Eigenlijk moet je je excuses aanbieden. Dat lijkt me wel zo gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wel nee. Niet allemaal. Stemt dat je blij?
Daar gaat het wel op uitdraaien.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:22 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk welke kleur die figuren hebben of wat voor redenen ze hebben
tijd om er een paar neer te schieten ...
Precies, slaat nergens op om nog meer levens te verwoesten van onschuldige mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:22 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk welke kleur die figuren hebben of wat voor redenen ze hebben
tijd om er een paar neer te schieten ...
Jij bent begonnen over huidskleur in dit topic. Net als de relschoppers eigenlijk die er een rassenkwestie van willen maken. En dan als men je van weerwoord dient vind je het niet leuk. Want racisme. Toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je je excuses aanbieden. Dat lijkt me wel zo gewoon.
Ja haalt die discussie met die foto tussen mij en een ander door elkaar met mijn discussie met jou. Zo kunnen we niet discussieren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:21 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Dus hij is tuig maar de rest moet ik begrip voor op brengen omdat ze onderdrukt worden?
Dit!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:26 schreef sp3c het volgende:
weet je op het moment dat ze met zijn allen voor het politiebureau staan heb ik er nog wel begrip voor ... dat ze het dan platbranden vind ik wat overdreven maar ok als je boos bent ben je boos maar dat ze de halve stad in de fik steken en de lokale middenstand leegroven gaat er bij mij niet in hoor
dan ben je geen demonstrant meer hoor, dan ben je gewoon een plunderaar
Nee jij bent begonnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:26 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Jij bent begonnen over huidskleur in dit topic. Net als de relschoppers eigenlijk die er een rassenkwestie van willen maken. En dan als men je van weerwoord dient vind je het niet leuk. Want racisme. Toch?
Is dat ook logisch volgens jou?
Dan verschillen wij daarover sterk van mening maar dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja haalt die discussie met die foto tussen mij en een ander door elkaar met mijn discussie met jou. Zo kunnen we niet discussieren.
Je hebt het nu over die blanke jongen voor die politiebureau? Nee, ik vind dat niet perse tuig.
Onzin. Ik ben pas rond deel 2 binnengekomen en toen was die discussie al aan de gang.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:28 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daarover sterk van mening maar dat was al duidelijk.
Ja dat is wel zo’n beetje een korte juiste samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:26 schreef sp3c het volgende:
weet je op het moment dat ze met zijn allen voor het politiebureau staan heb ik er nog wel begrip voor ... dat ze het dan platbranden vind ik wat overdreven maar ok als je boos bent ben je boos maar dat ze de halve stad in de fik steken en de lokale middenstand leegroven gaat er bij mij niet in hoor
dan ben je geen demonstrant meer hoor, dan ben je gewoon een plunderaar
Oh, ik dacht dat je het ermee eens was, begrip voor de meute die voor de politiebureau stond. Of je vind het begrijpelijk maar vind het nog steeds tuig?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:28 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daarover sterk van mening maar dat was al duidelijk.
Waarom verdedig je dat tuig dan steeds?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:33 schreef Oceanier het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is wel zo’n beetje een korte juiste samenvatting
De laan uit te sturen en gaat er nog een strafrechtelijk onderzoek komen. Of blijft het bij het ontslaan en het vergrijp toedekken met de mantel van de liefde?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef sp3c het volgende:
sowieso heeft de politie vrij vlot gereageerd door die hele troep de laan uit te sturen
waar rellen we dan nog om?
weet ik hetquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De laan uit te sturen en gaat er nog een strafrechtelijk onderzoek komen. Of blijft het bij het ontslaan en het vergrijp toedekken met de mantel van de liefde?
Protesteren voor dat politiebureau vind ik prima. Platbranden niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:34 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het ermee eens was, begrip voor de meute die voor de politiebureau stond. Of je vind het begrijpelijk maar vind het nog steeds tuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |