Ik vind dit niet echt geil ofzo.quote:
Hier stond Ronaldo en Ian White.quote:
@maxi-mus en ik zijn het helemaal eens met deze uitstekende review.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
The greenbook.
8/10
(Amazon Prime @:elan)
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
Gewoon met scherp schietenquote:Op zondag 31 mei 2020 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hallo vrinden des voetbal. Allemaal lekker de wijken in voor black live matters?
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
Ik alweer 3 dagen achter elkaar, moet wel oppassen dat ik geen Robert Jensen word.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Boys
Net even geBBQ’t
Puur genot
Morgen 12.00u aanwezig in de pub JAAAA JAAPGOD
@:kyran
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik alweer 3 dagen achter elkaar, moet wel oppassen dat ik geen Robert Jensen word.
twitter:Double_Pain twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:28:30@robertjensen 1 vraag:
1: Wanneer ga je afvallen met je dikke bakkes reageer retweet
Ik word meteen etnisch geprofileerd door zijn volgers, walgelijkquote:Op zondag 31 mei 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:28:30@:robertjensen 1 vraag:
Gelikedquote:Op zondag 31 mei 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:Double_Pain twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:28:30@:robertjensen 1 vraag:
Mag niet van CORquote:Op zondag 31 mei 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Boys
Net even geBBQ’t
Puur genot
Morgen 12.00u aanwezig in de pub JAAAA JAAPGOD
@:kyran
Family dollar shop wordt geplunderdquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik word meteen etnisch geprofileerd door zijn volgers, walgelijk
[ afbeelding ]
twitter:jackderks6 twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:44:01@Double_Pain @robertjensen Leer fatsoenlijk Nederlands of beter, ga terug naar je land. Hassan. reageer retweet
quote:Meerdere antiracismeorganisaties houden maandag op de Dam een manifestatie tegen anti-zwart politiegeweld in Amerika en Europa.. De demonstratie op de Dam wordt onder andere georganiseerd door het collectief Zwarte Piet is Racisme en Back Queer & Trans Resistance NL.
Mijn Nederlands was wel goed toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:jackderks6 twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:44:01@:Double_Pain @:robertjensen Leer fatsoenlijk Nederlands of beter, ga terug naar je land. Hassan. reageer retweet
Linkse gek die dubbelepijn. Op een stoeptegel leggen allen.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
Jack heeft gewoon iets tegen Hassans.quote:
Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens met scherp schietenquote:
Gewoon mosterdgas droppen. Toch een arme wijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens met scherp schieten
@onlogisch zou ze bestempelen als wegwerpartikelenquote:Op zondag 31 mei 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon mosterdgas droppen. Toch een arme wijk.
Ik ook niet. Zo is de sympathieke Zipportal niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zou ze bestempelen als wegwerpartikelen
Maar zo ver wil ik niet gaan eerlijk gezegd
Dat wordt wel een keer tijd ja. In plaats van wc-rollen hebben die idioten allemaal wapens gehamsterd, dit lijkt me toch wel hèt moment om ze een keer te gaan gebruiken.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens met scherp schieten
Bedankt makker. Snap ook nooit zo goed wat @onlogisch tegen negers heeftquote:Op zondag 31 mei 2020 22:44 schreef GGMM het volgende:
Een groot compliment voor @:caland en @:zipportal dat ze zich niet laten beïnvloeden door @:onlogisch en zijn beledigingen!
Niks. Misschien was ik vanmiddag wat te snel met modereren maar van forum admin @GGMM moet ik jou goed in de gaten houden.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker. Snap ook nooit zo goed wat @:onlogisch tegen negers heeft
Maar hey, we leven in een vrij land toch
Dat kan allemaal nog wel. Ik weet alleen niet of hij ook slaven houdt, zeker sinds die zwartepietendiscussie denk ik dat dat een beetje gevoelig ligt.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker. Snap ook nooit zo goed wat @:onlogisch tegen negers heeft
Maar hey, we leven in een vrij land toch
Mag dat ook al niet meer?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog wel. Ik weet alleen niet of hij ook slaven houdt, zeker sinds die zwartepietendiscussie denk ik dat dat een beetje gevoelig ligt.
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Bij @:drizzt_dourden in de buurt bellen ze nog gewoon de politie als er één door de buurt loopt
Valt een beetje tegen tot nu toe. Hoogtepunt tot nu toe was een man met een konijnenmaskerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |