Dragon Quest 11? Ik vond het te eentonig en tegelijk te makkelijk worden op een gegeven moment. Nog niet uitgespeeld.quote:
Heb je nog veel liggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dragon Quest 11? Ik vond het te eentonig en tegelijk te makkelijk worden op een gegeven moment. Nog niet uitgespeeld.
Zitten er knappe vrouwen in?quote:
Smaakt ie nog beterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:35 schreef gianni61 het volgende:
Na een zonnig fietstochtje door de heuvels is een koud biertje toch wel erg lekker..
Valt tegen tot nu toequote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog veel liggen?
[..]
Zitten er knappe vrouwen in?
DQ11, KH3 (geldt hetzelfde voor als DQ). Volgende dat ik wil gaan spelen is Ghost of Tsushima denk ik.quote:
Zou niet uitspelen dan.quote:
Is dat mmo ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet uitspelen dan.
Als ik Divinity klaar heb (ga niet voor platina, want ik kan hem niet uitspelen op hardcore), ga ik Divinity 2 spelen met Fera en Happy.
Nou, Jade.quote:
Nee, gewoon turn based RPG. Kunt maximaal party van 4 hebben geloof ik.quote:
Dat is fucked upquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon turn based RPG. Kunt maximaal party van 4 hebben geloof ik.
Even kijken nog hoe dat allemaal werkt. Anders speel ik wel alleen met Fera.
De hardcore versie in deel 1, hebben vijanden meer health, jij minder. Je doet minder schade, zij meer. En als je dood gaat, wordt je save gedelete
Echt alleen voor de hardcore mensen.quote:
Ben geen achievement hoer gelukkigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt alleen voor de hardcore mensen.
Altijd jammer als een game niet 100% in je lijst staat
Zij komt later erbijquote:
Whut?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon turn based RPG. Kunt maximaal party van 4 hebben geloof ik.
Even kijken nog hoe dat allemaal werkt. Anders speel ik wel alleen met Fera.
De hardcore versie in deel 1, hebben vijanden meer health, jij minder. Je doet minder schade, zij meer. En als je dood gaat, wordt je save gedelete
Dat heb ik bij geen enkel spel, denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt alleen voor de hardcore mensen.
Altijd jammer als een game niet 100% in je lijst staat
Altijd baas boven baas.quote:
Ik bij 46 nu geloof ik. Op ps4.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij geen enkel spel, denk ik.
Wacht maar tot je haar volledige stoeipoes outfit hebt verzameld.quote:
Dit is juist de Lot die we kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Lot gedaan?
Tis warm en verveel mequote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Lot gedaan?
Haha ja heb die stockings alquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar volledige stoeipoes outfit hebt verzameld.
Nee hoeft niet, ik wil gewoon een beetje flirten enzquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mn broek is stiekem nog aan want zit nog op het werk. Kan er wel een uit de archieven sturen
Faxie zorgt voor het 'enz'.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik wil gewoon een beetje flirten enz
Als jij een beetje goed flirt...quote:
Dat wordt een half slappe dick picquote:
Dan stuur ik je er één van mij.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stuur ik je er één van mij.Je hebt nog hetzelfde nummer?
Dat is het mooie als volwassen zijnquote:
Tenzij je kinderen hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is het mooie als volwassen zijn
Je mag opstaan en gaan slapen wanneer jij dat zelf wil
True. Lekker op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is het mooie als volwassen zijn
Je mag opstaan en gaan slapen wanneer jij dat zelf wil
Hmm die van ons slapen al uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tenzij je kinderen hebt![]()
Of een hond die om 5 uur gaat zitten janken![]()
Gelukkig doet ze dat vrijwel nooit. Maar wel vanmorgen
Goed bezig die kinderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm die van ons slapen al uit.
Die ene heeft vandaag een Def Leppard T shirt gekocht. Ze wil alleen nog zwart dragen.
Wel fijn met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm die van ons slapen al uit.
Die ene heeft vandaag een Def Leppard T shirt gekocht. Ze wil alleen nog zwart dragen.
Goed puntquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tenzij je kinderen hebt![]()
Of een hond die om 5 uur gaat zitten janken![]()
Gelukkig doet ze dat vrijwel nooit. Maar wel vanmorgen
Zo nog even werken het goede leven noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt
Geen last van hier! De heer des huizes is met vrienden wat drinken. Ik heb even lekker hardgelopen en zo nog even werken![]()
Goede leven
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok niet echt want wil dingen doen overdag.
Ik heb dinsdag en woensdag gelijk de eerste shift! En dat is leuk en fijn, maar moet het even voorbereid hebben want is allemaal niet meer zo vers en mag maar beperkt aantal uur aanwezig zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo nog even werken het goede leven noemen![]()
Wij zitten nog lekker buiten. Ik kan echt wel wennen aan dit luxe leven![]()
Ok niet echt want wil dingen doen overdag.
Nou gewoon ergens heen. Winkel in of op een terras. Zonder gedoe en mensen ontwijkenquote:
Ah ja dan snap ik het wel. Lekker dat je meteen terecht kan wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag en woensdag gelijk de eerste shift! En dat is leuk en fijn, maar moet het even voorbereid hebben want is allemaal niet meer zo vers en mag maar beperkt aantal uur aanwezig zijn.
En ik vind het niet erg
Nog een dagjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou gewoon ergens heen. Winkel in of op een terras. Zonder gedoe en mensen ontwijken
Of groot stuk fietsen met onderweg appeltaart op terras ofzo
Uhuh! Deze week twee shiftS (3 als ik zondag meereken). De week erop 4.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik het wel. Lekker dat je meteen terecht kan wel.
Ja maandag wel maar dat is snel over.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan kan het nog niet zomaar. Halve terrassen en dubbele mensen die willen.
Nog even geduld en dan kun je Gerda van de receptie weer bepotelen tijdens de vrijmibo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maandag wel maar dat is snel over.
Hoorde al, het gaat zo, je loopt naar binnen en vraagt of er plek is en gaat zitten op het terras. For fuck sakes heb ik het wel gemist.
Wij hebben al weken vrijmibo’s want een eigen kroeg in de zaak.quote:Op zondag 31 mei 2020 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even geduld en dan kun je Gerda van de receptie weer bepotelen tijdens de vrijmibo.
Ik denk dat ie een paar biertjes op heeft.quote:Op zondag 31 mei 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
GC / Straks met nieuwe verhuurders hier he?
Klinkt erg verantwoord.quote:Op zondag 31 mei 2020 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben al weken vrijmibo’s want een eigen kroeg in de zaak.
Tja als je toch al op kantoor naast elkaar zit..quote:
Gaat goed totdat er iemand ziek bleek te zijn en je op nu.nl komt te staan met je bedrijf.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je toch al op kantoor naast elkaar zit..
we deden wel een krukje ertussen.
Was een risicotje, niet gebeurd.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat goed totdat er iemand ziek bleek te zijn en je op nu.nl komt te staan met je bedrijf.
Plottwist; Losdop is een arbeidsmigrant die bij Vion werkt.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat goed totdat er iemand ziek bleek te zijn en je op nu.nl komt te staan met je bedrijf.
Goede vraagquote:
Kurva!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plottwist; Losdop is een arbeidsmigrant die bij Vion werkt.
Morgen warmer dus beter vandaag klussen.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kurva!
Heerlijk gefietst 90 Km.
Dan rest de vraag, ga ik vanmiddag sausen of een electrische sloep huren volladen met drank en ff bij bruinen?
(Grrr de vloer wordt dinsdag gelakt dus kut deadline![]()
Morgen moet hij op het terras zitten natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2020 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Morgen warmer dus beter vandaag klussen.
Nee joh sla wel een paar dagen over, heb een hekel aan paniekerige drukte en gerda’squote:Op zondag 31 mei 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen moet hij op het terras zitten natuurlijk!
Dat ging rap.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, tijd om nieuwe dingen op marktplaats te zetten. Hopelijk kan ik deze week nog wat rommel kwijt
Huis op orde krijgen voordat de kinderen komen?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, tijd om nieuwe dingen op marktplaats te zetten. Hopelijk kan ik deze week nog wat rommel kwijt
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond ook bbq. Lekker bavette, garnalen en worstjes erop o.a.
En ga een awesome salade van asperge en aardappel maken.
Eerder geen zin om alles mee te verhuizen. Daarna kinderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huis op orde krijgen voordat de kinderen komen?
Ik hou zo van asperges.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik had vorige week een zalm/asperge spies voor op de BBQ
Dat worden epische kinderenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huis op orde krijgen voordat de kinderen komen?
Begrijpelijk. Dan is eerst verhuizen wel de betere optie.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerder geen zin om alles mee te verhuizen. Daarna kinderen.
Hier is niet echt de ruimte. We kunnen 1 kamer wel leegruimen en daar dan kinderkamertje maken voor 2 jaar, maar is niet ideaal.
Jij hebt wel kamers genoeg toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan is eerst verhuizen wel de betere optie.
Episch autistisch.quote:
Onze buren zijn juist verhuisd, met hun kleine kindje.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan is eerst verhuizen wel de betere optie.
Neequote:
Alles wat daar gebeurd krijg je hier ook, kijk maar naar blackface en zwarte fucking Piet.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je met zoveel freedom. Dat kunnen ze niet aan.
Kunnen ze weer lekker Trump de schuld geven.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat er een mini burgeroorlog uitbreekt daar.
Arme Trump, zo onbegrepen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer lekker Trump de schuld geven.
Hou jij je nou maar bij je 3 one liners van De afgelopen 10 jaar.quote:
Geïnstitutionaliseerd racisme bij de politie is hier al hoor.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles wat daar gebeurd krijg je hier ook, kijk maar naar blackface en zwarte fucking Piet.
Dat willen die Antifa lui wel, dat filmpje gezien dat ze een blanke burger half dood schoppen?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer lekker Trump de schuld geven.
Ja volgens sociaal ondernemers Cemil Yilmaz en Dionne Abdoelhafiezkhan.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Geïnstitutionaliseerd racisme bij de politie is hier al hoor.
Ik krijg net linkjes door.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat willen die Antifa lui wel, dat filmpje gezien dat ze een blanke burger half dood schoppen?
Mitch Henriquez zou je in Nederland ook mee kunnen rekenen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Geïnstitutionaliseerd racisme bij de politie is hier al hoor.
Onzin. Jaarlijks zijn er 5-10 doden bij aanhoudingen te betreuren. 9 in 2019.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mitch Henriquez zou je in Nederland ook mee kunnen rekenen.
Tweede golfquote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh god daar hej t gedonder al![]()
https://twitter.com/raminrezai/status/1267095233835261953?s=21
Ah, de Jostiband on tour.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Lekkere boze muziek ala ratm.quote:
23 minuten later zat Losdop lijkbleek bij de HAP door een glassplinter in zijn vinger.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekkere boze muziek ala ratm.![]()
Ik ik ben over, schmink me zwart en plunder de plaatselijke Bang&Olufsen zaak![]()
Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:50 schreef gcjoel het volgende:
Zo dat was een lekker bbq maaltje. Wat kunnen wij dat toch goed.
Knoflook garnalen, bavette, champignons met blauwe kaas, Nijmeegs worstje, salade van aspergesquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 mei 2020 21:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Knoflook garnalen, bavette, champignons met blauwe kaas, Nijmeegs worstje, salade van asperges
quote:
Nom nomquote:Op zondag 31 mei 2020 21:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Knoflook garnalen, bavette, champignons met blauwe kaas, Nijmeegs worstje, salade van asperges
Planten en boeken laten staan, tnx.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan ben ik heel makkelijk met opruimen...
Egoïst.quote:Laten ze maar investeren in het verouderde net van ze, kleine diameters weinig druk, ik sproei gewoon mijn tuin.
Ja want alleen Nederland heeft dit probleem. In Afrika hebben ze... O wacht.quote:Nederland zou hun waterhuishouding eens lering moeten trekken uit voorgaande jaren. Helga van Leur kon daar heel goed uitleg over geven. Dan kampen we ook niet met deze problemen.
quote:Beste mvr/mnr, Wij wilde de Ikea bezoeken met 2 volwassenen en een kind van 5. Wij wisten van ons laatste bezoek dat we los van elkaar naar binnen moeten en 1,5m afstand moeten bewaren van elkaar. Vandaag werden we meteen geweigerd omdat wij met 3 zijn, terwijl voor ons een gezin met 5 personen en en moeder met 2 kinderen wel naar binnen mocht. Mijn verdenking is ook nog is discriminatie want mijn man en dochter hebben een kleurtje. Ik vind dit zeer teleurstellend van Ikea! Ik begrijp de nieuwe richtlijnen voor de 1,5m samenleving, maar ik begrijp het onderscheid tussen bepaalde personen hierin niet!
Mvg Romana
ach, Romana toch. het zal idd rascisme zijn geweestquote:Op zondag 31 mei 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer genieten op de lokale Facebookpagina over het advies om zuiniger te zijn met water voor badjes en je tuin.
[..]
Egoïst.
[..]
Ja want alleen Nederland heeft dit probleem. In Afrika hebben ze... O wacht.
Genieten ook bij de Ikea:
[..]
ik heb nog een Duitse helm die gepoetst moet wordenquote:
Ik sproei ook mijn tuinquote:Op zondag 31 mei 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer genieten op de lokale Facebookpagina over het advies om zuiniger te zijn met water voor badjes en je tuin.
[..]
Egoïst.
want alleen Nederland heeft dit probleem. In Afrika hebben ze... O wacht
In de zee ook. Komt zelfs steeds meer water in. Gewoon lekker sproeien dus.quote:
Tegen de waterspiegel stijging.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de zee ook. Komt zelfs steeds meer water in. Gewoon lekker sproeien dus.
Samengesteld van de KNMI database: http://projects.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/selectie.cgiquote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef Elvi het volgende:
Het grondwater verdampt door de straling van 5G
Niet aan het grondwater. Er is ook al tijden geen regen gevallen.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef Elvi het volgende:
Het grondwater verdampt door de straling van 5G
Dit zegt me helemaal niks.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Samengesteld van de KNMI database: http://projects.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/selectie.cgi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar... het is blijkbaar niet klimatologisch van aard. Dan blijft waterbeheer over.
thats not how that worksquote:
Weleens van een buffer gehoord? Die is zeker na een bovengemiddelde periode niet zomaar op na een paar weken droogte. Maar op veel plaatsen in NL wordt het grondwaterpeil kunstmatig laag gehouden (iets waar je vriendjes van GL en D66 het ook niet mee eens zijn overigens) en dan is er nog de kwestie bruinkoolmijnen net over de grens, en dichtbouwen van gebieden zodat water nergens naartoe kan. Dan is er niet veel meer nodig om een watertekort te krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:15 schreef Ruse het volgende:
[..]
thats not how that works
je bedoelt dat het niks met neerslag te maken heeft dat het zo droog is omdat het wekenlang niet geregend heeft?
In onze gemeente kun je de sensoren uitlezen van de grondwaterstand.quote:
Vooral losdoptisch, een categorie op zich.quote:
Waarom schoffelen met deze droogte?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:36 schreef Senn88 het volgende:
Schoffelen is gewoon echt niet leuk meer. Mijn schouder doet helemaal pijn en ik ben nog niet eens halverwege
Gaat de goede kant op, gezelligheid is niet langer vorboten!quote:Op maandag 1 juni 2020 11:54 schreef gcjoel het volgende:
Net op het laatste stukje van de fietstocht over de waalkade, terrasjes druk bezig met laatste handelingen. Omg voelde me helemaal blij worden dat het straks toch weer een stukje normaler is
Ja weer wat normaals op straat. Niet dat ik zelf al mee ga doenquote:Op maandag 1 juni 2020 11:54 schreef gcjoel het volgende:
Net op het laatste stukje van de fietstocht over de waalkade, terrasjes druk bezig met laatste handelingen. Omg voelde me helemaal blij worden dat het straks toch weer een stukje normaler is
Met dit weer hoef ik niet echt naar de bios.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weer wat normaals op straat. Niet dat ik zelf al mee ga doen
De bioscoop is ook net open. Zou heel heel graag willen, maar wacht nog een tijdje.
Lekker beetje wilde tuin toch. Leuk voor de insecten.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat al het onkruid in de tuin schuin voor mijn huis dood moet
De meeste wel en zou dan juist wel willenquote:Op maandag 1 juni 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga altijd naar de bios. Tenzij 40 graden want ze hebben geen airco ofzo.
Volgens mij heeft 1 zaal een aircoquote:Op maandag 1 juni 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De meeste wel en zou dan juist wel willen
Dit is gewoon onkruid niet gewoon een leuke wilde tuin. Het is ook echt een rommelige bende op het moment. Ik probeer iedere dag een stuk te schoffelen zodat al het gras etc weg is straks. Maar mijn armspieren zijn niet zo sterkquote:Op maandag 1 juni 2020 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker beetje wilde tuin toch. Leuk voor de insecten.
Goede training dit dus.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is gewoon onkruid niet gewoon een leuke wilde tuin. Het is ook echt een rommelige bende op het moment. Ik probeer iedere dag een stuk te schoffelen zodat al het gras etc weg is straks. Maar mijn armspieren zijn niet zo sterk
Is je tuin zo groot?quote:Op maandag 1 juni 2020 15:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is gewoon onkruid niet gewoon een leuke wilde tuin. Het is ook echt een rommelige bende op het moment. Ik probeer iedere dag een stuk te schoffelen zodat al het gras etc weg is straks. Maar mijn armspieren zijn niet zo sterk
Kom op hè, je kunt het.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gesloten antwoorden zijn ook antwoorden.
Nee was niet eens druk. Daar was ik bang voor. Maar gingen toch even kijken uit verveling en was echt lekker.quote:
hier waren de terrassen toch goed gevuld.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee was niet eens druk. Daar was ik bang voor. Maar gingen toch even kijken uit verveling en was echt lekker.
Nog niet eens half vol.
Zie er wel een paar voor aan.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog mensen naar Amsterdam geweest?![]()
![]()
In de stad denk ik ook wel hoor. Hier Waren we buiten het centrum met extra groot terras.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier waren de terrassen toch goed gevuld.
ik kwam 11:55 met de fiets langs het terras van een vriendin van me en daar was elk tafeltje al bezet. Allemaal netjes om afstand en alles. zag er wel leuk uit
Ja? Heb ik gewonnen?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik eerder zou zijn.
Blijkbaar.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gingen die mensen nou echt demonstreren vanwege de shit in usa?
De interviews ter plekke lieten zien dat een aantal het zelf niet echt wist eigenlijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gingen die mensen nou echt demonstreren vanwege de shit in usa?
Zoals gewoonlijk. Godsamme zeg.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De interviews ter plekke lieten zien dat een aantal het zelf niet echt wist eigenlijk.
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De interviews ter plekke lieten zien dat een aantal het zelf niet echt wist eigenlijk.
Gesloten antwoord.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom verbaast het me ook niet eigenlijk.
Vanmorgen stukje met de auto gereden en 's middags gefietst. En jij?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, alhoewel misschien vroeger.
Heb jij vandaag nog iets leuks gedaan?
quote:
Popo is te bang om boetes te geven voor wat dan ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom verbaast het me ook niet eigenlijk.
Dat kunnen we toch zien hoe goed dat gaat in Afrika.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
On the back of black power this world is created, and on the back of black people we will show you how you really rule the world.
lol
Leuke groep daar bijeen in Amsterdam.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch zien hoe goed dat gaat in Afrika.
Gelukkig woon ik daar ver vandaan.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke groep daar bijeen in Amsterdam.
Echt he. En je geeft iedereen munitie op die manier... dit gaat nog wel backfiren.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Popo is te bang om boetes te geven voor wat dan ook.
Lekker voorbeeld wel. Bedrijven vallen om, economische schade ongelofelijk. Maar zeuren over Zwarte Piet moet kunnen. 1,5 m is dan ineens geen noodzaak meer.
Dank je wel Femke, enige hoer van Amsterdam die nog werkt
Ook de schuld van blanken.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch zien hoe goed dat gaat in Afrika.
Benieuwt of Halsema dit overleefd.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he. En je geeft iedereen munitie op die manier... dit gaat nog wel backfiren.
Zullen we morgen in Amsterdam gaan protesteren tegen de behandeling van homoseksuelen in Amsterdam?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he. En je geeft iedereen munitie op die manier... dit gaat nog wel backfiren.
Nee mag niet, dat is islamofoob.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we morgen in Amsterdam gaan protesteren tegen de behandeling van homoseksuelen in Amsterdam?
Ben altijd wel benieuwd naar hoe zo'n persoon thuis behandeld wordt.quote:
Ik denk dat ze het stiekem allemaal wel snapt. Ze wil er alleen niks van weten.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben altijd wel benieuwd naar hoe zo'n persoon thuis behandeld wordt.
Op tv zal ze geen kritische vragen krijgen over haar wanprestaties. Hoogstens 1 om objectief over te komen, een die ze van te voren al te horen krijgt en waar niet op doorgevraagd wordt.
Zou ze echt in een bubbel leven?
Haar man is het iig niet op alle vlakken met haar eens.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben altijd wel benieuwd naar hoe zo'n persoon thuis behandeld wordt.
Op tv zal ze geen kritische vragen krijgen over haar wanprestaties. Hoogstens 1 om objectief over te komen, een die ze van te voren al te horen krijgt en waar niet op doorgevraagd wordt.
Zou ze echt in een bubbel leven?
Kan me alleen herinneren dat hij een onklaar gemaakt pistool in huis had, en dat Femke hem de schuld gaf van hun vervuilende auto.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Haar man is het iig niet op alle vlakken met haar eens.
Ik ben nu beschikbaar.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:36 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig is Johan Remkes beschikbaar per 1 juli. Kan hij ook orde op zaken gaan stellen in Amsterdam.
Jij bent veel te waardevol als leraar om in een ceremoniële functie als burgemeester aan de slag te gaan.quote:
Had je nou trouwens Corona?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me alleen herinneren dat hij een onklaar gemaakt pistool in huis had, en dat Femke hem de schuld gaf van hun vervuilende auto.
[..]
Ik ben nu beschikbaar.
?quote:
Moet nog getest worden. Ben opgegeven bij de bedrijfsarts, maar nog geen uitnodiging ontvangen.quote:
Denk dat je nog wat langer mag wachten... er komen wat prioriteitsgevallen uit Amsterdam aan de komende weken.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Moet nog getest worden. Ben opgegeven bij de bedrijfsarts, maar nog geen uitnodiging ontvangen.
Straks hoeft het niet meer, lol.
nou dat zal wel meevallen bij de plaatselijke ggd.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat je nog wat langer mag wachten... er komen wat prioriteitsgevallen uit Amsterdam aan de komende weken.
En allerlei pagina's die zonodig politieke standpunten in moeten nemen. Fuck hun.
Oh dat. Iedereen moet weer even laten weten hoe hard ze wel niet deugen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat je nog wat langer mag wachten... er komen wat prioriteitsgevallen uit Amsterdam aan de komende weken.
En allerlei pagina's die zonodig politieke standpunten in moeten nemen. Fuck hun.
Negers kunnen het niet krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. En de ervaring leert dat kritische en onderbouwde reacties niet gewaardeerd worden, want dan krijg je de hele roedel wolven over je heen met het ene drogargument na de andere.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dat. Iedereen moet weer even laten weten hoe hard ze wel niet deugen.
Facebook is sowieso voor oma's.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. En de ervaring leert dat kritische en onderbouwde reacties niet gewaardeerd worden, want dan krijg je de hele roedel wolven over je heen met het ene drogargument na de andere.
Nee geef mijn portie maar aan fikkie, ik pleur die pagina's wel weg.
Precies, al die vervelende feestdagen zijn gelukkig weer even voorbij.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:35 schreef Q. het volgende:
Zo, en nu weer lekker ongestoord doorwerken tot de kerst.
Uhuh! Dus ipv in pyjama en sportbroek heb ik weer eens gedoucht, dadelijk lekker eindje wandelen. Temperatuur opgenomen etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het eerst weer naar het lab?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Uhuh! Dus ipv in pyjama en sportbroek heb ik weer eens gedoucht, dadelijk lekker eindje wandelen. Temperatuur opgenomen etc.
Tis wat
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Uhuh! Dus ipv in pyjama en sportbroek heb ik weer eens gedoucht, dadelijk lekker eindje wandelen. Temperatuur opgenomen etc.
Tis wat
In je poepertje?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis wat
Onder de tongquote:
Beetje bikkel werkt natuurlijk ook op de 'feest'dagenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:35 schreef Q. het volgende:
Zo, en nu weer lekker ongestoord doorwerken tot de kerst.
En de weekenden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje bikkel werkt natuurlijk ook op de 'feest'dagen
Elke dag is toch een feestdag?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje bikkel werkt natuurlijk ook op de 'feest'dagen
Ambtenaar zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klaar met de werkzaamheden voor vandaag.
Daar betaal je toch premie voor.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:01 schreef Senn88 het volgende:
Mijn raam van de auto is kapoet, ging niet meer omhoog. ANWB gebelddie hebben het raam weer omhoog gekregen. Morgen auto naar de garage brengen.
Oeh, einde komt in zichtquote:Nu zo weer spitten in de tuin. Op naar de laatste 4 m2
Wat doe je met het land?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:01 schreef Senn88 het volgende:
Mijn raam van de auto is kapoet, ging niet meer omhoog. ANWB gebelddie hebben het raam weer omhoog gekregen. Morgen auto naar de garage brengen. Nu zo weer spitten in de tuin. Op naar de laatste 4 m2
Dat is gelukkig het makkelijkste.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar komen straks heel veel rhododendrons op. En verder alleen maar onkruidvrij houden
Als het eenmaal zand is is het wel te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gelukkig het makkelijkste.![]()
![]()
Moet je je prostaat laten checken? Of wat voor PMO is er voor mannenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitnodiging gehad voor een Preventief Medisch Onderzoek. Maar in verband met corona moet ik de dag voor de afspraak nagaan of ik van een rijtje klachten ik er één of meer heb, en indien dat het geval is, kan de afspraak niet doorgaan, maar ik heb hooikoorts, dus (neus)verkoudheid en branderige ogen heb ik sowieso last van gedurende de komende maanden.
Lengte, gewicht, buikomvang, vetpercentage, bloeddruk, HB, cholesterol, glucose, oogfunctie, audiometrie, venapunctie en ECG. Longfunctie en fietstest kunnen niet plaatsvinden ivm covid.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je je prostaat laten checken? Of wat voor PMO is er voor mannen
Passen niet echt bij jouquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar komen straks heel veel rhododendrons op. En verder alleen maar onkruidvrij houden
Dan ben je ook wel een dag zoet zeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lengte, gewicht, buikomvang, vetpercentage, bloeddruk, HB, cholesterol, glucose, oogfunctie, audiometrie, venapunctie en ECG. Longfunctie en fietstest kunnen niet plaatsvinden ivm covid.
Wanneer krijg je die dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lengte, gewicht, buikomvang, vetpercentage, bloeddruk, HB, cholesterol, glucose, oogfunctie, audiometrie, venapunctie en ECG. Longfunctie en fietstest kunnen niet plaatsvinden ivm covid.
Dat wordt gratis aangeboden door de werkgever.quote:
Ik wil ook graag eenvoudig groot en wel mooi schuin voor mijn huis.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die dingen zijn te eenvoudig en groots en niet zo mooi.
Kan toch nooitquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is een half uur voor gepland.
Ik heb geen idee. Ik neem aan dat het bedrijf weet hoe lang al die testjes duren enzo. Van een paar weet ik ook niet wat is het überhaupt is.quote:
Dat is op zich wel netjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt gratis aangeboden door de werkgever.
Oooh, ik dacht bevolkinsgonderzoek, mannelijke versiequote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had na m'n 30ste wel iets verwacht aangezien ik wel echt af aan het takelen ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht bevolkinsgonderzoek, mannelijke versie.
Nee, dit is vanuit de werkgever.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht bevolkinsgonderzoek, mannelijke versie.
Snap ik, als vrouw ben je dan sowieso al aan de beurt. Maar wij takelen ook sneller af natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had na m'n 30ste wel iets verwacht aangezien ik wel echt af aan het takelen ben.
`Mannen rijpen als wijn, vrouwen takelen af als melk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik, als vrouw ben je dan sowieso al aan de beurt. Maar wij takelen ook sneller af natuurlijk.
Ik was er bang voor dat ik voor m'n 40ste helemaal grijs zou zijn, maar het valt gelukkig meequote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had na m'n 30ste wel iets verwacht aangezien ik wel echt af aan het takelen ben.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er bang voor dat ik voor m'n 40ste helemaal grijs zou zijn, maar het valt gelukkig mee
Ik heb er ook geen last van.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er bang voor dat ik voor m'n 40ste helemaal grijs zou zijn, maar het valt gelukkig mee
omdat je de hele tijd voor een spiegel zit?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Toch is een bezoekje bij de kapper soms best nog wel confronterend
omdat zij de enigen zijn die aan je willen zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken het.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Na het kort knippen zijn de grijze haartjes altijd weer wat beter zichtbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je de hele tijd voor een spiegel zit?
dan is het niet kort genoegquote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Na het kort knippen zijn de grijze haartjes altijd weer wat beter zichtbaar
Gewoon in een kek kleurtje verven!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Na het kort knippen zijn de grijze haartjes altijd weer wat beter zichtbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |