Die worden niet gefilmd , dat doen ze alleen bij blankenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:12 schreef sp3c het volgende:
en is het werkelijk een blank vs zwart dingetje?
zitten zat gekleurde mensen bij de politie volgens mij en die gaan niet bepaald zachtzinniger te werk volgens mij
okquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die worden niet gefilmd , dat doen ze alleen bij blanken
2 (ofzo) pagina's terug nog. Zwarte mevrouw hoekt een agent, krijgt een hoek terug van een zwarte agent en gaat k.o.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die worden niet gefilmd , dat doen ze alleen bij blanken
Ik verdedig geen tuig. Ik heb alleen gezegd dat niet alle relschoppers rellen om gratis tv’s te bemachtigen. Ik snap de woede, en het is gewoon logisch meer niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:34 schreef OneChicago het volgende: [..] Waarom verdedig je dat tuig dan steeds?
Dat is toch geen zwarte agent ??quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
2 (ofzo) pagina's terug nog. Zwarte mevrouw hoekt een agent, krijgt een hoek terug van een zwarte agent en gaat k.o.
Ik ben dus ook niet begonnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:33 schreef KI1234 het volgende: [..] Onzin. Ik ben pas rond deel 2 binnengekomen en toen was die discussie al aan de gang. Verder kun je niet ontkennen dat deze rellen inmiddels juist over ras en huidskleur gaan. Vooral daar waar de demonstranten het herhaaldelijk over George zijn huidskleur hebben. En blm meedoet. Hoe zie he dat anders voor he? Zíj mogen het wel over die onschuldige zwarte hebben en de grote boze vooral witte agent en dan mogen wíj de kleur niet opnoemen van de demonstranten, plunderaars, rovers, en brandstichters? Wat een onzin.
Een aantal factoren die hier nogal veel invloed op hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
Kunnen de begripvolle mensen, laat staan de wegkijkers of goedpraters mij eens uitleggen waarom een overwegend arme blanke regio als Appalachia niet zo gekenmerkt wordt door uitzinnig geweld? In staten als North Dakota, Wyoming en Idaho, ook blank en niet al te rijk kennen dit soort excessen ook niet.
Mensen in die regio's en of staten hebben het ook echt niet breed en leven net zo goed van salarisstrookje naar salarisstrookje en leven met de wetenschap dat ze hun kinderen waarschijnlijk geen betere toekomst kunnen geven. Mensen die doen alsof alle blanken gepriviligeerd zijn doen aan misleiding. Mensen die het enkel over sociaal-economische factoren hebben rondom dit soort excessen kijken weg van de feiten.
Waarom zijn er geen massale blanke rellen wanneer er weer eens een blanke vrouw door een neger wordt verkracht? Of wanneer een blanke weer wordt vermoord door negers of Hispanics?
Zoals altijd en overal is gebleken: multi-etnische 'samen'levingen zijn disfunctioneel en gevaarlijk.
Ik denk dat ze toch nog kieskeurig zijn, liever een winkel dan een woning. Maar dan nog, boos en dingen willen slopen, zo gaat dat. Ken je wel janken, dat gesloop is allemaal bijzaak. Niet zo boeiend verder.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:17 schreef Scrummie2.1 het volgende: [..] Moment, ik ben een beetje boos, even het huis van Oceanier slopen.
kletspraatjesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:50 schreef michaelmoore het volgende:
in de WW 2 werden zwarten alleen graaf en sjouw soldaat en nu zijn de police alleen blanken
Dat er misdaad voorkomt ontkent niemand. Mensen hebben echter wel problemen met een disfunctioneel politieapparaat wat leidt tot systematische problemen zoals deze.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
Kunnen de begripvolle mensen, laat staan de wegkijkers of goedpraters mij eens uitleggen waarom een overwegend arme blanke regio als Appalachia niet zo gekenmerkt wordt door uitzinnig geweld? In staten als North Dakota, Wyoming en Idaho, ook blank en niet al te rijk kennen dit soort excessen ook niet.
Mensen in die regio's en of staten hebben het ook echt niet breed en leven net zo goed van salarisstrookje naar salarisstrookje en leven met de wetenschap dat ze hun kinderen waarschijnlijk geen betere toekomst kunnen geven. Mensen die doen alsof alle blanken gepriviligeerd zijn doen aan misleiding. Mensen die het enkel over sociaal-economische factoren hebben rondom dit soort excessen kijken weg van de feiten.
Waarom zijn er geen massale blanke rellen wanneer er weer eens een blanke vrouw door een neger wordt verkracht? Of wanneer een blanke weer wordt vermoord door negers of Hispanics?
Zoals altijd en overal is gebleken: multi-etnische 'samen'levingen zijn disfunctioneel en gevaarlijk.
ne echt waarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
kletspraatjes
https://www.governing.com(...)-representation.html
nee zie link, ga ergens anders trollen johquote:
Ik denk dat de echte recisten vooral naar in zwarte regio's willen werken en een droom hebben om er en paar t e vermoordenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
Daarop heb ik al antwoord gegeven:quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De 'feiten'...
en die zijn, Oostwoud?
Geef jij als de huishistoricus van dit forum eens antwoord op de vraag waarom arme blanke staten/regio's niet zo gekenmerkt worden door excessief geweld als arme zwarte staten/regio's. Of is dat te confronterend?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
is dit nu nodig iedere keer?quote:
Is het politieapparaat disfunctioneel of slechts overprikkeld omdat de lokale populatie ook niet tot de meest fijnbesnaarde, welopgevoede, werklustige, wetsgetrouwe en hartelijke in de USA behoort?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:53 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat er misdaad voorkomt ontkent niemand. Mensen hebben echter wel problemen met een disfunctioneel politieapparaat wat leidt tot systematische problemen zoals deze.
Wat precies? Ik vraag op prikkelende wijze door. Dat mag hoop ik?quote:
En zwarten die naar blanke regio's trekken zijn dan vooral uit op meevreten uit de ruif die wordt opgebracht door noeste blanke arbeid en op het systemisch verkrachten van blanke vrouwen en vermoorden van blanke mannen die ingrijpen om hun vrouwen te beschermen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte recisten vooral naar in zwarte regio's willen werken en een droom hebben om er en paar t e vermoorden
Dat jij graag aan victim blaming doet is geen verrassing inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:08 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Is het politieapparaat disfunctioneel of slechts overprikkeld omdat de lokale populatie ook niet tot de meest fijnbesnaarde, welopgevoede, werklustige, wetsgetrouwe en hartelijke in de USA behoort?
Ik gaf al aan, het is een wisselwerking.
het staat er nog gewoon hequote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:08 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wat precies? Ik vraag op prikkelende wijze door. Dat mag hoop ik?
Interessante gegevens, waarvoor dank. Ik vind het wegschuiven van criminaliteit op louter sociaal-economische factoren echter wat gemakkelijk. Het gaat ook om afkomst, opvoeding, zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een aantal factoren die hier nogal veel invloed op hebben
*grotere families (hogere gezinskoopkracht vs individuele koopkracht)
*meer thuiswonende kinderen
*goedkoper wonen
Met name dat laatste maakt nogal een verschil. Er zijn streken waar een gemiddeld huis ~50.000 dollar kost.
Zie de volgende statistieken:
[ afbeelding ]
West Virginia, die arme regio staat bij gezinsinkomen juist bovenaan.
[ afbeelding ]
Zie hieronder ook het salaris dat benodigd is om een huis te kunnen kopen.
https://money.com/home-price-salary-every-state/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |