abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juni 2020 @ 11:14:41 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193416257
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dus zolang er meer rijke niet-donkere zijn dan rijke gekleurde zal het een niet-donkere bedoeling blijven.
Correct.

[ Bericht 0% gewijzigd door daNpy op 01-06-2020 11:20:14 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 1 juni 2020 @ 11:15:37 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193416267
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik lees vooral emotie.
Hij is weer eens aan het huilen dus B-)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 1 juni 2020 @ 11:18:30 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193416316
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dus zolang er meer rijke niet-donkere zijn dan rijke gekleurde zal het een niet-donkere bedoeling blijven.
al denk ik wel dat er op gebied van talentherkenning wel een ontwikkeling gemaakt is, het is voor de jeugd nu makkelijker om te karten, sim racen.
  maandag 1 juni 2020 @ 11:18:44 #54
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193416322
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

kijk naar de historie van een sport zou ik zeggen, track and field al heel lang maar later ook basketball zijn "geadopteerd" door de zwarten, autosport is duur.
Ik kijk naar de historie, maar naast Bird zijn er verdomd weinig blanke basketballers die tot de verbeelding spreken. Het één komt voort uit het ander, maar basketbal wordt er bij de donkere jeugd met de paplepel ingegoten. Daarnaast heb je ook met een stukje fysiek te maken vergelijk het postuur van de donkere basketballers (kleerkasten) met die van de blanke spelers (klein behendig, of lang en tenger uitzonderingen daargelaten). Dus ja, er zijn meer donkere basketballers in de NBA omdat ze beter zijn. Maar dat wil niet zeggen dat een blanke speler minder kans heeft om door te breken. Hetzelfde voor Formule 1. Het geeft geen neuk wat je huidskleur is, talent moet je hebben. Daarna komt de zak met geld of een sponsor met een zak geld om de hoek kijken. Huidskleur staat daar los van. Want geloof het of niet, ook donkere mensen hebben geld.
pi_193416330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

al denk ik wel dat er op gebied van talentherkenning wel een ontwikkeling gemaakt is, het is voor de jeugd nu makkelijker om te karten, sim racen.
Dat denk ik ook.
  maandag 1 juni 2020 @ 11:21:37 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193416346
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik kijk naar de historie, maar naast Bird zijn er verdomd weinig blanke basketballers die tot de verbeelding spreken. Het één komt voort uit het ander, maar basketbal wordt er bij de donkere jeugd met de paplepel ingegoten. Daarnaast heb je ook met een stukje fysiek te maken vergelijk het postuur van de donkere basketballers (kleerkasten) met die van de blanke spelers (klein behendig, of lang en tenger uitzonderingen daargelaten). Dus ja, er zijn meer donkere basketballers in de NBA omdat ze beter zijn. Maar dat wil niet zeggen dat een blanke speler minder kans heeft om door te breken. Hetzelfde voor Formule 1. Het geeft geen neuk wat je huidskleur is, talent moet je hebben. Daarna komt de zak met geld of een sponsor met een zak geld om de hoek kijken. Huidskleur staat daar los van. Want geloof het of niet, ook donkere mensen hebben geld.
jij maakt er iets genetisch van terwijl dat gewoon niet zo is, het heeft te maken met het aantal beoefenaars rolmodellen etc.
pi_193416358
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik kijk naar de historie, maar naast Bird zijn er verdomd weinig blanke basketballers die tot de verbeelding spreken. Het één komt voort uit het ander, maar basketbal wordt er bij de donkere jeugd met de paplepel ingegoten. Daarnaast heb je ook met een stukje fysiek te maken vergelijk het postuur van de donkere basketballers (kleerkasten) met die van de blanke spelers (klein behendig, of lang en tenger uitzonderingen daargelaten). Dus ja, er zijn meer donkere basketballers in de NBA omdat ze beter zijn. Maar dat wil niet zeggen dat een blanke speler minder kans heeft om door te breken. Hetzelfde voor Formule 1. Het geeft geen neuk wat je huidskleur is, talent moet je hebben. Daarna komt de zak met geld of een sponsor met een zak geld om de hoek kijken. Huidskleur staat daar los van. Want geloof het of niet, ook donkere mensen hebben geld.
Basketbal of voetbal kan je met weinig geld. Om te beginnen met karten heb je al wat meer geld nodig.
pi_193416522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:50 schreef daNpy het volgende:

[..]

De F1 is al tientallen jaren een kunstmatige sport waar ingegrepen moet worden om het 'spannend' en 'leuk' te houden. Daarnaast is het niet gek dat 9 teams het een goed idee vinden:
De eerste 6 plekken zijn grotendeels al jaren vergeven aan dezelfde 6 auto's. Niet altijd in dezelfde volgorde, met af en toe een uitschieter, maar er zit een duidelijke trend in.

Voor eigenlijk alle andere teams geld dus dat een reverse grid veel voordeliger is dan, op zijn allerbest, op P7 starten.
Op een of andere manier is het in de autosport altijd een probleem als de beste wint en moeten er inderdaad allerlei kunstgrepen verzonnen worden in een wanhopige poging om het "spannend" te maken. Niemand in de bokswereld is op het idee gekomen om Muhammad Ali met één hand op zijn rug te laten boksen. Hij was de beste en iedereen accepteerde dat. Juventus hoeft ook niet met 10 man te spelen omdat ze zo goed zijn.

Autosport daarentegen wordt door veel mensen, inclusief de huidige F1 organisatie, niet als een pure sport gezien maar als een soort vermakelijk circus. "Iedereen moet kunnen winnen" hoor ik teambazen vaak roepen als het over de toekomst van de F1 gaat. Dan denk ik waarom dan? Ik heb er geen interesse in om naar een kunstmatig WWE achtig circus te kijken waarin zoveel gimmicks geïntroduceerd zijn dat er van sport geen sprake meer is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 1 juni 2020 @ 11:34:57 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_193416538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij is weer eens aan het huilen dus B-)
Je bent vrij om het zo te interpreteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 juni 2020 @ 11:40:16 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193416612
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Juventus hoeft ook niet met 10 man te spelen omdat ze zo goed zijn.

:) slecht voorbeeld, die speelden meestal met 12
pi_193416702
Op een of andere manier is het overigens wel zo dat blanke mannen beter zijn in racen. Vraag me niet waarom. Zelfs in de simrace wereld spelen vrouwen en kleurlingen geen enkele rol. Dat is gewoon een feit. Lewis is half blank, dus hij telt niet. Zwarten kunnen dan weer beter hardlopen en zo hebben we allemaal onze eigen kwaliteiten.

Waarom er zo weinig of geen zwarte engineers in de F1 werken laat zich raden. Stap eens bij een VMBO klas naar binnen en daarna bij een VWO klas. Dan zal je het een en ander opvallen qua etnische samenstelling. Anno 2020 moeten we net doen alsof alle mensen exact gelijk zijn maar de realiteit is anders. Dat kun je leuk of niet leuk vinden maar zo liggen de feiten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 1 juni 2020 @ 11:55:52 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193416840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier is het overigens wel zo dat blanke mannen beter zijn in racen. Vraag me niet waarom. Zelfs in de simrace wereld spelen vrouwen en kleurlingen geen enkele rol. Dat is gewoon een feit. Lewis is half blank, dus hij telt niet. Zwarten kunnen dan weer beter hardlopen en zo hebben we allemaal onze eigen kwaliteiten.

Waarom er zo weinig of geen zwarte engineers in de F1 werken laat zich raden. Stap eens bij een VMBO klas naar binnen en daarna bij een VWO klas. Dan zal je het een en ander opvallen qua etnische samenstelling. Anno 2020 moeten we net doen alsof alle mensen exact gelijk zijn maar de realiteit is anders. Dat kun je leuk of niet leuk vinden maar zo liggen de feiten.
Over racisme gesproken :X als er 1000 blanke mannen racen en ook nog 10 zwarten en 5 vrouwen, wat is de kans dat er van die laatste 2 groepen er eentje of 2 in de top 10 zouden komen?
pi_193416920
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Over racisme gesproken :X als er 1000 blanke mannen racen en ook nog 10 zwarten en 5 vrouwen, wat is de kans dat er van die laatste 2 groepen er eentje of 2 in de top 10 zouden komen?
Jij denkt dat het toeval is of met desinteresse te maken heeft dat vrouwen en zwarten geen enkele rol van betekenis gespeeld hebben in de 100 jarige geschiedenis van de autosport?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 1 juni 2020 @ 12:07:30 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193417032
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij denkt dat het toeval is of met desinteresse te maken heeft dat vrouwen en zwarten geen enkele rol van betekenis gespeeld hebben in de 100 jarige geschiedenis van de autosport?
:D zet die post maar op een tegeltje
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2020 @ 12:11:20 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193417077
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Over racisme gesproken :X als er 1000 blanke mannen racen en ook nog 10 zwarten en 5 vrouwen, wat is de kans dat er van die laatste 2 groepen er eentje of 2 in de top 10 zouden komen?
13,8%
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 1 juni 2020 @ 12:15:23 #66
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193417130
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Voor die vraagstelling moet je bij Hammie zijn.
Ik ben gewoon naïef en denk dat als je ECHT goed bent, je er echt wel komt ongeacht je huidskleur.
Kijk Uppity: The Willy T. Ribbs Story en je weet wel beter.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 1 juni 2020 @ 12:22:11 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193417210
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

13,8%
rekenen kan je dus ook al niet?
pi_193417249
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier is het overigens wel zo dat blanke mannen beter zijn in racen. Vraag me niet waarom. Zelfs in de simrace wereld spelen vrouwen en kleurlingen geen enkele rol. Dat is gewoon een feit. Lewis is half blank, dus hij telt niet. Zwarten kunnen dan weer beter hardlopen en zo hebben we allemaal onze eigen kwaliteiten.

Waarom er zo weinig of geen zwarte engineers in de F1 werken laat zich raden. Stap eens bij een VMBO klas naar binnen en daarna bij een VWO klas. Dan zal je het een en ander opvallen qua etnische samenstelling. Anno 2020 moeten we net doen alsof alle mensen exact gelijk zijn maar de realiteit is anders. Dat kun je leuk of niet leuk vinden maar zo liggen de feiten.
Eens. Niet iedereen is gelijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 juni 2020 @ 12:36:30 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193417408
de sprintraces zijn weer afgeschoten als ik het goed begrijp?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_193417424
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier is het overigens wel zo dat blanke mannen beter zijn in racen. Vraag me niet waarom. Zelfs in de simrace wereld spelen vrouwen en kleurlingen geen enkele rol. Dat is gewoon een feit. Lewis is half blank, dus hij telt niet. Zwarten kunnen dan weer beter hardlopen en zo hebben we allemaal onze eigen kwaliteiten.

Waarom er zo weinig of geen zwarte engineers in de F1 werken laat zich raden. Stap eens bij een VMBO klas naar binnen en daarna bij een VWO klas. Dan zal je het een en ander opvallen qua etnische samenstelling. Anno 2020 moeten we net doen alsof alle mensen exact gelijk zijn maar de realiteit is anders. Dat kun je leuk of niet leuk vinden maar zo liggen de feiten.
Ik wist niet dat iedereen in de F1 in Nederland naar de middelbare school gaat.
pi_193417459
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

deze vind ik wel een moeilijke
[ afbeelding ]
Wat een sneulul joh.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:10:34 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193417898
:') lol, ja alsof rijders of teamchefs iets beters te doen hebben dan zich bezig houden met buitenlandse politiek en beleid.

Als je sponsorvriendelijk wilt zijn blijf je lekker onpartijdig en laat je je nooit uit over zaken waar jij niks mee te maken hebt of je mogelijk in een bepaald daglicht zet.

Wat heeft hij als Brit nu weer te maken met iemand die door de Amerikaanse politie werd aangehouden en overlijdt? Waar waarschijnlijk iedereen van mening is dat dat niet kan. Dat je een paar rotte appels hebt, dat je in Amerika veel racial profiling, police brutality en abuse of power hebt, dat is al iets langer gaande dan vandaag en is inderdaad een probleem dat opgelost moet worden. Maar dat is niet iets waar een Hamilton of wie dan ook, ook maar een greintje input aan heeft. :?

Kanye-achtige grootheidswaanzin, die diva.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 juni 2020 @ 13:18:33 #73
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193417997
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:10 schreef shiz het volgende:
:') lol, ja alsof rijders of teamchefs iets beters te doen hebben dan zich bezig houden met buitenlandse politiek en beleid.

Als je sponsorvriendelijk wilt zijn blijf je lekker onpartijdig en laat je je nooit uit over zaken waar jij niks mee te maken hebt of je mogelijk in een bepaald daglicht zet.

Wat heeft hij als Brit nu weer te maken met iemand die door de Amerikaanse politie werd aangehouden en overlijdt? Waar waarschijnlijk iedereen van mening is dat dat niet kan. Dat je een paar rotte appels hebt, dat je in Amerika veel racial profiling, police brutality en abuse of power hebt, dat is al iets langer gaande dan vandaag en is inderdaad een probleem dat opgelost moet worden. Maar dat is niet iets waar een Hamilton of wie dan ook, ook maar een greintje input aan heeft. :?

Kanye-achtige grootheidswaanzin, die diva.
Misschien omdat hij donker is en in de VS woont?
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_193418045
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 11:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Voor die vraagstelling moet je bij Hammie zijn.
Ik ben gewoon naïef en denk dat als je ECHT goed bent, je er echt wel komt ongeacht je huidskleur.
Het frappante is dat Hammie daar zelf het voorbeeld van is. Gemaakt op talent, niet op geld. En auto sport en is nu eenmaal altijd meer iets voor aziaten en blanken geweest. Eigenlijk is elke sport dat waar meer dan goede fysieke gesteldheid nodig is. Er is gewoon ook minder interesse in de autosport vanuit zwarten. Dat zal ook komen omdat er inderdaad weinig gekleurden meedoen en het dus potentieel minder interessant is voor sponsors uit die hoek.

Net als dat een blanke eigenlijk 0,0 kans heeft om de marathon van Rotterdam te winnen oid.
Je zal ook weinig zwarten zien bij de slalom in het skieen etc etc.
  maandag 1 juni 2020 @ 13:24:56 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193418058
Nou ja, wonen, woont die gast niet over de hele wereld? :')
En alsof 'ie ooit eens meekrijgt hoe de normalos daar leven. Die komt waarschijnlijk niet buiten z'n guarded residence tenzij met een helicopter en dan een beetje belangrijk lopen doen. Maar wat me vooral stoort is de oproep aan anderen die er echt al helemaal niks mee te maken hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')