Dragon Quest 11? Ik vond het te eentonig en tegelijk te makkelijk worden op een gegeven moment. Nog niet uitgespeeld.quote:
Heb je nog veel liggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dragon Quest 11? Ik vond het te eentonig en tegelijk te makkelijk worden op een gegeven moment. Nog niet uitgespeeld.
Zitten er knappe vrouwen in?quote:
Smaakt ie nog beterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:35 schreef gianni61 het volgende:
Na een zonnig fietstochtje door de heuvels is een koud biertje toch wel erg lekker..
Valt tegen tot nu toequote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog veel liggen?
[..]
Zitten er knappe vrouwen in?
DQ11, KH3 (geldt hetzelfde voor als DQ). Volgende dat ik wil gaan spelen is Ghost of Tsushima denk ik.quote:
Zou niet uitspelen dan.quote:
Is dat mmo ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet uitspelen dan.
Als ik Divinity klaar heb (ga niet voor platina, want ik kan hem niet uitspelen op hardcore), ga ik Divinity 2 spelen met Fera en Happy.
Nou, Jade.quote:
Nee, gewoon turn based RPG. Kunt maximaal party van 4 hebben geloof ik.quote:
Dat is fucked upquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon turn based RPG. Kunt maximaal party van 4 hebben geloof ik.
Even kijken nog hoe dat allemaal werkt. Anders speel ik wel alleen met Fera.
De hardcore versie in deel 1, hebben vijanden meer health, jij minder. Je doet minder schade, zij meer. En als je dood gaat, wordt je save gedelete
Echt alleen voor de hardcore mensen.quote:
Ben geen achievement hoer gelukkigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt alleen voor de hardcore mensen.
Altijd jammer als een game niet 100% in je lijst staat
Zij komt later erbijquote:
Whut?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon turn based RPG. Kunt maximaal party van 4 hebben geloof ik.
Even kijken nog hoe dat allemaal werkt. Anders speel ik wel alleen met Fera.
De hardcore versie in deel 1, hebben vijanden meer health, jij minder. Je doet minder schade, zij meer. En als je dood gaat, wordt je save gedelete
Dat heb ik bij geen enkel spel, denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt alleen voor de hardcore mensen.
Altijd jammer als een game niet 100% in je lijst staat
Altijd baas boven baas.quote:
Ik bij 46 nu geloof ik. Op ps4.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij geen enkel spel, denk ik.
Wacht maar tot je haar volledige stoeipoes outfit hebt verzameld.quote:
Dit is juist de Lot die we kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Lot gedaan?
Tis warm en verveel mequote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Lot gedaan?
Haha ja heb die stockings alquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar volledige stoeipoes outfit hebt verzameld.
Nee hoeft niet, ik wil gewoon een beetje flirten enzquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mn broek is stiekem nog aan want zit nog op het werk. Kan er wel een uit de archieven sturen
Faxie zorgt voor het 'enz'.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik wil gewoon een beetje flirten enz
Als jij een beetje goed flirt...quote:
Dat wordt een half slappe dick picquote:
Dan stuur ik je er één van mij.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stuur ik je er één van mij.Je hebt nog hetzelfde nummer?
Dat is het mooie als volwassen zijnquote:
Tenzij je kinderen hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is het mooie als volwassen zijn
Je mag opstaan en gaan slapen wanneer jij dat zelf wil
True. Lekker op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is het mooie als volwassen zijn
Je mag opstaan en gaan slapen wanneer jij dat zelf wil
Hmm die van ons slapen al uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tenzij je kinderen hebt![]()
Of een hond die om 5 uur gaat zitten janken![]()
Gelukkig doet ze dat vrijwel nooit. Maar wel vanmorgen
Goed bezig die kinderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm die van ons slapen al uit.
Die ene heeft vandaag een Def Leppard T shirt gekocht. Ze wil alleen nog zwart dragen.
Wel fijn met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm die van ons slapen al uit.
Die ene heeft vandaag een Def Leppard T shirt gekocht. Ze wil alleen nog zwart dragen.
Goed puntquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tenzij je kinderen hebt![]()
Of een hond die om 5 uur gaat zitten janken![]()
Gelukkig doet ze dat vrijwel nooit. Maar wel vanmorgen
Zo nog even werken het goede leven noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt
Geen last van hier! De heer des huizes is met vrienden wat drinken. Ik heb even lekker hardgelopen en zo nog even werken![]()
Goede leven
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok niet echt want wil dingen doen overdag.
Ik heb dinsdag en woensdag gelijk de eerste shift! En dat is leuk en fijn, maar moet het even voorbereid hebben want is allemaal niet meer zo vers en mag maar beperkt aantal uur aanwezig zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo nog even werken het goede leven noemen![]()
Wij zitten nog lekker buiten. Ik kan echt wel wennen aan dit luxe leven![]()
Ok niet echt want wil dingen doen overdag.
Nou gewoon ergens heen. Winkel in of op een terras. Zonder gedoe en mensen ontwijkenquote:
Ah ja dan snap ik het wel. Lekker dat je meteen terecht kan wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag en woensdag gelijk de eerste shift! En dat is leuk en fijn, maar moet het even voorbereid hebben want is allemaal niet meer zo vers en mag maar beperkt aantal uur aanwezig zijn.
En ik vind het niet erg
Nog een dagjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou gewoon ergens heen. Winkel in of op een terras. Zonder gedoe en mensen ontwijken
Of groot stuk fietsen met onderweg appeltaart op terras ofzo
Uhuh! Deze week twee shiftS (3 als ik zondag meereken). De week erop 4.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik het wel. Lekker dat je meteen terecht kan wel.
Ja maandag wel maar dat is snel over.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan kan het nog niet zomaar. Halve terrassen en dubbele mensen die willen.
Nog even geduld en dan kun je Gerda van de receptie weer bepotelen tijdens de vrijmibo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maandag wel maar dat is snel over.
Hoorde al, het gaat zo, je loopt naar binnen en vraagt of er plek is en gaat zitten op het terras. For fuck sakes heb ik het wel gemist.
Wij hebben al weken vrijmibo’s want een eigen kroeg in de zaak.quote:Op zondag 31 mei 2020 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even geduld en dan kun je Gerda van de receptie weer bepotelen tijdens de vrijmibo.
Ik denk dat ie een paar biertjes op heeft.quote:Op zondag 31 mei 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
GC / Straks met nieuwe verhuurders hier he?
Klinkt erg verantwoord.quote:Op zondag 31 mei 2020 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben al weken vrijmibo’s want een eigen kroeg in de zaak.
Tja als je toch al op kantoor naast elkaar zit..quote:
Gaat goed totdat er iemand ziek bleek te zijn en je op nu.nl komt te staan met je bedrijf.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je toch al op kantoor naast elkaar zit..
we deden wel een krukje ertussen.
Was een risicotje, niet gebeurd.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat goed totdat er iemand ziek bleek te zijn en je op nu.nl komt te staan met je bedrijf.
Plottwist; Losdop is een arbeidsmigrant die bij Vion werkt.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat goed totdat er iemand ziek bleek te zijn en je op nu.nl komt te staan met je bedrijf.
Goede vraagquote:
Kurva!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plottwist; Losdop is een arbeidsmigrant die bij Vion werkt.
Morgen warmer dus beter vandaag klussen.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kurva!
Heerlijk gefietst 90 Km.
Dan rest de vraag, ga ik vanmiddag sausen of een electrische sloep huren volladen met drank en ff bij bruinen?
(Grrr de vloer wordt dinsdag gelakt dus kut deadline![]()
Morgen moet hij op het terras zitten natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2020 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Morgen warmer dus beter vandaag klussen.
Nee joh sla wel een paar dagen over, heb een hekel aan paniekerige drukte en gerda’squote:Op zondag 31 mei 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen moet hij op het terras zitten natuurlijk!
Dat ging rap.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, tijd om nieuwe dingen op marktplaats te zetten. Hopelijk kan ik deze week nog wat rommel kwijt
Huis op orde krijgen voordat de kinderen komen?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, tijd om nieuwe dingen op marktplaats te zetten. Hopelijk kan ik deze week nog wat rommel kwijt
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond ook bbq. Lekker bavette, garnalen en worstjes erop o.a.
En ga een awesome salade van asperge en aardappel maken.
Eerder geen zin om alles mee te verhuizen. Daarna kinderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huis op orde krijgen voordat de kinderen komen?
Ik hou zo van asperges.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik had vorige week een zalm/asperge spies voor op de BBQ
Dat worden epische kinderenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huis op orde krijgen voordat de kinderen komen?
Begrijpelijk. Dan is eerst verhuizen wel de betere optie.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerder geen zin om alles mee te verhuizen. Daarna kinderen.
Hier is niet echt de ruimte. We kunnen 1 kamer wel leegruimen en daar dan kinderkamertje maken voor 2 jaar, maar is niet ideaal.
Jij hebt wel kamers genoeg toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan is eerst verhuizen wel de betere optie.
Episch autistisch.quote:
Onze buren zijn juist verhuisd, met hun kleine kindje.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan is eerst verhuizen wel de betere optie.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |