die zal wel weer met mooie teksten gaan spuwen.
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:03:35Burgemeester #Halsema heeft lak aan de 1.5 meter-afstand-regel voor de demonstranten in #Amsterdam.
Twee conclusies:
- niemand in Nederland kan nu nog worden verplicht zich aan de anderhalve-meter-regel te houden.
- Halsema moet aftreden. https://t.co/U5TqGhcTrd reageer retweettwitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:53:20ONTSLA #HALSEMA! https://t.co/1OZdVSn9qz reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:32:53Niet reageren? Maar wel burgers en ondernemers beboeten die zich niet aan de regels houden?
Het wordt steeds onacceptabeler.
Maar de ministers komen hier niet mee weg. Voor morgen mondelinge vragen aangemeld en het Corona-Kamerdebat van donderdag zal nu vooral hierover gaan. https://t.co/QdEuPw7sqF reageer retweet
Maat samen doen?quote:Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook. Walgelijk kutwijf qua persoonlijkheid, maar toch een milf. Droog d'r poeperd in, hopla.
Begin je al dikker te worden?quote:Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het eens met Wilders
hopelijk begin ik nu niet spontaan naar Jensen en Jan Roos te kijken.
Jan Roos neemt zichzelf niet zo serieus als Jensen joh.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het eens met Wilders
hopelijk begin ik nu niet spontaan naar Jensen en Jan Roos te kijken.
Lol, denk je dat.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jan Roos neemt zichzelf niet zo serieus als Jensen joh.
Kun je lezen, ik had het tegen @GGMMquote:Op maandag 1 juni 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi je tering bek over JanGOD
@:doublepain @:jancees
Zie deze gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |