Je gaat niet zonder een significante paper trail achter te laten overal pallets met bakstenen neer zetten.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Stapels bakstenen die opeens op hoeken van straten verschijnen zonder dat er ergens in de buurt verbouwing plaatsvindt en een mysterieuze kerel die alvast voorbereidingen en verkenning uitvoert, waarna later deze winkels worden beroofd en vernield.
Nee, niet grappig, want ik laat me door figuren zoals jij niet de maat nemen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe je mijn post maar half gequote hebt.
Hij riep 'All lives mathers'. Toen werd zijn auto vernield waarop hij uitstapte met een kruisboog waarna hij tegen de grond getrapt werd, zijn auto werd door een groep demonstranten omgekeerd en in brand gestoken.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding alweer? Waarom uit de wagen stappen überhaupt? Waarom niet wegrijden of blokkeerde ze hem de doorgang?
Waarschijnlijk zat hij er tussen omdat hij de aanhanger wilde loskoppelen ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat ik überhaupt niet snap is waarom mensen deze situaties opzoeken. Je ziet toch aan alle kanten dat het allang geen vreedzaam protest meer is, blijf dan lekker thuis. Dat je onder een truck belandt is dan groot en deels te danken aan het besluit van jezelf om daarheen te gaan.
heftig.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Let op! Schokkend!
https://twitter.com/RealMattCouch/status/1267056416088604672
Rooftop Koreans.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:17 schreef hollandia02 het volgende:
Mensen vinden die wapenwet soms raar,
Nou als je winkel geloot word en daarmee je leven kan ik het wel begrijpen.
lolquote:Op zondag 31 mei 2020 16:19 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)n-hongkong~b23c9c75/
De maat nemen? Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het niet redelijk is om als politieagent eigen rechter te spelen tegen iemand die op de grond ligt. Als mijn vragen overkwamen als een valstrik ben je gewoon een moreel minderwaardig mens.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, niet grappig, want ik laat me door figuren zoals jij niet de maat nemen.
Zijn die twee echt dood dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Iemand nog bijgehouden hoeveel doden er ondertussen zijn gevallen?
Ik heb:
- winkelier die een plunderaar doodschoot
- knakker die onder een vrachtwagen kwam (een van de filmpjes hierboven)
8quote:Op zondag 31 mei 2020 16:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Iemand nog bijgehouden hoeveel doden er ondertussen zijn gevallen?
Ik heb:
- winkelier die een plunderaar doodschoot
- knakker die onder een vrachtwagen kwam (een van de filmpjes hierboven)
Dit mag ik hier waarschijnlijk niet zeggen. Ik zie alleen witte mensen helpen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:21 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit gebouw is echt alleen t frame nog over
stel je niet aan johquote:Op zondag 31 mei 2020 16:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit mag ik hier waarschijnlijk niet zeggen. Ik zie alleen witte mensen helpen.
Waarom zijn daar geen beelden van? Waarom zijn de beelden vaak niet compleet?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij riep 'All lives mathers'. Toen werd zijn auto vernield waarop hij uitstapte met een kruisboog waarna hij tegen de grond getrapt werd, zijn auto werd door een groep demonstranten omgekeerd en in brand gestoken.
Het gaat ook om de ongelijkheid en het gebrek aan sociale mobiliteit. In z'n algemeen om de positie van de desbetreffende bevolkingsgroep dus. Dit was slechts één van de vele dominostenen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:24 schreef Oostwoud het volgende:
NBC Philadelphia: PHOTOS: Looting, Violence Erupt After Peaceful Protest in Philadelphia
CBS Philadelphia: Mandatory Curfew Implemented For Philadelphia, Gov. Wolf Signs Emergency Declaration As George Floyd Protests Turn Violent
Apple en Gap winkels aanvallen en plunderen. Wie stapt er nog naar voren om te zeggen dat dit om de voortijdige en te voorkomen dood van een zwarte man gaat?
https://www.dumpert.nl/filmpjes/item/7921969_86ac4d2equote:Op zondag 31 mei 2020 16:25 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Waarom zijn daar geen beelden van? Waarom zijn de beelden vaak niet compleet?
En je wordt sociaal mobiel door een Apple mobiel te roven en de winkel kort en klein te slaan?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het gaat ook om de ongelijkheid en het gebrek aan sociale mobiliteit. In z'n algemeen om de positie van de desbetreffende bevolkingsgroep dus. Dit was slechts één van de vele dominostenen.
Maar die zwarte filmt toch? Stel dat de video viraal gaat dan kunnen de blanken er mogelijk nog een leuk centje aan verdienen. Als dat geen helpen is? Toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit mag ik hier waarschijnlijk niet zeggen. Ik zie alleen witte mensen helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |